Заради спукана гума: Камион влезе в насрещното на "Тракия" и удари 3 коли, 4-ма са ранени (снимки)
Трафикът в посока София в района на 316-ия километър е пренасочен по обходен маршрут
Обратно в новинатаКоментари - Заради спукана гума: Камион влезе в насрещното на "Тракия" и удари 3 коли, 4-ма са ранени (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
По магистрала Тракия пътуването се е превърнало в Руска рулетка.Всеки ден тежки инциденти.Къде е КАТ? По улиците е пълно с коли с изцяло затъмнени стъкла или затъмнени задни светлини.Реакция от полицията никаква
Война не ни трябва, дайте ни повече коли, камиони, автобуси, политиците да продължават да строят пътища по престъпен начин, ние сами ще се избием.
А, защо при 40С+ тежките камиони си щъкат необезпокоявани по нашите пътища? В неделя се прибирах от Гърция, и когато влезнахме в Бг беше пълно с тирове, а термометъра на колата показаваше 41 градуса около Сандански.
Преди седмица, пътувайки по Тракия си мислих- тука се кръстиш и караш, не знаеш кога ще изтеглиш късата клечка колкото и внимателно да караш.
Разбирам какво казваш, но нали се сещаш какво ще стане ако спреш камионите и магазините са с празни рафтове. В Аризона при 50 градуса камионите си вървят......
Проблема е в лошата инфраструктура първо. В много държави не виждаш полицаи стотици километри но няма проблеми,
Е как каво несъобразена с пътната обстановка скорост. Това не е магистрала това е междуселски път с две платна, пардон едно защото дясната лента не е за каране. Бойко, събирай си версиите и да те няма с цяла пасмина подизпълнители ПП, БСП, ДС, ДПС и всички пам произволни олита карали БГ последните 35 години!
С 30 години стаж съм и имам правило - на магистрала винаги средна лента. Лява само за изпреварване. Изпреварването - стегнато, събрано и пак прибиране в средна. При натоварен трафик изпреварване само на бавни камиони/автобуси. Идеята на тази тактика - изскочи ли ти някой като днешния камион от насрещното, късайки мантинелата - имам много по-голям шанс да го избегна ако съм в средна лента - вдясно от себе си имам свободна аварийна. При движение в лява лента, обикновено е проблематично ако се наложи бързо прибиране вдясно. Аре със здраве и умната!
Нищо няма да им стане на магазините. Камионите могат да се движат вечерта, което е и препоръчително. А да сравняваш България с Аризона , трябва да си тотален олигофрен.
Бахти и магистралата (и държавата). Всеки ден се убива някой на нея. Живея по на запад и тук за такива катастрофи се чува един път на над 6 месеца :| Никой не кара в дясната лента тук. Надали се следи и за изправността на камионите, сигурно половината карат с балони по гумите.
"След сблъсъка една от колите е изхвърчала в канавката. Пострадали са четирима души - трима водачи и един пътник, които са транспортирани от екипи на Спешна помощ в УМБАЛ-Бургас." Що не гледате какво публикувате, ставате смешни
Бай Семо, защо да не сравнявам БГ с Аризона? Със Сомалия ли да я сравнявам! За всички които слагат минуси, спрете камионите за седмица и ще говорим............
И настилката ще се самооправи ли? Необходима е нова, качествена магистрала, с три ленти, както е в Европа. Дясна само за камиони и бусове, средна за изпреварването на камионите от бусове и автомобили и лява само за автомобили, изпреварващи останалите! А в конкретният случай, скъсаната мантинела означава, че не е била подходяща, щом не е възпряла камиона да влезе в насрещното!
Кво ни занимаваш излишно , това е натоварен международен път , лято е хората отиват и на море .
Ей, изпотепаха се на тая Тракия, няма ден да не пишат за мелета там... Толкова ли не може полицията да тури по един патрул през 10 километра там и да обикалят напред назад и да видиш как всички ще карат чинно. Да не говорим в тия жеги защо не спират ТИР-овете изобщо да не се движат. Ако вземат да позапълнят и дупките дето гумите мрат още по-добре.
Това е магистралата на смърта..за жалост..и ако не се вземат мерки жертвите ще се увеличават,за най голямо съжаление..
Каква средна, като на АМ "Тракия" имаш само лява и дясна (ДВЕ ленти)??? Ти и в аварийната ли караш, че дясната я броиш за средна?
Нали не мислиш, че в сайт кликалка като дир-а плащат големи заплати, че да очакват качество от драскачите си...
Ама то и по ЗДвП това са законите за шофиране. Не е просто ваше си правило. Би следвало всички да шофират по този начин. Така безопасността винаги е по-голяма. Въпросът е, че това изобщо не се спазва. Болшинството от шофьорите си мислят, че магистрала означава просто двулентов път…
КАТ седи в засада след знак за ограничение на скоростта и глобява за глупости. Ей там е КАТ.
