Затварят за 2,5 години част от локалното на "Цариградско шосе" заради строежа на метрото
Налагат се и промени в някои линии на столичния градски транспорт
Обратно в новинатаКоментари - Затварят за 2,5 години част от локалното на "Цариградско шосе" заради строежа на метрото | Днес.dir.bg
Коментари
Абе тия мааалоумни ли са?!?!?! За чий ни е в Младост метро на 15 минути пеша от другото метро??? Защо не насочат този лъч към дружба примерно??? В момента дружбенци пътуват сума ти време с метрото защото има един куп станции преди тях, съответно трудно ще го предпочетат пред бу-бу-то. Отделно, че и докато пристигне влака до младост вече е пълен. По всяка вероятност са взели пари от мола, бизнес центровете, строителите в пентагона и онзи дето ще строи новите бизнес сгради на мястото на ИПК Родина.. ама тогава да бяха вкарали тунелите и станциите директно при тях и да имат топла връзка.. а със сегашния план пак изкарват хората от другата страна на Цариградско... абе поредното "усвояване" на народна пара (да, и по еврофондове да са, пак са от нашите данъци!!!) само за да вдигнат цените на имотите на кръговете от приятели... явно сглобката боко-ппдебили-васкоУхото с патерицата мис бони е добре залепена с евраци.
Между OMV и МакДоналдс нали сте забелязали че е празна поляна и никой не пипа там? Отдолу минават магистралните топлопроводи на Топлофикация, които идват от Дружба и захранват югоизточните квартали. Тия ако вземат да разбутат там....2 години половин София остава без парно и топла вода.
Просто си намерете WFH работа. И решавате проблема с трафика. Ама за това се иска малко акъл.
Аз съм против !!! Референдум задължително! Не може току-така да се дупчи майка България, в частност София.
Пуснете си street view и минете по "Митрополит Серафим Сливенски" в посока от "Йерусалим" към Окръжна Болница. В началото бива (като изключим паркираните коли), но след малко започва "гората". Там можете да видите колко е тясно - движейки се напред, срещу вас ще има един бял бус, който дава ясна представа колко е широка улицата. Ще видите едни утъпкани участъци, приличащи на отбивки. Но те не са такива - това са "джобове", които колите са утъпкали на подходящи места през годините, за да могат да се разминават. Продължете и нагоре след завоя, ще продължавате да виждате белия бус, който на моменти е заел 2/3 от платното, въпреки че се движи по ръба на настилката. А сега си представете как се разминават кола и автобус. Или автобус и микробус. Или два автобуса. Все реални ситуации, които ще се случват ежедневно.
Ае стига си мрънкал ве, заради такива като тебе не за 2,5 ами за 25 години да го затворят, да ви видя тогава!
И да ме гледаш, и да не ме гледаш, това няма да доведе до по-качествено свършена работа от общината и фирмичките ѝ. Т.нар. "обход" е бутафорен. На всеки е ясно, че трафикът от "Младост", минаващ по "Йерусалим", ще се пренасочи към "Малинов" и "Климент Охридски". И ако за "Малинов" вече няма какво да се направи, то "Климент Охридски" можеше да бъде поне преасфалтиран (а защо не и разширен за сметка на неизползваемата трамвайна линия). Защото е в окаяно състояние! А ако в рамките на следващите 2.5 години (много вероятно да са повече) решат да ремонтират и "Климент Охридски", това просто ще строши тъпомера!
Това си мислех, абсурдно е! Аз с лека кола не минавам от там, просто няма как, а с автобус ще е фантастично. Нямам търпение да се кача на 73, само за да гледам сеир как ще мине по този маршрут. А падне ли сняг, хахаххаха
Това ли е най-големият проблем на София? А това, че няма работа за софиянци и тънат в бедност и мизерия и не могат един хляб да купят за децата си не е проблем? Така ми господин Кмете???
Къде няма работа, в София ли бе? Ти от коя планета пишеш?
Да, работя няма, вече 3 година съм безработен. Навсякъде ми искат английски и представителен външен вид. Аз съм обикновен човек и не знам езици и нямам хубави дрехи. Търся си работа за 1000 лв чисти, обаче няма. Пробвах в чистотата, но там само извънземни вземат. В Лидъла и Кауфланда също не ме вземат. Инженер съм, но съм на възраст, гоня 50 и никой не те ще. Работя пазач за 600-700 лв и това е. Не всичко в София е цветя и рози.
Тва метро ползва ли го изобщо някой?
Само бедните и неудачниците. Малко е срамно да видиш човек над 18 годишна възраст в метрото. Не, че нещо, ама трябва да си пълен провал в живота да се движиш с градски транспорт.
Какво метро бе хора???? Хората няма какво да ядат, нямат пари за отопление, вие за метро ми хвърляте пари.
Надявам се да оправите подхода към НАП Младост, който е на 4ти километър преди кръговото, и представлява яма по стръмен баир.
"...тя е дъбка почти колкото презокеански пътнически..." Какво е "дъбкост" на машина? Машината ми "дъбка" добре!
