Пренасочват всички спешни телефони към 112

От понеделник всички обаждания на спешните телефони 150, 160 и 166 вече ще бъдат пренасочени към единния телефон 112, съобщи Стоян Граматиков, ръководител на Главна дирекция "Национална система 112".

Обратно в новината

Коментари - Пренасочват всички спешни телефони към 112 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Когато беше действащ телефон 160, спешен екип пристигаше за 5, максимум 10 минути в родния ми град с 80 000 жители. При последното ми обаждане трябваше да мине половин час / и то след повторно обаждане/, за да дойде екип.... Господ да ни е на помощ!

Неадекватни и безполезни. Жена ми за малко не роди в колата и не само, че не получих каквато и да е подкрепа, но дори ме забавиха с глупавите си въпроси. Дано на никой не се налага да ги ползва и за съжаление държавата е създала още една хранилка за сметка на данъкоплатците.

ПОТЪРСИХ ПОМОЩ ОТ 112 СРЕЩУ ШОСЕЕН ХУЛИГАН. ОПЕРАТОРКАТА МЕ МОТА С ВЪПРОСИ И РАЗБРАХ, ЧЕ ПРОСТО БЯГА ОТ ОКАЗВАНЕТО НА СЪДЕЙСТВИЕ. НЕ МОЖЕ ДА СЕ РАЗЧИТА НА ТЯХ

След три обаждания на 112 и час и половина чакане, четвъртото беше за да откажем обаждането.С кръвна захар 2 и пулс 180, кръвно 280/180 за малко щях да пукна, добре,че за час и половина тъпках всичките лекарства,които имам и захар, та ми поразмина.И в диабетна кома да бях изпаднала, ония щяха да ни викат да чакаме, че ще предадат.Но тези два часа бяха най-ужасните в живота ми.

" 25 000 - 26 000 сигнала на денонощие. Близо половината от тях обаче са фалшиви. "А има ли глобени за фалшивите обаждания.Кой-кой ще ми каже.

Наистина е умен! Обаждам се от Враца. Оператора е в Монтана. Той не познава града ни. Поне 10мин. ми бяха необходими докато успях да му обясня кой,къде,кога,защо.....И след това...маса време за някакъв резултат. А в това време "отиди коня у ряката".

достатъчно в така описаната ситуация беше да звъннеш на милицията, дежурния пращаше своите хора и уведомяваше Бърза помощ и пожарната

Другите европейски страни си пазят собствените спешни телефони и не са ги заменили със 112. Само в България глупостите се оправдават с това, че в Европа било така, и то е за да се усвоят едни пари, както писа някой.

Разбира се, че старата система беше по-добра - дори да трябва да се обадиш на трите номера поотделно, реакцията пак беше по-бърза, отколкото на 112. Операторите на 112 са неадекватни, и докато се разберат на кого трябва да прехвърлят сигнала, последиците са фатални. Те нямат медицински познания и ако им се обадиш за лекар, не могат да преценят каква помощ е нужна.

че се опитват да филтрират сигналите като основателни или неоснователни, а за да извикаш полиция ако си станал свидетел на престъпление, трябва задължително първо на тях да им се обадищ,за да те свържат директно с дежурен районен инспектор, трябва да им напомниш, че обаждането ти е всъщност продиктувано от регламентирано в закона твое гражданско задължение и че пак според закона те са длъжни да съдействат сигнала ти да стигне до дежурния полицай, после на полицаите пак разказваш каквото си казал на 112 и пак трябва тактично да им напомниш, че по закон са длъжни да проверят на място сигнала, подаден по законно твое гражданско задължение. Докато обстоятелствено си ги приказвате тия хортувки и бандита току се омел изпод носа им.

Ами те хората си казват ясно и простичко, примерно: има пожар, има парипаднал, бият човека пред блока - а маймуните от 112 разпитват ли разпитват за всякакви глупости, обажбдащите се на 112 доста често са в паника или шок, няма как да не са прибързани или да не са груби и точно тук е издънката на 112 вместода има обучени и тренирани оператори който само с 2-3 кратки въпроса и думи да поуспокоят обаждащия се и да разберат всичко необходимо - те са като грамофонни плочи, повтарят си заучените въпроси и това е... никакъв усет за човека отсрещаи за ситуацията... затова са недовлни хората

Какъвто им началника/всички са назначени по времето на туркинята/такива са и подчинените.

.. и ти си от папкалите около Емел Етем.

Нека да го има този лесен иначе телефонен номер 112.Но едно би следвало да е ясно.Телефонните оператори от телефони150,160 и166, да се пренасочат и те.Много по-лесно е да попаднеш на оператор/ка/ който години се е сблъсквал/а/ с какви ли не ситуации.Само тогава тази услуга би била изсцяло ефективно,полезна на обществото.Има старашно много недоволни хора от сегашния начин на обслужване и по конкретно операторския персонал.

Само веднъж съм звънял на 112, операторката 3-4 минути не можа да намери бл. 30А в Младост. Даже накрая ме пита дали така се бил казвал. И докато се оправи със софтуера, долу човека го пребиха. Полицаите въртеха после около блока, ама то нещата се случват за секунди.

ПОРЕДНАТА ПРОСТОТИЯ. Когато по-рано имаше бърза помощ -идваше по-бързо.На 4.09. майка ми си счупи крак и се обадих на 112.От този телефон ме питаха дали съм сигурна дали е счупен-крака й непрекъснато й се подуваше.С кола я закарахме в "Пирогов".От телефон 112 ми се обадиха след 1 час ,когато вече бяхме вече преминали и скенера в болницата и чакахме настаняване в травматологията със счупена става.Само бързата професионална намеса на лекарате от Пирогов майка ми е оперирана и вече в къщи. НА НИКОЙ НЕ ПОЖЕЛАВАМ ДА СЕ ОБАЖДА НА ТОЗИ ТЕЛЕФОН ,ЗАЩОТО ДОКАТО ДОЙДАТ МОЖЕ И ПАЦИЕНТА ДА НЕ ЖИВ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Той е направен да се усвоят "едни пари", а не да ти свърши работа.

Рита, дали за това виновен единния телефонен номер (телефона)??

Добре е да се звъни на единен, не само европейски, ами и световен номер за животоопасни проблеми. Каква ще бъде организацията (първо в софия, после и в България), е без значение, само ако е по-бързия, по-удобния, по-сигурния вариант за обаждащия се/пострадалия/в опасност човек. Дано не се "побългари". За това имам индикации, че пак сме изпреварили европейците - те са информирани 26 %, ние 66% ... :) От това ми става смешно и тъжно. Все се докарваме по-добри от тях, а винаги сме последни в класациите за полезност, удобство, напредък, образование, ПРАВОРАЗДАВАНЕ!?!? ...

Този телефон е поредната тъпотия, наложена ни от европейските бюрократи. И сега трябва да се опрадаят изразходените средства за него. Търсенето на помощ по специализираните канали е много по-ефективно и бързо.

Телефона нека го има - като дойде чужденец да не се чуди. Но нашите номера не пречи да си работят както досега. Да не би по градовете да няма дежурни лекари, пожарникари и полицаи, а всичко да идва с хеликоптери от София? Ако е така централизирано разбирам.

ЗАЩО БЕ, тъпанари? Защо да не отговаря дежурния в съответния град, а трябва да минава през София? Идиоти на всяка крачка.

Къде София, къде Кърджали...

Е сега вече го закъсахме. Като знам колко са заинтересовани операторите от 112. Тежко ни и горко!!!