Коментари - Вдовицата на загиналия през 2021 г. майор Терзиев призова за оставки: Колко жертви още? | dnes.dir.bg
назад

Вдовицата на загиналия през 2021 г. майор Терзиев призова за оставки: Колко жертви още?

Тридневен траур е обявен във Въоръжените сили. Днес ще бъде извършен допълнителен щателен оглед на мястото на катастрофата

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Вдовицата на загиналия през 2021 г. майор Терзиев призова за оставки: Колко жертви още? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тая Вдовица някой много е манипулира и в Болката си ръси простотии. Ако Политиците осигуряваха достатъчно пари за часове на пилотите мъжа и може би щеше да е жив. А Колкото до Л39 май дригателя му не даде нужната тяга когато бяха в най горна точка, даже един преподавател от воената академия го намекна. Не искайте оставки а гласувайте с мозък!

Клепоухчо е на власт, оставки-нету!

Българската армия е класически пример за много вожд, малко индианец. На всеки пилот се падат пет генерала. На десет пилота се полага един самолет съветска скрап и десет литра гориво за месеца. Съответния логичен резултат е неизбежен.

По същия начин като Терзо , много ниско са летели !

Взимаш 10 000 лева заплата. Да, за ЕС е нищо за пилот, но тук си цар с тези пари. Осигуряват те на тези пари, вземаш пенсия на тавана на моженето. Социални придобивки и т.н. Мислиш се за Топ Гън пилот, влизаш в свредел на пределно ниска височина и 1, ДВЕ и се разбиваш. Веднага са виновни всички - шефа на ВВС-то, Путин, Байдън, Бойко, Киро, но не и ти, че си се филмирал.

1. Наистина ли мислиш, че военните пилоти у нас получават толкова? 2. За топ Гън пилоти се мислят младите и неопитни, преди да осъзнаят какво всъщност им предстои във ВВС; 3. Двамата загинали са опитни пилоти, които си знаят колко могат и колко им липсва нальот; 4. Предстои авиошоу. Не парад, а авиошоу. Трябват атракции за публиката, а "хореографията" не се прави от пилотите, а от ръководството. И когато ръководството е избрало участниците и ролите им, измъкване няма. Нищо че не си летял, нищо че самолетът е щайга с крила.

Тая ,ако беше компетентна ,сега да не беше вдовица. Сега е късно.

Толкова много авиоспециалисти в тоя форум. А повечето най вероятно не са виждали боен самолет отблизо. Поради една проста причина. Нямат съответния допуск. Дотук с теорията. Няма стара техника. Има ГОДНА техника. И негодна такава. Няма стари, млади или каквито щеш други пилоти. Има годни за летене. И негодни такива. Аз не се наемам да коментирам причината за катастрофата. Но да лети някой с 15 часа годишен нальот на самолет на 40 години си е рисковано. И онзи, майор Терзиев дето загина, за последната година е имал някъде около 15 часа нальот. Самолета е сложно нещо. Еле пък бойния самолет. И как с15 часа годишен нальот ще поддържаш въобще някаква форма. Ще попитам тия дето са шифьори. Колко часа зад волана имате за една година. При 10000 км пробег това са около 200 часа. Или даже повече, ако отчетем градските задръствания. Но 10000 км са доста малък пробег. А лекият автомобил е едно доста просто нещо. Във всички случаи много, ама много по просто от боен самолет. Я да видим ако имахте 15 часа зад волана години наред, т.е под 1000 км годишно колко безопасно щяхте да шофиране. Направо сте си убиец на пътя. Светла им памет на пилотите. И да е човешка грешка, те не са виновни. Виновника дебелосерковците в МО и ВВС. Такива като Лайньо Радев, дето са използвали армията за собствената си кариера. Та като споменах клепоухия фатмак, дето още се прави на летец, дали пък цялото внимание в авиобазата не е било насочено към него. При негобдажняма проблеми. А другите кучета ги яли...

Добре започна , накрая се оля.

По БНТ в деня на катастрофата, в 18 ч новини за трагедията. И какво да видим, някаква мисирка, облечена в нелепа рокля със свежарска реклама на гърдите, призоваваша за веселие... Абе, смешници в тази национална телевизия, няма ли кой да въведе ред и подходящ дрес код за всякакви различни случаи? Много грозна картинка беше тази напориста дама, на фона на голяма трагедия, облечена по свръх неподходящ начин. Редно е шефовете на БНТ да поднесат извинения за драстичното недоглеждане.

Все едно е умрял Айнщайн.

