Тази година световноизвестната марка PEPSI ще проведе първата за България маркетинг кампания под надслов "Приеми предизвикателството на PEPSI". Тя започна на 30 юни и ще продължи до края на август, като ще се осъществи в 6 града.

В рамките на кампанията ще бъдат реализирани най-малко 22 събития и активности по време на едни от най-горещите летни фестивали. Сред тях са третото издание на Midalidare Rock Festival, както и първите концерти на Gucci Mane и Black Eyed Peas в България.

С "Предизвикателството на PEPSI" брандът цели да предизвика потребителите изцяло да се доверят на вкусовите си предпочитания, като вземат участие в сляп тест на кола напитки, едната от които е PEPSI, и споделят коя им харесва повече. До момента тази уникална кампания е реализирана в над 30 държави с почти 3 милиона участници, мнозинството от които са избирали вкуса на PEPSI като предпочитан по време на слепите тестове.

В последните седмици "Предизвикателството на PEPSI" предизвика сетивата на жителите и гостите на София, а тази седмица ще се насочи към Пловдив. Желаещите да се включат в кампанията могат да го направят на 18 и 19 юли, вторник и сряда, до сградата на Централна поща в града. По-голямата част от събитията тепърва предстоят и информация за тях можете да намерите на официалния сайт на кампанията - www.PEPSI-bg.com/taste.

Предизвикателството на PEPSI е нестандартен забавен начин, с който марката да излезе от традиционните комуникационни канали и да създаде директен контакт с потребителите. За целта по време на всяко от събитията ще бъдат създадени специални кътове с много изненади и подаръци за включилите се в кампанията.

* съдържание на PEPSI