Коментари - Започна националното препитване на четвъртокласниците | dnes.dir.bg
назад

Започна националното препитване на четвъртокласниците

От днес започна националното препитване на четвъртокласниците под формата на тест. На първия тест учениците ще отговарят писмено на въпроси, свързани с предмета “Човекът и обществото“.

Обратно в новината

Коментари - Започна националното препитване на четвъртокласниците | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

АЗ ПРЕДЛАГАМ ДА ВЗЕМЕМ НЯКАКВИ МЕРКИ ВМЕСТО САМО ДА СЕ ВАЙКАМЕ.НЕКА НАПРАВИМ МАСОВА ПОДПИСКА ПО НАСЕЛЕНИ МЕСТА.АКО ВСЕКИ СЕ ЗАДЕЙСТВА ЩЕ ИМА РЕЗУЛТАТ.АЗ МОГА ДА ПОЕМА ДОБРИЧ

Другаря-Господин министър Вълчев, реформа в образованието, но не на всяка цена! Колко от реформаторите имат опит като учители в начален курс? Колко са заставали пред децата за да ги научат на нещо? Аз знам - николко! Бизнесът с учебници е много сладък и доходен, нали! Да не гръмнат някой, ако се намеси в него и го прекрати! СРАМ И ПОЗОР ПОЛИТИКАНИ!!!

Да вземе да прочетат тези професори от министерството на образованието учебниците за четвърти клас,а защо не и всички тестове които им ги дават.Давам само два примера:1.Въпрос от тест за четвърти клас:Напишете по какво се различава смърча от елата. 2.Изучаване на полова система на човека. Просто нямам коментар.

А министъра без умствен капацитет другвълчев с неговия пилешки мозък кога ще го изпитваме?То е ясно,че повечето учиници са лупмени идиотчета но за това е виновна само и единствено системата и бездържавността.Немо да караш децата не научили добре бъл.език още да учат чужди е зици и да им втълпяваш,че били много важни.Това е липса на национално достойнство.Да питам друг вълчев защо в българските училища не се учи достатъчно български и история?Защо преиначаваме българската история за да се харесаме на някви изостанали анадолци?Защо не се набляга на славната и геройчна българска история която на моменти е и изключително трагична? А за сметка на това в учебниците по-българска история учат българскита деца,че ИСПОЛИНА БОТЕВ Е ''ТЕРОРИСТ'' както и много други глупости,че е имало моляти се турско''присъствие друг вълчев учат българските деца,че е имало възродителен процес нещо абсолютно измислено и не вярно?А не учат за убийците терористи при гара БУНОВО и за другите ТЕРОРИСТИЧНИ АКТОВЕ извършени от терористите-ислямист които и сега са във незаконото българско правителство?ИЗБРАНО ОТ ПОЛУГРАМОТНИ И ДАЖЕ НЕГРАМОТНИ ЦИГАНИ И ТУРЦИ,НО НЕ И ОТ БЪЛГАРИ.

Да започнем от това: какво трябваше да научат децата за днешния тест? Не знам Г-н министъра дали е разглеждал учебника по `Човек и общество`, в частност за 4-ти клас, но неговото съдържание в частта му история определено е тенденциозно протурско. Като пример искам да посоча: Източна Румелия е описана като интернационална област, в която по някаква случайност българите били най-многобройни,а не като част от България. Априлското въстание било потушено с 30 000 жертви, без изобщо да става дума, че турците са изклали 30 000 българи. В класните училища през Възраждането се изучавали турски, гръцки и немски (защо ли липсва българският). Но най-важното е, че Ахмед Доган фигурира в учебния материал като виден учен и борец против комунистическия режим (защо точно той сред хиляди други). Из целия учебник предвид интеграцията на малцинствата надълго и нашироко са застъпени техните бит, празници и история, и някак на заден план остава всичко българско. Ето - на това изпитваха децата ни днес, а ние, родители и учители трябваше да ги подготвим, за да не се изтъква за пореден път колко е спаднало нивото на `българския` ученик.

Ами да, защо да учат, за шофьори не им трябват тестове!

Матурите в 4-ти клас нямат тежеста на тези в по-горните класове. Те по-скоро са контролни за самата система. Проблемът, според мен, не е в матурата, а в преподавания учебен мателиал. Истината е, че децата са много натоварени с материал, който е на доста високо ниво. Това води до неразбиране, а от там до липса на интерес и желание за учене. Смея да направя такова твърдение, защото съм едновременно майка и учител, е вярно не преподавам в началните класове, но децата ми са в тази възрастова граница. Не е лесно на децата, но и на учителите. Как се преподава нещо което не е по силите на едно дете да го разбере? И родителите го усещаме, защото се налага в къщи да отделяме време, както за писане на домашните, така и за преподаване. Не си спомням моята майка да се е занимавала толкова със мен. Далеч съм от мисълта, че затова са виновни учителите. На тях им се спускат програми и нормативи, с които са длъжни да се съобразяват. Много, много време за свободни изяви, предпочитания и съобразяване с възможностите на класа - няма. Имам усещането, дано не съм права, че тези от министерството хабер си нямат от преподаване и възрастови особености на децата. Моето скромно мнение е, че децата трябва да бъдат ангажирани, но не претоварвани; трябва да имат време и за игра; трябва да имат кръжоци, или нещо такова по-разтоварващо; трябва повече да спортуват и т.н.

