Коментари - Започна националното препитване на четвъртокласниците | dnes.dir.bg
назад

Започна националното препитване на четвъртокласниците

От днес започна националното препитване на четвъртокласниците под формата на тест. На първия тест учениците ще отговарят писмено на въпроси, свързани с предмета “Човекът и обществото“.

Обратно в новината

Коментари - Започна националното препитване на четвъртокласниците | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Jiveem v darjava na absurdite! dASHTERIA MI E NA 1 GODINA I ZA IASLATA ISKAHA SABESEDVANE S DETETO I OTSENKA NA KOMUNIKATIVNOST I PAZBIRANE NA VANSHNIA I VATRESHNIA SVIAT

Ами да вземат да сложат и матура на първокласниците. То вече е пълна простотия.Голямо образование.С тези изпити децата вече в пети клас могат да кандидастват за университет.

ЗАЩО,МЪЧАТ ДЕЦАТА - КОГАТО ИСКАТ ДА ОЦЕНЯВАТ УЧИТЕЛИТЕ???!!!

Много поздрави на г-н министъра, но направи съндър децата. Нямаше нужда и от този зор - матурите за 4 клас. Учителките се канят не само да вземат в предвид оценките от матурите, но и те да са основни по важност. Как ще се проконтролира това? За натовареността не ми се говори - тя основно пада върху родителите! Не е правилно да се учи за половата система на човека в 4 клас - все пак не всички сме цигани и не раждаме 11-12 годишни! Бог да ни е на помощ от необмислени реформатори!

Zashto muchat decata, te sa gotovi za shofiori na gradskia transport. Neshtasna durjava.

Това се прави за да се оцени колко е съсипано българското образование.Докога ще си правите експерименти с децата ни?

Даскалите са КУКУ! Те нямат никакво мнение! Не помислят как се отразява цялото това образование на децата. То бива реформи бива - ама бъдещето ни на курбан не бива. ТВЪРДО НЕ НА МАТУРИТЕ ЗА 4 КЛАС! Министъра и цялото правителство на поправителен!

VMESTO SAMO DA MARMORIM,DA VZEMEME DA NAPRAVIME NESHTO.AZ PISAH NA MINISTARA,NO OTGOVOR TAKA I NE POLUCHIH.STACHKUVAME ZA ZAPLATI I KAKVO LI NE,NO ZA DECATA SI NE MISLIM.NEKA DA SE RAZMARDAME MALKO,KAKVO SHTE KAJITE.

VMESTO SAMO DA MARMORIM,DA VZEMEME DA NAPRAVIME NESHTO.AZ PISAH NA MINISTARA,NO OTGOVOR TAKA I NE POLUCHIH.STACHKUVAME ZA ZAPLATI I KAKVO LI NE,NO ZA DECATA SI NE MISLIM.NEKA DA SE RAZMARDAME MALKO,KAKVO SHTE KAJITE.

Искам да попитам г-н Министъра, как ще оценяват знанията на децата, след като някои от въпросите в тестовете въобще не са застъпени в предпочетения учебник от преподавателите в нашето училище?

Чрез теста немогат да се оценят знанията на децата. Едно времешната програма беше на ниво и знанията си бяха оценяване реално. Сега правите опити с децата , чрез теста не се получават знание а налучкване и още повече корупция и в тази сфера.

Учебният материал за 4 клас се преподава много набързо! Не се отделя достатъчно време за затвърждаване на знанията, а и терминологията не е предвидена да е за 10-11 г. деца.

az li4no smqtam 4e decata sa pretovareni , tova e ujasno , zashtoto nie roditelite nqmame vreme da im pomagame zashtoto rabotim , a nikoi ne dava otpuski ... ludi ministri

Не е зле децата да свикват отрано с тестовата система щом и нататък все ще е така. Но ми се налага да обяснявам на детето ми, че не е важно да реши цялата задача по математика докрай (няма да му стигне времето за всички), а да наблюдава отговорите, докато не се изключат грешните в хода на разсъжденията. Да се учат децата на съобразителност не е зле, но за 11 годишните е по-важно да знаят методиката и нея да упражняват, а по-нататък има време за тренировка за взимане на бързи решения - това ще бъде все пак надграждане на знанията и уменията. След като за децата няма да има последствия от резултатите от тестовете, защо е тази кампанийност, този излишен стрес за тях. Можеше да се провеждат през учебно време и при по-спокойна атмосфера. Сега никой не смее да каже на децата спокойно, не е нужно да се готвите допълнително, вие вече знаете най-важното, защото учителите ги е страх да успокоят децата да не би те да се отнесат несериозно. И така, сега треперим сутрин преди тръгване- хем детето да е достатъчно мобилизирано, хем спокойно. Абе предизпитна треска... Но дали са достатъчно зрели за подобни емоции...

