Започна ремонтът на централни булеварди в София

Преасфалтира се бул. "Васил Левски" между Софийския университет и бул."Патриарх Евтимий"

Обратно в новината

Коментари - Започна ремонтът на централни булеварди в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз като от провинцията живо се интересувам от тази информация, че като дойда на централната гара да знам има ли го трамвая или не го нему. Благодаря на Дир, за предоставената важна информация, мога само да предложа да бъде упомената информацията и за останалите населени места както едно време правеха на "Хоризонт" за нивото на река Дунав на 5 езика на всяка станция и населено място по реката! Хвала на Дира!

Не се научиха Софиянци че трябва да инвестират в хиликоптери.... не искат щото няма как да се предреждат с него... язък

"Ремонт" има и в Младост 3. Преди седмица разровиха улицата и си заминаха. Трошенето на коли продължава а дъжда носи кал и боклуци във фрезованите дупки. Не че те са качествено направени и като се положи нов кърпеж с дебелина 1-2 см, дали пак няма да има ремонт след 6 месеца. Въпросът е риторичен защото от години тази улица се ремонтира през 7 - 8 месеца

Нито един ремонт не довършвате докрай и подхващате нови. Все едно едни ремонтни фирми препикават територии от София, захапват парче от баницата...и ремонтите се точат.

аре още 10-20 мильона куче влачи рейс

а кога ша ремонтирате президентството, правителството и парламента! от там така вони. че не не трая! хлебарките у маалата и те са от тям! европейски, големи, охранени, все за реформи хортуват!!

Расте, но не старее... сметни.

Днес минах от там и имаше ненужно стесняване на пътното платно, като не работеха и машините - те си стояха без хора, а ние 10 минути минаваме от моста на бул. Витоша до кръстовището при стадион Раковски. Можеха да очертаят три стеснени ленти и когато машините не работят да преместят временните ограничителни колове. Дано на някой чинжвншк му просветне в главата, че може да се правят нещата така, че да има място и за ремонта и за колите в нужните 3 ленти. Там минават и автобуси, като те също са в забава, а после им се налага наказание за забавянето.

пази боже решения за безопастността на движението при ремонти да се вземат по този начин... за съжаление, когато комунистите узурпираха властта преди десетилетия, изгониха знаещите и образованите (буржоазия) и поставиха офчари и партизани по всички ключови места. тази хора в продължение на половин век не черпеха външен опит (какъвто има в изобилие), а решаваха на парче, ей така... щот така им изглежда подходящо на тях. за съжаление, тази 50 годишна инерция продължава, твоят пост е типичният промер. Ей така аз като минах, погледнах, и така ТРЕБЕ да се направи? предполагам, че ако имаше власт (пази боже) би се и разпоредил веднага да стане ?

Явно някой оФчари не може да станете дори и овчари. За каква пренебрегната безопасност се касае, след като отделеното най-ляво платно е около три метра широко и там нямаше нищо, ама нищо, което да попречи да е рационално поставена временната лента и знаци за стесняването. Явно някой оФчар е бил назначен да слага знаците както му скимне.

Най умното е , че и в неделя без да има и един работник или някаква техника , лявото платно беше затворено , а минаването ставаше за около 20мин. Пълен абсурд и за мен умишлено забавяне на трафика , а после мръсен въздух и вредни емисии , представям си днес какво ще е.

живея в 5 милионен град. космополитен, пъстър, но умопомрачаващо подреден, изряден и под контрол. За последните 5 години, поне 3 пъти асфалта и маркировката на ВСИЧКИ главни трасета беше подменена. Това става нощем, никой нищо не затваря, никой нищо не блокира. Все пак, подмяната на асфалта е консуматив? все едно като сменяте хартията или тонера в принтера да не го ползвате 2 месеца?!?! Ако случайно нощем ти се налоши да минеш, има лампи, стотоци гора и машини, и пропускателен режим в една лента. НА сутринта - всичко отворено. Това е асфалт! Не е изкоп за подмана на водопровод, нали? 5 сантиметра се махат и подменят ?!?! Що за простотия в бг ?

Ела в Париж да видиш каква простотия има тук.Интелектуален маразъм.

Ела в Париж да видиш каква простотия има тук.Интелектуален маразъм.

това е най-належащият ремонт на бул Васил Левски догодина пак

истина е че тоя участък не беше ремонтиран познавам района

Всички плащаме данъци, но се ремонтират кварталите, населени от заможните. Едно е да пътуващ с трамвай 5 или 7, друго е с трамвай 10л Да не говорим, че ромите се качват от гетото, без билети, разбира се, заемат предните места като аристократи, а българите с билетите и картите се люшкат прави. В последните 5 години няма и 5 проверки на билетите, защо да ги притесняват нашите галеници. Така е и с ремонтите. Стамболийски от Константин Величков нагоре е срам и позор, да не говорим за вътрешните улици. Милиарди потънаха в тия алчни некадърници,уж за инфраструктура, за да се трепем по скапаните тротоари и улици, а германските туристи да ги съветват да носят фенерчета, за да не се пребият вечер, в тъмното. Писна ни от тия Калинки, самовлюбени, некадърни и крадливи.

ами като плащате данъци, що не изисквате? защо например ромите ви могат да се качат без билет? как може в моя 5 милионен град автобуса да отваря само предната врата до шофьора за качване? и с електронна карта или пари? как да се качат циганите? ама вие не искате, не че не може, или не че в света навсякъде не се прави. А бутоните на автобуса знаеш ли защо са вътре тези по всички дръжки??

Съгласен съм,че има начин да се поучат от другите.Само не забравяй,че има градове по света,където разстоянията огромни/от дома до работата или най-близкия магазин/,повечето използват личния си автомобил.Много малко ползват градския транспорт.В България няма как 15-20 човека в час пик да влизат в автобуса само през една врата.

никой не ти ходи с коли в милионния град, хората знаят, че не може всички да ги мързи и да не слизат от колите, а в същото време да псуват километричните задръстваня. Всички си пътуват с атобуса, и всички се качват от първата врата, но и автобусите са през 2-3 минути и не се насъбират толкова хора.

Идеално, тъкмо за деня на София ще са приключили с ремонта на ремонта

София се управлява от некадърни провинциалисти. Абе идиоти, не може да затваряте центъра на града: квартал Лозенец е откъснат от града, след като трамвай 6 беше насочен към Ив. ВАЗОВ и трамвай 18, 12 и 10 бяха спрени за ремонта на Гр.Игнатиев, идиотите общинари пуснаха автобус не по маршрута на трамваите, а по Драган Цанков. Сега са разкопани Граф Игнатиев, Солунска, Васил Левски, крайно време е самоковската даскалица да се разкара от Софийската община с екипа си от олигофрени..

И как е откъснат от града като има метро и автонусни спирки бе, селяндур!

Май някой не е наясно с кварталите

той иска да вози в трамвай :) от ония облите от соц-а да пуснат отново трамвай от хемус нагоре, беше много яко а надолу всички се кръстят да не му изпуснат спирачките докато се климбуца

Неремонтирания???!!!Та нали Октомври 2016 го отвориха след ремонта!!!

Да, ама сега с нови технологии ще го ремонтират, ти не разбираш...

Технологията на гепенето. Версия 99.

Технологията на гепенето. Версия 99.

Те си мислят , че всички като бройко са с амнезия