Не е зле децата да свикват отрано с тестовата система щом и нататък все ще е така. Но ми се налага да обяснявам на детето ми, че не е важно да реши цялата задача по математика докрай (няма да му стигне времето за всички), а да наблюдава отговорите, докато не се изключат грешните в хода на разсъжденията. Да се учат децата на съобразителност не е зле, но за 11 годишните е по-важно да знаят методиката и нея да упражняват, а по-нататък има време за тренировка за взимане на бързи решения - това ще бъде все пак надграждане на знанията и уменията. След като за децата няма да има последствия от резултатите от тестовете, защо е тази кампанийност, този излишен стрес за тях. Можеше да се провеждат през учебно време и при по-спокойна атмосфера. Сега никой не смее да каже на децата спокойно, не е нужно да се готвите допълнително, вие вече знаете най-важното, защото учителите ги е страх да успокоят децата да не би те да се отнесат несериозно. И така, сега треперим сутрин преди тръгване- хем детето да е достатъчно мобилизирано, хем спокойно. Абе предизпитна треска... Но дали са достатъчно зрели за подобни емоции...

az li4no smqtam 4e decata sa pretovareni , tova e ujasno , zashtoto nie roditelite nqmame vreme da im pomagame zashtoto rabotim , a nikoi ne dava otpuski ... ludi ministri

Учебният материал за 4 клас се преподава много набързо! Не се отделя достатъчно време за затвърждаване на знанията, а и терминологията не е предвидена да е за 10-11 г. деца.

Чрез теста немогат да се оценят знанията на децата. Едно времешната програма беше на ниво и знанията си бяха оценяване реално. Сега правите опити с децата , чрез теста не се получават знание а налучкване и още повече корупция и в тази сфера.

Искам да попитам г-н Министъра, как ще оценяват знанията на децата, след като някои от въпросите в тестовете въобще не са застъпени в предпочетения учебник от преподавателите в нашето училище?

VMESTO SAMO DA MARMORIM,DA VZEMEME DA NAPRAVIME NESHTO.AZ PISAH NA MINISTARA,NO OTGOVOR TAKA I NE POLUCHIH.STACHKUVAME ZA ZAPLATI I KAKVO LI NE,NO ZA DECATA SI NE MISLIM.NEKA DA SE RAZMARDAME MALKO,KAKVO SHTE KAJITE.

VMESTO SAMO DA MARMORIM,DA VZEMEME DA NAPRAVIME NESHTO.AZ PISAH NA MINISTARA,NO OTGOVOR TAKA I NE POLUCHIH.STACHKUVAME ZA ZAPLATI I KAKVO LI NE,NO ZA DECATA SI NE MISLIM.NEKA DA SE RAZMARDAME MALKO,KAKVO SHTE KAJITE.

Даскалите са КУКУ! Те нямат никакво мнение! Не помислят как се отразява цялото това образование на децата. То бива реформи бива - ама бъдещето ни на курбан не бива. ТВЪРДО НЕ НА МАТУРИТЕ ЗА 4 КЛАС! Министъра и цялото правителство на поправителен!

Това се прави за да се оцени колко е съсипано българското образование.Докога ще си правите експерименти с децата ни?

Zashto muchat decata, te sa gotovi za shofiori na gradskia transport. Neshtasna durjava.

Много поздрави на г-н министъра, но направи съндър децата. Нямаше нужда и от този зор - матурите за 4 клас. Учителките се канят не само да вземат в предвид оценките от матурите, но и те да са основни по важност. Как ще се проконтролира това? За натовареността не ми се говори - тя основно пада върху родителите! Не е правилно да се учи за половата система на човека в 4 клас - все пак не всички сме цигани и не раждаме 11-12 годишни! Бог да ни е на помощ от необмислени реформатори!

ЗАЩО,МЪЧАТ ДЕЦАТА - КОГАТО ИСКАТ ДА ОЦЕНЯВАТ УЧИТЕЛИТЕ???!!!

Ами да вземат да сложат и матура на първокласниците. То вече е пълна простотия.Голямо образование.С тези изпити децата вече в пети клас могат да кандидастват за университет.