Матурите в 4-ти клас нямат тежеста на тези в по-горните класове. Те по-скоро са контролни за самата система. Проблемът, според мен, не е в матурата, а в преподавания учебен мателиал. Истината е, че децата са много натоварени с материал, който е на доста високо ниво. Това води до неразбиране, а от там до липса на интерес и желание за учене. Смея да направя такова твърдение, защото съм едновременно майка и учител, е вярно не преподавам в началните класове, но децата ми са в тази възрастова граница. Не е лесно на децата, но и на учителите. Как се преподава нещо което не е по силите на едно дете да го разбере? И родителите го усещаме, защото се налага в къщи да отделяме време, както за писане на домашните, така и за преподаване. Не си спомням моята майка да се е занимавала толкова със мен. Далеч съм от мисълта, че затова са виновни учителите. На тях им се спускат програми и нормативи, с които са длъжни да се съобразяват. Много, много време за свободни изяви, предпочитания и съобразяване с възможностите на класа - няма. Имам усещането, дано не съм права, че тези от министерството хабер си нямат от преподаване и възрастови особености на децата. Моето скромно мнение е, че децата трябва да бъдат ангажирани, но не претоварвани; трябва да имат време и за игра; трябва да имат кръжоци, или нещо такова по-разтоварващо; трябва повече да спортуват и т.н.

Ами да, защо да учат, за шофьори не им трябват тестове!

Да започнем от това: какво трябваше да научат децата за днешния тест? Не знам Г-н министъра дали е разглеждал учебника по `Човек и общество`, в частност за 4-ти клас, но неговото съдържание в частта му история определено е тенденциозно протурско. Като пример искам да посоча: Източна Румелия е описана като интернационална област, в която по някаква случайност българите били най-многобройни,а не като част от България. Априлското въстание било потушено с 30 000 жертви, без изобщо да става дума, че турците са изклали 30 000 българи. В класните училища през Възраждането се изучавали турски, гръцки и немски (защо ли липсва българският). Но най-важното е, че Ахмед Доган фигурира в учебния материал като виден учен и борец против комунистическия режим (защо точно той сред хиляди други). Из целия учебник предвид интеграцията на малцинствата надълго и нашироко са застъпени техните бит, празници и история, и някак на заден план остава всичко българско. Ето - на това изпитваха децата ни днес, а ние, родители и учители трябваше да ги подготвим, за да не се изтъква за пореден път колко е спаднало нивото на `българския` ученик.

А министъра без умствен капацитет другвълчев с неговия пилешки мозък кога ще го изпитваме?То е ясно,че повечето учиници са лупмени идиотчета но за това е виновна само и единствено системата и бездържавността.Немо да караш децата не научили добре бъл.език още да учат чужди е зици и да им втълпяваш,че били много важни.Това е липса на национално достойнство.Да питам друг вълчев защо в българските училища не се учи достатъчно български и история?Защо преиначаваме българската история за да се харесаме на някви изостанали анадолци?Защо не се набляга на славната и геройчна българска история която на моменти е и изключително трагична? А за сметка на това в учебниците по-българска история учат българскита деца,че ИСПОЛИНА БОТЕВ Е ''ТЕРОРИСТ'' както и много други глупости,че е имало моляти се турско''присъствие друг вълчев учат българските деца,че е имало възродителен процес нещо абсолютно измислено и не вярно?А не учат за убийците терористи при гара БУНОВО и за другите ТЕРОРИСТИЧНИ АКТОВЕ извършени от терористите-ислямист които и сега са във незаконото българско правителство?ИЗБРАНО ОТ ПОЛУГРАМОТНИ И ДАЖЕ НЕГРАМОТНИ ЦИГАНИ И ТУРЦИ,НО НЕ И ОТ БЪЛГАРИ.

Да вземе да прочетат тези професори от министерството на образованието учебниците за четвърти клас,а защо не и всички тестове които им ги дават.Давам само два примера:1.Въпрос от тест за четвърти клас:Напишете по какво се различава смърча от елата. 2.Изучаване на полова система на човека. Просто нямам коментар.

Другаря-Господин министър Вълчев, реформа в образованието, но не на всяка цена! Колко от реформаторите имат опит като учители в начален курс? Колко са заставали пред децата за да ги научат на нещо? Аз знам - николко! Бизнесът с учебници е много сладък и доходен, нали! Да не гръмнат някой, ако се намеси в него и го прекрати! СРАМ И ПОЗОР ПОЛИТИКАНИ!!!

