Вагони се сблъскаха и нараниха пътници във влака Добрич-София
Със закъснение композицията отново е потеглила за столицата
Обратно в новинатаКоментари - Вагони се сблъскаха и нараниха пътници във влака Добрич-София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Павлов (нерегистриран)
Ква е тая мъжка калинка, тоз Атанасов? Има ли изобщо кадърни хора или чалгията им е полирала мозъка?
Тони (нерегистриран)
Пияни жепейци
не (нерегистриран)
Некомпетентни бдж-ейци, това е причината. Вече всички са компетентни по всичко и резултатите са налице. За съжаление все по-зле ще става.
Реджеп Романиони маневрист (нерегистриран)
Бате, всичко от Трифон Зарезан дойде..Кат почнахме с ракията и сменихме на винце. Натежаха главите и мисленето ни пренатовари. Вагоните ги изтървахме и се блъснаха, защото се движеха по-бързо, отколкото можем да мислим. Тез, дето за нас трябва да мислят не знаят, че изпълняваме задачи по тяхна заповед. Бдж е по-зле от цигански бардак.
възхитен (нерегистриран)
Най-после един, Ама мнооуу компетентен от БДЖ. "Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки", добави Атанасов."
Дуплика (нерегистриран)
И тоя маньовър го правят баш сега за пръв път?!?
проз кат галош (нерегистриран)
Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки", добави Атанасов.... тоз понеже едва ли е завършил трето отделение, да му напомним че импулса при сблусък на тяло с преграда е равен на масата по квадрата на скоростта от което съвсем просто следва че скоростта играе многократно по-гиляма роля от масата.... така че май са позасили вагона повечко от необходимото ами не е че е тежък...
Иво (нерегистриран)
не се знае маневриста на колко ракии е бил..
Иво (нерегистриран)
Блъскат ви се празните кратуни.
БДЖ бг дебили жепе (нерегистриран)
Легнеш да подпише в спалния вагон и те треснат
Диетолог (нерегистриран)
Веднага всички вагони на диета! Толкова са се ояли че са станали по няколко тона Свине “Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки"
Мда (нерегистриран)
НеКомпетентност на всички нива. Това вече е проблем. Качествените хора са навън. И по зле ще става
Фердинанд от Кутловица (нерегистриран)
Ако някой се съмнява, колко тежки са вагоните - да се качи на влака Добрич -София.Абе докога тази държаваще се управлява от безхаберници и неуки хора!?Тежки били вагоните, още по-просто обяснение е,- сблъскали са се, защото е имало вагони.НЕЩАСТНИЦИ!
ами, праф е чиляко (нерегистриран)
като има вагоне, шъ се блъскат, а кату нема, нема да се блъскат. Какту е рекъл един велик чиляк.
aastera (нерегистриран)
"Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки". Върхът на безумието и пълно безхаберие за какво става въпрос. Просто някой не е на мястото си,кой ли? Прикачване и откачване на вагони се извършва ,по ... ... . Маневра с един човек не се извършва. Жалко за МТЕВ......
Нач. влак (нерегистриран)
Нищо ново за БДЖ. Радев, като е голям спец по всики въпроси защо мълчи ,като риба? Да оправя този вид транспорт.
Bbb (нерегистриран)
В повеляново умен човек няма. Само олигофрени.
