Партизанската война започна – така Плевнелиев коментира искането на БСП да освободи поста си заради строителството на АМ „Тракия”, което според социалистите е некачествено.
Министърът е разпоредил независима експертиза за действията на всички по веригата на строителството, предаде "Фокус".
 
Предизборната война, която очевидно вече е партизанска война с всякакви средства – с пепел, с прах, с всичко в очите. (От БСП обявиха, че част от магистралата се строи върху пепел - бел.ред.)
Няма как да подам оставка, след като съм ускорил „Люлин”, след като строим „Тракия” и след като вървят тръжните процедури за „Марица” и за „Струма” и след като ние като правителство ще направим толкова, колкото за 20 години не направиха предишните правителства на България, каза министърът.

Плевнелиев добави, че на всеки голям инфраструктурен проект по договор строителите са длъжни да влагат качествени материали и да документират това с всички изследвания и анализи, които са в Пътната агенция.
Възложителят проверява чрез лаборатория всички анализи. Надзорната компания, по думите на Плевнелиев, получава „маса” пари, за да бъде постоянно на обекта и да гарантира за качеството.
Нито една от тези институции, включително ДНСК не е сигнализирала за притеснения и проблеми по отношение на вложените материали. Всички анализи ще бъдат публикувани в интернет.
 
Два са интересните въпроси за мен – каква е тази мониторингова компания, която е подготвила доклад на 21 февруари, на който се позовават господата от БСП.
(За този доклад пише днес в. "Труд" - бел.ред.)
Този доклад и досега не е официализиран, следователно за мен този доклад, изтекъл удобно през медии, е една поръчка, това са интереси.
Второто нещо, което е изключително важно за мен е, че в хода на цялата тази предизборна битка ще има още много такива неща, каза той.

Плевнелиев каза, че става дума за едни и същи изследвания, но БСП ги четат като „дявола Евангелието”, защото се посочва, че положената настилка ще се деформира, но при температура от 1000 градуса.
Ако "АМ "Тракия" се деформира има поне пет институции, които носят отговорност, каза министърът и бе категоричен, че очаква изпълнението на магистралата по правилата, защото тя е приоритет.