Някой виждал ли е в последните 2 години самолет СУ-25 в БГ ? Или всички са подарени на укрите ?

Ами че по добре да дадат всичко на Украйна. Поне да има някаква полза от него. Щото тук падат като зрели круши. Всичко наред. Миг29, Су25 Л39, хеликоптери, всичко. Там в Украйна поне техните пилото са добре подготвени. И ще трепят руските окупатори. Така нас ще ни пазят. Щото хич не ми се мисли как родните трапосерковци ще воюват срещу Русия. Хем не могат, хем не искат. С тия дебелогъзести леки в униформа и летци с по15 часа нальот, че за зеле не стават

Дадохме и 5-6 на САЩ, летящ клозет не бяха виждали!

СУ-25 модернизирани са в Безмер, мисля 12-16 са само там.

Какви оставки. Гледайте мача. Готвят ни за Украйна 2.

вЕРВАМ ТИ ТРОЛЧО. ДРУГА ХИБРИДНА АПОРКА ОТ ПАСОЛ ИМА ЛИ

Вина за тази загуба на живот е на ПОЛИТИЦИТЕ докарали армията до това дередже !!!!!Тези самолети са учебно - бойни и са произвеждани от 1974 до 1990 год !?!?Всяка машина има определен летателен ресурс/нашите са удължавани няколко пъти/!?!? Пригаждането към "изискванията" на НАТО на изделия от подобен вид води до проблемни грешки!! Но на тях НЕ летят политици или работещи пенсионери от МО!?!???? До кога ????? Някой направи ли си труда да изчисли КОЛКО струва подготовката на 1 пилот ??? НЕ!!!!! А за поддържане на добра летателна способност на 1 пилот са необходими минимум 110-130 часа във въздуха !!!!! Часовете на тренажора са НИЩО !!!!!

Базата в Граф Игнатиево е водещата в нашата бойна авиация! Ок, но само като ви гледам портала останал от Живкововреме си представям какво е вътре. Пълно безхаберие и некадърност на управляващите и базата и министерството (като имате на предвид, че тази база е "върха" - дето посреща американците). Подкрепям напълни тези съпруги, загубили човека до себе си от пълна некадърност на управата!!!

Нарича се "Рискове на професията". Като са ставали пилоти много добре са знаели какво може да стане.....Друг е въпроса, че са били на машина на половин век!!!

Всеки сам си избира професията и съпруга.......... Драга ми жено ,до сега защо си мълчала...!? ......!?!?!?

Тя НИКОГА не е мълчала! Но проблема е, че виновните за тези катастрофи са по "високите етажи", а там е бъкано с калинки и "наши хора". А "главния" бил загубил "приятел" и ... толкова. Но при 40 до 50 часа полети на година /или 9 до 10 минути на ден/ КОЙ е виновен? Виновни са всички политици, които слугувайки на Посолството, на практика оставиха територията по-скоро до армия, изпълняваща функциите на гражданска отбрана. Смешно е да се обвинява жената, а не истинските виновници по "високитте етажи".

Съветски модел и чугунени кратуни в Генщаба няма как да променят каквото и да е. Оставки, не оставки ще дойдат руски мекерета и пак същото.

Мрат достойните хора, боклука в парламента и правителството изказва съболезнования. Докато боклуци и нищожества са на власт, така ще е.

Искрени съболезнования за всички загубили живота си по нелеп начин, но не мисля,че при смърт министърът има вина/не съм фен на министър/. Винаги ще има жертви, на пътя, в морето ,във въздуха,но виновни никога.

И след оставките какво? Такива първосигнални изявления не би трябвало да имат особена стойност.

Чалъмите се наказват, даже във въздуха.Тоя смолет едвам лети, те тръгнали превъртания да правят.

Когато правиш лупинг или нещо подобно, разумно е да оставиш аванс от височина в случай, че нещо се обърка, да имаш време да катапултираш.

Ти колко лупинга си правил до момента?

Ти знаеш ли какво е лупинг бе? Кой прави лупинг на малка или пределно малка височина? Това да не са ти акробатите в цирка?

В нормалните държави след случая следват оставки. Ама в МО такава практика няма. След толкова драпане да се изкачат по стълбицата на властта как да си подадат оставката. Нали сега са на "улука".

Тая дъвка с 'нормалните' държави не я ли издъвкахте вече. Всичко Ви е 'ненормално' и живота Ви минава да се тръшкате колко всичко е скапано и гадно. Европа е отворена - намерете си райското кътче, което търсите.

