Bulphoto
Разрешиха реклама и в предавания на БНТ
В предаванията на БНТ може да има продуктово позициониране, което представлява нова форма на реклама на стоки и услуги - това предвиждат промени в Закона за радиото и телевизията, приети на първо четене от парламента.
Остава забраната за позиционирането на продукти в новини и в религиозни предавания, предаде БТА.
Продуктовото позициониране е вид реклама, при която марка стока или услуга е включена в сюжета на филм или на радио, или телевизионно предаване.
Абсолютната забрана за БНТ да няма право на продуктово позициониране в предаванията си я поставя в неравностойно положение в сравнение с останалите национални телевизионни медии, посочват в мотивите си вносителите на промените - Таня Димитрова от ГЕРБ и група народни представители. Собствените приходи на БНТ от реклама представляват под 10% от разходите на БНТ.
При намалена субсидия и невъзможност да се привлича допълнителен финансов ресурс телевизията ще работи в условия на невъзможност да покрива изискванията за качество на сигнала, качество на продукцията, политика за привличане на качествени кадри, пише в мотивите.
Според вносителите продуктовото позициониране в предаванията на БНТ ще помогне за създаване на по-качествена продукция, по-добри правила за стимулиране на служителите и на външните предавания. Общият очакван ефект от предложението е от 10 до 16 млн. лева. Тази сума ще създаде допълнителни благоприятни условия за БНТ да извърши реална оптимизация на ресурсите си, да инвестира в нови технологии и да създаде конкурентни и качествени продукти, смятат депутатите, автори на измененията.
Забраната се продуктовото позициониране в предаванията на БНТ бе въдено през 2010 г.. За БНТ то бе разрешено само във филми и сериали.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Продуктовото позициониране е вид реклама, при която марка стока или услуга е включена в сюжета на филм или на радио, или телевизионно предаване.
Абсолютната забрана за БНТ да няма право на продуктово позициониране в предаванията си я поставя в неравностойно положение в сравнение с останалите национални телевизионни медии, посочват в мотивите си вносителите на промените - Таня Димитрова от ГЕРБ и група народни представители. Собствените приходи на БНТ от реклама представляват под 10% от разходите на БНТ.
При намалена субсидия и невъзможност да се привлича допълнителен финансов ресурс телевизията ще работи в условия на невъзможност да покрива изискванията за качество на сигнала, качество на продукцията, политика за привличане на качествени кадри, пише в мотивите.
Според вносителите продуктовото позициониране в предаванията на БНТ ще помогне за създаване на по-качествена продукция, по-добри правила за стимулиране на служителите и на външните предавания. Общият очакван ефект от предложението е от 10 до 16 млн. лева. Тази сума ще създаде допълнителни благоприятни условия за БНТ да извърши реална оптимизация на ресурсите си, да инвестира в нови технологии и да създаде конкурентни и качествени продукти, смятат депутатите, автори на измененията.
Забраната се продуктовото позициониране в предаванията на БНТ бе въдено през 2010 г.. За БНТ то бе разрешено само във филми и сериали.
Днес повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата
подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес повече от всякога независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Днес повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата
подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес повече от всякога независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини, разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
ИЗБРАНО