Коментари - Взимат проби от асфалта на пътя, където загина Сияна, разпитан е шефът на АПИ | dnes.dir.bg
назад

Взимат проби от асфалта на пътя, където загина Сияна, разпитан е шефът на АПИ

Трафикът се пренасочва по обходен маршрут през Телиш – Ракита – Радомирци

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Взимат проби от асфалта на пътя, където загина Сияна, разпитан е шефът на АПИ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

Изпълнителният директор на „Пазари Юг“ Николай Попов и организационен секретар на ГЕРБ – Оборище.

Това не е причина да загуби детето си, имайте малко срам!

Само да кажа, че годишната такса в Българско школо е 15 500 лева. Кой е и какъв е се сещайте

дабе добре, асфалта сега ще е виновен, сам се е прецакал зъл гаден асфалт !!! пак ще се замете всичко покрай тея циркове и панаири ... цела софия е напъплена от асфалторези , имитират дейност , и пак всяко чудо ще е за 3 дни - ще се пошуми ще има ПиАр акции и приказки и дотам , тоя филм го гледаме десетки години вече...

Майка има ли момичето?

то на тая скапана снимк ас просто око се вижда ,че това не е нормален асфалт и път!

Все пак шампион по скоростно преасфалтиране е кикито. За 12 часа, от удара, до идването на следствените органи, пътя вече имаше нов асфалт.

Добре, че е щерка на някого, иначе за обикновен човек нямаше дори да си мръднат и пръста. Както изкараха онзи човек, с автобуса виновен, че покритието там е било безкрайно изновено на пътя, и хлъзгав като стъкло. Внушиха му че е виновен, щот си бил погледнал в огледалото за част от секундата, да види какво се случва със задницата на автобуса.

Вече не е щерка ...срещна с кАрмата Иначе крият че дядото е виновен...

Всъщност, все още не не се казва какво точно се е случило. Дядото спрял ли е бил, камиона занесъл ли се е, каква точно е ситуацията за катастрофата. Или дядото е решил да изпреварва, и се е завъртял като пумпал?

след обстоен анализ на взетите проби учените потвърдиха единодушно, че територията е населена с идиоти!

Основният виновник за убийствата по пътищата е Асфалт Паша,който им позволява да крадат и строят най ментеливите пътища в Европа,но най скъпите! С най ниското заплащане на труда,най евтините материали,това и онова липсва,от тук ще спестим еди колко си сантиметра,от там еди колко си,после ще има милиончета за изпиране в имоти в София и чужбина,а хората да мрат,това вече не е важно,важни са материалните облаги за шепа изроди...

Като експерт по асвалта като експерт признавам само Бойко Борисов , не вярвам на никакви лаборатории и други експерти. Само като види пробата и я опита на вкус може да каже кой какви комисионни и средства е усвоил , и по важното дали е от неговите и дали се е отчел по редичката.

Като знаем,че мафиятурата разследва дали е качествен пътя,където загина Сияна,явно накра самата Сияна ще изкарат виновна... Сега всичко умишлено ще го проточат,то ще са експертизи,то чудеса с години и накрая виновни няма да има! Парите от ремонта вече са изпрани,главните виновници за случващото се сме самите ние,защото ние,народът,позволяваме да ни крадат и да си перат парите,ние позволяваме да имаме боклуци политици,боклук прокуратура,разпасано МВР,ние позволяваме всички държавни институции да не работят и да сме к е н е ф а на Европа и света! Без тотална чистка в тези институции целия народ ще изморят без да им пука,скоро и вас ще вкарат в гроба,дори собствените си деца тези ще вкарат в гроба само и само да угодят на задниците си да крадат от народа. Това ще е поредният заметен случай,дори бащата да си съсипе здравето сам да се бори с тия изроди,няма да успее...

Тия мърши от апи са част от ОПГ на буци примата от банкя! Както винаги след дъжд качулка. Така е в ТЕРИТОРИЯТА! Всички са тихи и вече са се наядени и мислят за почивка! Свинята и Буци боклука трябва да са обесени на паветата! След дъжд качулка, повтарям отново

Не стига, че ни калпаво направени пътищата ами и пускат тирове по тях. Вие сигурно сте виждали как карат шофьорите на тировете, особено турските тирове. Масово са недисциплинирани и с превишена скорост. То и нашите не са цвете. Трябва да се въведат санкции за такива: ако се установи превишена скорост, солена глоба или удържане от заплатата.

