Коментари - Желязков: България ще заведе дело пред съда на ЕС срещу част от разпоредбите в Пакета Мобилност I | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Каква държава бе охл.в?Кажи си направо МАФИЯТА ще заведе дело.Но няма да го спечели,освен ако не действа както само тя знае -с пари и то с много.Има ги ,нали затова българите сме на това положение вече 30г.Бедни и изчезващи.

Късно е либе за сълзи... Решението на ЕС доказва че сме независими: - от нас нищо не зависи.

Желязков, вижте там нещо около президента. Размърдайте Гешев, отклонявайте вниманието на хората от поредния ви провал.

Дефакто делото ще е параван за интересите на няколко дебели фирми като дискордия , пимк , биомет и т.н. Техните собственици вече извиват ръце че няма да могат да отделят всяка година милиони за обновяване на личния автопарк с нови бегачки или майбаси. Никой от ЕС няма да ни вземе под внимание нито пък евросъдия ще се трогне от нашите искания , така че тази битка е загубена още преди да е започнала.

Росен мачка дупарите на еврогейовете с 200. На прав път сме щом квичат!

Жалки сте ! И ако загубите делото кой ще плаща , дебил ?! Ако имаш пари води дело , но не ползвай държавни пари , търтей !

Ще се похарчат едни пари за да получим още веднъж среден пръст.Запада няма да търпи някакви прошляци от колониите да се шатрят по неговите пазари.Мястото на слугата е зад вратата.

До тук всичко беше политика - големите държави си пазят бизнеса на своите си фирми. Каква е точно истината не знаем, предполагам и двете страни излагат едни аргументи, ама в основата на исканията им са други причини. И беше ясно, че на политическото поле ще загубим. Сега обаче в съда нещата са по-малко политически и ако наистина решението е тенденциозно, има шанс да падне. А ако не, е съдът ще го утвърдии бетонира - тогава малко или много ще се види истинското положение. Иначе лошото е, че май ударът е по малките фирми. Пишещите по-долу май не знаят, че масата български камиони са на малки фирмички с по 1-2 камиона, в които шефът е и шофьор. Тез фирми ще го загазят, а големите ще си регистрират клонове в Централна Европа и ще се оправят. И другото лошо е, че тези регулации май са само за членовете на ЕС и турските тирове сега ще добият огромно конкурентно предимство, ако не важи за тях.

от малките фирми и готово!

И В ЕВРОПА МЕ НИ ИСКАТ ЗАРАДИ ТЪПИТЕ УПРАВНИЦИ НАЧЕЛО С ТИКВОЧА.

Министър, Желязков! Вие за българския работник ли сте или за шепа експлоататори? Аз искам като европейските водачи: - да спя в хотел с баня и топла храна; - да не съм пазач на чужд камион и товар в дните ми за почивка; -да виждам семейството си ПОНЕ веднъж в месеца; -когато съм в почивка да ми се изплаща заплата; -да не съм и товаро- разтоварач, и автомонтьор, сменяйки гуми през ноща, при - 25 гр.; -да имам трудов договор с договорената заплата, която сега/ пак по договор!/ е 612 лв., а не получавам по- малко от 4500 лв. Ако сте против това, за мен сте престъпен двуличник, поддържащ сивата икономика в Република България и защитник на олигархичните интереси на шепа собственици на транспортни фирми, а не Министър за над 40 000 човека с професия " водач на товарен автомобил"! Ако мислите, че вкарвате някого в заблуда тук , то ЕК не е за подценяване- пределно са на ясно какво се твори в милата ни Родина!

