Според информация на "Дневник" били са доставени скъпи возила основно автомобили "Фолксваген Туарег" (официалните цени на вносителите са между 80 000 и 151 000 лв. с ДДС в зависимост от модификацията), "Фолксваген Фетон" (143 000 - 240 000 лв.) и няколко "Нисан Микра" (21 000 - 28 000 лв.). Седем от тях са останали в холдинга и са на разположение на петимата членове на съвета на директорите му, останалите при необходимост возят служители на БЕХ.
Холдингът по закон не е задължен да обявява обществени поръчки, тъй като не предоставя обществена услуга, за каквато се смятат производството и разпределението на електрическа енергия, обясниха оттам. Според експерти на Агенцията за обществените поръчки не може да се каже категорично, че холдингът не е длъжен да възлага търгове по Закона за обществените поръчки. Това може да бъде установено със сигурност, ако агенцията бъде сезирана и направи проверка на холдинга. Такова искане досега не е имало. Представител на ръководството на БЕХ заяви, че преди да се пристъпи към лизинга, дъщерните компании били дали заявка за нуждите си от нови коли. Първоначално НЕК се опитала да откаже автомобили с мотиви, че вече е направила доставка. БЕХ е подписал договор с "Пиреос лизинг". В момента дружествата погасяват лизинга на новите коли, като първоначалната вноска обикновено е минимум 10% от стойността. Според справка в регистъра за обществените поръчки през изминалата и от началото на тази дъщерните дружества на холдинга също са поръчвали автомобили, но не луксозни, а специализирани, свързани с осъществяването на дейността им.