Как се гради дигитално доверие
За смъртта и новия живот на блоговете, за рекламата и информацията онлайн
Този подкаст започва с една песен от деветдесетарска реклама по телевизията. От тогава цялото комуникационно поле се промени. А с него и ние. В този епизод на аудио подкаста на Dir.bg "Trendy" се обсъждат интересни дигитални тенденции. Например - как създаваме и как потребяваме съдържание в дигитална среда. Или, блоговете - тяхната смърт и/или трансформация.
Блоговете бяха като CD-тата. С бляскава, но кратка слава. Те са едновременно дигитален жанр и технология, според Жюстин Томс, която участва в този подкаст. Тя е експерт по онлайн комуникации и авторка и на новата книга "Блоговете умряха! Да живеят блоговете!"
Томс е от малкото хора в България, които се занимават с онлайн медии и онлайн маркетинг от края на 90-те досега. Тя успява да съчетава успешно толкова много роли в живота си - блогър, предприемач, консултант по онлайн медии и маркетинг, лектор, автор на книги и най-важната - майка.
В подкаста се обсъжда и въпросът дали социалните медии са повече психология и социология, отколкото технология. Или в какво се провалиха блоговете, в което Фейсбук успя? Обсъжда се и опозицията "Трайното срещу ефимерното" и факта, че характерът на информацията днес се променя в синхрон, с начина, по който се възприема.
Чуйте аудиото!
Последвайте ни в: Spotify - Google Podcasts - Anchor - Breaker - Pocket Casts - RadioPublic