Намери се първи благодетел на колата Made in BG

АКБ Форес прояви интерес към прототипа на български автомобил "Юнивърс", съобщи БТА. Производството на елементи на автомобила може да се прави в три завода на холдинга -"Машпроект инженеринг" - Стара Загора, "Панайот Волов" - Шумен и в "Елма" - Троян.

Обратно в новината

Коментари - Намери се първи благодетел на колата Made in BG | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

скоро гледах филма за краткия живот на един успешен електро-автомобил в Калифорния (петролните и автомобилните компании са го загробили), както пишат хората по-долу, нещо ново трябва - ЕА, пък и батериите позволяват все по-голям пробег

кво ми пука за това като нищо друго няма...

Браво момчета.Да сте живи и здрави и успешна реализация Ви пожелавам!

Поздрави и за всички,които са ръководили студентите и са направили възможно всичко това.Браво!

Да колата иначе изглежда хубава и модерна. Само цената да беше по-достъпна до обикновения българин. Дано и да е издържлива и на българските пътища. Само малко ме е яд, че не измислиха по-българско име за марката, за да се отличава от чуждите коли. Нещо, което да показва, че е българска, нещо уникално. Иначе браво на студентите. Гледах ги в шоуто на Слави преди няколко месеца.

Какво му е на дизайна, бе недоволници? Я погледнете всички нови автомобили. Ами че те са като близнаци, родени в един единствен аеродинамичен тунел, а разликата е само в емблемата на фирмата-производител

Dran dran, zvuchi mnogo neseriozno: balgarska kola s dvigatel Mercedes i design na slivenskite cigani, karana ot Putkarana Grancharova, mini star po evropeiskite aferi.

Radvam se mnogo

Изглежда отлично!

Двигателят е на Мерцедес.... и ...това е нещо, което е създадено изцяло в България...? Двигателят не влиза ли в нещо-то?

Браво !!!

ei hora abe q se radvaite 4e imame 6ansa da se pravqt avtomobili i u nas :)

Абе, вярвате ли че наистина може да има читава българска кола? Аз, да си призная, не. Представям си колко недомислия и глупости има вътре и колко ненадеждна би била при една реална експлоатация!

CHUDESNA E! ISKAM YA!!!

Много добре изглежда колата! И с двигателя на Мерцедес ще бъде идеална! Дано да се намери инвеститор, за да имаме най-после и ние наша кола

ако 4овек има 8000 евро няма да купи таз кола:)

VALNOTO E CHE IMA NAPREDAK I KOREISKITE AVOMOBILI BIAJA S IAPONSKI DVIGATELI A SEGA SA S AMERICANSKI NA JMC.DA JIVEE BULGARIA

Дано данчо Лечков спонсорира производството на първия български автомбил, за да не се намесят отново мутренски пари в това начинание. Всички знаем кой дърпа конците на икономиката в страната. гергьов ден е добро начало за българско автомобилостроене. Бих си купил колата за тази сума. няма да караме само румънски, немски, френски или руски автомобили. Време е и за наши Успех на създателите!

prilicha na opel...mnogo daje

кво като двигателя е на мерцедес, руснаците да не би да имат собствени двигатели всичките са ги откраднали

kakvo ni rzlichava ot nashite sasedi rumancite ,nima tiahnata dacha e rumanska . dami i gospoda stiga veche ,vaprosnata dacha se prodava kato topal hliab v ec taka che neka ne si pravim krivi smetki struvasi. sled kato se predvizda cena 8000 struvasi----

na men li4no ne mi haresva. ne mislq 4e mercedes biha napravili pe4alba ot investirane v nova marka koqto e napalno neizvesna dori na horata v bg

Bravo, no prili4a na Opel :)

И каква марка е тоя автомобил :))) ????

bravo.Balgari unaci...Ako imah dostatachno pari bih inverstiral. Abe umnici sme. Dano neshtata potragnat.Predi ot balgarin beshe otkrito gorivo samo s voda i katalizator...no izchezna...golemite ribi....glatnaha vsichko....!!! Dano sega potragneme..imame vazmojnosti i potencial...Uspeh

o.k. shte ya pochakame - i bez tova oshte sabiram parite...

А бе вие чувате ли се? То кисело мляко не можем да направим, та кола.

Двигателят и повечето възли и агрегати са от Смарт.Дизайнът и изпълнението са изцяло български.

super design....az karam mercedes....ako tova e istina...designa e unikalen....bih si kupil edna...za tia pari...BRAVO BULGARI>......vizda se ce mozem....vupros na vreme da go dokazem...mozem i da suzdavame...ne samo da rushimm...gord sum ce sum vuzpitanik na tozi universitet.,...brav

Браво, нещо ново на което трябва да се радваме и да се гордеем, че Ние - българите можем и го доказваме. Дано да не остане само като мостра!!!