Нищо не следва бе идиот. Тая година има падвали 4 американски, 1 немски, 1 италиански и 1 норвежки самолет. Да си чул за оставки? Това е авиация. Случват се такива неща за съжаление. За това е рискова и опасна професия.

НАТО ли !? Ей това е НАТО ! И пет пари не дават за готовността на армиите ! Сегашните летци имат едва 20% от нальота на тези по времето на Варшавския договор ! Илюзия е на ЕА-ците че чл.5 ни пази ! Това е най-голямата заблуда !

По-добре си мълчи и благодари. С 5-6 тенекии нищо не можеш да опазиш.

Никиаква човешка грешка няма тук! Гледах видеото, което изтече и показва каква фигура е правил този самолет. При издигането нагоре всичко е нормално, но при обратното спускане започва неконтролируемо да се върти и понеже е много малка височината/ какво си мислят, че показват като карат да се правят такива фигури с учебни самолети не зная/ явно някоя система от самолета отказва, защото е бил много "качествено" ремонтиран! Затова и от закупени 35 самолета само 5-6 в момента са в употреба- нали! Безобразни и корумпурани дъртаци управляват армията ни в последните години и от там се случват всичките простотии и се затрива нацяло отбраната ни!

Всички знаем каква връзкарщина е във ВВС заради големите заплати и колко връзкари ще те изместят във Долна митрополия от личен опит пиша

Който гледа документалната поредица "Самолетни катастрофи" знае че 90% от причините са човешка грешка. Но тук сякаш несмеят да посочат загиналия пилот за виновен. Само слушаме от рода "Той беше отличен пилот" или нальота не е достатъчен. Мисля си на отличен пилот не му е необходимо повече нальот, той вече е достигнал най-висока степен на професионализъм. Или пък може би така ги определят за да бъде изключена човешката грешка.

Явно нито спортуваш , нито велосипед караш , нито кола караш (професионално) . За да си във върхова форма , тренинга се поддържа редовно !

Видях видео, стана нещо, отзад се подпали самолета във въздуха и падна горейки

Каквото и да е горяло, все ще имат време да се обадят, да кажат с две думи нещо, или пък да катапултират.

Да, така е, гледах го специално няколко пъти и в момента на падането се виждат три присветквания в машината.

Дали караш тир, или самолет, все е рисковано. Никой не е застрахован от инцидент на работното място.

Бог се противи на горделивите...,а върховния главнокомандващ откакто е такъв не спря с демонстративните си полети, водолазни гмуркания, коремни превъртания, лицеви опори....В крайна сметка, кой каквото може и за каквото е учил:)

Българина го избрал за президент.

По-точсо за Резидент.

Хората не ги интересува Хенри Кисинджър или Маргарет Тачър колко лицеви опори могат да правят:)

Дементното старче нативец запрянов е за въжето. Защо мисирките подло мълчат като гъзове?

Самолетът е антика от миналия век. Никой не повдига основният въпрос - ЗАЩО България, държава член на НАТО вече от 20 години, все още ползва самолети закупени по времето още докато бяхме комунисти? Една Жигула на 40 годни и да я ремонтираш си остава Жигула, не може да правиш сложни маневри с нея. Вина за състоянието, в което се намира ВВС като финансиране, налична техника, нейното състояние и броя летателни часове на персонала е резултат от действията на Министерството на отбраната, Министерството на финансите и на парламента, защото той гласува бюджетите! Но кой в България поема някаква отговорност? Това е страната на узаконената безотговорност...

Погледни го от хубавата му страна.Антиката е усвоена до съвършенство от българския летец, а новото му е табуа раза.

Важното е, че щедро спонсорираме Украйна и американския военно-промишлен комплекс !

Тази долнопробна отрепка, бивш комсомолец и член на БКП, днешен пръв еврогейски атлантик, Министър на Отбраната, защо още не подал оставка? Кокъла дръж помяр крастав, и пращай на 404 въоражението.

Тоя самолет има ли възможност при полет по гръб да изстреля седалките с катапулта не в земята ,а нагоре към небето.Защото очевидци казват за два огнени проблясъка,преди да се разбие самолета.

По идиотско питане не измисли ли? От 60 метра с главата надолу, катапултиране към земята!?

Поредната демонстрация във въздуха на Мунчо, ред е да го видим да се гмурне като водолаз в морето и да врътне едно коремно на лоста:)

Покажете бременната годеница на младото пилотче. Да видим има ли основание да я утешим.

Простак!!

Ами тя може да не си пада да обслужва със страпон дърти педераси като тебе !

Навсякъде на държавна хранилка са назначени стотици хиляди нищо-правещи мързеливи,некадърни и малоумни търтеи (пардон - чиновници). Какво очаквате да се случи??????