Е (нерегистриран)
Неграмотно написана статия от абдали коментирана от комплексирани идиоти. Това е цялата работа. При прикачването на вагоните маневрената бригада и машиниста не са преценили разстоянието и са засилили вагоните с по-висока от необходимата скорост. От това е последвал по-силен удар в другата част на композицията, която е била статична. Това е цялата работа. И се води инцидент, а не кататрофа, но като се напише катастрофа ще има повече кликове демек ще валят стотинки за дираджиите. За другите дето мрънкат и вечно им е виновен "комунизъма" и някой им е срал в гащите само ще уточня, че от 30 години БДЖ страда от хронично недофинансиране и се управлява от малоумници с партийни назначения. Като прибавим към това и директния конфликт на интереси на редица управители на БДЖ, които са имали и все още имат транспортни фирми (включително и за жп.транспорт) и сложим лобито на ДПС и рейсаджиските фирми (които в по-голяма си част са именно техни) и се получава цялостната картинка. За справка пак на същите мрънкачи - в Германия, която винаги ни се дава за еталон в последните 5 години закъсненията на влаковете са безбожни, а доста често вече влакове и не идват. И то при положение, че там такива билетчета от 1-2 евро няма, а за разстояние София - Варна ще платите 30 до 50 евро и то в най-най-най добрия случай и с някой от частниците ползващи стари вагони идентични с нашите. В много бивши соцстрани като Унгария, Чехия и Полша железниците са на доста добро ниво и с прилични скорости и комфорт, но цените са други, а и при тях е имало комунизъм тъй, че тия седесерастки мантри си ги заврете дълбоко знаете къде.
Име (нерегистриран)
Влакът отдавна си е изпял песента като средство за транспорт на хора при товарите е малко по различно.
Да (нерегистриран)
Да, но само в България и Бангладеш.
Име (нерегистриран)
Навсякъде е така виж Сащ и Канада например.И в Европа е така.Който има кола я кара.Общественият транспорт е за бедняците бил той влак автобус или самолет.Богатите си имат липни коли яхти самолети.Те не се движат в обществени превозни средства.
Тъпунгер (нерегистриран)
Затва ли в САЩ, пътническите вагони са огромни даже на два етажа. За Франция, Швейцария и Япония няма да коментираме.
3евзек
Затова ли всички развити градове развиват вътрешна железопътна мережа и по всякакъв възможен начин я свързват с крайградската?
леле-леле (нерегистриран)
Само човек, който никъде не е ходил може да каже такава глупост. В Западна Еввропа голям процент от населението въобще няма автомобил. Влаковете са бързи (+150мк/ч), тихи, удобни и стигат до всеки град. Свързани са с метрото и може да се качиш от влак на метро за минута. Абсолютни ганьовщини бръщолевите
Гад (нерегистриран)
Ганьовеца горе си е купил стар "премиум" или е някое IT с курник на лизинг и той вече е над другите, той е Бог и за него е унизително да се вози с нисшите в обществения транспорт. Това е типичното ганьовско мислене на 90 % от младите кавалчета дето са се с видяли 5 лева в джоба и са купили някаква бангия. Голям кеф ще настане след 10 години като въведат още повече рестрикции и личния автомобил стане мираж за мнозина. Тогава много такива комплексари ще трябва или да се возят в градския транспорт или да ходят пеша. Тежки комплекси тресат младите поколения днес, но живота ще им го намести.
Смех (нерегистриран)
Глупости на запад видял ли си кои са по влаковете азиатски и африкански отрепки на социал.Всеки с малкомповече пари е по колите.
3евзек
Пак добре, че вагоните не са още по-тежки, иначе щяха да катастрофират и в спряло състояние.
Истината от първо лице (нерегистриран)
То от сегашното служебно правителство в транспорта са сложени лобистите на ПИМК и др.автобусни превозвачи-как очаквате да се загрижат за БДЖ. Само гледат какво да измъкнат от там-я някои имот, а може би сградата на Вазов. И как могат да ги слагат такива, които оплескаха релсовия път в цяла България, след многото "усвоени" милиони..
мдааа (нерегистриран)
добре, че Баце и сие се скатават да не правят правителство, та сега се оправдавате със служебното. Та викаш тва, служебното вече десетина години пълни чекмеджетата си с евра, злато и пищови, а.
if you believe... (нерегистриран)
Колко пъти да повтарям? Ежедневни събития не са новини! Бате Бойко се изака. Влак на БДЖ аварирал. Хайде нещо по интересно?
жп фен (нерегистриран)
Тия двамата Алексиев и Папукчийски що не си подадат оставките вече, след толкова гафове и изнесени далавери?????????????
