Коментари - Вагони се сблъскаха и нараниха пътници във влака Добрич-София | dnes.dir.bg
назад

Вагони се сблъскаха и нараниха пътници във влака Добрич-София

Със закъснение композицията отново е потеглила за столицата

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Вагони се сблъскаха и нараниха пътници във влака Добрич-София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ква е тая мъжка калинка, тоз Атанасов? Има ли изобщо кадърни хора или чалгията им е полирала мозъка?

Пияни жепейци

Некомпетентни бдж-ейци, това е причината. Вече всички са компетентни по всичко и резултатите са налице. За съжаление все по-зле ще става.

Бате, всичко от Трифон Зарезан дойде..Кат почнахме с ракията и сменихме на винце. Натежаха главите и мисленето ни пренатовари. Вагоните ги изтървахме и се блъснаха, защото се движеха по-бързо, отколкото можем да мислим. Тез, дето за нас трябва да мислят не знаят, че изпълняваме задачи по тяхна заповед. Бдж е по-зле от цигански бардак.

Най-после един, Ама мнооуу компетентен от БДЖ. "Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки", добави Атанасов."

И тоя маньовър го правят баш сега за пръв път?!?

Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки", добави Атанасов.... тоз понеже едва ли е завършил трето отделение, да му напомним че импулса при сблусък на тяло с преграда е равен на масата по квадрата на скоростта от което съвсем просто следва че скоростта играе многократно по-гиляма роля от масата.... така че май са позасили вагона повечко от необходимото ами не е че е тежък...

не се знае маневриста на колко ракии е бил..

Блъскат ви се празните кратуни.

Легнеш да подпише в спалния вагон и те треснат

Веднага всички вагони на диета! Толкова са се ояли че са станали по няколко тона Свине “Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки"

НеКомпетентност на всички нива. Това вече е проблем. Качествените хора са навън. И по зле ще става

Ако някой се съмнява, колко тежки са вагоните - да се качи на влака Добрич -София.Абе докога тази държаваще се управлява от безхаберници и неуки хора!?Тежки били вагоните, още по-просто обяснение е,- сблъскали са се, защото е имало вагони.НЕЩАСТНИЦИ!

като има вагоне, шъ се блъскат, а кату нема, нема да се блъскат. Какту е рекъл един велик чиляк.

"Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки". Върхът на безумието и пълно безхаберие за какво става въпрос. Просто някой не е на мястото си,кой ли? Прикачване и откачване на вагони се извършва ,по ... ... . Маневра с един човек не се извършва. Жалко за МТЕВ......

Нищо ново за БДЖ. Радев, като е голям спец по всики въпроси защо мълчи ,като риба? Да оправя този вид транспорт.

В повеляново умен човек няма. Само олигофрени.

Неграмотно написана статия от абдали коментирана от комплексирани идиоти. Това е цялата работа. При прикачването на вагоните маневрената бригада и машиниста не са преценили разстоянието и са засилили вагоните с по-висока от необходимата скорост. От това е последвал по-силен удар в другата част на композицията, която е била статична. Това е цялата работа. И се води инцидент, а не кататрофа, но като се напише катастрофа ще има повече кликове демек ще валят стотинки за дираджиите. За другите дето мрънкат и вечно им е виновен "комунизъма" и някой им е срал в гащите само ще уточня, че от 30 години БДЖ страда от хронично недофинансиране и се управлява от малоумници с партийни назначения. Като прибавим към това и директния конфликт на интереси на редица управители на БДЖ, които са имали и все още имат транспортни фирми (включително и за жп.транспорт) и сложим лобито на ДПС и рейсаджиските фирми (които в по-голяма си част са именно техни) и се получава цялостната картинка. За справка пак на същите мрънкачи - в Германия, която винаги ни се дава за еталон в последните 5 години закъсненията на влаковете са безбожни, а доста често вече влакове и не идват. И то при положение, че там такива билетчета от 1-2 евро няма, а за разстояние София - Варна ще платите 30 до 50 евро и то в най-най-най добрия случай и с някой от частниците ползващи стари вагони идентични с нашите. В много бивши соцстрани като Унгария, Чехия и Полша железниците са на доста добро ниво и с прилични скорости и комфорт, но цените са други, а и при тях е имало комунизъм тъй, че тия седесерастки мантри си ги заврете дълбоко знаете къде.

Влакът отдавна си е изпял песента като средство за транспорт на хора при товарите е малко по различно.

Да, но само в България и Бангладеш.

