Кола се преобърна на АМ Тракия, мъж загина

Един човек е загинал при тежка катастрофа на пътя при отклонението за Пазарджик. Автомобилът, с който е пътувал, се е преобърнал, съобщиха от МВР.

Обратно в новината

Коментари - Кола се преобърна на АМ Тракия, мъж загина | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Дъждът стана по-страшен от снега, защото оставихме канавките да се запълнят, горите да се изсекат от цигани и българи с манталитет на цигани, макар и архитекти и проектанти, заради издаваните разрешителни за строеж на неподходящи места. Както и заради традиционните икономии при строителството на пътища с цел максимални печалби. Нищожен сме в противодейстеието на глобалната екосистема, но можем да си помогнем, като ограничим алчността си.

Един комшия се изнесе с цялото си семейство в София, защото в нашия град работа няма и мизерстваха. Устроиха се в столицата хората, посъвзеха се, купиха нова кола и всеки петък се прибираха, за да си подържат къщата. Миналата година като се връщаха в София, направиха катастрофа и от 5 човека, майка, баща, син, снаха и детенце на 3 години оцеля само снахата, но и тя вече не е човек. Та такива ми ти работи.

Докарват доста парици на каратисти- политици

Мир на душата, Мир на душата-мир на чия душа, на душата мъртвия или на нашата? кел файда от съболезнования. Народът си го е казал: кат се обърне колата пътища много. Подир дъжд-качулка. Изразът "съобразена скорост" е наистина празен и позволяващ на институции и организации ангажирани със строежа и поддръжката на пътната мрежа вечно да си измиват ръцете и да бягат от отговорност. При наличието на категоризирана пътна мрежа, тя трябва да е със стандартизирано качество осигуряващо безопасно движение при обозначената дадена максимална скорост на пътя за МПС-тата при обичайни условия (не форсмажорни), която е и съобразената за тях скорост. Съобразената скорост е различна от гарантираната максимално допустима скорост на пътя за форс мажорни обстоятелства: проливен дъжд, обилен снеговалеж, внезапна поледица, мъгла, задръстване или вложено здравословно състояние на водача. Във времето, когато си служим със стандарти във всяка област на човешката дейност, пътищата и движението по тях не може да правят изключение. Ами каква е съобразената скорост за дерайлиралият влак по изкривените амортизирани релси? Ами ако за една кола съобразената скорост е по-висока от максимално допустимата на пътя обозначена чрез маркировката, следва ли шофьорът да не бъде санкциониран при превишаването й? Кой ще определи на кого каква е съобразената скорост? Кой е компетентен за това? И нима смисъла на пътните знаци не е именно тази- да регламентира съобразената скорост на пътя? От друга страна, какво искаме, материалът не се съобразява с пътните знаци, а пък ние искаме да се съобразява с менящата се пътната обстановка и с другите хора ли?

Що ли не съм учуден - това е участъка с дупките, където народа масово кара със 100 в лявата лента, защото отдясно изобщо не е безопасно. И това се води "магистрала"....

както си е карал и изведнъж се е преобърнал ли?

Гоуф ли е?

Понеже редовно пътувам по магистралата и в двете посоки, ще кажа, че пътят от Пазарджик нагоре близо до тунела е отврат! Същото е след Стара Загора до Пловдив - коловози, неравности. Но коловозите вече са достатъчно дълбоки и в най-новия участък на магистралата между Бургас и Ямбол! Разбира се, виновни за този небрежен и некачествен строеж няма, важното е батко, братко и съответните политици и партии са си прибрали тръстите комисионни!

проблема е окаяното състояние на отсечката около Пазарджик, дупки, бабуни, много е проблемна, НО никой не взима мерки, Иначе плащаме данъци, винетки, трошим си колите и най-лошото по тези скапани пътища загиват хора !!!

Добре бе, всички знаем, че пътя там е отврат, ами карайте по-бавно, бе! Какво със 160 си мислете че шлайфате дупките ли?

Катастрофата беше след разклона за Пазарджик, в добрата част на магистралата. Мантинелата беше сьбрана в колата и сьс сигурност беше спасила някой в отсещното движение! Така че, не пьтя ви е виновен, а задкормилния матрял!

Всички пътища да станат като бобслейни писти!!! Тогава няма да мрънкате за мантинели, за това че били мокри, ще се силите доде свят ви се завие! О, забравих, вие намята мозък, че да имате свят, ха-ха-ха!

