Коментари - "За" и "против" промените: Автоинструкторите "превзеха" жълтите павета в София (снимки) | dnes.dir.bg
назад

"За" и "против" промените: Автоинструкторите "превзеха" жълтите павета в София (снимки)

Заради двете демонстрации през целия ден движението в центъра ще е затруднено

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - "За" и "против" промените: Автоинструкторите "превзеха" жълтите павета в София (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

то самиете "ИНСТРУКТОРИ" Не знаят закона и правилмика и тръгнали да протестират.. Я попитайте един инструктор в КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОЛЗВАТ АВАРИЙНИТЕ СВЕТЛИНИ.Ами не знае и гледа като теле, иначе как ще учи курсистите да паркират с използването на аварийните светлини?

инструкторчетата, циганите, които се движат по пътищата, вие ли ги учихте бре, щото ако е така, спокойно мога да ви кажа да си еВете Футката майчина. Ама по тази верига не сте само вий, комерсиалки отвратителни. Там са и ДАЙ, и КАТ и всичката останала комерсиализирана сволач. Мангалите са само за пример, щото там нещата с книжките са почти над 95-96% точно такива, каквито ги описвах. И не само мангалите се облагодетелствуват от системата за издаване на свидетелства за управление на МПС, но там, с немангалите, нещата не са чак толкова фрапиращи. Живеем в 'свобода и демокрация" в условията на див капитализъм където комерсиализацията заема безапелационно първо място. За кинти, изкарани на черно, и децата си ще продадете, камо ли някакво свидетелства за управление на МПС. Всичко останало и то е така във велик Абсурдистан. Така беше и по времето на гадният социализъм, но сега нещата са извън контрол.

Трябва да се въведат три неща преди вземането на книжка 1. Тест за интелигентност. 2. Психо тест 3. Филм с жертви на катастрофи, който трябва да се изгледа от всеки преди да получи книжката си. Да видят какви могат да са последствията от действията им.

При нация от над 80% дебили как си представяш това да се случи? Май си по-голям мечтател дори и от масовият убиец от Киев?

Такова безумие като в България да имаш някакво образование за да имаш книжка няма никъде по света! Това е вид расизъм спрямо електората на Шиши и Лойко! Защо не приложите същите правила и за изборните права, да видим тогава какво ще се случи?

на територията. Фирми за имоти, коли втора ръка, кредити, таксита, застраховки, курсове, банки. Щом толкова наскачаха значи им дърпат кокала.

Не знам какво имат предвид, че 90% от сектора е сив. Предполагам, че всички школи ще ти изготвят изрядни документи, за да се явиш на държавен изпит. Интересно е някой знае ли колко върви една книжка сега? С изкарани часове и теория. Само изпита. Аз моята я взех от 4-тия път. Имах поне два пъти повече часове от необходимото, защото след като се понаучих да карам, баща ми редовно ме караше да карам колата му на село из сукаците, за да се науча по-добре. Между явяванията една лелка много мъдро ми обясняваше как много трудно се взимало книжка след като са те скъсали веднъж. Разботата се разплете, когато един приятел не ми обясни, че или ще се явявам докато не си платя, или по-добре да си преместя изпита в друг град. Така и направих - преместих си документите в друг град. Купих си 4 кормилни часа, за да повъртя малко в центъра и да науча кръстовищата и светофарите. Накрая изпита ми беше сигурно около един час кормуване включително и извънградско, в колона и т.н.Проверяващия ми каза "Че ти си караш, бе, кво правиш тука?" и така си взех книжката. Така че, ако някой седне да ме убеждава в светостта на инструкторите в София, ще му трябва мноого време.

В САЩ шофьорските курсове не са задължителни! Взимаш си теорията и се явяваш на изпит, такива категории като ремаркета и полуремаркета, няма. С любителска книжка можеш да караш всичко без значение на размер и тонаж щом спирачната система е с течност, за останалото трябва да ходиш на курс, понеже при спирачки с въздух има разграничаване, кой се грижи за тях в зависимост дали камиона/автобуса е с автоматична и ръчна скоростна кутия. В някой щати книжка се придобива на дори на 14 годишна възраст.