Навсякъде е така виж Сащ и Канада например.И в Европа е така.Който има кола я кара.Общественият транспорт е за бедняците бил той влак автобус или самолет.Богатите си имат липни коли яхти самолети.Те не се движат в обществени превозни средства.

Затва ли в САЩ, пътническите вагони са огромни даже на два етажа. За Франция, Швейцария и Япония няма да коментираме.

Затова ли всички развити градове развиват вътрешна железопътна мережа и по всякакъв възможен начин я свързват с крайградската?

Само човек, който никъде не е ходил може да каже такава глупост. В Западна Еввропа голям процент от населението въобще няма автомобил. Влаковете са бързи (+150мк/ч), тихи, удобни и стигат до всеки град. Свързани са с метрото и може да се качиш от влак на метро за минута. Абсолютни ганьовщини бръщолевите

Ганьовеца горе си е купил стар "премиум" или е някое IT с курник на лизинг и той вече е над другите, той е Бог и за него е унизително да се вози с нисшите в обществения транспорт. Това е типичното ганьовско мислене на 90 % от младите кавалчета дето са се с видяли 5 лева в джоба и са купили някаква бангия. Голям кеф ще настане след 10 години като въведат още повече рестрикции и личния автомобил стане мираж за мнозина. Тогава много такива комплексари ще трябва или да се возят в градския транспорт или да ходят пеша. Тежки комплекси тресат младите поколения днес, но живота ще им го намести.

Глупости на запад видял ли си кои са по влаковете азиатски и африкански отрепки на социал.Всеки с малкомповече пари е по колите.

Пак добре, че вагоните не са още по-тежки, иначе щяха да катастрофират и в спряло състояние.

То от сегашното служебно правителство в транспорта са сложени лобистите на ПИМК и др.автобусни превозвачи-как очаквате да се загрижат за БДЖ. Само гледат какво да измъкнат от там-я някои имот, а може би сградата на Вазов. И как могат да ги слагат такива, които оплескаха релсовия път в цяла България, след многото "усвоени" милиони..

добре, че Баце и сие се скатават да не правят правителство, та сега се оправдавате със служебното. Та викаш тва, служебното вече десетина години пълни чекмеджетата си с евра, злато и пищови, а.

Колко пъти да повтарям? Ежедневни събития не са новини! Бате Бойко се изака. Влак на БДЖ аварирал. Хайде нещо по интересно?

Тия двамата Алексиев и Папукчийски що не си подадат оставките вече, след толкова гафове и изнесени далавери?????????????

само луд би пътувал с БДЖ. Няма седмица или месец без да стане някакъв инцидент. Какво друго да се случи като вагоните и локомотивите са стари и амортизирани , а персонала изобщо не е на ниво . Тотална разруха.

ама ако искаш като немските железници ще трябва да плащаш билетчета на немски цени ама това май няма да ти допадне толкова

При немските заплати, море че ми допаднеее !

Просто вагоните са тежки!!! А преди да не са били по леки!

Зима е ! Пътниците какво ли не са помъкнали - прасета, луканци, дамаджани, мезета !

"Влакът заминава с 48 минути закъснение и пристига в София навреме" - ето това пък ми обра точките.

Математика в 5ти клас. Път скорост време. Карал е по бързо, какво странно има ? Самолетите редовно си наваксват закъснението така

Ако се опиташ да поразсъждаваш ще си отговориш сам. Карал по-бързо... По тия релси други влакове, които също имат разписание, не се движат, викаш...

а другите влакове, разписанието и т.н. викаш не важат. Тоя са го пуснали по нанадолнището и вардаааа, че бързам. Е, верно си умен.

Хвалят се, че въобще е пристигнал ;-)))

Одговорен за маневрата е единствено началник влака.Той си е стоял на топло в купето и се е доверил на маневриста ,който по закон е неграмотен .Машиниста е възможно да е истървал композицията,но за тази цел си има специален светлинен сигнал от маневриста.Обикновенно софийските началник влакове са и с крайно ниска дисциплина .

A накой е иЗтървал уроците по правопис и се прави на умен...

Прикачват вагони от едно направление към друго на много маршрути , за да икономисат малко пари. С цената на риска да се случи нещо такова. Много пъти това се случва посред нощ, когато работниците не може да са най-адекватни. През февруари в 2 часА през нощта всяка вечер да разкачват и прикачват вагони, в които има много спящи пътници... Рано или късно ще се случат такива неща. Аман от бедняшко мислене, което ни води до още по-голяма бедност и мизерия.

Ако работникът не е адекватен в работно време кога ще е адекватен?

E то това е проблемът с БДЖ! Те са неадекватници 365 дни в годината!

