• Световната Молсън Корс Бевъридж Кампъни, част от която е "Каменица" АД, е първата компания на местния пазар, която пуска новия вид алкохолна напитка
  • Категорията завладя потребителите в САЩ и скоро ще бъде налична и в страната

Молсън Корс Бевъридж Кампъни скоро ще бъде първата компания, която лансира нова алкохолна напитка - хард зелцер - координирано на пазари от страните в Централна и Югоизточна Европа. В България хард зелцерът ще допълни богатото портфолио на "Каменица" АД в емблематичната за компанията година, в която тя празнува 140 години от създаването на първата българска бира. С този ход една от най-големите пивоварни компании в света разширява продуктовото си портфолио в категорията на други алкохолни напитки в региона на Централна и Източна Европа.

Хард зелцерът е нова алкохолна напитка, която за кратко време става абсолютен хит в САЩ и други части на света. Тя представлява газирана вода с естествен аромат, алкохолно съдържание от 4 до 6% и с освежаващия си вкус вече смело е наричана една от любимите алкохолни напитки по света. През последните 2 години хард зелцерът постига ръст от 200% в САЩ, утроявайки обема си и печелейки пазарен дял от 0.8% до 2.6% през 2019 г. спрямо 2018 г. Очакванията са в следващите 2 години напитката да се превърне в категория за 4,7 милиарда щатски долара, което според маркетинг експертите се дължи на приятния и лек, освежаващ вкус, който я прави подходяща за консумация при различни поводи, и не на последно място - на модерното излъчване.

Хард зелцерът на Молсън Корс е с натурални аромати, без изкуствени оцветители и подсладители, без глутен, без консерванти и подходящ за вегани. "Амбицията на компанията ни, както заявихме още миналата година, е да се развиваме извън бирената категория, проучвайки други територии и сегменти, и предлагайки алтернативи на потребителите по целия свят. Резултатите от изследванията ни на големите пазари като САЩ показаха страхотен потенциал за хард зелцерите. Затова и решихме да предложим на потребителите от Централна и Югоизточна Европа този вид алкохолна напитка, която завладява света с бързи темпове.", споделя Сергей Йесков, Главен изпълнителен директор на Молсън Корс Бевъридж Кампъни за Централна и Източна Европа.

снимки: Kamenitza

Хард зелцерите показват стабилен трицифрен ръст на американския пазар. Първите марки хард зелцери вече започнаха да се появяват и в Европа. Консуматорите от страните в Централна и Югоизточна Европа все повече възприемат световните тенденции за потребление. Ето защо, очакванията на производителя са потребителите в тази част на света да харесат новата и освежаваща, различна алкохолна напитка, която вече демонстрира страхотния си растеж в различни страни.

"Вярваме, че хард зелцерите ще стават все по-популярни занапред, точно както се случи с тях и на други пазари по света. В Каменица винаги сме били новатори и сме търсили начини как да надграждаме портфолиото си от марки в стремежа не просто да удовлетворяваме вкусовете на потребителите, но и да ги изненадваме, да предлагаме нови и различни преживявания. Вълнуваме се, че точно през тази година, когато отбелязваме нашата 140 годишнина, правим това отново.", коментира Владан Матич, Изпълнителен директор на "Каменица" АД.

снимки: Kamenitza

Новият хард зелцер от Молсън Корс, който ще бъде пуснат в региона на Централна и Източна Европа в началото на лятото, ще се предлага в няколко разновидности, подходящи за различни вкусове и поводи за консумация.

 

* съдържение на Каменица АД