Еххх момче,ма много искаш бе....Като си шофер кажи ЧИИ СА ТЕА БГ ТРАНСПОРТНИ ФИРМИ.Щом като си шофер требва да знаеш кой е бащата на собствениците на приста ойл-братоците бобоковите.Знаеш ли...Щото у русенско си знаат кой е АНГЕЛ БОБОКОВ и що синовете му са собственици на приста ойл.Да не земе да излезе че и теа транспортни фирми пак са на дрОгарЕте от преди 89г. Мй тъй ше додем сметката а ...Бах маа му 50 камиона на некой НИКОЙ който си нема и хал хабер от управляване на такава фирма...Тъй ли е.А бе да не се чудите и за ктб и за онеа 6 милиарда лв дето ви ги тафосаха и вие ги платихте като попита..Некакъв ми иде от гората и СИ "ПРАВИ" БАНКА .Щот тва му била детската мечта.Ей така бе от нищото и банкер.Наистина ли БГ са такива идиоти да се връзват на такивИ "обяснения"...

Че тоа е шибано копеле е ясно.Тва което ТОА ПЛЕШИВЕЦ ПРЕДСТАЯ ПРЕД ХОРАТА В БГ,ЧЕ ЕВРОПА ИСКА НЕКВО БЕЗУМИЕ Е СТРАННО.Щото наистина е тъпо тва с връщането на камионите.Тъпо е тва което плешивия казва на БГ.Много ми е интересно каква е истината.Европата не са идиоти да искат такова безсмислено нещо-да се връщат и камионите.Или ако европа иска наистина да се връщат камионите то за тва СИГУРНО ИМА НЕКВА СЕРИОЗНА ПРИЧИНА.Която разбира се плешивото говедо ни спестява.И ни се излиза с "гениалноста" че европа искала да вземе бизнеса на наще.Трева да си наистина идиот да твърдиш подобно нещо.Какъв е процента на БГ превозвачи от всичките в европа,та БГ превозвачи да са заплаха за западняците...Та тва ми е въпроса...КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА ТВА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ДА ИСКАТ ВРЪЩАНЕ НА КАМИОНИТЕ В БГ.Каква беше причината европа да ИСКА ШОФЕРИТЕ ДА НЕ ЖИВЕАТ КАТО СКОТОВЕ И ДА СЕ ВРЪЩАТ ПРИ СЕМЕЙСТВАТА СИ НА СЕКИ МЕСЕЦ Е ЯСНА.КАКТО Е ЯСНО И ЩО ТОЯ ПЛЕШИВИЯ БЕШЕ ПРОТИВ,НЪЛ ТЪЙ.Беше си шибаното копеле ама нема как като го разобличиха.За тва нема ли некой да ни каже какво имат предви в ЕС за да се връщат и камионите.А тва БГ провинциализъм наистина е безкраен...Прочее чии са теа транспортни БГ фирми.Да не искате да ми кажете че некакъв сопол от не знам си коя провинция в БГ има 50 камиона...хаха,а стига бе ние дУматитУ нИ гУ ИдемИ с колците бе дрОгарЕ

Kalin

Кво иска Европа е ясно.Не иска дъмпинг.Иска конкуренция при равни условия.А за да има такава трябва има правила.Един човек по нагоре го е написал.Фиша да отговаря на заплата,осигуровките здравни пенсионни и....да са върху реални пари.Спането в кабината да се намали и поне веднъж в месеца човек да е при семейството си.Да не е момче за всичко.Да му се плаща когато е в отпуска.Има още бая неща но това собствениците на камиони нещат да чуят щото са свикнали така.Това иска Европа и ако искаме да сме част от тази Европа стига сме се правили на улави.То и затова половив България се изнесе.

Типично за гербопитеците - ще заведат дело, ще го протакат с години, а през това време Пакетът ще е в сила и бизнесът на българските фирми - тотално фалиран. След това, дори и да спечелят делото е все тая.

Това е откровена дискриминация, борба с непазарни методи и т.н. срещу българските фирми. Но... каво от това? Това са нормални еврогейски двойни стандарти. Но може би си струва да се заведе дело срещу дискриминация по национален признак? Това по може да мине. А ако прехвърлите фирмите на цигани, можже и за етническа дискриминация което вече има отлични шансове.

