Машинистът на изгорелия влак спасил 95 живота
Машинистът на влака, който се удари в камион вчера, е реагирал много професионално и адекватно и 95 пътници са евакуирани веднага от горящия влак.
Обратно в новинатаКоментари - Машинистът на изгорелия влак спасил 95 живота | Днес.dir.bg
Коментари
Браво на машиниста! Хубаво е и, че някой се е сетил да изкаже благодарност, че в последните години, такива неща не се чуват и хората са доведени до оскотяване съвсем.
Средства за възстановяване на свлачищата ли? Това звучи, като средства за поддържането им - да има, да се свличат и да стават щети...
Пари за укрепване на свлачища нямало, но за един изгорял влак ще се извадят няколко милиона - няма проблем. Хора и да загинат - няма проблем, те са без пари. Снощи обясняваха че системно имало падали камъни там, но по - лесно било да извикат психолози да успокояват хората ?!
БРАВО НА МАШИНИСТА!!!ДАНО ИМА ПО ВЕЧЕ ТАКИВА ХОРА,А УПРАВНИЦИТЕ ДА СЕ ЗАМИСЛЯТ,ДА НАГРАДЯТ ЧОВЕКА НЕ С ГРАМОТА,А С ПОНЕ ЕДНА ПРИЛИЧНА СУМА.
Поздравления за човека. Но има и друга новина. 95 човека (хора за 2 автобуса) се трнспортират с влакова композиция от няколко стотин тона!
Адмирации за професионалната реакция на машиниста! Но не трябва ли влаковете да имат аудио система, чрез която машиниста да поддържа връзка с пътниците във вагоните? Ами ако не е имало време "да изскочи в задния вагон" за да ги предупреди да се подготвят за удар?
"Свлачището ... реално е било с обем от около 80 тона. Около 40 кубика скална маса се е свлякла на трасето", обясни пред БНР председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Лазар Лазаров. " Е от кога обемът се мери в тонове, а масата в кубици?! Сигурно е искал да каже "80 тона скална маса" и "40 кубика обем на свлачището". О, свещена простота! То затова е и такова състоянието на пътната инфраструктура, защото са ни на това ниво инженерите!
Браво на машиниста! Нека и в бъдеще четем повече за професионалисти и добри хора като него, а не за престъпници и мафиоти.
Браво на машиниста.Но някой задава ли си въпроса този профисионалист/Защото всеки влак не кара/колко получава и в какви условия работи.За тези 25г.демокрация само негативи чета и слушам за работещите в БДЖ.Как един министър на транспорта не се застъпи за тези хора.Ето сега пак съкръщения.Докога?За да е губещо БДЖтова говори за некъдърно управление каква вина имат хората там които работят на смени и в най -неблагоприятни условия.Журналята един репортаж не са направили като хората само оплюване.В БДЖ работят хора които са учили 5г.след средното си образование за 600лв.Къде да отидат?
Колко хиляди джипа се движат с 1 човек? Колко автобуса се движат с 2 пътника? Ако почнеш да правиш сметки на дребно, влакът трябва да чака 2-3 дни докато събере хора. Може да пътува, може и да не пътува. Така ли? А самолет пълен 1/3 какво прави?
точно вчера говорили за укрепване, ама не спрели влаковете, като има такава опасност. Но не си признават вината.
Дали пък да не направим машиниста премиер? Май ще успее да евакуира успешно пътниците от катастрофиращата с бясна скорост България!
ти махни това, ами сега ще трябва да палщаме обезщетение на поляците, затова че не сме затворили пътя за ремонт.
Браво на машиниста! Цитат от статията: "До последно преди удара машинистът натискал спирачката, за да намали скоростта на влака". А бре ДИР-аджии, стига сте писали глупости. Това да не лека кола та до последно да натиска спирачката и видиш ли накрая избягал да предупреди пътниците. Влаковите спирачки се задействат по съвсем друг начин. Хайде ограмотете се.