54 (нерегистриран)
само луд би пътувал с БДЖ. Няма седмица или месец без да стане някакъв инцидент. Какво друго да се случи като вагоните и локомотивите са стари и амортизирани , а персонала изобщо не е на ниво . Тотална разруха.
ми така е (нерегистриран)
ама ако искаш като немските железници ще трябва да плащаш билетчета на немски цени ама това май няма да ти допадне толкова
Гоце (нерегистриран)
При немските заплати, море че ми допаднеее !
Гледам и не Вярвам на ушите си (нерегистриран)
Просто вагоните са тежки!!! А преди да не са били по леки!
Гоце (нерегистриран)
Зима е ! Пътниците какво ли не са помъкнали - прасета, луканци, дамаджани, мезета !
Браво! (нерегистриран)
"Влакът заминава с 48 минути закъснение и пристига в София навреме" - ето това пък ми обра точките.
if you believe... (нерегистриран)
Математика в 5ти клас. Път скорост време. Карал е по бързо, какво странно има ? Самолетите редовно си наваксват закъснението така
Ставри с гегата (нерегистриран)
Ако се опиташ да поразсъждаваш ще си отговориш сам. Карал по-бързо... По тия релси други влакове, които също имат разписание, не се движат, викаш...
мдааа (нерегистриран)
а другите влакове, разписанието и т.н. викаш не важат. Тоя са го пуснали по нанадолнището и вардаааа, че бързам. Е, верно си умен.
Не бе (нерегистриран)
Хвалят се, че въобще е пристигнал ;-)))
Началник влак (нерегистриран)
Одговорен за маневрата е единствено началник влака.Той си е стоял на топло в купето и се е доверил на маневриста ,който по закон е неграмотен .Машиниста е възможно да е истървал композицията,но за тази цел си има специален светлинен сигнал от маневриста.Обикновенно софийските началник влакове са и с крайно ниска дисциплина .
Hi-Hi (нерегистриран)
A накой е иЗтървал уроците по правопис и се прави на умен...
E (нерегистриран)
Прикачват вагони от едно направление към друго на много маршрути , за да икономисат малко пари. С цената на риска да се случи нещо такова. Много пъти това се случва посред нощ, когато работниците не може да са най-адекватни. През февруари в 2 часА през нощта всяка вечер да разкачват и прикачват вагони, в които има много спящи пътници... Рано или късно ще се случат такива неща. Аман от бедняшко мислене, което ни води до още по-голяма бедност и мизерия.
Ама (нерегистриран)
Ако работникът не е адекватен в работно време кога ще е адекватен?
! (нерегистриран)
E то това е проблемът с БДЖ! Те са неадекватници 365 дни в годината!
Ма,нали Еконтий оправи (нерегистриран)
БДЖ-то,бе?!
... (нерегистриран)
Държавна компания с над 10 000 служители! Това е БДЖ! Осъзнавате ли защо сте бедни? Защото плащате заплатите на търтеи! Запомнете тази бройка 10 000 служители! България е опасна за вашия живот!
LeGrandTulup
В Генуа, Италия останах впечатлен как влаковете им там могат да се използват вместо автобуси в самия град. С чести спирки, чиито имена са ясно и силно обявявани по високоговорители във влака. Наистина много удобен начин за придвижване из града, който при това е гъсто застроен и въпреки това ако погледнете картата му, ще видите колко много жп линии минават през него. И колко много народ ползва тези влакове и колко начесто са те. И това не са да кажем градски електрички, а междуградски влакове. Измислено и направено максимално ефективно.
Ха-ха-ха (нерегистриран)
Ама и в генуа италия не са комунизъм другарю:)))) Ама много ми е интересно как ли е в твоята любима русия? Защото нали всеки божи ден се скъсваш да пишеш десетки коментари колко прекрасна е русия на путин и да го защитаваш със зъби и нокти. Значи правилно са ти казали че няма комунистическа развита държава и ти самия го потвърждаваш, ама иначе недоволстваш.