Извикайте най-добрата лаборатория в световен мащаб да вземе пробите. не за друго, а щото това ще оскъпи доста "правилните резултати"

вземете проби от асфалта от всички места, където е имало тежки катастрофи в последните няколко месеца. Проблемите с пътищата ни, не само на едно място и не са само свързани в пътищата. Проблеми има в КАТ, има с липсата на контрол по пътищата, има с поведението и манталитета на шофьорите, има проблеми понякога и на ниво прокетиране на пътища и завои.

А ще кажат ли с каква скорост е летял камиона убиец? Маркировка, мантинели, знаци, коловози..... но ако пътя беше идеален камиона щеше да е с 50-60 км по-засилен и освен детето и бабата и дядото щяха да са мъртви!!!

Камионите са с ограничител до 90 км./ч., умнико!!!

Това обяснява защо изпреварват на магитралата ...

Не и в бегетото пич. На влизане в бегетото, имах случката, със 120 на моя километраж, да тръгне и да ме изпревари влекач с ПЪЛНО ремарке с бг регистрация. Незнам с какви обороти се е въртял неговият двигател, но покрай мина със поне 130. Та тия неща с ограниченията, ги разправяй на някое хлапе. Имат иначе да, особено по немско много ги проверяват. Но отвори някоя търсачка само и виж "премахване на ограничител на камион", и само си избери телефон и адрес да го направят. А тахографа просто си показва 90, там няма грижи.

От 28 години пробите се взимат и одобряват с добър подкуп. Завършва строителят отсечката, идват от лабораторията, изпитват асфалта. Резултатите са потресаващи, защото не отговарят на нито едно изпитание и изискване. Лабораторията звъни на строителят и казва, че не може да даде одобрение. Строителят пали колата и паркира пред лабораторията с голяма сума пари в зависимост от инвестицията на пътя. На другия ден всичко е в норми!

Корупцията ни убива.

Значи, слага се пробата в епруветката, и неизизат нещата. Добре, значи добавят се вътре хартиени парични знаци, ама нещо зелени, или червени, и докато пробаата не покаже точно, се добавят с лопатка за лясък. Та така ги изследват пътищата в бегетото.

МВР генерира престъпност вместо да я ограничават и бяха наградени с безумните увеличения на заплатите....

Ако тези проби бяха взимани при завършване на изграждането на нов път или на ремонтиран път през последните 15 години и качеството им беше обвързано с плащането на извършените СМР нямаше сега да говорим за масово некачествено строителство и поддръжка на пътищата, но това не утърваше на управляващите през последните 15 години защото откраднатите пари от пътищата отиваха в тяхната касичка. КРАДЦИ БЕЗПОДОБНИ. И ПРОДЪЛЖАВАТ ДА УПРАВЛЯВАТ ТОЗИ ПРОСТ НАРОД. ЗАСЛУЖАВАМЕ СИ СЪДБАТА.

Ще разпределя пачките и кюлчетата от 5 те милиарда за магистрала Русе Великотърново и явно залудо е загинало детето ГАНю си е ГАНЮ Сварили са го като жаба за 35 години

Зеления чорап саботира магистралите със пуделите от Подмяната. Него разследвайте. И за БОТАШ също. 1 милиард на година потъват там

Зеленият чорап ли натъпка чувалите с парите за магистралите?

Кой нареди да преасфалтират пътя при катастрофата с НСО във Варна???

се мълчи за скоростта, с която са се движили ТИРовете от произшествията? Та те имат ТАХОШАЙБИ, които са задължтелни. Про това те не са черни кутии на катастрофирали самолети да се издирват. Дори на мястото на произшествието може да се види веднага скоростта. И дали тахографа не е "побългарен" та да се пести работно време в България, за да се пътува по-дълго по пътищата, в които на полицаите е разрешена такава проверка. Щото на родните ни полиззции това е ЗАБРАНЕНО. ДАИ трябвало да го прави, но срещу правилната комисионна всичко винаги е наред. Апи що не изнесе информация, колко глоби по тахографите е наложирла санкции на Дискордия, ПИМК, Юнион Ивкони, Карати и т.н. за ПРЕВИШЕНА скоротс по първокласната и магистрална пътна мрежа.. Щото за тези МПС-та това е далеч по ефективен контрол, от средната скорост, която сега ни се бута като панацея.

