Възобновяват търсенето на останки от полет MH370, мистериозно изчезнал през 2014 г.
Изследователската фирма "Оушън Инфинити" ще получи 70 млн. долара, ако намерените останки бъдат съществени
Обратно в новинатаКоментари - Възобновяват търсенето на останки от полет MH370, мистериозно изчезнал през 2014 г. | Днес.dir.bg
Коментари
Какви са приликите между разследването на взривяването на Северен поток 1,2 и изчезването на МН370? Подсказка - резултат може да има само ако разследването се прави от независими от САЩ и некорумпирани държави и организации. Иначе ще продължават да ни будалкат с истории ала1002 нощи - и то съвсем некадърно скалъпени :(
На планински склон на дълбочина 8 000м ще намерят дядовия. Ще изхарчат едни пари за научни изследвания и толкоз.
Радари , джи пи ес , сателити , интернети , да успееш да се скриеш си мислих че е невъзможно до този случай. Почти сигурен съм че има организации които знаят повече ,но нищо не казват ,
Така е! Дори и сателитни снимки има! Десетки сателити кръжат около земята и правят снимки!
Всички тези технологии които цитираш са за кооперативен обзор. Демек иска се участието на електрониката на самолета. А тя е била изключена. Днес това е невъзможно.
Не е така. По този маршрут имало около час бяло петно на радарите, което е над океана. изчезнал е по график, но не се е появил по-график на другия радар. Същото е и над Атлантика. Самолетите излизат от обхват, летят в прав курс, докато не влязат близо до континент обратно в обхвата на радарите.
Понеже съм изгледал всичко от "Разследване на самолетни катастрофи", вероятности много.... Някои останки се намират десетилетия след потъването на самолетите, както загадъчния случай със 5та самолет Авенджър от 1947ма. Като нищо, ако е отлконена може да се е разбил в Антарктида, и отдавна да е под лефдовете....
Специално цза този полет горивото не е било достатъчно да стигне до там, а траекторията му е известна. Губят се последните минути.
Също като теб съм изгледал всички сезони на "Разследване на Самолетни Катастрофи", "Секунди до Катастрофата" и "Мейдей" - не е стигнал чак дотам, няма гориво. Има един британец специалист по късовълново радио - Ричард Годфри, който е използвал бази от данни, по повод интерференции на сигналите - тези между Азия и Австралия по това време и има засечени Микро Смущения, които са от Обект между двете точки, на приемане и предаване. Работата му е анализирана от други двама световни експерти в областта и съвпада с Дъгите от Инмарсат, чек съобщенията на всеки час. Тези Оушън Инфинити ще отидат да търсят Именно в правоъгълника обособен от Годфри - сравнително малка площ, намираща се вляво от Австралия. Част от задкрилките бяха открити в източна Африка по острови някъде, но двигателите са супер тежки и мегаздрави, те просто по всяка вероятност още са си на дъното, течение няма да ги отнесе, просто са дълбоко и стоят там. Дано да успеят да го намерят - страхотно технологично постижение би било и да получим отговор какво се е случило, макар че то 99% е ясно, че именно Капитана на самолета го е направил - разхерметизирал е кабината, всички са изпаднали в хипоксия и и после си е продължил до Нищото, където пада поради недостиг на гориво.
Какви са основанията, че капитанът го е направил? Може да е техническа неизправност, забравения превключвател на херметизацията на В 737 на Хеленик, разбил се в Кипър. На съвременните авиолайнери може да се въздейства и дистанционно, което официално не е потвърдено.
Да, случая в Кипър е много известен и там дори в последните минути един от стюардите, които е с годеницата си, също стюардеса на полета, с кислородна бутилка успява да влезе в кабината - цялото това нещо става пред очите на двамата военни пилоти с изтребители, които са вдигнати, да прихванат самолета, но така и не успява да се освести достатъчно, за да направи нещо и самолета катастрофира след като му свършва горивото - лети се обаче през цялото време в една посока Напред поддържана от Автопилота. Малайзийския полет прави Множество отклонения от курса, които са 100% Съзнателни, при това от Човек направени, а не от автопилот - той върти горе, за да не влезе във въздушното пространство на Малайзия, кара точно по границата, където знае че има радари, отклонява се достатъчно вляво и поема чак тогава надолу - тези неща автопилот не може да ги направи - ако има неизправност автопилота ще лети до Китай, докато му свърши горивото, а не надолу към Австралия. В симулатора у дома на Капитана на полета са открити Изтрити курсове по същата траектория - той го е разигравал предварително цялото нещо на симулатор и после го е изтрил, без да знае, че в дисковата система файловете се Маркират като изтрити, но всъщност са си още там и могат да бъдат възстановени.