БДЖ-то,бе?!

Държавна компания с над 10 000 служители! Това е БДЖ! Осъзнавате ли защо сте бедни? Защото плащате заплатите на търтеи! Запомнете тази бройка 10 000 служители! България е опасна за вашия живот!

В Генуа, Италия останах впечатлен как влаковете им там могат да се използват вместо автобуси в самия град. С чести спирки, чиито имена са ясно и силно обявявани по високоговорители във влака. Наистина много удобен начин за придвижване из града, който при това е гъсто застроен и въпреки това ако погледнете картата му, ще видите колко много жп линии минават през него. И колко много народ ползва тези влакове и колко начесто са те. И това не са да кажем градски електрички, а междуградски влакове. Измислено и направено максимално ефективно.

Ама и в генуа италия не са комунизъм другарю:)))) Ама много ми е интересно как ли е в твоята любима русия? Защото нали всеки божи ден се скъсваш да пишеш десетки коментари колко прекрасна е русия на путин и да го защитаваш със зъби и нокти. Значи правилно са ти казали че няма комунистическа развита държава и ти самия го потвърждаваш, ама иначе недоволстваш.

LeGrandTulup

Две малки поправки, другарю. В Русия отдавна няма комунизъм, но затова пък в Китай, където си процъфтява си имат най добрите влакове в света.

първобитно-общинното БДЖ цъфти и процъфтява при управлението на гълъбите на другаря Радев !

Викаш Великия канадски диверсификатор и бойче много се бяха загрижили щото ... свръхзвукови, че даже телепортиращи се влакове имаше по времето на шарлатаните и мутрите .... ама радеф ги съсипа...

Туркороб неграмот седерастити да са нясну, чи при комунизма и НРБ БДЖ са движеше два пъти по бързо от ся. А тия халвалски примати даже и ни моат боядисват влаковете! ФАКТ

Бърз влак Бургас - София 7 часа. За София - Лом и Видин да не говорим, че страшно. А вагоните едни нови, чисти, топли, дори не миришат. За който не е влизал в европейски влак.

Абе другарю преди съветския съюз да ни окупира и да не натресе насила комунистите да не би да сме били турска провинция? Я кажи другарю защо построената от германци железница с парни локомотиви се е движила по-бързо от вашите комунистически влакове? Не е лесно да си продажник нали? Отзад седи един вагнеровец с чук и гледа дали си изпълняваш норматива.

ВЛАКА СТРЕЛА

Проблемите в БДЖ се засилиха от нелоялната конкуренция на пътния и автобусен транспорт където ДПС 30г. раздава порциите. Със здраве.

От тия неща има ли още в движение, та чак и катастрофа…

Я кажи моето момче кой е построил първата железница в България? И колко време им беше нужно на твоите другари комунисти да достигнат скоростта на парните влакове по тая железница? И да другарю-нямаш развита комунистическа държава. Както нямаш развита държава управлявана от комунисти. Колкото до бдж -проблемите с нея започват още 70-те години. Щото нали се сещаш че, един фалит, втори фалит и уверено вървене към трети фалит, въобще не спомага с нищо за развитието на държавата.

Цар Фердинанд

Маневра с пътнически вагони ,който са и пълни са си предпоставка за това.Нищо ,че правилника го позволява.

А вие знаете ли колко време пътува влака София за Силистра? Единия 11 другия почти 14 часа И това е без аварии без закъснения

и пътува само с два мизерни вагона.

Доста неточна информация. Вероятно става въпрос за по висока скорост на вагоните при маневрата за добавянето им в по голямата композиция. В развитите страни хората използват влакове в пъти повече отколкото у нас, нищо че и колите им са по нови от нашите. Имат си коли, но ползват активно и влакове. Тук вече нещата са свързани с добре развитият обществен транспорт там - не само че влаковете им са по добре уредени от нашите, но и начините да стигнете до гарата, а после и след като слезете от влака. У нас го има и разбирането, че който ползва влак - значи е бедняк, който даже и кола си няма, завалията.

Ама развитите страни не са имали комунистическо управление. И когато са развивали железнопътният транспорт са си правили сметката как да носи печалба. А не просто да строим там едни релси за да показваме колко сме велики. Както беше и със заводите.

Как точно е 'катастрофирал'? От статията не се разбира абсолютно нищо.

Ми това е целта бе Вълчо !

“Експертът”по ЖП транспорт и транспортен министър да спре да се занимава с намаляване на ТОЛ таксите, което дори не му е в ресора, а да си подаде моментално ОСТАВКАТА, че влакове не останаха в държавата.