Верижна катастрофа с 12 коли край Нови хан, пострадали са две жени и 3-годишно дете
Тримата са отведени в болница, образувало се е огромно задръстване още от началото на магистралата
Обратно в новинатаКоментари - Верижна катастрофа с 12 коли край Нови хан, пострадали са две жени и 3-годишно дете | Днес.dir.bg
Коментари
Хайде спрете най после питекантропоса,наречен човек да се движи по пътищата с автомобил,мястото му е на клона
Писнало ми е от гастарбайтери неможачи, хванали лява лента с 100 и правещи огромни задръствания зад тях, изнервайки допълнително натоварения трафик
Много е важно смотаните да разберат и запомнят следните неща: 1. Магистралата е място, ня което колите се деижат с по-висока скорост. 2 Магистралата е място, на което ограничението е 140 км/ч. , не 130, не 120, не 100 3. Магистралата е място, на което автомобилите се движат с по-висока скорост понякога значително по-висока спрямо дясна лента, да кажем в лява 140 в дясна с 80. 4. Магистралата е място , където когато изпреварваш ускоряваш, а не се движиш с 100 в лява лента. 5. Магистралата е място, на което се престрояваш от дясна в лява лента, единствено, когато си пропуснал движещите се в лява лента автомобили. Магистралата не е място, на което просто изскачаш с 90 в лява лента, без да се вълнуваш как задния ще намали. 6. Магистралата е място, на което се движиш с достатъчно висока скорст, такава, която не предизвиква опасност от птп. Всичко написано е заложено в ЗДП и правилника лум него. Не е лошо да се ограмотите. За хората, които не се чувстват сигурни у уверени - да си кютат в дясна лента с 80 или да хващат подбалканския път. Бабаитите, мислещи си че като пречат в лява лента със 100 , са голямата работа, са просто едни комплексирани мишоци и нищо повече.
Всъщност всичко ще мине доста по-безпроблемно, ако всички карат, та дори и само със 100 км/ч в крайна лява.
Дали двете момичета не са кифли, силиконки или кухи лейки, които се возят при нацепен батка с татуировки, брада, бицепси и ризка разкопчана до пъпа, неизменно с БМВ?
За Булгаристяня. Без значение колко ти е "мощна" колицата, бичиш в средната лента със 120-130, колкото и изнервящо да ти се вижда. Вероятността да си погледенете в огледалцето при изпреварване е по-голяма от тази да сте в лява лента и да ви застигне богоизбран тарикат с 250. Ако ограничението на магистралите от 140 се спазваше нямаше да има този проблем. Ма летящите чиний на пилотите от федерация "Тарикат" 140 им е като 50, чувстват се подтиснати, прецакани, второкласни и нещастни. Друго си е с 250 да си круизваш в крайна лява, мъж си, бързаш щото си важен и света свършва ако пристигнеш като балъците с 20 минути по-рано:) Генерално дните за пътуване лятото са малко, трябва да се става рано и да се внимава в картинката яко, щото освен Състезател от Формула 1 да те прасне отзад има вероятност да те среще и дупка, разсипани боклуци, изпаднала гума, или абстрактно парче настилка, което да те хвърли в неопределена посока.
Ако на магистралата е натроварено, както през уикенда от и към морето просто Карайте внимателно. България е една от малкото държави където има ограничение от 140 км/ч. В другите е 120 или 130. А и всички знаем, че ако караш със 140 в крайна лява се появява поредният тъпак, който бърза и започва да светка и кара "залепен" за задната броня! В България няма изрично ограничение за минимална скорост на магистрала. Т.е. е възможно да попаднете зад камион, който се движи в дясна лента със 70-80км/ч и ако не сте горд притежател на спортен автомобил няма как за под 2 секунди да развиете 140+ и да смените лентата. Така, че малко толерантност, няма да е излишна. По-добре по-бавно, но да стигнете/стигнем живи и здрави! Не сме / не сте сами на пътя. Да се съобразяваме едни с други.
Как се пука чело, ако човек се вози с колан? За увредени шийни прешлени - може при катастрофа, но как се пука чело, ако се спазват правилата? Същото важи и за раненото коляно - няма как да стане, ако кифлата е фиксирана с колан.