Представям си как автобуса ще вземе завоя на серафим сливенски и ще се напъне по баира към Окръжна болница. А честит ни нов кмет. Сега ще вземе да ме издири по IP и ще ме натири на остров Белене за държавна измяна. Дядо му със сигурност му е обяснил как стават нещата.
Имам чувството, че създателят на маршрута по ул."Митрополит Серафим Сливенски" никога не е минавал по тази улица, а само е гледал картата ... ветоятно си го представя като някакъв булевард, а там две коли трудно се разминават, трябва и да се изчакват заради дупките! Очаквам и продължението на тази статия - за движението по ул."Гео Милев". И двата района са ми важни, защото на едното място живея, а на другото работя. Вероятно строителството на метрото ще ускори така или иначе необходимата ми смяна на работата ...
Ами ходи пеша бе! Ходи пеша!
Може и така да стане ... 6km ми е пътят между работата и жилището. Поради липса на подходящ автобус, трябва да пътувам с 3 транспорта или с 2 и да вървя пеша около 25 минути. И в двата случая отнема около час и 10 минути. Но ако тръгна пеша по преките пътища, вероятно ще стигам за около 40 минути. С колата стигам за 12-15 минути. Въпросът е децата кво да ги правя?
Не разбирам защо няма метро спирка до болницата или до мола, а до кръстовището с Малинов, там има само един два хотела и нищо съществено.
Връзка с автобусите има там А и няколко нови бизнес сгради ;) Метрото е планирано май според бизнес сградите, а не според жилищните квартали наоколо. Важно е да печелим от офисите, хората някак си ще вървят пеш до спирката Тази част на Младост1 и Младост 1а стават добре облагодетелствани от 2 метролинии
Тая тунелопробивна машина не е ли по - добре да я ползваме за тунели под Стара Планина, че се изпотрепаха хората бе !?
Лъчовете ги правят да свържат основни части на София . Но тази ме изуми щото я правят за „НЯКОГО“ ! А кога метро до Илиянци ?!
ул. Митрополит Серафим Сливенски покрай Окръжна болница е с голям наклон. При дъжд и сняг преминаването на автобус е опасно!
митрополит Серафим Сливенски е тесен и разбит сокак, по който на места дори леки коли не могат да се разминат, те ще пуснат автобус по нея. Включването от Йерусалим наляво по тоя сокак и сега е пълен ужас, представям си какво ще бъде следващите две години. Района е толкова идиотски застроен, че не мога да си представя работещо решение на проблема. Голям гърч ще е. Добре, че не живея вече в този район.
А как да стане това метро, бе, мрънкало?
явно или не си наясно с района или си пешеходец и не ти пука за МПС-тата. Просто това което са го измислили не е решение, а нов огромен проблем
Е той не говори за метрото, а за конкретната организация на маршрута на автобус 73 и положението на тази част в квартала, което е малко по-различно.
Какво метро още бе? Там вървят два лъча на метро . Сега кой е платил, за да усвоят големи пари? Градът исторически се е изграждал около определени оси, улици. Идват селяните преди комунистически дебили, сега наследниците им демократи и почват да прекрояват все едно им е двора на село. Сега и Цар Борис IIIЩели да затворят за влизане защото те си живеят в заграбените имоти високо в Бояна, а нас ни тровят. Живи да не сте..
Предишната управа с лицето на г-жа Фандъкова имаше възвишената представа, че МОЛ без метро не може. Е, те затова копат там, излишно според специалисти,а не дърти комунисти (шефа на Метрополитен с безброй титли пред името си), щото The Mall трябва да има метро до него.
Честито! То и до сега Йерусалим си беше почти непроходима. Сега съвсем ще спре трафика там. Това Метро оставам с впечатлението, че почва да се прави все повече на парче спрямо това колко пари ще бутне някой инвеститор на общинарите, за да му закарат метро до вече построената сграда, за да ѝ се вдигне цената.
Затворете го цялото цариградско за поне 10 години. Залесете. Пуснете добитък.
Ако пак ще е През 15 мин в делничен ден, като Линия 2, въобще да не го почват. Фандъкова излетя И заради тоя абсурд.
Супер, на работещите в офисите около и в The Mall, честито! Всичко се прави по стар Фандъковски обичай, вместо първо да се осигури алтернатива и после да се затваря, действаме както си знаем: не е наш проблем, да се оправят!
Ползвах тролей 5 от центъра да крайната му спирка в Младост 2. Сега разбирам, че ще трябва да се прекачвам на някакъв автобус и съответно да ползвам още един билет.
Тролей 5 ползвам и аз и не разбирам защо не го пуснат по Цариградско вместо в локалното и после пак по Йерусалим без да му съкращават маршрута.
В посока Младост би могло да се преместят стълбовете с кабелите за Тролей от локалното на Цариградско, но как би се върнал обратно ? Сага, ще наслагат знаци за забранено паркиране по ул. "Митрополит Серафим Сливенски" , за да може да се движи автобуса и живущите там да му мислят къде ще паркират. И падне ли сняг, автобуса няма да може да изкачи стръмния участък преди болницата.