Има много неща, за които САЩ са лош пример. И разрешителния им режим със сигурност е едно от тях. Особено при условие, че можеш да си вземеш огнестрелно оръжие докато чакаш да ти направят бургера. Значи с книжка изкарана с 40 часа кормуване можеш да качиш 15 латиноса в един бус и да ги караш към фабриката. Много демократично!

Ако не ти харесва отивай в Канада, там без документи за легален престой не може да се сдобиеш с шофьорска книжка, оръжията също на особен контрол. За мексиканците няма визи, а ако искат да работят там разрепителните за работа се издават по интернет или на място за минути. Във всичките им ферми има работа на корем, украинките карат трактори и без книжка и доят кравите та пушек се вдига около тях.

те инструкторите повече от новите шАфьори бе да му се не види

Половината държава си купила книжките, те излезли да протестират. Само тук най-много се жалват тия на които им се спре кранчето по някакъв начин....

Дигитализация -глупости. Учат ги само да държат пътя в града. Не знаят правилника, дават им книжки срещу пари.

Софиянците са напаст като тахтабите и дървениците по българските пътища , видиш ли кола с надпис СФ ,плаче за шамарене на място!

още един клавиатурен супермен ;)

"Софиянците"

Ти кога за последно си видял кола със "СФ"? Аз съм със "СВ" и най-много се пазя от "СО" и "РК", а ако са на малък хечбек (голф или А3) или комба - БМВ, Ауди, Опел, тогава опасността е двойно по-голяма. Както и дистанцията. Веднъж един дори ми наби спирачки и излезе да се бие. Така си удари главата в предния капак, че дюнерджията ми даде дюнера безплатно заради сценката.

и потвърждавам. Дано не си си изцапал капака с недоразумението

Тези, които не искат да се дигитализират и държат да продължават да си пишат фиктивните часове, нямат място в този бранш, защото отказват да се развиват. Идеята им е да си пишат каквото им хрумне и да взимат пари под масата за на съседа детето, че го познават отдавна, ще му свършат работата. Такива паразити, които живеят още в ‘99г, да се качват на такси.

Значи, не всички градове са еднакви - защо тогава се прилагат едни и същи изисквания към тези които карат в София и в Смолян примерно? Естетсвено, че трбява да има контрол при издаването на шофьорски книжки, но къде е той след това? Особено онази цигания със Златния талон? Правилната система е да има по-леки изпити за младите шофьори, но по-тежък последващ контрол и шофиране с придружител. така ще се намали стимула да се кара без книжка ! За протокола - отказх да си платя, четири пъти ме късаха и накрая им теглих една, и до днес съм пешеходец, и велосипедист.

Закона за движение по пътищата е еднакъв и в София ,и в Смолян! Талоните отпаднаха!

2 пъти ме късаха - първо минах на жълто, за да не ме ударят отзад (инструктура беше благодарен) и втория път не спрях до нула, а до 5 на безсмислен знак СТОП. Както и да е, от тогава винаги много внимавам на СТОП и може би ми е спасило колата няколко пъти. На третия път минах с въпрос от ДАИджията "Абе момче, защо са те късали до сега, само ти караше като хората днес". Но имам около 10-15 допълнителни часа, заради всичкото късане и липс ана време да се явя и чакане до изпит.

Защото тия от Смолян рано или късно цъфват в София.

Въх!! Как така контрол, бе? Сега в махалите как ще се сдобиват с книжка, да не искате да карат курсове?

Най нагли са софиянци,пълна забрана да карат в България , да си въртят геврека само в бардака София !