Jiveem v darjava na absurdite! dASHTERIA MI E NA 1 GODINA I ZA IASLATA ISKAHA SABESEDVANE S DETETO I OTSENKA NA KOMUNIKATIVNOST I PAZBIRANE NA VANSHNIA I VATRESHNIA SVIAT

АЗ ПРЕДЛАГАМ ДА ВЗЕМЕМ НЯКАКВИ МЕРКИ ВМЕСТО САМО ДА СЕ ВАЙКАМЕ.НЕКА НАПРАВИМ МАСОВА ПОДПИСКА ПО НАСЕЛЕНИ МЕСТА.АКО ВСЕКИ СЕ ЗАДЕЙСТВА ЩЕ ИМА РЕЗУЛТАТ.АЗ МОГА ДА ПОЕМА ДОБРИЧ

Другаря-Господин министър Вълчев, реформа в образованието, но не на всяка цена! Колко от реформаторите имат опит като учители в начален курс? Колко са заставали пред децата за да ги научат на нещо? Аз знам - николко! Бизнесът с учебници е много сладък и доходен, нали! Да не гръмнат някой, ако се намеси в него и го прекрати! СРАМ И ПОЗОР ПОЛИТИКАНИ!!!

Да вземе да прочетат тези професори от министерството на образованието учебниците за четвърти клас,а защо не и всички тестове които им ги дават.Давам само два примера:1.Въпрос от тест за четвърти клас:Напишете по какво се различава смърча от елата. 2.Изучаване на полова система на човека. Просто нямам коментар.

А министъра без умствен капацитет другвълчев с неговия пилешки мозък кога ще го изпитваме?То е ясно,че повечето учиници са лупмени идиотчета но за това е виновна само и единствено системата и бездържавността.Немо да караш децата не научили добре бъл.език още да учат чужди е зици и да им втълпяваш,че били много важни.Това е липса на национално достойнство.Да питам друг вълчев защо в българските училища не се учи достатъчно български и история?Защо преиначаваме българската история за да се харесаме на някви изостанали анадолци?Защо не се набляга на славната и геройчна българска история която на моменти е и изключително трагична? А за сметка на това в учебниците по-българска история учат българскита деца,че ИСПОЛИНА БОТЕВ Е ''ТЕРОРИСТ'' както и много други глупости,че е имало моляти се турско''присъствие друг вълчев учат българските деца,че е имало възродителен процес нещо абсолютно измислено и не вярно?А не учат за убийците терористи при гара БУНОВО и за другите ТЕРОРИСТИЧНИ АКТОВЕ извършени от терористите-ислямист които и сега са във незаконото българско правителство?ИЗБРАНО ОТ ПОЛУГРАМОТНИ И ДАЖЕ НЕГРАМОТНИ ЦИГАНИ И ТУРЦИ,НО НЕ И ОТ БЪЛГАРИ.

Да започнем от това: какво трябваше да научат децата за днешния тест? Не знам Г-н министъра дали е разглеждал учебника по `Човек и общество`, в частност за 4-ти клас, но неговото съдържание в частта му история определено е тенденциозно протурско. Като пример искам да посоча: Източна Румелия е описана като интернационална област, в която по някаква случайност българите били най-многобройни,а не като част от България. Априлското въстание било потушено с 30 000 жертви, без изобщо да става дума, че турците са изклали 30 000 българи. В класните училища през Възраждането се изучавали турски, гръцки и немски (защо ли липсва българският). Но най-важното е, че Ахмед Доган фигурира в учебния материал като виден учен и борец против комунистическия режим (защо точно той сред хиляди други). Из целия учебник предвид интеграцията на малцинствата надълго и нашироко са застъпени техните бит, празници и история, и някак на заден план остава всичко българско. Ето - на това изпитваха децата ни днес, а ние, родители и учители трябваше да ги подготвим, за да не се изтъква за пореден път колко е спаднало нивото на `българския` ученик.

Ами да, защо да учат, за шофьори не им трябват тестове!

Матурите в 4-ти клас нямат тежеста на тези в по-горните класове. Те по-скоро са контролни за самата система. Проблемът, според мен, не е в матурата, а в преподавания учебен мателиал. Истината е, че децата са много натоварени с материал, който е на доста високо ниво. Това води до неразбиране, а от там до липса на интерес и желание за учене. Смея да направя такова твърдение, защото съм едновременно майка и учител, е вярно не преподавам в началните класове, но децата ми са в тази възрастова граница. Не е лесно на децата, но и на учителите. Как се преподава нещо което не е по силите на едно дете да го разбере? И родителите го усещаме, защото се налага в къщи да отделяме време, както за писане на домашните, така и за преподаване. Не си спомням моята майка да се е занимавала толкова със мен. Далеч съм от мисълта, че затова са виновни учителите. На тях им се спускат програми и нормативи, с които са длъжни да се съобразяват. Много, много време за свободни изяви, предпочитания и съобразяване с възможностите на класа - няма. Имам усещането, дано не съм права, че тези от министерството хабер си нямат от преподаване и възрастови особености на децата. Моето скромно мнение е, че децата трябва да бъдат ангажирани, но не претоварвани; трябва да имат време и за игра; трябва да имат кръжоци, или нещо такова по-разтоварващо; трябва повече да спортуват и т.н.