"До последно преди удара машинистът натискал спирачката, за да намали скоростта на влака. В последния момент успял да изскочи и да влезе в първия вагон, за да предупреди пътниците да се държат, защото влакът ще се удари. След това той им помогнал да се евакуират." Само костюма на Батман е липсвал. :) Браво на машиниста! За орден е!!!
А мислиш ли, че на машиниста му се е седяло в кабината, при положение, че очаква челен сблъсък? Реагирал е много адекватно, като е спасил и собствения си живот.
Хм.... Не мисля, че е добре да се възтановява свлачището. Дори и пари да ви дават за това...
Настръхвам, като си помисля какво е можело да се случи... Този достоен Мъж, машиниста, напълно заслужава званието "Мъж на Годината". Дайте го на него, а не на Кубрат, Бербат и подобни...
Ти остави това, но те свлачището искат да възтановяват. ""Само за възстановяване на свлачището при Мурсалево ще са необходими между 1,5 и 2 милиона лева", обясни Лазаров."
Браво на танкиста!Този участък отдава пропадаше,какво толкова ..чакахме пари от ЕС ли?На отговорните лица за пътя прокуратурата да и потърси отговорност..
Браво на човека, а от неграмотници ми писна. Как до последно е натискал спирачката? А съединителя натисна ли? Пусна ли газта? Това да не ви е кола бе, тъпи журналя! Ама че сте прости!
имам идея. Вместо да ни дават нови влакове и ние да ги трошим, да ни дават стари влакове за утилизация. Със сигурност това го най-умеем и не е толкова опасно.
Доста неуместен отговор. Явно не си разбрал, какво исках да кажа. Визирах случаите, когато машиниста няма да има време да предупреди пътниците, по друг начин, освен с радиостанция, за да се подготвят за удар. Както при самолетите пилотът има връзка с пътническия салон.
Със зрелищата сме на 6,остава да осигурим и хляба.Е,и лозунги от рода "Ред,законност и справедливост!".
Браво на машиниста.Крайно време е да се помисли и за хората работещи в БДЖ,а не само за полицаи и пожарникари.Само тяхната ли работа е рискована и много отговорна.
Хайде сега проверете при толкова разходи за застраховки какви пари ще получи БДЖ, като обезщетение. Накрая ще уволнят 1-2 женици, работещи за 300 лева и ще обявят поредната реформа.
Изглежда, спокойствието заема много специално място в твоя живот. Тук става въпрос за повишаване шансовете да оцелееш при сблъсък, не да имаш време да си ъпдейтнеш статуса във FB! FFS!
заглавието на статията може да вземе приз как една лоша новина може да омаловажи се представи за добра.
А по-конкретно? Може би трябваше да пише "машинистът задейства спирачката по съвсем друг начин"? Независимо дали ти се иска, или не, спирачните усилия се прилагат чрез натиск върху движещите се колела или върху нещо друго, например релса. Може би като изключим регенеративното спиране, което струва ми се Дезиро имат, но то пак е в комбинация. Важно е действието на изпълнителния механизъм, така че няма нищо странно. Иначе фаровете щяха да се въртят, двигателят да се отключва, стъклото да се върти...
Ами какво да кажем, голямо браво на личността запазила самообладание и показала на господата управляващи готованковци как трябва да се действа в кризисна ситуация. За съжаление там в управлението няма и един такъв, просто са не качили всички които не сме им роднини в една лодка и са ни оставили без гребла и начин за спасение, където се ударим там. Но то оня си знае работата или поне ми се иска да е знае.
Аз по принцип вече не пиша тук, но сега не мога да не повторя постинга на Гонзо-поклон пред машиниста и браво за предложението на Гонзо: " Gonzo ( нерегистриран ) 12.12.2014 10:54 . Настръхвам, като си помисля какво е можело да се случи... Този достоен Мъж, машиниста, напълно заслужава званието "Мъж на Годината". Дайте го на него, а не на Кубрат, Бербат и подобни..."