Преди 15-20 години мой колега кара шофьорски курс. Голям човек е, малко късно се е сетил - на 35, но какво да се прави. Кара си той курса, няколко пъти споменава, че инструкторът е принципен и строг, но това не е лошо - отишъл е, за да се учи. Обаче е чувал, че можеш да караш или не, на изпита късат, ако не почерпиш. Накрая преди изпита, срам не срам, казал на инструктора "хайде да ти дам 50 лева и да уредим нещата". Отговорът на сериозния инструктор - "не може така, 150 лева е тарифата" ... Преди 10-на години аз пък карам курс за мотор. Инструкторите са готини, не броят часове, не изнудват за повече пари, просто те оставят да караш и те пускат на изпит, когато си готов. Имаше хора, които по 4-5 месеца караха ... Идва времето да се явя на изпит, 7-8 човека сме - всички сме подготвени. Обаче на изпита едното момче обърка едното упражнение и трябва да го скъсат. Няма начин - всичко се записва с камера ... обаче ДАИ-аджията му махна да продължава и каза "цялата истина стои на върха на химикала" ... Корупцията е навсякъде, има всякакви схеми да се заобикалят правилата. С нови мерки или без никакви мерки - ако ни липсва възпитание, толерантност и правилна самооценка, смъртните случаи на ще продължават. Аз лично вярвам, че млад шофьор не трябва да шофира без придружител поне година. А за нощно шофиране или при зимни условия - още повече. И това е ако шофира често, а не веднъж в месеца.

Дигитализацията е неизбежна, но това няма да спре нарушенията - там е нужен много строг контрол от съответните органи ,големи глоби и т.н.

Не знам , не знам ..но циганин в учебна кола не съм виждал

Тука записването за курсове е заето за години напред, цените са от 4К евро нагоре, шефовете на училищата са като царе да им се молиш да те вземат !

Когато има такова крайно разделение на мнения в бранша, значи нечии интереси са засегнати от промените, което от своя страна значи , че ситуацията в бранша като цяло смърди и трябва пърлна реформа , но да се седне с тях и да се обсъжда, не да им се спускат половинчати мерки на кръпки отгоре. Дигитализацията е неизбежна, не зная защо ритат срещу нея. Навсякяъде в развития свят дейноститие които могат да се дигитализират, се дигиталиират

Аз съм против дигитализацията, защото тя засилва и централизира контрола, а това в мафиотизирана среда е много вредно. Дигитализацията е усилвател на властта. Понеже смятам, че сме в мафиотска държава, аз съм твърдо против дигитализация, преди 200 000 човека, които смятам, че са мафиоти, да влязат в затвора.

ПО-точно от това не може да бъде казано. И това се отнася за цялата държава.

Тогава за теб не би трябвало да има никакво значение, щом държавата е мафиотизирана дали е централизиран контрол на местно локално феодално мафиотско ниво без централен контрол, щото ако центърът е прояден и отделните съставни части ще са проядени , то се и вижда от начинът по който оперира местната власт - кметове , обласни управители и тн и тн държавици в държавата с местни велможи

Не е точно така. Дигитализацията освен автоматизация и централизиран контрол означава и анонимизация, която не е възможна иначе. Рано или късно системата ще избие и лицата и ще трябва да носят пряка лична отговорност. При дигитализацията най-много да я носи някой министърче на електронното управление.

Разбира се, че трябва да има диалог. Активен шофьор съм с над 30 г стаж зад волана и то не само в страната, но и в столицата. Мога да кажа, че уменията на шофьорите каращи в столицата нямат нищо общо с тези на шофьорите взели правоспособност в провинцията. Когато обаче им се наложи да посетят столицата създават проблеми заради неуменията си. Обществена тайна е че няма курсист завършил курс в столицата да не е взел поне 10 допълнителни часа преди да се яви на изпит. Допълнителни часове се взимат и при всяко евентуално късане понеже без умения в столицата не може да се вземе изпита за разлика от страната. Движението, трафика, населеността нямат нищо общо с никое друго място. И 10 000 КМ зад волана да има човек в някой областен град, ако не е шофирал в столичен трафик, има още да учи.

Буахаха, кореняк столичанин комплексар шофьор. Мигач дава само ако ще прави нарушение, кара си във виртуалната лента, всички други са втора категория щото са от "провинцията". Ей такива като им шибнеш два шамара как почват да мигат на парцали, кат аварийки в лента на автобуса

Грешиш! Не съм столичанин.