LeGrandTulup
Две малки поправки, другарю. В Русия отдавна няма комунизъм, но затова пък в Китай, където си процъфтява си имат най добрите влакове в света.
отврат (нерегистриран)
първобитно-общинното БДЖ цъфти и процъфтява при управлението на гълъбите на другаря Радев !
Смех (нерегистриран)
Викаш Великия канадски диверсификатор и бойче много се бяха загрижили щото ... свръхзвукови, че даже телепортиращи се влакове имаше по времето на шарлатаните и мутрите .... ама радеф ги съсипа...
Русия (нерегистриран)
Туркороб неграмот седерастити да са нясну, чи при комунизма и НРБ БДЖ са движеше два пъти по бързо от ся. А тия халвалски примати даже и ни моат боядисват влаковете! ФАКТ
нещо такова (нерегистриран)
Бърз влак Бургас - София 7 часа. За София - Лом и Видин да не говорим, че страшно. А вагоните едни нови, чисти, топли, дори не миришат. За който не е влизал в европейски влак.
Егати платения коментар (нерегистриран)
Абе другарю преди съветския съюз да ни окупира и да не натресе насила комунистите да не би да сме били турска провинция? Я кажи другарю защо построената от германци железница с парни локомотиви се е движила по-бързо от вашите комунистически влакове? Не е лесно да си продажник нали? Отзад седи един вагнеровец с чук и гледа дали си изпълняваш норматива.
От Тулупа (нерегистриран)
ВЛАКА СТРЕЛА
щкнтщкн (нерегистриран)
Проблемите в БДЖ се засилиха от нелоялната конкуренция на пътния и автобусен транспорт където ДПС 30г. раздава порциите. Със здраве.
Да бе (нерегистриран)
От тия неща има ли още в движение, та чак и катастрофа…
За смешника (нерегистриран)
Я кажи моето момче кой е построил първата железница в България? И колко време им беше нужно на твоите другари комунисти да достигнат скоростта на парните влакове по тая железница? И да другарю-нямаш развита комунистическа държава. Както нямаш развита държава управлявана от комунисти. Колкото до бдж -проблемите с нея започват още 70-те години. Щото нали се сещаш че, един фалит, втори фалит и уверено вървене към трети фалит, въобще не спомага с нищо за развитието на държавата.
Хахаах (нерегистриран)
Цар Фердинанд
Радослав (нерегистриран)
Маневра с пътнически вагони ,който са и пълни са си предпоставка за това.Нищо ,че правилника го позволява.
Владо (нерегистриран)
А вие знаете ли колко време пътува влака София за Силистра? Единия 11 другия почти 14 часа И това е без аварии без закъснения
da (нерегистриран)
и пътува само с два мизерни вагона.
LeGrandTulup
Доста неточна информация. Вероятно става въпрос за по висока скорост на вагоните при маневрата за добавянето им в по голямата композиция. В развитите страни хората използват влакове в пъти повече отколкото у нас, нищо че и колите им са по нови от нашите. Имат си коли, но ползват активно и влакове. Тук вече нещата са свързани с добре развитият обществен транспорт там - не само че влаковете им са по добре уредени от нашите, но и начините да стигнете до гарата, а после и след като слезете от влака. У нас го има и разбирането, че който ползва влак - значи е бедняк, който даже и кола си няма, завалията.
Сори майка (нерегистриран)
Ама развитите страни не са имали комунистическо управление. И когато са развивали железнопътният транспорт са си правили сметката как да носи печалба. А не просто да строим там едни релси за да показваме колко сме велики. Както беше и със заводите.
Вълчо Йорданов (нерегистриран)
Как точно е 'катастрофирал'? От статията не се разбира абсолютно нищо.
Гоце (нерегистриран)
Ми това е целта бе Вълчо !
dirnik (нерегистриран)
“Експертът”по ЖП транспорт и транспортен министър да спре да се занимава с намаляване на ТОЛ таксите, което дори не му е в ресора, а да си подаде моментално ОСТАВКАТА, че влакове не останаха в държавата.
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие