Коментари - Варна е пред криза в градския транспорт след Нова година | Днес.dir.bg

Варна е пред криза в градския транспорт след Нова година

Има опасност след Нова година да се затрудни обслужването на линиите, тъй като сега не достигат 80 шофьори, а след Нова година се пенсионират още 43-ма

Обратно в новината

Коментари - Варна е пред криза в градския транспорт след Нова година | Днес.dir.bg

Коментари

Костя ще поме линята Имението - Максуда.

Като ги пенсионирате тези 40 ги оставете на работа

Няма шофьори, няма материал, Само Австрия може да ни помогне

Във Варба частни фирми държат транспорта. Май има и една общинска. Портних наля милиони в машините по спирките, повечето от които така и не заработиха, както и в машините в самите автобуси. Точно по времето, когато въвеждаха системата, живеех във Варна. Оказа се, че почти нищо не е свършено, аз сега и фалит. Къде са парите? И защо от държавата да се дотира частна или общинска фирма? Фалит и да идва някой кадърен превозвач.

Първото нещо беше да закрият техникумите по транспорт. Сега се чудете защо няма професионални шофьори и автомонтьори. Няма кой да ги подготвя. Всички се юрнаха да учат езици и хумянитарни науки!

Малко искате, поне 1000 горница, заслучават си го.

Казах ли ви че няма хора

Ще докарат хора от Виена! Австрийските шофьори ще са по-културни от нашите!

но разликата от 2500€ в заплатата ти ли ще я поемеш?;)

Коментари - Варна е пред криза в градския транспорт след Нова година | Днес.dir.bg

Варна е пред криза в градския транспорт след Нова година

Има опасност след Нова година да се затрудни обслужването на линиите, тъй като сега не достигат 80 шофьори, а след Нова година се пенсионират още 43-ма

Обратно в новината

Коментари - Варна е пред криза в градския транспорт след Нова година | Днес.dir.bg

Коментари

Костя ще поме линята Имението - Максуда.

Като ги пенсионирате тези 40 ги оставете на работа

Няма шофьори, няма материал, Само Австрия може да ни помогне

Във Варба частни фирми държат транспорта. Май има и една общинска. Портних наля милиони в машините по спирките, повечето от които така и не заработиха, както и в машините в самите автобуси. Точно по времето, когато въвеждаха системата, живеех във Варна. Оказа се, че почти нищо не е свършено, аз сега и фалит. Къде са парите? И защо от държавата да се дотира частна или общинска фирма? Фалит и да идва някой кадърен превозвач.

Първото нещо беше да закрият техникумите по транспорт. Сега се чудете защо няма професионални шофьори и автомонтьори. Няма кой да ги подготвя. Всички се юрнаха да учат езици и хумянитарни науки!

Малко искате, поне 1000 горница, заслучават си го.

Казах ли ви че няма хора

Ще докарат хора от Виена! Австрийските шофьори ще са по-културни от нашите!

но разликата от 2500€ в заплатата ти ли ще я поемеш?;)