Че те тахографите са топ. Отчитат точно каквото трябва, без значение от шофьора и карането му. Едиственото решение е камери по частните коли, блицове, и камери за средна скорост на всяка възможна отсечка където има и най-малка вероятност да тръгне да изпреварва камион. Стесняване на пътищата така, че да може да се разминат точно кола и камион(4.50м ширина) , както в Германия. Това означава, че камионите просто нямат място да изпреварват, а ако тръгнат, със 100% са в канавката, със или без преварваното мпс.

Протакат нещата във всички посоки, докато общественото недоволство затихне.

Какво се правят на шантави, асфалтът финансира изборите на ГЕРБ!

Асфалтирането на този участък е правено от фирми на Подмяната, докарани от Зеления чорап. Лесно проверимо е

Кажи името на фирмата, гербераст долен.

Лъжеш като боко тъпото и шишкавия

Тоди участък се ремонтира и поддърга от фирма Сторгозия. Договорите за всичко са до 2028 г подписани от Гълъб Донев и Денков!!!

Ако е да се взима, било то и проби не е проблем - виж, ако някой чака нещо да дават ....тогава. Ама не са те, защо ги занимавате, те ония другите там отговарят, първо трябвало да се направи нещо си ... Накрая излиза шефа на АПИ - с чиста съвест, ако оставката му решавала щял да даде,ама не дава, че това не спирало ... Днес отчитат дейност - затворили пътя за часове, ако не за целия ден и ... взимат проби (не си мислете нещо специално - една машина пробива асфалт и се изтегля парче - има-няма цял ден работа е това) и чакат следствен експеримент. Може и 2те в един и същи ден да не стане, че да не са се обадили на някой, който трябва да е там. Утре пак да се разходят с командировъчни и пак да е затворен пътя. А откъде минава и какви опасности създава ...да не издребняваме. Взима се днес ...проба, а в светлото бъдеще и мерки. Чиста съвест. До следващото дете, че възрастните не ги борим .. те са си взели своето.

Някой може ли да каже, колко пъти е ремонтиран този участък след изграждането му на времето, когато ген. Винаров бе шеф на пътното управление в Плевенско? Щото за "демокрацията" си е ясно.. Нито веднъж.. Особено пък, когато великия строител на магистралите се юрна да пуска такава между Плевен и Ловеч. Оттогава верните му министъркинини и шефове на АПИто, буквално отказваха ремонта му, щото вождо ни им строи вече магистрала, ала, ала, ала-бала. НО!!! Що ли се мълчи и за парите по инхауса дадени и за този лот? Той не беше от проблемните между Търново и Търговище.

то така е ама как да го затворят точно и тоя път за ремонт, като другия е в киреча вече 5 години и краят му не се вижда :/

Няма асфалт, които да спре лудостта по пътищата....

Тази държава трябва да се затвори затвори година. Всички участвали в корупционни практики на съд. Присъда конфискация и обществено полезен труд на къра и пътищата.

къде са парите за новия асфалт за този участък, дадени още преди няколко години

Не видя ли чекмеджето, хората цял клип бяха направили

Попитай Кокорестия.Той изтегли парите от Хемус и сега магистралата да е пусната до Плевен.И нямаше да я има катастрофата

то в България няма участък с нормален асфалт никъде! И чисто новите участъци не покриват нормалните изисквания за път .

Виновни са калпавите пътища и нищоправещите шефове и шофьорите.

МВР и МО са пенсионерски клуб състоящ се от 8 хиляди пенсионера дето точат държавата с пенсия и заплата

НО в слчая проблемите са други дебилче!

Не е виновен асвалта а простотията на водачите! Как никой не разбира, че докато не се отнемат купените книжки на неграмотните водачи чрез задължителен проверовъчен изпит, нещата няма да се подобрят?!

Причина са и двата фактора, като и при двата липсва държавата, кое не ти е ясно?

Гого, ти спазваш ли правилата за движение, че по писанията ти ми се струва, че не ги спазваш?!

асФалт, умнико...........иначе все другите са просъи ;)

останаха да се обследват и само още няколко милиона подобни опасни участъка, чакащи своите жертви

Още гласувайте за бог Асфалтий Банчански...

Ама естествено, че асфалтът е виновен. Той е карал и камиона, и колата.

