EPA/БГНЕС
Жените предпочитали съня и водата пред секса
Най-новите изследвания в САЩ показват, че когато става въпрос за здравето сексът не е в топ листата от приоритети за жените, предаде БГНЕС.
За жените сексът е на седмо място от приоритетите, което може много от мъжете да разколебае, показва изследването.
На първо място жените, участвали в изследването, сочат сънят.
След това е нивото на стрес, разпускането, здравословното хранене, достатъчното пиене на вода, намиране на време за упражнения и чак след всичко това идва сексът.
Установено е, че за жените по-важно е да са здрави, отколкото да са в крак с модата в секса.
Единственото по-важно за жените от здравето е интелигентността. В изследването са участвали над 1000 жени.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
ИЗБРАНО