Май имаш нужда от опреснител курс по закона за движение и правилника. И понеже явно мислиш че греша, би ли казал кое от написаното в коментара не е вярно и е нарушение на закона ? Давай да видим
допустимата е 140км. А минимално разрешента е 70. Под или над тези стойности ли си си в нарушение! Между тях ли си, си ОК, независимо с точно колко караш! Кара се само в дясната лента а лявата се ползва само и единствено при изпреварване, след това се прибираш задължително в дясната пак! Авариината е само за аварии! Кратко, точно и ясно! Не подлежи на обсъждане или коментиране от нигого! Друг е въпроса че на места е толкова зле дясната лента, че дори с 90 може да те изхвърли или да спукаш гума. Тоест държавата се опитва да те убие! И пак друг е въпроса че е пълно с олигофрени с 10/15/20/30 годишни бараки летящи с по 130 и нагоре, или пък с разни коли с размер на детска играчка летящи със същите непонятни скорости за такова мпс. С две думи по пътищата масово се движат камикадзета олигофрени...
Специално ще си купя Влекач и ще карам и идрям ръпи патки имащи се за големи в някой смотано х5 или Мл па и у ге класссен юоже и гаранция че те ще са в моргата не аз
А ти изобщо имаш ли идея какво се е случило? Че са се ударили леко две коли и са останали в лявата лента да си попълнят протокола? И че гастарбайтера неможач е успял да спре зад тях на аварийни, и останалите са се набили отзад? Ама така, да си говорим, приказка да става за неможачите, каращите със 110-120 в лявата лента и т.н.
Селтак в кое село взе книжка?То заради такива като тебе е такова положението,от каруцата в джипа.Резултатите са налице.
Айде стига вече с този комунизъм! Винаги търсим причината някъде другаде, но не и в нас! Сигурно и Юпитер е бил в опозиция на Марс и това е причината за тази катастрофа.
Ако кадъра е актуален, видимо е ЕС Класа тип "Нов внос" от 2010 та, от там логически предположенията са ти супер-адекватни, аз мога да предположа че не са слушали вътре класическа музика или джаз:)
Не ми хареса тона, с който го зададе. Много си нагъл. Гравитацията е измислица на Бойко борисов
И после слизам, вадя те от влекача, ем че те бием, ем че те ебем, главата ти праим крива и ши наврем влекачо у гъзо !
Кой ненормалник спира в крайна лява лента, да си разменя протоколи??? Веднага трябва да се изнесе в аварийнатта и да обезопаси мястото!
Нещата са ясни срещу наглярите с немски коли с висока мощност към тираджиите кара се на 40% изнесен на маркировката между средната и лявата лента и гледайте сеир как изпреварват със 200 изрпеварват към насрещното xD
"спират в крайна лява лента, за да си разменят протоколи" - само това изречение е достатъчно, за да се прозре вопиющата дебилщина в населението напоследък.
Нула. Това толерантност, мисъл за твоята и сигурността на другите участници в движението, дистанция.....простотия до шия. Това е България
Как се спира така в Германия и как се предизвиква 10км задръстване. Колите не се местят от местопроизшествието колкото и да е неприятно. Може и вие да сте в такава ситуация.
Идиоти, идиоти, идиоти. Глупаво племе са повечето шофьори в този беден разбойнически вертеп
1. Бай Ганьо 1 изпреварва неправилно и удря Бай Ганьо 2 от зад 2. Бай Ганьо 1 и Бай Ганьо 2 стоят и пишат протокол в лявата лента на магистралата 3. Дойчо спазва дистанция и съвсем правилно спира екстремно, защото спазва дистанция и пуска аварийните 4. Бай Ганьо 3 до Бай Ганьо 11 не спазват дистанцията зад Дойчо и се удрят! От цялата работа Дойчо спазва правилника, а Бай Ганьо 1 до Бай Ганьо 11 са пълни простаци!
На Ганю -Простий и с 12 платна да му е магистралата ..ТОЙ ...пак ще се Трепе ...защото е ПРОСТ ..Главанак...! ;) В Европа ...обаче е Много "смирен"!;) Въпреки това ...като видя на аутобана регистрация "БГ-то" или от "Софето" се пазя.... като дявол от тамян...никога не съм сигурен какво ще направи идиота от "Бг-то "!!;)