Вагони се сблъскаха и нараниха пътници във влака Добрич-София
Със закъснение композицията отново е потеглила за столицата
Обратно в новинатаКоментари - Вагони се сблъскаха и нараниха пътници във влака Добрич-София | Днес.dir.bg
Коментари
Ква е тая мъжка калинка, тоз Атанасов? Има ли изобщо кадърни хора или чалгията им е полирала мозъка?
Некомпетентни бдж-ейци, това е причината. Вече всички са компетентни по всичко и резултатите са налице. За съжаление все по-зле ще става.
Бате, всичко от Трифон Зарезан дойде..Кат почнахме с ракията и сменихме на винце. Натежаха главите и мисленето ни пренатовари. Вагоните ги изтървахме и се блъснаха, защото се движеха по-бързо, отколкото можем да мислим. Тез, дето за нас трябва да мислят не знаят, че изпълняваме задачи по тяхна заповед. Бдж е по-зле от цигански бардак.
Най-после един, Ама мнооуу компетентен от БДЖ. "Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки", добави Атанасов."
Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки", добави Атанасов.... тоз понеже едва ли е завършил трето отделение, да му напомним че импулса при сблусък на тяло с преграда е равен на масата по квадрата на скоростта от което съвсем просто следва че скоростта играе многократно по-гиляма роля от масата.... така че май са позасили вагона повечко от необходимото ами не е че е тежък...
Веднага всички вагони на диета! Толкова са се ояли че са станали по няколко тона Свине “Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки"
НеКомпетентност на всички нива. Това вече е проблем. Качествените хора са навън. И по зле ще става
Ако някой се съмнява, колко тежки са вагоните - да се качи на влака Добрич -София.Абе докога тази държаваще се управлява от безхаберници и неуки хора!?Тежки били вагоните, още по-просто обяснение е,- сблъскали са се, защото е имало вагони.НЕЩАСТНИЦИ!
"Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки". Върхът на безумието и пълно безхаберие за какво става въпрос. Просто някой не е на мястото си,кой ли? Прикачване и откачване на вагони се извършва ,по ... ... . Маневра с един човек не се извършва. Жалко за МТЕВ......
Нищо ново за БДЖ. Радев, като е голям спец по всики въпроси защо мълчи ,като риба? Да оправя този вид транспорт.
Неграмотно написана статия от абдали коментирана от комплексирани идиоти. Това е цялата работа. При прикачването на вагоните маневрената бригада и машиниста не са преценили разстоянието и са засилили вагоните с по-висока от необходимата скорост. От това е последвал по-силен удар в другата част на композицията, която е била статична. Това е цялата работа. И се води инцидент, а не кататрофа, но като се напише катастрофа ще има повече кликове демек ще валят стотинки за дираджиите. За другите дето мрънкат и вечно им е виновен "комунизъма" и някой им е срал в гащите само ще уточня, че от 30 години БДЖ страда от хронично недофинансиране и се управлява от малоумници с партийни назначения. Като прибавим към това и директния конфликт на интереси на редица управители на БДЖ, които са имали и все още имат транспортни фирми (включително и за жп.транспорт) и сложим лобито на ДПС и рейсаджиските фирми (които в по-голяма си част са именно техни) и се получава цялостната картинка. За справка пак на същите мрънкачи - в Германия, която винаги ни се дава за еталон в последните 5 години закъсненията на влаковете са безбожни, а доста често вече влакове и не идват. И то при положение, че там такива билетчета от 1-2 евро няма, а за разстояние София - Варна ще платите 30 до 50 евро и то в най-най-най добрия случай и с някой от частниците ползващи стари вагони идентични с нашите. В много бивши соцстрани като Унгария, Чехия и Полша железниците са на доста добро ниво и с прилични скорости и комфорт, но цените са други, а и при тях е имало комунизъм тъй, че тия седесерастки мантри си ги заврете дълбоко знаете къде.
Влакът отдавна си е изпял песента като средство за транспорт на хора при товарите е малко по различно.
Навсякъде е така виж Сащ и Канада например.И в Европа е така.Който има кола я кара.Общественият транспорт е за бедняците бил той влак автобус или самолет.Богатите си имат липни коли яхти самолети.Те не се движат в обществени превозни средства.
Затова ли всички развити градове развиват вътрешна железопътна мережа и по всякакъв възможен начин я свързват с крайградската?
Само човек, който никъде не е ходил може да каже такава глупост. В Западна Еввропа голям процент от населението въобще няма автомобил. Влаковете са бързи (+150мк/ч), тихи, удобни и стигат до всеки град. Свързани са с метрото и може да се качиш от влак на метро за минута. Абсолютни ганьовщини бръщолевите
Ганьовеца горе си е купил стар "премиум" или е някое IT с курник на лизинг и той вече е над другите, той е Бог и за него е унизително да се вози с нисшите в обществения транспорт. Това е типичното ганьовско мислене на 90 % от младите кавалчета дето са се с видяли 5 лева в джоба и са купили някаква бангия. Голям кеф ще настане след 10 години като въведат още повече рестрикции и личния автомобил стане мираж за мнозина. Тогава много такива комплексари ще трябва или да се возят в градския транспорт или да ходят пеша. Тежки комплекси тресат младите поколения днес, но живота ще им го намести.
Пак добре, че вагоните не са още по-тежки, иначе щяха да катастрофират и в спряло състояние.