6to ne? 6te dam idei

Cestito,otdavna niakoi triabvashe da se prestrashi!

kazva li koia data e dnes?

има едно хубаво нещо в БГ автомобила.....ДВИГА

Държавата да не дреме, ами да се яви основен спонсор и да подкрепи тези млади хора, докато не са ги прилапали отвън.

radvam se 4e ma takiva talanti v bg pogelavam vi uspeh

malko e skapi4ka.nali e na6a kola pak.....neka da sravnim s rumantzite i da4ia,a?

Ами искрено корктно и точно се надявам толкова богати бизмесмени има ,някой от тях да инвестира в това парите ще му се вурнат няколкократно разбира се защото цената не е висока и така би помогнал на много от сънароднаците си

Не издребнявай толкова. До сега и толкова нямаше. Следващата стъпка ще е изцяло български

Bravo!Taka se sapohva.hubava,kola.

pojelavam ti uspex balgarska kolejke

pojelavam ti uspex balgarska kolejke,da radva6 svetovnite podiumi.o6te si mlada i mnogo kravsiva.i az na tvoite godini bqx krasiva ve4e samo nabori me kopuvat kak iskam nqkoe mlado semeistvo da me kupi no uvi :((

Гледам ви мненията и се чудя къде ви е акъла! Докога ще викате на черното бяло. Студенти от техническия ще правят българска кола - пълна глупост. На гол тумбак - чифте пищови. То някой по надолу правилно го беше казал - ние кисело мляко не можем да правим дето имаме вековни традиции , че коле ще се пробваме без да се произвели една детска количка с двигател дори. България чака студенти от техническия под ръководстовото на професор от Техническия да им покаже как се правят коли - - хехехехе. Явно нема един нормален инжинер в тази държава та опряхме до учащите. Нема лошо - те ще ни оправят че другите бачкат по чужбина за жълти стотинки - жълти жълти ама по-добре се живее у Европата - кой казва че нямало политическа емиграция. Но да оставим това. Вижте само на коя автомобилна фирма избрахме двигателя - Мерцедес - любимата кола на Българина, въпреки че може да се поспори дали не му е по любима БВМ или пък АУДИ. То как изобщо да си помилсиш за други фирми - ние БЪЛАГРИ ли сме или некжи киртаци - само най-доброто. Или както пеее Ивана - НИЕ СМЕ НОМЕР 1. Колата ще е скъпа, нищо че ще е първо издание на кадърните наши студенти нема да сизлагаме с некви евтини корейкси, японски па били и френски или италиански болкуци - само Мерцедес - ще плащаме но ще знаем какво караме :-). Браво на екипа - много са ни умни студентите и професорите - само така.

abe smotan balgarski narod samo kosuri tarsite ami kakvo 6te kajete za mene togava za DA4IQTA da ne sam po xubava.

abe smotan balgarski narod samo kosuri tarsite ami kakvo 6te kajete za mene togava za DA4IQTA da ne sam po xubava.

Купувам я веднага. Само да влезе в серийно производство и бодвам една

за да се произвежда една кола е необходимо да има в държавата работеща икономика а за сега тва е една коруба от глина и двигател на мерцедес

Думите трябва да се ползват прецизно. Това далеч не е първият български автомобил. От време на време се появява някаккъв прототип на лека кола създаден в България, но нещата рядко стигат до серийно производство, а когато стигнат бързо спират. Така беше с опитита да се сглабят Рено, Жигули, Москвич. В по-новото време ако си спомняте имаше едни доста симпатични пикапчета - Намко. Бяха с двигатели Форд. Те даже май си бяха наша конструкция. Някой от военните ни заводи недоразбрал докрай заповедта да умре тихо и без излишни конвулсии се опита тогава да се спаси. Дано този прототип не го достигне съдбата на предишните опити. Ако някой се интересува, в момента законите ни доста спъват всичко, което не е внос на нови леки коли от чужбина. Забраника докарването на коли не в движение и ремонта им тук - познавам много хора, които от това павеха добри пари, при това готовата вече изправна кола излизаше на БВП изключителено ефтино. Забраниха преоборудването на коли - вече не можете да си купите товарен микробус със стъкла и тук да си го преоборудвате в пътнически - трябва да дадете около 12 000 лева в повече на чуждия производител, а не 5000 лева на местния. Та страх ме е да не се окаже, че при нас със закон е забранено да се правят нови коли.

Как точно с 90 коня успяха да развият 210км/ч само не разбрах. Явно физичните закони и в частност въздъшното съпротивление за тях не важат :( Кретени