ЩЕ шибнеш ти два мин..та , льоло. Не вдяваш ли , че става въпорс просто за опита натрупан в натоварен трафик ..или вие у Сусурлево имат същия ?

Колкото и да остроумничиш всеки знае че в столицата неадекватните се познават отдалеч и вариантите са 2 - или е жена, или табелката не започва със С

дали пък не се "насират", защото са свикнали да спазват правилата, а тука в село софия, кой ги ебава правилата...

спазват правилата у прованса? Пазят като да не казвам какво. Така ги пазят, че рева всеки път като видя как ги пазят.

Когато някой протестира ЗА въвеждане на нещо, поискано ОТ властта, обикновено е купен. Та така са и тия пишман автоинструктори. Абсолютно съм сигуренм, че каузата на протестиращите СРЕЩУ е вярната. Когато въведат абсурдната "средна скорост" по разбитите ни пътища, изпълнени със забравени знаци, ями, липсващи мантинели и въобще утрепани за каране, най-вероятно отново ще изкарат някой да протестира ЗА средната скорост. Както утрепаха и колите без катализатори, нищо че няма проблеми разниконсерви на по 40 години да минават, или дизели, дето като дадат газ, отзад нищо се не види от мъгла.

В България има контрол само за тези, които не плащат. Тези, които си плащат, нямат ограничения и правят каквото си искат.

Аз предлагам при ПТП с водач причинител със стаж до 3 години, да се проверява инструктора, школата и теста му за изпит.

Тия от ДАЙ са абсолютни некадърници начело с шефа им. Еле пък министершата. Непрекъснато променят нещата в своя изгода и против обществото. Тази "дигитализация" е пълен цирк.

Най-опасни за шофирането са синчетана на големите "можачи" в карането. Бащите им карат рисково. Където е 90 КМ/ч карат със 110 км/ч. Ограничение от 60 км/ч преди кръстовище не се спазва. Правят рискови изпреварвания. Синчетата им се возят като чувал с картофи в колата, лашкат се напред-назад и попиват бащиния начин на каране. После почват и те да карат като "можачи". Накрая свършват в някое крайпътно дърво или правят челна катастрофа при рисково изпреварване. Каквито и изпити и обучения да им се прилагат на тези те попиват от бащите си. Само як контрол като в Германия, с камери за скорост навсякъде и присъствие на пъти полицаи и глоби могат да оправят нещата. Тук в България карат като изоглавени, защото няма контрол, като идат в Германия или Гърция карат като овчици.

Съгласен съм с тебе, Боко, но тези 60км/ч преди кръстовища ме изнервят и ако няма полиция не ги спазвам. Това се решава с отделна лента за ляво или дясно и това е по-цивилизованият начин.

90 на 110 да беше - с мед да ги намажеш, то е от 150 нагоре !

там където е 90 разни умници като теб карат с 80, а където има обявено 60 и камера, пак тия като теб почват да се промъкват с 40. И така трепете трафика, че накрая ви минават със 140 само и само да се разкарат от колоната, която сте създали. На хубав прав път с видимост 10-15 км/ч над ограничението не са проблем. Проблем са тия дето летят с над 120 по умрелите ни пътища и тия дето правят обратното (позна ли се?) и "летят" с 70-80. НО, и двата проблема изчезват, ако има хубави пътища с по две ленти на посока. За справка в Турция това, което ние наричаме "магистрала" е най-обикновен скоростен път с ограничение 90, но повечето карат със 100-110, на места има ясни камери, чат пат чичо полицай се крие, но няма драми никъде, и 4 часа каране там се равняват на 8-9 у нас, където след поредната отсечка те боли крака от газ/спирачка и душата от малоумници, които задръстват пътя с 80 и камиони, които или се влачат или карат като някакви убийци с над 100-110, изпреварвайки и карайки безумно, а помежду тях лудите със 120 и нагоре. А ние, нормалните шофьори, които не искаме да караме с 80 или със 120, се чудим къде да се наврем!

Винаги са ме забавлявали как някакви аналогови хора говорят за дигитализация ! Смях без граници !