И направи и околовръстно на Бургас да стигам по бързо до Слънчака . Събудих се тъкмо и отивам на плажа ,мухльовци хаха
Магистралата на смърта, построена от БОКО УРОДА ( КРАДЕЦА) . Защо в Гърция има бетонни блокове вместо мантинели. Вижте мантинелата. Единична, трябва да е двойна на скоростен път. Но парите са в шкафа на Боко.
Скоро цялата държава ще катастрофира, натам вървят нещата, още повече, че сега всички крадци, престъпници и антибългари заедно управляват държавата в името на своето благоденствие.
Балък, прочете ли статията?! Какви патрули те гонят. ТИР е спукал гума и е навлязъл в насрещното. Как патрули през няколко километра биха предотвратили това?! Тъпак, пак като латерна за скорост говорите, нищо че повечето катастрофи даже нямат общо с това.
В коя точно лента и с каква скорост се е движил този камион, за да може след пукане на предна гума да премине през мантинелата и да отиде в насрещното, за да удари няколко автомобила и да се спре почти в канавката??? БИЛ ЛИ Е КАМИОНА ПРЕТОВАРЕН??? С КАКВА СКОРОСТ СЕ Е ДВИЖЕЛ???? ИМА ЛИ ТРАПОВЕ В РАЙОНА КЪДЕТО Е СТАНАЛА КАТАСТРОФАТА??? Ето това са няколко много важни въпроса и предполагаемите отговори са: 1. Разбира се, че е бил претоварен. В България камиони каращи норма товар са рядкост. Почти винаги са претоварени заради алчност; 2. Разбира се, че се е движел с повече от разрешената скорост и най-вероятно в лява лента е изпреварвал някой "бавен". Копелдаците със скрапа и лайнарите от САКСА карат тия камиони с над 110 км/ч редовно дори по пътища дето максималната разрешена е 90 км/ч. За тях глоби, КАТ и ДАИ няма!!!! Елате попътувайте между Плевен, Видин, Враца, Монтана, Лом и Берковица и ще видите за какво става дума!!!!! 3.Разбира се, че е имало трапове и неравности по пътя. Все пак това е път в България поддържан от АПИ така, че това е напълно нормално според тях. Сега още два бързи въпроса: 1.КОГА АПИ ИЛИ НЯКОЙ ОТ АПИ ЩЕ БЪДЕ ОСЪДЕН ЕФЕКТИВНО В СЪДА ЗА ПРИЧИНЯВАНЕ НА СМЪРТ ИЛИ ИНЦИДЕНТ ПОРАДИ ЛОШО СТОПАНИСВАНЕ НА ПЪТНАТА МРЕЖА? Искам да видя лайнари от АПИ и МРРБ да гният в панделата заради траповете по пътищата!! 2. Кога по магистралите ще има бетонови разделители? По света вече измислиха мантинели с ролери поглъщащи удара и какви ли още не чудеса, а ние дори бетонови разделители нямаме. Ако там имаше здрави бетонови разделители тоя камион сега щеше да е на тор, но да се е спрял в тях, а хората от колите да са си живи и здрави!!
Междуселските (алтернативните) пътища вече ги няма. Гробница са. Не са поддържани 30 години. Опитах веднъж да мина по стария път от Ихтиман за София. На вторя километър се върнах. то не са дупки, не са кратери.
AПИ тия мантинели за какво ги слагате? Май само за украшение? Ако могат да спират само леки коли - пуснете само леки коли да карат, товарните другаде.
Неспазен кантар, Гуми галоши - не казвам че този случай е такъв - просто е масова практика за повечко парички из тая територия БГ
Тия камиони превозващи скрап, все някъде някоя гума ще се среже в парченце метал и после по нагорещеният асфалт бум.
Ако бяхме нормална държава, част от мантинелите преди и след камиона вече щяха да са демонтирани, кат да са на място и да регулират двупосочно 200 метра в другото платно, колкото да се заобиколи проблемния участък, докато бързо се разчисти блокираното платно. Сега ще заобикалят километри по селски пътища.
Някой на скоро бяха питали "Сега ли намериха да слагат двойните мантинели?" че им пречило на оденето до лайноморието. Да ги попитам аз "А кога?"
Пострадали са четирима души - трима водачи и един пътник, които са транспортирани от екипи на Спешна помощ в УМБАЛ-Бургас. Трима водачи и един пътник ?
ДАИ е абсолютно ненужна инситуция от хрантутници, която освен да рекетира тези които не плащат такса "спокойствие" за друго не става. Има фирми на рейсаджии и камионджии особено такива приближени към две партии дето техните камиони и рейсове не се спират никога и за нищо на света.