БГНЕС
Пренасочват всички спешни телефони към 112
От понеделник всички обаждания на спешните телефони 150, 160 и 166 вече ще бъдат пренасочени към единния телефон 112, съобщи Стоян Граматиков, ръководител на Главна дирекция "Национална система 112".
Всички 27 области вече са пренасочени към единния телефон, остава само част от София.
Ако през юли, когато телефоните на пожарната, полицията и Бърза помощ са приемали сигнали, обажданията на 112 са били около 8000 на денонощие, след пренасочването сега са около 22 000. От понеделник очакванията са на 112 да постъпват средно 25 000 - 26 000 сигнала на денонощие.
Близо половината от тях обаче са фалшиви.
"За целия този поток има общо 320 оператори в цялата страна, които работят на смени. За да няма изчакване, трябва на 8 милиона население да има 4 милиона оператори", посочи Граматиков.
Той не може да прогнозира колко време ще е изчакването на всеки обадил се до свързването му с оператор. Преди пренасочването изчакването е било между 3 и 5 секунди.
Изследване на Евробарометър сочи, че 66 на сто от българите знаят за съществуването на телефон 112. Средната информираност в ЕС е 26 на сто, изтъкна Стоян Граматиков, който днес се срещна с експерти от Европейската комисия.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Ако през юли, когато телефоните на пожарната, полицията и Бърза помощ са приемали сигнали, обажданията на 112 са били около 8000 на денонощие, след пренасочването сега са около 22 000. От понеделник очакванията са на 112 да постъпват средно 25 000 - 26 000 сигнала на денонощие.
Близо половината от тях обаче са фалшиви.
"За целия този поток има общо 320 оператори в цялата страна, които работят на смени. За да няма изчакване, трябва на 8 милиона население да има 4 милиона оператори", посочи Граматиков.
Той не може да прогнозира колко време ще е изчакването на всеки обадил се до свързването му с оператор. Преди пренасочването изчакването е било между 3 и 5 секунди.
Изследване на Евробарометър сочи, че 66 на сто от българите знаят за съществуването на телефон 112. Средната информираност в ЕС е 26 на сто, изтъкна Стоян Граматиков, който днес се срещна с експерти от Европейската комисия.
Днес повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата
подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес повече от всякога независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Днес повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата
подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес повече от всякога независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
ИЗБРАНО