Eкипи на "Български пощи" работиха на място и през празничните дни за изграждане на система, позволяваща реализиране на разширен комплекс от мерки за киберсигурност и поетапно възстановяване на дейности и услуги. Това съобщават от дружеството.

В пощенските станции вече се приемат препоръчани и непрепоръчани вътрешни пратки и колети от корпоративни и частни клиенти. Изискването е услугата да е платена по банков път. Доставят се вътрешни пратки без наложен платеж. Започва доставката в пощенските станции на международни пратки и колети, за които не се дължат вземания.

От 12.00 часа на 29 април е възможно плащане на сметки за битови потребители на ЕНЕРГО ПРО в пощенски станции. Списък на тези станции е публикуван на сайта на дружеството и ще бъде актуализиран непрекъснато.

В пощенските станции могат да се изпращат данъчни декларации, като цените се заплащат по банков път. Работи се за възстановяване на услуги, свързани с плащания и парични преводи в пощенските станции.

Втора седмица системата на "Български пощи" изпитва затруднения заради хакерска атака. В първия работен ден след почивната серия клиентите установиха, че в пощата нито могат да плащат сметки, нито да пускат данъчни декларации, нито да изпращат колети за чужбина.

От "Български пощи" обясниха, че продължават да работят по възстановяване на системата.