Коментари - Установиха нефтено замърсяване 3 пъти над нормата край кораба "Вера Су" | dnes.dir.bg

Коментари - Установиха нефтено замърсяване 3 пъти над нормата край кораба "Вера Су" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сложете и надуйте подсилен балон в дупките по корпуса, поправете уплътненията!

Заедно с Чавушоглу(ДПС) правят всичко възможно да се върнат на власт. И тази инсценировка е тяхна.

Правителството каза, че кризата е овладяна и корабът не е потънал.

Ама още ли се тутка служебния министър и служебния премиер и отиващия си президент ? Нали под контрол ? Нали с мерки без теглилки ?

Корпусът на служебния кабинет е непоправимо надупчен.

Se taia

Замърсяване? Не думай! Ай стига бе! Нали това беше ок и нямаше опастност от замърсявъне?

Рибарите на няколко пъти предложиха да поправят тая беля безвъзмездно. По-склонен съм да вярвам на хора, които си изкарват прехранта в тия води, отколкото на някой в София/Варна, дето “управлява” катастрофата дистанционно. Нежеланието на няколко държавни служителя да признаят за своята некомпетентност, ще коства хлябът на хиляди рибари, семействата им и всички по търговската верига. Туризмът на север от Варна, където следващите две лета ще смърди на умряла риба даже няма да го коментирам. За глупости сега, ще плащат децата ни…

Да благодарим на другаря Радев за адекватните, навременни и успешни действия на неговото правителство. Слава, слава, слава!!! И още 5 мандата

Ся Радев ще го повишат го Генерал -Адмирал на Панамският и Суецкият канал Трябва да прати Рашков ДАМАДЖАНТА да разбии една дамаджана в носа на тая гимия и да я прекръсти на ДЕСА - СУ

Това е целта, да се купува риба и деликатеси от Европата.

Застраховката на гемията ще иде при...зелените

Осигурих първият самолетоносач Опасявам се обаче че трюмът е малко тесничък за Йотова

Служебният министър твърдеше че опасност от екологична катастрофа няма. Също така твърдеше че са източили всичкото гориво от кораба и са оставили само колкото да захранва генераторите. Което е недостатъчно да предизвика такова замърсяване. Пита се в задачата-колко още ще му слушаме лъжите на служебния министър?

Онзи министър, който тръбеше по новините, че Българската държава няма да превзема кораба и да реши проблема 10 дена преди влошаването на ситуацията сега веднага или в затвора или да го вържат за кораба да потъва с него и да попива токсичните отпадъци. Как може на подобни хора да се плаща да защитават българският интерес и да са министри.....

Това корито няма ли GPS автопилот? Или ни правят на маймуни.

Съд за отговорните управляващи и жестока глоба за собственика на кораба!

Радев да ходи да спасява!

Препрочитам дописките и все повече се ядосвам; Тежката врата на кърмата не се затваряла плътно, плътно плътно колко да е плътно,. все пак тя не е херметически люк на подводна лодка, лицето на уплътняване е 4 -6 мм ламарина, която се притиска от гумено уплътнение. За толкова години ръждата е изяла голяма част от тази ламарина и .... Има достатъчно отдушни тръби които предпазват о вода, но не и под вода. Преграда между машината и баластните танкове е да де ама там от борд до борд има кофердам, в който пък са гърловините за прясна вода за кораба. Кранчето което пропуска вода към охлаждането и пожарната магистрала се нарича кингстонен кран и бива бордови и дънен. И това "кранче"стои отворено посмъртно, освен в аварийни случаиза ремонт по т-ди или плиткач или когато кораба е под баласт и има вълнение. И още нещо като тема за размисъл тези кораби във вълнение са като една пръча (6 метра) половинка цол сложете я на рамо и я носете -те така се къват, че се и усукват. Така че нека първо премислят и после да изказват мнение морските специалисти; защото журналиста е като онзи моряк дето боцмана му дал една кофа да донесе в нея компресие и брадатият пробой!

За Вас специалиста с минуса; ДругаркЕтам където са разположени хидравличните цилинди и маркучите има джобове които при пропуски от семеринга или щуцерите се събира масло. Задължително при вдигнати капази се прави огледза пропуски, защото това масло може да попадне и във/върху товара. От такъв джоб съм вадил по 30 литра хидравлично масло. Пробките за пълнене на танка за хидравликата са на палубата до надстройката, тръба за сдаване(изпразванею) има в ниша до тях и сдаването става единствено с помпа. Коментарите ми са свързани с неща, които сам съм правил през годините професионално. И нощно време съм изхвърляял сантинни води, заради "изворчета" от обшивката под Главни двигатели (близо до заварки на фундаментите). Но замърсяването не е от там защото водата се мъчи да напълни помешенията

Идеята на Мунчо беше да влачи нещата докато кораба потъне и замърси всичко за да вземе пари от застраховката.

Или само сламен премиер и абсолютно неадекватвн министър?

Той на Яйлата не е стъпвал:)))) А децата му само на лазурния бряг ходят да се пекат;)))

Нали водолазите на първия оглед не откриха сериозен пробив или почти липса на такъв. Кораба беше малко заорал и можеше да бъде изтеглен ,замърсяване нямаше. И какво стана после, кораба яко надупчен почти потъна, товара в морето ,нафта в морето. Явно някой го хвана шубе да изпълнява заповедта от горе да се лъже и крие до последно. А кой издава заповедите от няколко месец се знае. Президента и служебния премиер са затвора.

Фатмашките министри казаха, че няма нищо и няма опасност от нищо. Значи няма!

Да видим до къде ще стигнат нашите с лъжите, да бяха си признали грешката и да се бяха извинили. А те след като видяха че не владеят ситуацията извадиха торбата с лъжите.

Безпомощнос безразличие и никаква отговорност от страна на институциите а във същото време са на държавна хранилка.

измисленият президент чака изборите някое друго правителство да се занимава с него - той катери планини завалията

ЧЕРВЕН ЛИ Е - ЛЪЖЕ