ТИР се обърна на ”Тракия” и блокира движението

Тежкотоварен камион се е обърнал на магистрала "Тракия" тази сутрин. Движението е блокирано.

Обратно в новината

Коментари - ТИР се обърна на ”Тракия” и блокира движението | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Има ли ден дето тая тъпа магистрала не е затворена за нещо???? И не само тя!

Няма нещо, което да не мога да счупя и прецакам. Който не вярва - да предостави мостри за експерименти ;) Иначе новината е добра за Динко - едно такова извличане и обръщане на камион чуква 12 бона за 4 часа работа.

четири часа само ще си разположи техниката.Като гледам снимката диагонала на прицепа може да е по-висок от надлеза.....и става не си играй.Виждал съм как се разтоварват 60-тонни машини и поставят на фундамент....някой път отнемаше и денонощие.

каскадата. На прав път да обърнеш прицепа с влекача.....че и на хубаво място я е направил,трудно ще вкарат техника.

Путин е виновен!

Най-вече майка ти е виновна,че не е мръднала когато е трбвало за да останеш на земята

Да се възроди жп транспорта в България, да товари и превозва камионите. Така и БДЖ ще печели, и камионите няма да тормозят другите, движещи се по пътищата.

Така е - лакомите чорбаджии юркат шофьорите, не им позволяват да спазват изискуемото по закон време за почивка, пестят от поддръжка на строшляците купени 3-5 ръка и т.н. Къде е оня, техния представител, който единствен говори по ТВ и каза върховната глупост и лъжа, че нямало било зимни гуми за камиони ? Дайте го насам, неговата . . . !

Има зимни гуми за камиони, ама се карат само в скандинавско и нагоре. Тука ако се мине на зимни гуми означава цената на автомобилния превоз да се дигне двойно тъй като на всеки камион ще му трябват още 10000 лева годишно за гуми и тези пари ще трябва да ги плати крайния клиент, демек ние. А на мен ми писна да плащаме простотии заради кефа на някои. Само кчелогодишното каране на фарове вдига оборатота на бензиностанциите с 50-100 хиляди тона годишно. Отделно вместо веднъж на три години да сменяш чифт крушки на фаровете при акотвно каране се сменят на 4 месеца. А файда от карането на фарове никаква защотот трябва да се оглеждаме за пешеходци и велосипедисти дето карат без фарове, докато си светим в очите за да ни е мазохизма пълен. Ама така карали в Скандинавия. ама в Сккандинавията слънцето изгрява в 11 часа и залязва в 3, и е ниско над хоризонта, а тука пече по 12 часа на ден. А за останалото съм съгласен.

За какви по-малки неравности на хърватската магистрала бяха ограничили до 90 км/ч. Там, обаче има и кой да те санкционира. Тук не е работа на държавата, нито да ограничи скоростта в този участък, който очевадно не отговаря на изискванията за магистрала, нито пък да следи за изпълнението на такова ограничение.

Анархия. Все едно БСП саботират държавата?! Някакъв анархист от толу направо си каза -''Закривай". КАК ТАКА ТЕЗИ ТИРОВЕ ВСЕ НАПРЧЕНО НА МАГИСТРАЛАТА ВЗЕХА ДА СЕ ОБРЩАТ?

научете да пишете грамотно, драги Господине!

По моя закон е така

Ако питате Биков, това си е саботаж на председателството.

тази смешка наречена магистрала, то нема ден без инцидент там!

А колко хубаво е било при бай тошо....няма магистрали,5 камиона се движат през няколко дена....колите на пръсти се броят....милиционерите повече от работниците скрити под храстите....няма катастрофи,няма обърнати тирове и народа пее и работи за партията:)))))))))а някои учени още се опитват да правят роботи....а партията ги създаде за няма 5-6г. и още бачкат и храчат тук:)))))))))

При бай Тошо организацията беше друга - всичко се караше по ЖП и от там с малки камиони се разкарваше в района. А всички големи заводи задължитено имаха ЖП линия. Това енай евтината схема за транспорт, обаче тука за да могат някои да лапат минаха на варианта с тирове.

Ами забранете ги тези ТИР-ове или им направете индивидуални писти да се обръщат, търкалят, но да не тормозят обикновения гражданин! Аман от тях!

ИНАЧЕ ТРЯБВА ДА Е КАСКАДА.