Колкото ви са по-широки гумите толкова по рано е аквапланинга. Аз със сърфа успявам да го постигна при 14-15км/ч. обаче там правя завоите с накланяне на мачтата. Газ и спирачка е платното. Затова като вали дъжд карам до 75км/ч защото тези неща за управление колата ги няма. Има една книга "Петте минути преди катастрофата". Ми вземете я прочетете де. За да не трепете близки и непознати не за друго.

Ох пък и аз какви 5 минути? "Петте секунди преди катастрофата"

"Петте секунди преди катастрофата" Полезно четиво!!!

3евзек

Полезно е, но има една част, в която новите системи за сигурност се справят много по-добре от водача. Не можело спирачните механизми на всяко колело да да се регулира така, че да няма страничен въртящ момент. ESP контролира всяко и понякога при поднасяне прилага спирачно усилие на от 1 до 3 колела без да пита и именно за да компенсира неадекватни завъртания. Как точно не питай, не е хич просто. А с прост спирачен педал е невъзможно.

Карам едно относително старо Ренде, преобух го с нови Michelin, малки, (155/65/R13) летни, с 2 МНОГО широки канала в грайфера, предвидени за изхвърляне на водата. НЕ МРЪДНА, при най-големите локви в София и идеални условия за АКВАПЛАНИНГ. Не е реклама, а ФАКТ ;-)

WV-28 D . Първата зима с гуми 195/14 /запазени/- скъсах се да боксувам. Втората зима-185/14- кеф!

АМ ? Какво означава АМ? Авто Морга? Хора, този път е всички друго, но не и магистрала. Дупки, бабуни, неравности, кръпки, бетон, цепки, дзифт, асфалт,едно с едно няма, някаква мозайка от различни по вид, свойства, качества, цвят и възраст настилки, келява маркировка, пълна тъмница нощем, храсти, пепеляк, прахоляк...Идете бе, ГРОБ-ари, идете в Австрия или Германия да видите що е магистрала- асфалта-стъкло, и при най проливния дъжд няма грам вода на платното, защо проектантите и инженерите са учили и имат дипломи, има дренаж, наклон, маркировката е искрящо бяла, светлоотразителна и релефна, пътните знаци за ограничения са променливи спрямо сезона и моментните атмосферни условия, нощем по магистралата можеш да караш и без фарове...Седнала 140 килограмовата Тиква да ми разправя- магистрали, та магистрали...Кви магистрали бе, пайтак?

абсолютно прав си, няколко пъти минах по магистралата и сега трябва да сменям амортисьори, знаете ли по колко евро плащат турските гастарбайтери, за да минат през България и колко евро плащат в Хърватска????

Магистралата при Пазарджик не е дело на ГЕРБ. А като цяло ако (подчертавам ако защото не съм го виждал) комунягите направеха магистрала то със сигурност нямаше да е с европари а щеше да плащате ТОЛ такси на техните офшорки, както щеше да стане и при Царя с неговите португалски фирми.

В на комплексарите пак другите им виновни, бе! ГЕРБ, Комунистите, Комсомолците :))) Ами като има дупки - караш бавно, като вали, също!

Може дори и да си седиш в къщи ! За какво да пътуваш? Голяма работа ,че си платил ,за да пътуваш по "магистрала"! :-(

Чехия, бориш ли я към твоята любов Герм. и Австр. щото това лято бях и магистралата от Братислава до Прага е бетонна и е толкова крива, че не пломбите, зъбите ти падат!!! Ама пак нашето е най-лошо, лоши са Ви мозъците безгънкови!

Като се дават книжки на куцо, сакато и неграмотно (разбира се срещу заплащане) ще се трепят като мухи

...,Че не се трепят сами,а в повечето случаи трепят и нас (с 40 годишен проф.стаж),децата и внуците НИ...

Абсолютно си прав. Но не виждам решение. Единствено да се помолим на Господ дани пази

Изразът "съобразена скорост" не е празен звук. За съжаление обаче ... Мир на душата на загиналия.

аквапланинг...

Що ли Германия не се наводняват мазета, приземни етажи и магистрали?

няма да е, щото си неуко шимпанзе и не можеш да се информираш за щетите от наводненията там

Вярно си тъп брато. В Германия няколко пъти имаше потопени градове последните години.