АЗ ПРЕДЛАГАМ ДА ВЗЕМЕМ НЯКАКВИ МЕРКИ ВМЕСТО САМО ДА СЕ ВАЙКАМЕ.НЕКА НАПРАВИМ МАСОВА ПОДПИСКА ПО НАСЕЛЕНИ МЕСТА.АКО ВСЕКИ СЕ ЗАДЕЙСТВА ЩЕ ИМА РЕЗУЛТАТ.АЗ МОГА ДА ПОЕМА ДОБРИЧ

Jiveem v darjava na absurdite! dASHTERIA MI E NA 1 GODINA I ZA IASLATA ISKAHA SABESEDVANE S DETETO I OTSENKA NA KOMUNIKATIVNOST I PAZBIRANE NA VANSHNIA I VATRESHNIA SVIAT

Ами да вземат да сложат и матура на първокласниците. То вече е пълна простотия.Голямо образование.С тези изпити децата вече в пети клас могат да кандидастват за университет.

ЗАЩО,МЪЧАТ ДЕЦАТА - КОГАТО ИСКАТ ДА ОЦЕНЯВАТ УЧИТЕЛИТЕ???!!!

Много поздрави на г-н министъра, но направи съндър децата. Нямаше нужда и от този зор - матурите за 4 клас. Учителките се канят не само да вземат в предвид оценките от матурите, но и те да са основни по важност. Как ще се проконтролира това? За натовареността не ми се говори - тя основно пада върху родителите! Не е правилно да се учи за половата система на човека в 4 клас - все пак не всички сме цигани и не раждаме 11-12 годишни! Бог да ни е на помощ от необмислени реформатори!

Zashto muchat decata, te sa gotovi za shofiori na gradskia transport. Neshtasna durjava.

Това се прави за да се оцени колко е съсипано българското образование.Докога ще си правите експерименти с децата ни?

Даскалите са КУКУ! Те нямат никакво мнение! Не помислят как се отразява цялото това образование на децата. То бива реформи бива - ама бъдещето ни на курбан не бива. ТВЪРДО НЕ НА МАТУРИТЕ ЗА 4 КЛАС! Министъра и цялото правителство на поправителен!

VMESTO SAMO DA MARMORIM,DA VZEMEME DA NAPRAVIME NESHTO.AZ PISAH NA MINISTARA,NO OTGOVOR TAKA I NE POLUCHIH.STACHKUVAME ZA ZAPLATI I KAKVO LI NE,NO ZA DECATA SI NE MISLIM.NEKA DA SE RAZMARDAME MALKO,KAKVO SHTE KAJITE.

VMESTO SAMO DA MARMORIM,DA VZEMEME DA NAPRAVIME NESHTO.AZ PISAH NA MINISTARA,NO OTGOVOR TAKA I NE POLUCHIH.STACHKUVAME ZA ZAPLATI I KAKVO LI NE,NO ZA DECATA SI NE MISLIM.NEKA DA SE RAZMARDAME MALKO,KAKVO SHTE KAJITE.

Искам да попитам г-н Министъра, как ще оценяват знанията на децата, след като някои от въпросите в тестовете въобще не са застъпени в предпочетения учебник от преподавателите в нашето училище?

Чрез теста немогат да се оценят знанията на децата. Едно времешната програма беше на ниво и знанията си бяха оценяване реално. Сега правите опити с децата , чрез теста не се получават знание а налучкване и още повече корупция и в тази сфера.

Учебният материал за 4 клас се преподава много набързо! Не се отделя достатъчно време за затвърждаване на знанията, а и терминологията не е предвидена да е за 10-11 г. деца.

az li4no smqtam 4e decata sa pretovareni , tova e ujasno , zashtoto nie roditelite nqmame vreme da im pomagame zashtoto rabotim , a nikoi ne dava otpuski ... ludi ministri

Не е зле децата да свикват отрано с тестовата система щом и нататък все ще е така. Но ми се налага да обяснявам на детето ми, че не е важно да реши цялата задача по математика докрай (няма да му стигне времето за всички), а да наблюдава отговорите, докато не се изключат грешните в хода на разсъжденията. Да се учат децата на съобразителност не е зле, но за 11 годишните е по-важно да знаят методиката и нея да упражняват, а по-нататък има време за тренировка за взимане на бързи решения - това ще бъде все пак надграждане на знанията и уменията. След като за децата няма да има последствия от резултатите от тестовете, защо е тази кампанийност, този излишен стрес за тях. Можеше да се провеждат през учебно време и при по-спокойна атмосфера. Сега никой не смее да каже на децата спокойно, не е нужно да се готвите допълнително, вие вече знаете най-важното, защото учителите ги е страх да успокоят децата да не би те да се отнесат несериозно. И така, сега треперим сутрин преди тръгване- хем детето да е достатъчно мобилизирано, хем спокойно. Абе предизпитна треска... Но дали са достатъчно зрели за подобни емоции...

