Московски: Законът за пътищата ще бъде разделен на три
Длъжни сме да спрем войната по пътищата, не само заради срещите на министри с премиера Бойко Борисов, заяви министърът на транспорта Ивайло Московски.
Обратно в новинатаКоментари - Московски: Законът за пътищата ще бъде разделен на три | Днес.dir.bg
Коментари
Московски не го ли разбра ,че ти си един посредсвен слаб министър.Оплел си се като пиле в кълчища.Колко пъти трябва да ти се напомня.Подай си оставката за да не мъчиш себе си та и публиката.За нищо не ставаш човече.Освен за класически послушко.
Точно така Москвичов ...Правилно мислиш....Дори не на три,ами на 33 го разделете този Закон ,че да има възможност за всички от вашата група за вкарване на лобистки "членове"...до топурлаците... Дано се наядете и на*те най-сетне...
Аре стига локуми растега Който много приказва ,нищо не върши Свършете нещо полезно , пък тогава се хвалете Например дулентовите пътища в трилентови ,че се изтребваме ежедневно заради сладкодумни празнословци и слагачи по медиите
А малоумното изискване за фаровете кога ще падне ? Вече години се кара така и се видя, че проблемът не е в карането без фарове през деня !
Абе гольооо, що не си подал оставка щом има вратички в системата, нали си министър от предното правителство? Чий го крепи толкоз време у туй министерство г'усин министре, а? Запиняк за кочина не става от него, той министър станал. МТ е най-корумпираното и губещо времето на хората министерство в държавата. Бойко да те направи кантонер на жп прелеза в Горно Нанадолнище, че ми писна да ти гледам мазната и охранена физиомутра.
Възмутителна е позицията на г-н Московски по отношение на концесиите! От всичките концесии до сега, България само губи! Престъпно е да се концесионира предприятие, когато то носи печалби! Явно,след изборите ГЕРБ обърнаха палачинката,развалиха предстоящият договор с Китай за строеж на завод за жп вагони,като китайските партньори бяха готови да покрият дълговете на БДЖ,но изглежда нямаше да могат да се вземат комисионни от китайците!? Трябва да се прекратят концесиите за "Софийска вода",за ЕРП-тата, за добива на злато в Крумовград и пр. ГЕРБ понеже нямат качествен управленски потенциал,се опитват да управляват с взимането на заеми,което е много грешен подход. Трябва да се образува обществена дискусия за политиката на концесиониране,да се включат медиите и да се ангажира обществеността. Г-н Московски да не ни заблуждава с промените на летищата в Бутгас и Варна, а да направи честен и открит анализ за това с колко се оскъпява билета на всеки пътуващ с отдаването на концесия. Това,което подхвърля е за заблуждение на обществеността, крайно време е да се събудиме и да спреме тази дива политика на ограбването ни! Дано президента също се намеси и да защити националният ни интерес! Стига кражби от народа,виновните на съд!
Поредното ГЕРБерастко безумие, доказващо абсолютна управленска и интелектуална немощ. Колкото до концесиите...Няма смисъл да се обсъжда. Сами виждаме грабежа на който тия наглеци подложиха България и нека спре Московски да се пъчи с роуминга - тая работа с таксите стана съвсем пък без участието на ГЕРБ, че и /представете си!/ без Борисов!!!!
Дете се възпитава първите седем години, закона трябва да затегне контрола в автошколите и да завиши изискванията за придобиване на СУМПС.. 1. Минимум 100 учебни часа продължителност. 2.Полигонът да се върне в курсовете и в изпита. 3. Извънградско шофиране по време на курсовете- минимум 500км. 4. Градско шофиране с автоинструктор-минимум 1000 км. 5. Справка от Министерство на образованието за завършено основно образование. 6.Тест за психическа пригодност по време на теоретичния изпит. 7. Персонална отговорност от автошколите и автоинструкторите при констатиране на некачественно обучение и регистриране на закононарушения при провеждането на курсовете. Знам, че всичко това звучи страшно рестриктивно, но и по пътищата стана страшно, всеки ден тежки катастрофи със загинали и ранени. Време е, да се приложи максимата ,,Който не иска мира, получава секира''. За придобилите СУМПС е необходим общ регистър между КАТ и Застрахователните дружества , които да налагат по високи ставки по застраховките на рисковите водачи с констатирани повече от три тежки нарушния за година - превишена скорост, ПТП, преминаване на червено, предприемане на забранено изпреварване, шофиране в нетрезво състояние или след употреба на наркотични вещества и други застрашаващи останалите участници в движението по пътищатата действия.