То от сегашното служебно правителство в транспорта са сложени лобистите на ПИМК и др.автобусни превозвачи-как очаквате да се загрижат за БДЖ. Само гледат какво да измъкнат от там-я някои имот, а може би сградата на Вазов. И как могат да ги слагат такива, които оплескаха релсовия път в цяла България, след многото "усвоени" милиони..
Колко пъти да повтарям? Ежедневни събития не са новини! Бате Бойко се изака. Влак на БДЖ аварирал. Хайде нещо по интересно?
Тия двамата Алексиев и Папукчийски що не си подадат оставките вече, след толкова гафове и изнесени далавери?????????????
само луд би пътувал с БДЖ. Няма седмица или месец без да стане някакъв инцидент. Какво друго да се случи като вагоните и локомотивите са стари и амортизирани , а персонала изобщо не е на ниво . Тотална разруха.
Просто вагоните са тежки!!! А преди да не са били по леки!
"Влакът заминава с 48 минути закъснение и пристига в София навреме" - ето това пък ми обра точките.
Математика в 5ти клас. Път скорост време. Карал е по бързо, какво странно има ? Самолетите редовно си наваксват закъснението така
Ако се опиташ да поразсъждаваш ще си отговориш сам. Карал по-бързо... По тия релси други влакове, които също имат разписание, не се движат, викаш...
Одговорен за маневрата е единствено началник влака.Той си е стоял на топло в купето и се е доверил на маневриста ,който по закон е неграмотен .Машиниста е възможно да е истървал композицията,но за тази цел си има специален светлинен сигнал от маневриста.Обикновенно софийските началник влакове са и с крайно ниска дисциплина .
Прикачват вагони от едно направление към друго на много маршрути , за да икономисат малко пари. С цената на риска да се случи нещо такова. Много пъти това се случва посред нощ, когато работниците не може да са най-адекватни. През февруари в 2 часА през нощта всяка вечер да разкачват и прикачват вагони, в които има много спящи пътници... Рано или късно ще се случат такива неща. Аман от бедняшко мислене, което ни води до още по-голяма бедност и мизерия.
Държавна компания с над 10 000 служители! Това е БДЖ! Осъзнавате ли защо сте бедни? Защото плащате заплатите на търтеи! Запомнете тази бройка 10 000 служители! България е опасна за вашия живот!
В Генуа, Италия останах впечатлен как влаковете им там могат да се използват вместо автобуси в самия град. С чести спирки, чиито имена са ясно и силно обявявани по високоговорители във влака. Наистина много удобен начин за придвижване из града, който при това е гъсто застроен и въпреки това ако погледнете картата му, ще видите колко много жп линии минават през него. И колко много народ ползва тези влакове и колко начесто са те. И това не са да кажем градски електрички, а междуградски влакове. Измислено и направено максимално ефективно.
Ама и в генуа италия не са комунизъм другарю:)))) Ама много ми е интересно как ли е в твоята любима русия? Защото нали всеки божи ден се скъсваш да пишеш десетки коментари колко прекрасна е русия на путин и да го защитаваш със зъби и нокти. Значи правилно са ти казали че няма комунистическа развита държава и ти самия го потвърждаваш, ама иначе недоволстваш.
първобитно-общинното БДЖ цъфти и процъфтява при управлението на гълъбите на другаря Радев !
Туркороб неграмот седерастити да са нясну, чи при комунизма и НРБ БДЖ са движеше два пъти по бързо от ся. А тия халвалски примати даже и ни моат боядисват влаковете! ФАКТ
Бърз влак Бургас - София 7 часа. За София - Лом и Видин да не говорим, че страшно. А вагоните едни нови, чисти, топли, дори не миришат. За който не е влизал в европейски влак.
Абе другарю преди съветския съюз да ни окупира и да не натресе насила комунистите да не би да сме били турска провинция? Я кажи другарю защо построената от германци железница с парни локомотиви се е движила по-бързо от вашите комунистически влакове? Не е лесно да си продажник нали? Отзад седи един вагнеровец с чук и гледа дали си изпълняваш норматива.
Проблемите в БДЖ се засилиха от нелоялната конкуренция на пътния и автобусен транспорт където ДПС 30г. раздава порциите. Със здраве.
Я кажи моето момче кой е построил първата железница в България? И колко време им беше нужно на твоите другари комунисти да достигнат скоростта на парните влакове по тая железница? И да другарю-нямаш развита комунистическа държава. Както нямаш развита държава управлявана от комунисти. Колкото до бдж -проблемите с нея започват още 70-те години. Щото нали се сещаш че, един фалит, втори фалит и уверено вървене към трети фалит, въобще не спомага с нищо за развитието на държавата.
Маневра с пътнически вагони ,който са и пълни са си предпоставка за това.Нищо ,че правилника го позволява.
А вие знаете ли колко време пътува влака София за Силистра? Единия 11 другия почти 14 часа И това е без аварии без закъснения
Доста неточна информация. Вероятно става въпрос за по висока скорост на вагоните при маневрата за добавянето им в по голямата композиция. В развитите страни хората използват влакове в пъти повече отколкото у нас, нищо че и колите им са по нови от нашите. Имат си коли, но ползват активно и влакове. Тук вече нещата са свързани с добре развитият обществен транспорт там - не само че влаковете им са по добре уредени от нашите, но и начините да стигнете до гарата, а после и след като слезете от влака. У нас го има и разбирането, че който ползва влак - значи е бедняк, който даже и кола си няма, завалията.
Как точно е 'катастрофирал'? От статията не се разбира абсолютно нищо.