Кола се преобърна на АМ Тракия, мъж загина
Един човек е загинал при тежка катастрофа на пътя при отклонението за Пазарджик. Автомобилът, с който е пътувал, се е преобърнал, съобщиха от МВР.
Обратно в новинатаКоментари - Кола се преобърна на АМ Тракия, мъж загина | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
По-скромно (нерегистриран)
Дъждът стана по-страшен от снега, защото оставихме канавките да се запълнят, горите да се изсекат от цигани и българи с манталитет на цигани, макар и архитекти и проектанти, заради издаваните разрешителни за строеж на неподходящи места. Както и заради традиционните икономии при строителството на пътища с цел максимални печалби. Нищожен сме в противодейстеието на глобалната екосистема, но можем да си помогнем, като ограничим алчността си.
случки разни (нерегистриран)
Един комшия се изнесе с цялото си семейство в София, защото в нашия град работа няма и мизерстваха. Устроиха се в столицата хората, посъвзеха се, купиха нова кола и всеки петък се прибираха, за да си подържат къщата. Миналата година като се връщаха в София, направиха катастрофа и от 5 човека, майка, баща, син, снаха и детенце на 3 години оцеля само снахата, но и тя вече не е човек. Та такива ми ти работи.
Тракия, Чума , Марици ! (нерегистриран)
Докарват доста парици на каратисти- политици
Ю. Деспотов
Мир на душата, Мир на душата-мир на чия душа, на душата мъртвия или на нашата? кел файда от съболезнования. Народът си го е казал: кат се обърне колата пътища много. Подир дъжд-качулка. Изразът "съобразена скорост" е наистина празен и позволяващ на институции и организации ангажирани със строежа и поддръжката на пътната мрежа вечно да си измиват ръцете и да бягат от отговорност. При наличието на категоризирана пътна мрежа, тя трябва да е със стандартизирано качество осигуряващо безопасно движение при обозначената дадена максимална скорост на пътя за МПС-тата при обичайни условия (не форсмажорни), която е и съобразената за тях скорост. Съобразената скорост е различна от гарантираната максимално допустима скорост на пътя за форс мажорни обстоятелства: проливен дъжд, обилен снеговалеж, внезапна поледица, мъгла, задръстване или вложено здравословно състояние на водача. Във времето, когато си служим със стандарти във всяка област на човешката дейност, пътищата и движението по тях не може да правят изключение. Ами каква е съобразената скорост за дерайлиралият влак по изкривените амортизирани релси? Ами ако за една кола съобразената скорост е по-висока от максимално допустимата на пътя обозначена чрез маркировката, следва ли шофьорът да не бъде санкциониран при превишаването й? Кой ще определи на кого каква е съобразената скорост? Кой е компетентен за това? И нима смисъла на пътните знаци не е именно тази- да регламентира съобразената скорост на пътя? От друга страна, какво искаме, материалът не се съобразява с пътните знаци, а пък ние искаме да се съобразява с менящата се пътната обстановка и с другите хора ли?
Гост (нерегистриран)
Що ли не съм учуден - това е участъка с дупките, където народа масово кара със 100 в лявата лента, защото отдясно изобщо не е безопасно. И това се води "магистрала"....
150-200 км/ч (нерегистриран)
както си е карал и изведнъж се е преобърнал ли?
Перник (нерегистриран)
Гоуф ли е?
щофиращ (нерегистриран)
Понеже редовно пътувам по магистралата и в двете посоки, ще кажа, че пътят от Пазарджик нагоре близо до тунела е отврат! Същото е след Стара Загора до Пловдив - коловози, неравности. Но коловозите вече са достатъчно дълбоки и в най-новия участък на магистралата между Бургас и Ямбол! Разбира се, виновни за този небрежен и некачествен строеж няма, важното е батко, братко и съответните политици и партии са си прибрали тръстите комисионни!
винетка (нерегистриран)
проблема е окаяното състояние на отсечката около Пазарджик, дупки, бабуни, много е проблемна, НО никой не взима мерки, Иначе плащаме данъци, винетки, трошим си колите и най-лошото по тези скапани пътища загиват хора !!!
много бързате (нерегистриран)
Добре бе, всички знаем, че пътя там е отврат, ами карайте по-бавно, бе! Какво със 160 си мислете че шлайфате дупките ли?
мг (нерегистриран)
Катастрофата беше след разклона за Пазарджик, в добрата част на магистралата. Мантинелата беше сьбрана в колата и сьс сигурност беше спасила някой в отсещното движение! Така че, не пьтя ви е виновен, а задкормилния матрял!
решение (нерегистриран)
Всички пътища да станат като бобслейни писти!!! Тогава няма да мрънкате за мантинели, за това че били мокри, ще се силите доде свят ви се завие! О, забравих, вие намята мозък, че да имате свят, ха-ха-ха!
да да ви светна (нерегистриран)
Колкото ви са по-широки гумите толкова по рано е аквапланинга. Аз със сърфа успявам да го постигна при 14-15км/ч. обаче там правя завоите с накланяне на мачтата. Газ и спирачка е платното. Затова като вали дъжд карам до 75км/ч защото тези неща за управление колата ги няма. Има една книга "Петте минути преди катастрофата". Ми вземете я прочетете де. За да не трепете близки и непознати не за друго.