Анонимен говнояд

Не отмествай фокуса, не всички хора карат неразумно, голяма част от катастрофите са заради скапаната или направо липсваща инфраструктура...липсваща, за да могат едни хора да карат пачки със самолети. Вашият гури галфон Банкялийски от 20 години "прави" 4 моста по 800 метра на Хемус, аре сиктир, да ви еба в тупаните

Поредните фалшиви фишеци на крадливата банкянска Тиква, след дъжд качулка! Окрадените пари от пътна инфраструктура отдавна са при к0врата и к0пилето в Барселона! Ако не вярвате питайте г-жа Пътна Карта!!!

Като взеха в Своге, та какво? Като взеха на Струма, та какво? Като взеха на Хемус, та какво? Като взеха на Тракия, та какво?

Ако не бяха откраднати милиарди от парите за пътища,сега щяхме да имаме и магистрали и пътища.Как в бедна България по време на соца се строеше и асфалтираше,а днес с милиардите от ЕС нищо не се прави?

Повикайте и врачки и шамани да развалят "магията" и да наръсят захар, че да може после пак да карате като безсмъртни!

Джипко Бибитков от 20 г ходи и раздава милиони срещу скромна комисионна на аверите си да "строят" пътища, като си слагат поне половината кинти в джоба. В резултат пътната ни мрежа е по-лоша от тази на африканска държава... Сега и 15 шефа на апи-мапи и прочие да извикате, белята е сторена и ще трябват години за да се оправи. Сега си заделиха едни 7 милиарда да ги раздадат пак, че фирмите да захлебят... Гласувайте за ГЕРБ пак!

След дъжд качулка.Ще видим дали ще има някакъв резултат или както обикновено.Имитира се дейност докато мине бурята и после пак същото.

Безумните увеличения на заплатите в МВР и администрация ще се вдигне цената на ток, вода, винетки,тол такси, кутия цигари ще струва около 10-12:лв за да може да се плащат заплатите на МВР и остави това и осигуровки не плащат!!!!!

че само там ли е така пътя?!?!?!?! На всякъде . Ама там се вдига шум и се правят че работят.

Защо се вдигна толкова врява точно за този случай. Защото детето е красиво и талантливо българче. И бащата е интелигентен. Гадно е, но ако беше циганче никакви проверки нямаше да има. Камо ли, ако не беше дете. Отива си в статистиката. Който е карал в чужбина може да направи сравнение с техния асфалт и нашия.

защото бащата не е случаен и случаят се използва за политически цели. Николай Попов- районен ръководител на ПП ГЕРБ- Оборище Гадно е да използваш смърта на детето си за това.

бащата е силен Гербаджия, има силен бизнес с тях тъжно но е факт, а пък шефа на АПИ точно в момента е (1) безпартиен (2) инженер та ще го сготвят него и с това всичко ще приключи, за съжаление. най-много да преасфалтират завоя.

Основният проблем е, че се кара с висока скорост и шофьорите не се съобразяват с пътната обстановка!

От както пътностроителните фирми станаха на наши хора където заделят проценти от стойността на проекта за сметка на качествоето и в последсствие наши хора одобряват изпълнението за сметка на сигурността …..те за това ще е така …с успех на нашият а не на Вашият живот …

Това са пълни глупости! Корупцията отдавна е разяла и МВР, и АПИ. Липсват камери за контрол на скоростта, а работещите в момента ТОЛ камери не засичат скорост, защото такъв е закона и никой не иска да го промени - МВР не дава, ще изпусне комисионните за тази работа (която и без това не вършат). Пътищата се ремонтират от сезон до сезон, за да има работа за обръчите от фирми около АПИ. А децата умират... Някой ден и техните деца ще умират, ама няма да е от катастрофи. Лошата карма ще им го върне с лихвите ако не се вземат в ръце (което едва ли ще стане - Бай Ганьо е тъп, нагъл и се мисли за недосегаем).

Нека да искарат броя на служителите в АПИ ,БГтол, пътища и мостове и тем подобни агенции и управления .Тази ненужна човешка маса , затърква една камара държавна пара . Пара , която може да послужи за асфалтиране на доста пътни участъци .

Никой не коментира защо след като колата на НСО, в която пътуваше Кирил Петков уби човек никой не чака да вземат проби от асфалта. Вднага дойдоха от общината и асфалтираха върху мястото на катастрофата.

Ако питате - за да изтрие следите от спирачния път.