Матурите в 4-ти клас нямат тежеста на тези в по-горните класове. Те по-скоро са контролни за самата система. Проблемът, според мен, не е в матурата, а в преподавания учебен мателиал. Истината е, че децата са много натоварени с материал, който е на доста високо ниво. Това води до неразбиране, а от там до липса на интерес и желание за учене. Смея да направя такова твърдение, защото съм едновременно майка и учител, е вярно не преподавам в началните класове, но децата ми са в тази възрастова граница. Не е лесно на децата, но и на учителите. Как се преподава нещо което не е по силите на едно дете да го разбере? И родителите го усещаме, защото се налага в къщи да отделяме време, както за писане на домашните, така и за преподаване. Не си спомням моята майка да се е занимавала толкова със мен. Далеч съм от мисълта, че затова са виновни учителите. На тях им се спускат програми и нормативи, с които са длъжни да се съобразяват. Много, много време за свободни изяви, предпочитания и съобразяване с възможностите на класа - няма. Имам усещането, дано не съм права, че тези от министерството хабер си нямат от преподаване и възрастови особености на децата. Моето скромно мнение е, че децата трябва да бъдат ангажирани, но не претоварвани; трябва да имат време и за игра; трябва да имат кръжоци, или нещо такова по-разтоварващо; трябва повече да спортуват и т.н.

Ами да, защо да учат, за шофьори не им трябват тестове!

Да започнем от това: какво трябваше да научат децата за днешния тест? Не знам Г-н министъра дали е разглеждал учебника по `Човек и общество`, в частност за 4-ти клас, но неговото съдържание в частта му история определено е тенденциозно протурско. Като пример искам да посоча: Източна Румелия е описана като интернационална област, в която по някаква случайност българите били най-многобройни,а не като част от България. Априлското въстание било потушено с 30 000 жертви, без изобщо да става дума, че турците са изклали 30 000 българи. В класните училища през Възраждането се изучавали турски, гръцки и немски (защо ли липсва българският). Но най-важното е, че Ахмед Доган фигурира в учебния материал като виден учен и борец против комунистическия режим (защо точно той сред хиляди други). Из целия учебник предвид интеграцията на малцинствата надълго и нашироко са застъпени техните бит, празници и история, и някак на заден план остава всичко българско. Ето - на това изпитваха децата ни днес, а ние, родители и учители трябваше да ги подготвим, за да не се изтъква за пореден път колко е спаднало нивото на `българския` ученик.

А министъра без умствен капацитет другвълчев с неговия пилешки мозък кога ще го изпитваме?То е ясно,че повечето учиници са лупмени идиотчета но за това е виновна само и единствено системата и бездържавността.Немо да караш децата не научили добре бъл.език още да учат чужди е зици и да им втълпяваш,че били много важни.Това е липса на национално достойнство.Да питам друг вълчев защо в българските училища не се учи достатъчно български и история?Защо преиначаваме българската история за да се харесаме на някви изостанали анадолци?Защо не се набляга на славната и геройчна българска история която на моменти е и изключително трагична? А за сметка на това в учебниците по-българска история учат българскита деца,че ИСПОЛИНА БОТЕВ Е ''ТЕРОРИСТ'' както и много други глупости,че е имало моляти се турско''присъствие друг вълчев учат българските деца,че е имало възродителен процес нещо абсолютно измислено и не вярно?А не учат за убийците терористи при гара БУНОВО и за другите ТЕРОРИСТИЧНИ АКТОВЕ извършени от терористите-ислямист които и сега са във незаконото българско правителство?ИЗБРАНО ОТ ПОЛУГРАМОТНИ И ДАЖЕ НЕГРАМОТНИ ЦИГАНИ И ТУРЦИ,НО НЕ И ОТ БЪЛГАРИ.

Да вземе да прочетат тези професори от министерството на образованието учебниците за четвърти клас,а защо не и всички тестове които им ги дават.Давам само два примера:1.Въпрос от тест за четвърти клас:Напишете по какво се различава смърча от елата. 2.Изучаване на полова система на човека. Просто нямам коментар.

Другаря-Господин министър Вълчев, реформа в образованието, но не на всяка цена! Колко от реформаторите имат опит като учители в начален курс? Колко са заставали пред децата за да ги научат на нещо? Аз знам - николко! Бизнесът с учебници е много сладък и доходен, нали! Да не гръмнат някой, ако се намеси в него и го прекрати! СРАМ И ПОЗОР ПОЛИТИКАНИ!!!

АЗ ПРЕДЛАГАМ ДА ВЗЕМЕМ НЯКАКВИ МЕРКИ ВМЕСТО САМО ДА СЕ ВАЙКАМЕ.НЕКА НАПРАВИМ МАСОВА ПОДПИСКА ПО НАСЕЛЕНИ МЕСТА.АКО ВСЕКИ СЕ ЗАДЕЙСТВА ЩЕ ИМА РЕЗУЛТАТ.АЗ МОГА ДА ПОЕМА ДОБРИЧ