сориии за което (нерегистриран)
Ох пък и аз какви 5 минути? "Петте секунди преди катастрофата"
Петте секунди преди катастрофата (нерегистриран)
"Петте секунди преди катастрофата" Полезно четиво!!!
3евзек
Полезно е, но има една част, в която новите системи за сигурност се справят много по-добре от водача. Не можело спирачните механизми на всяко колело да да се регулира така, че да няма страничен въртящ момент. ESP контролира всяко и понякога при поднасяне прилага спирачно усилие на от 1 до 3 колела без да пита и именно за да компенсира неадекватни завъртания. Как точно не питай, не е хич просто. А с прост спирачен педал е невъзможно.
АКВАПЛАНИНГ (нерегистриран)
Карам едно относително старо Ренде, преобух го с нови Michelin, малки, (155/65/R13) летни, с 2 МНОГО широки канала в грайфера, предвидени за изхвърляне на водата. НЕ МРЪДНА, при най-големите локви в София и идеални условия за АКВАПЛАНИНГ. Не е реклама, а ФАКТ ;-)
Бат Боян (нерегистриран)
WV-28 D . Първата зима с гуми 195/14 /запазени/- скъсах се да боксувам. Втората зима-185/14- кеф!
васо (нерегистриран)
АМ ? Какво означава АМ? Авто Морга? Хора, този път е всички друго, но не и магистрала. Дупки, бабуни, неравности, кръпки, бетон, цепки, дзифт, асфалт,едно с едно няма, някаква мозайка от различни по вид, свойства, качества, цвят и възраст настилки, келява маркировка, пълна тъмница нощем, храсти, пепеляк, прахоляк...Идете бе, ГРОБ-ари, идете в Австрия или Германия да видите що е магистрала- асфалта-стъкло, и при най проливния дъжд няма грам вода на платното, защо проектантите и инженерите са учили и имат дипломи, има дренаж, наклон, маркировката е искрящо бяла, светлоотразителна и релефна, пътните знаци за ограничения са променливи спрямо сезона и моментните атмосферни условия, нощем по магистралата можеш да караш и без фарове...Седнала 140 килограмовата Тиква да ми разправя- магистрали, та магистрали...Кви магистрали бе, пайтак?
koko trenchev (нерегистриран)
абсолютно прав си, няколко пъти минах по магистралата и сега трябва да сменям амортисьори, знаете ли по колко евро плащат турските гастарбайтери, за да минат през България и колко евро плащат в Хърватска????
Dido (нерегистриран)
Магистралата при Пазарджик не е дело на ГЕРБ. А като цяло ако (подчертавам ако защото не съм го виждал) комунягите направеха магистрала то със сигурност нямаше да е с европари а щеше да плащате ТОЛ такси на техните офшорки, както щеше да стане и при Царя с неговите португалски фирми.
Ауууу (нерегистриран)
В на комплексарите пак другите им виновни, бе! ГЕРБ, Комунистите, Комсомолците :))) Ами като има дупки - караш бавно, като вали, също!
Бат Боян (нерегистриран)
Може дори и да си седиш в къщи ! За какво да пътуваш? Голяма работа ,че си платил ,за да пътуваш по "магистрала"! :-(
айде стига с тая Германия (нерегистриран)
Чехия, бориш ли я към твоята любов Герм. и Австр. щото това лято бях и магистралата от Братислава до Прага е бетонна и е толкова крива, че не пломбите, зъбите ти падат!!! Ама пак нашето е най-лошо, лоши са Ви мозъците безгънкови!
БЕЗ КОМЕНТАР (нерегистриран)
Като се дават книжки на куцо, сакато и неграмотно (разбира се срещу заплащане) ще се трепят като мухи
С КОМЕНТАР... (нерегистриран)
...,Че не се трепят сами,а в повечето случаи трепят и нас (с 40 годишен проф.стаж),децата и внуците НИ...
БЕЗ КОМЕНТАР (нерегистриран)
Абсолютно си прав. Но не виждам решение. Единствено да се помолим на Господ дани пази
.... (нерегистриран)
Изразът "съобразена скорост" не е празен звук. За съжаление обаче ... Мир на душата на загиналия.
5ков (нерегистриран)
аквапланинг...
4uschd (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
интересно (нерегистриран)
Що ли Германия не се наводняват мазета, приземни етажи и магистрали?
xaxaxaa (нерегистриран)
няма да е, щото си неуко шимпанзе и не можеш да се информираш за щетите от наводненията там
Истина (нерегистриран)
Вярно си тъп брато. В Германия няколко пъти имаше потопени градове последните години.
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
Слави Трифонов с 13 въпроса за катастрофата с Кирил Петков и извод, че "няма такава държава"
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Висш военен от НАТО: Русия няма достатъчни сили за голям пробив в Украйна
"Файненшъл Таймс": Защо нарастващите връзки между Китай и Русия тревожат Запада