къде е проблемът на обикновения бългатин в този пакет?

Същият като на обикновените граждани на останалите 8 страни от ЕС, които са срещу пакета. Като не знаеш, поне не го показвай.

Обикновения българин върти геврека. И взема доста добри пари за товва (по нашите стандарти). А за това чее стандартите ни са африкаснки е виновен само ЕС. 30г вече ни оправят и е до тука ни оправиха. А, сега викат - Аре мизерници чупка, че мноо евтино работите. Те това е пробелма (ако не си слабоумен).

И този гол охлюв е решил да стане за смях пред европейските институции. Какво да го правиш? - Диагнозата е ГЕРБ!

Май май ми намирисва че България пред съда в Страсбург бая ще бъде привиквана и осъждана заради мафиотското си управление, а ти продължавай да си празнодумстващ след като ти се знае омазания зад.к с надпечатаните бюлетини за което боко с бая държавни служби те възнагради...

Нищо добро не чака ЕС, докато на власт са либераст - комунистите... Ето защо британците избраха да напуснат потъващия кораб ЕС, дори с цената на икономически загуби...

Загубата е за алчните чорбаджии в България. Крайно време беше ЕС да се намеси.

ПРИЛОЖЕТЕ ФИШОВЕТЕ НА ШОФЬОРИТЕ КЪМ ДЕЛОТО :)

Мафията в БЪлгария затова започна да се самоизяжда 8 % спад на БВП от вирус, 17 % спад от транспорт и голям спад от туризъм неизвестно колко...вече няма да има място за толкова корупция на държавната хранилка...

а ако спечелим, ще спечелят транспортните ни олигарси.

Кой ша плаща? Тия дела имат яки таксички и адвокатски хонорарчета. А аз тир немам, както и повечето хора....

аз пък нямам сърдечни проблеми ... що не срутим кардиологиите ...за кжо плащам

Абе този тъпанар още ли не е разбрал, че ще им пр.дне на х.я на западняците. Нас са ни взели само за измекярстване, слугинаж и най-вече да не сме с братушките. Вече сме твърдо последните от най-последните в Европа благодарение на тъпаци като този и ще ни третират като такива, без право на глас и права.

как въобще допуснахте да се стигне до тук ..че утре ще приемат нова идиотщина ...катаджиите да отстрелват свободно шофьорите какви са тези връщания на камион на 8 седмици това защо не е в сила за моряците ...връщайте ги и тях ...може и по често ...до хоризонта и обратно

Ще спечелиш едно "благодаря" за транспортните фирми подарък, които сега ще се пререгистрират на запад. Като имаме слаби управляващи политици неможещи и незнаещи как да защитят българските интереси така става.

1. Ако е вярно, че транспорта генерира 17% от БВП - това е много сериозна загуба. 2. Жалко, че се стигна до тук. Простотията при първото гласуване и неявяването на 3мата БГ представители не бива да се забравя. На тях трябва да им се търси отговорност. 3. Мотивите, които са посочени от министъра звучат обещаващо. Дано имат успех.

този министър гьотферен и фалшификатор на избори (костинброд) дали е сигурен че европейския съд ще осъди в полза на исканията на българия ес и еп? смешник!

Това е същият Росен Желязков с повдигнато е обвинение за престъпление по служба по времето на главен секретар на служебното правителство на Плевнелиев, заради Костинбродската афера. Явно министерският пост е отплата за свършена работа! И този го изпраха!

мръсна свиня

Вие сте банда некадърници. Нищо не направихте за нашата страна.

И какво ? Ще похарчи едни пари и нищо

България първо да реши, кого представлява, собствениците на транспортни фирми или шофьорите, да го каже открито на собствените си граждани и после да се бори. За много "борби" после плащаме съдилища и глоби, а се защитават интересите на един или двама души, а се накърняват на цял народ.