EPA/БГНЕС
Директни полети до Ню Йорк и Чикаго от пролетта
Още от пролетта може да започнат директни полети от София до Ню Йорк и Чикаго.
До месец и половина ще е готов проектът за продажба на билети и в началото на есента ще се направи официалният анонс към пътниците за резервация на билети, пише "24 часа", като се позова на авиокомпания Би Ейч Еър.
Последният директен полет на българска авиокомпания - “Балкан”, която летеше до Ню Йорк, бе през 1999 г.
Полетите на Би Ейч Еър ще се извършват с “Еърбъс 330-200”. Самолетът е с 24 седалки в бизнес класа и с 242 в икономична. Машината А 330-200 в момента е на летище София, сега авиокомпанията започва тренировъчните програми със състава си - обучение на пилоти, инженери, стюардеси и кетеринг.
“Вече са получени, образно, казано около 99% от разрешителните за полети до САЩ, остават някои технически детайли, свързани със сигурността”, каза за вестника изълнителният директор на Би Ейч Еър Янко Иванов.
Той добави, че преди повече от 2 години авиокомпанията е поискала от транспортното министерство да бъде назначена като български превозвач по двустранни спогодби за полети до Китай, Индия и Русия.
Средната скорост на “Еърбъс 330-200” е 880 км/ч, може да прелита без зареждане 12 500 км, лети до височина 11 850 м.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Последният директен полет на българска авиокомпания - “Балкан”, която летеше до Ню Йорк, бе през 1999 г.
Полетите на Би Ейч Еър ще се извършват с “Еърбъс 330-200”. Самолетът е с 24 седалки в бизнес класа и с 242 в икономична. Машината А 330-200 в момента е на летище София, сега авиокомпанията започва тренировъчните програми със състава си - обучение на пилоти, инженери, стюардеси и кетеринг.
“Вече са получени, образно, казано около 99% от разрешителните за полети до САЩ, остават някои технически детайли, свързани със сигурността”, каза за вестника изълнителният директор на Би Ейч Еър Янко Иванов.
Той добави, че преди повече от 2 години авиокомпанията е поискала от транспортното министерство да бъде назначена като български превозвач по двустранни спогодби за полети до Китай, Индия и Русия.
Средната скорост на “Еърбъс 330-200” е 880 км/ч, може да прелита без зареждане 12 500 км, лети до височина 11 850 м.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
ИЗБРАНО