Закривайте ВВСто и няма да има повече загинали пилоти. Таман ще спестим и някой лев.

Поклон пред паметта на тези достойни синове на майка БЪЛГАРИЯ!! ИЗГОРЯХА,ЗА ДА СВЕТЯТ ВИСОКО НА БЪЛГАРСКИЯ НЕБОСКЛОН! България скърби за кончината им ! Почивайте в мир! И нека тези които имат вина за тази поредна трагедия получат най-сетне сурови наказания!!

флотът, авиацията, танковете са отживелица. Евтини дронове и ракети ги поразяват безкомпромисно.

Не е лошо тази вдовица да се кротне. Никой не е виновен, че някой е станал военен и не само че не може да се справя с техниката, а и прави безумия с нея. Когато се пенсионират рано, без реално да са участвали в бойни действия и вземат големи пенсии не искат оставки. Всеки ден загиват хора по пътищата по чужда вина. Постоянно стават трудови злополуки. Това не са ли хора? Или само военните са такива?

Ако говорим за случав с Терзиев дето падна до Шабла, тогава не беше виновен пилота. Ама го писаха на наговия гъз всичко, щото трябваше да има звездопад в цялото Министерство на отбраната. Дори за това че говореха пълни глупости пред камерите. Като си се наакал или си признаваш или мълчиш. Щото като говориш глупости се размирисва още повече. Така че жената е права.

Този Терзиев, като видя, че началството не става защо не напусна. Щото дават кинти и пенсия на 45, нали.

Ами явно му е харесвало да кара самолет. А това че дават пенсия на 45 не е за завиждане. Още утре мога да те уредя на работа дето може да се пенсионираш на 45, ама много малко хора искат да я работят. Защото на 45 физически са пълна развалина.

Лицемерен рев, сополи и сълзи от всички политици.. при положение, че държат таван на пенсиите на пилотите, докато за разни хемороидни задници като конституционните съдии, например, такъв няма?! Някои са по-равни от други..

Закривайте го тва ВВС. Файда никва. Само се харчат пари и се трепят пилотчетата.

Тиквата и кауня отдавна го закриха.Приоритет е само МВР

Гледах записа с катастрофата.Ами самолета летя,3-4 секунди отвесно,преди да се разбие в земята.Нещата не са за части от секундата.Отказ на техниката или загуба на съзнание на пилота. Стряскащото е,че са накарали фоторепортерите да изтрият записите.Какво крият!?

Тия пилоти бяха настъпили газта на самолета с идеята да го вдигнат, но само го забиха с голяма скораст в земята.

Едва ли има друга армия по света, въоръжена с архайчно съветско оръжие. Една лека кола се скапва на 15-20 години, а самолетите ни са по на 40-60 години, това е престъпление към младите момчета, заставяни да пилотират тези летящи бараки-ковчези. За това са виновни тъпанарите генерали, завършили съветско военно образование, те не искат да учат нова техника, а и не могат да се разделят със съветските бракми. Старите летателни апарати и тъпаците генерали трябва да се бракуват веднага.

Викаш смяната на руските бракми на по 20+ годнини с пребоядисани такива на Краваристан е велик прогрес за кухата ти манерка безказармена. Самолетчето е ЧЕШКО бай дъ вей. И е ремонтирано от "наша" евродемократична фирмичка за едни милиони обратно в джобчетата на поръчителите.

гоуем експерт си... Б52 на еър форса са на над 50 години, въпрос на ресурс и поддръжка,

Със или без оставки, авиошоута е имало и ще има докато има авиация и инцидентите ще ги има.

Който го е страх от мечки, не ходи в гората.

Вината на Радев е основна.Цената на демонстрациите и показността му със самолетите в клайна сметка я плаща редовия състав.

Той и СаЩко Йорданов каза същото, че президента ви е виновен и когато се наакате в гащите.

Един натагарчен лай но мет,отявлен дезинформатор,изписали го като военен експерт и той започна с Президента

Началника на ВВС, менте генерала Димитър Петров трябва да бъде изгонен. Смъртта ба момчетата била наказание за него, ама наглец, той е втори мунчо. Колко доблестни момчета теябва да загинат заради тъпанари като този?

Летците не загиват - те излитат в небето и остават там.

Системата е такава.Това задно салто със самолета го правели редовно,не само на авиошоу.Самолета нямаше тяга при обръщането и вместо кръг, изриса числото 9.Можеха да катапултират с шанс да оцелеят, но самонадеяно до последно мислеха да вдигват носа на машината.