разделянето на закона на 3 части означава само едно! раздуване до безкрайност на администрацията, хранителна среда за още по голяма корупция, занижен или никакъв контрол/прехвърляне на топката/ и "усвояване" на още десетки милиони без никакъв ефект.
След като нароихте администрацията време е и на законодателството:(((Значи проблема е движението по пътищата ама както е тръгнало ще направил няколко закона за това че бройката в отчета на нс е важна а не реалното приложение на сътвореното... Хората са казали че нещо направено от столаджии никога не може да е качествено защото не е свързано с реалността и практиката...
а също да попитам трети тия изпитващи не са ли длъжни поне бензина да си плащат амортизация не гуми не масла не вярно минимална заплата ама и ние не сме с различна зависимост от клиента а кат малко впрочем приоритет из даи при тоя при оня щото оня бил нам що си това какво ги интересува трябва да са над това
абе дали не може или не иска че така му е казано се не знае ако му кажат да скача скача нали е това трябва да се махне и между другото да няма бивши изпитващи те знаят и пречат най много ако това се махне цена няма
"Ако имаме некоректно поведение на концесионери, концесиите се прекратяват за броени дни. Държавният интерес е максимално защитен", поясни министърът...?!?!?! Мутрата от снимката да каже колко концесии са прекратени за броени дни... (а некоректно е по принцип поведението на всички "концесионери", ограбващи и унищожаващи България)...!!! Дааа...!!!
1. Как е защитен Държавният интерес? 2. Къде се намират измеримите индикатори, които показват как е защитен?
А няма ли да има смяна в името на КАТ, тъй като означава Контрол на Автомобилният Транспорт, а до сега не се вижда този КОНТРОЛ!!!
Моля другарко ,искам да питам! Ако в единият ми джоб има два лева и ги разделя в ТРИ джоба ,ще станат ли повече? :-((( Глупавичък съм си още!
ЕДНО АРОГАНТНО,с тен,охранено лице на корупцията.Скандал след скандал в подопечните му структури-той акъл дава,как ще спрем корупцията и войната по пътищата.....тъжно и жалко.Книжки по"схема"ще продължават да се"раздават",бъди спокоен.Пътната инфраструктура ще продължи да бъде същата кочина.Не заради липсата на строеж и ремонти,а заради начинът по който се правят-некачествено,с крадене и чрез"наши"фирми. Знаците пред камерите-смях.Масово колите са оборудвани с ДжиПиЕс навигатори-засичат всичко от километри.
Законът за пътищата ще бъде разделен на три. За : 1. Паралии и връзкари- с добри адвокати и познати 2. За чужденци 3. И всички други
Единственият начин да се спре т.нар. война по пътищата е просто пътища да няма изобщо, а в градовете да бъде разрешен единствено градския транспорт. Връзката между градовете да става по железница, включително и транзитните товари и автомобили с всякакъв тонаж. Целта е да бъдат изхвърлени всички шофьори любители без никакви изключения за да няма дискриминация. Да бъдат разрешени само и единствено автономните автомобили без никакво значение кога тази технология ще е годна за обществена употреба.
Той допълни, че всички вратички в системата могат да бъдат залостени и по този начин да се улесни работата на контролните органи. =============== "В олигархичната държава законите не важат за олигарсите и техните жени." - Платон, 4 век преди Новата ера.
"... В министерството предстои законът за пътищата да бъде разделен на три отделни закона: един, който да отговаря за пътните знаци и маркировката, втори, касаещ подготовката, квалификацията и категорията на водачите и трети, който да е за техническата част на превозните средства." Г-н Министре, а къде е частта ЗА ПЪТИЩАТА ???