Не е зле децата да свикват отрано с тестовата система щом и нататък все ще е така. Но ми се налага да обяснявам на детето ми, че не е важно да реши цялата задача по математика докрай (няма да му стигне времето за всички), а да наблюдава отговорите, докато не се изключат грешните в хода на разсъжденията. Да се учат децата на съобразителност не е зле, но за 11 годишните е по-важно да знаят методиката и нея да упражняват, а по-нататък има време за тренировка за взимане на бързи решения - това ще бъде все пак надграждане на знанията и уменията. След като за децата няма да има последствия от резултатите от тестовете, защо е тази кампанийност, този излишен стрес за тях. Можеше да се провеждат през учебно време и при по-спокойна атмосфера. Сега никой не смее да каже на децата спокойно, не е нужно да се готвите допълнително, вие вече знаете най-важното, защото учителите ги е страх да успокоят децата да не би те да се отнесат несериозно. И така, сега треперим сутрин преди тръгване- хем детето да е достатъчно мобилизирано, хем спокойно. Абе предизпитна треска... Но дали са достатъчно зрели за подобни емоции...

az li4no smqtam 4e decata sa pretovareni , tova e ujasno , zashtoto nie roditelite nqmame vreme da im pomagame zashtoto rabotim , a nikoi ne dava otpuski ... ludi ministri

Учебният материал за 4 клас се преподава много набързо! Не се отделя достатъчно време за затвърждаване на знанията, а и терминологията не е предвидена да е за 10-11 г. деца.

Чрез теста немогат да се оценят знанията на децата. Едно времешната програма беше на ниво и знанията си бяха оценяване реално. Сега правите опити с децата , чрез теста не се получават знание а налучкване и още повече корупция и в тази сфера.

Искам да попитам г-н Министъра, как ще оценяват знанията на децата, след като някои от въпросите в тестовете въобще не са застъпени в предпочетения учебник от преподавателите в нашето училище?

VMESTO SAMO DA MARMORIM,DA VZEMEME DA NAPRAVIME NESHTO.AZ PISAH NA MINISTARA,NO OTGOVOR TAKA I NE POLUCHIH.STACHKUVAME ZA ZAPLATI I KAKVO LI NE,NO ZA DECATA SI NE MISLIM.NEKA DA SE RAZMARDAME MALKO,KAKVO SHTE KAJITE.

VMESTO SAMO DA MARMORIM,DA VZEMEME DA NAPRAVIME NESHTO.AZ PISAH NA MINISTARA,NO OTGOVOR TAKA I NE POLUCHIH.STACHKUVAME ZA ZAPLATI I KAKVO LI NE,NO ZA DECATA SI NE MISLIM.NEKA DA SE RAZMARDAME MALKO,KAKVO SHTE KAJITE.

Даскалите са КУКУ! Те нямат никакво мнение! Не помислят как се отразява цялото това образование на децата. То бива реформи бива - ама бъдещето ни на курбан не бива. ТВЪРДО НЕ НА МАТУРИТЕ ЗА 4 КЛАС! Министъра и цялото правителство на поправителен!

Това се прави за да се оцени колко е съсипано българското образование.Докога ще си правите експерименти с децата ни?

Zashto muchat decata, te sa gotovi za shofiori na gradskia transport. Neshtasna durjava.

Много поздрави на г-н министъра, но направи съндър децата. Нямаше нужда и от този зор - матурите за 4 клас. Учителките се канят не само да вземат в предвид оценките от матурите, но и те да са основни по важност. Как ще се проконтролира това? За натовареността не ми се говори - тя основно пада върху родителите! Не е правилно да се учи за половата система на човека в 4 клас - все пак не всички сме цигани и не раждаме 11-12 годишни! Бог да ни е на помощ от необмислени реформатори!

ЗАЩО,МЪЧАТ ДЕЦАТА - КОГАТО ИСКАТ ДА ОЦЕНЯВАТ УЧИТЕЛИТЕ???!!!

Ами да вземат да сложат и матура на първокласниците. То вече е пълна простотия.Голямо образование.С тези изпити децата вече в пети клас могат да кандидастват за университет.

Jiveem v darjava na absurdite! dASHTERIA MI E NA 1 GODINA I ZA IASLATA ISKAHA SABESEDVANE S DETETO I OTSENKA NA KOMUNIKATIVNOST I PAZBIRANE NA VANSHNIA I VATRESHNIA SVIAT