Глоби за бавна преносимост на телефонните номера
От 5000 до 60 000 лева е глобата, ако има забавяне на пренасянето на телефонен номер от една мрежа на друга. Технически това вече ще става за 8 часа, ще можем да говорим по новоизбраната мрежа до седмица.
Обратно в новинатаКоментари - Глоби за бавна преносимост на телефонните номера | Днес.dir.bg
Коментари
в никакъв случай няма да бъдат излишни тези глоби, възмутен съм от Виваком, затова че на два пъти се опитаха да ми преподпишат договора без мое знание.
съгласен съм с тези санкции, трябва правата ни като потребители да бъдат защитени, както виждам няма да съм единственият оплакал се от глобул в това отношение.
редно е да отпадне това автоматично подновяване, по този глупав начин Виваком ми го извъртяха този номер миналата година.
Откакто съм клиент на Глобул за 7-8 год. нито веднъж не са ме уведомили за изтичане на договора, преподписват си го нагло без мое знание и разрешение. Много ще се изкефа като отпадне автом. подновяване и неустойки, да им натрия носа като прекратя д-ра.
така трябва да бъде, нещата трябва да се случват цивилизовано без да ти досаждат, миналата седмица въпреки, че натисках стоп, глобул продължиха да ме тормозят с техните игри.
Най-добре ще бъде да намалят цените. Ама нееее.... При който и да си, все плащаш като идиот. Не може най-бедната страна в Европа да има най-скъпи мобилни услуги.
Най-после ще се отърва от Византийците. Вече 2 пъти се опитвам да прекратя д-р с тях и ми излизат с номера, че съм изпуснала срока и че трябвало 2 пъти да потвърждавам, 1 месец и 1 седмица преди това
искам да ви попитам, 1това за прекратяването на договорите важи ли и за старите договори преподписани от оператора? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Ама като си получавал като бонус хубави телефони за 30-40лв при подписването на договора, не е било шикалкавене ? ... Е, ще си плащаш неустойките.
неможах да схвана този абзац "Независимо от срока на договора, условията и процедурите за прекратяването му не са пречка за смяна на оператора, предоставящ услугите, решиха още народните представители."???
аз искам да попитам и за домашните(настолни) телефони.Сключих договор като инвалид за посавяне на пост в 1-та сряда от декември, обещаха в петък да дойдат да ми монтират телефон, даже направих стаичката така, че да ми е удобна, но като не дойдоха се обадих в централния офис,защото само него знам, а оттам ме сложиха в чакащи(нямало постове),а преди това ме питаха за пакет 3в1,но отказах.Мисля,че ако не бях отказала пакета,сега като инвалид щеще да има връзка със света.
Защо не са задължили да се предизвестява абоната и то неколкократно за изтичането на договора?Свършили си работата половинчато нашите храненици..или играят заедно с м-тела?
На българина все някой друг му е виновен, че подписва договори без да ги чете - и трудови договори, и договори за кредити и лизинги, и договори за комунални услуги ... Всички тези неща, коментирани в статията, мобилните оператори и сега ги предлагат по този начин - поне на мен досега не ми е предлаган договор за срок по-дълъг от две години. И тази година още февруари месец си смених оператора без никой да ми пречи - всичко стана в рамките на 2-3 дни, защото ако клиентът е изрядната страна по договора, оператора колкото и да се напъва, не може да му съсдаде проблеми.
А какво да кажа за това, че цените на мобилните апарати които предлагат и абонаментните им програми са еднакви??? Нима това не е картелно споразумение. Само вижте например широко рекламирания телефон Samsung Galaxy S II, на какви цени го предлагат и после вижте условията на договорите и не на последно място и самите абонаментни програми какви са! ЗА какво да говоря повече?
Е то кое е новото, че не можах да разбера? Че по-бързо можеш да се прехвърлиш примерно от Ментел на Глобил или *бе Така? От трън на глог, както го е казал народа! Можело да предлагат и двугодишни, ама трябвало да имаи едногодишни договори - е че то сега как е? Да няма дестгодишни? Ей, нашите дупетати в желанието си да се натегнат на спонсорите могат да измислят какво ли не.
Как ще ги стигнем... В САЩ в момента, прехвърлянето на номера става моментално (докато купуваш телефона от новия оператор, ти прехвърлят номера на секундата - след 30 секунди вече може да се правят и получават обаждания през новия оператор). В новия оператор имаш един месец срок да се откажеш без неустойки (включително да върнеш телефона и т.н.). Автоматично подновяване няма - след изтичане на договора, всичко си продължава както обикновено, само че вече може да се откажеш във всяка секунда без неустойка...
Какви са тези върховни глупости???Осем часа...до седмица... и т.н.??? Сменял съм си оператора няколко пъти в Германия и два пъти в САЩ. Цялата процедура ми отнемаше около десетина минути престой в офиса на новия оператор и нито за секунда телефона ми не е губил сигнал или не съм можел да го използвам. Всичко останало се урежда между операторите и на мен не ми е отнемало време. Единственото което аз трябваше да направя при едното прехвърляне , бе с последната ми изпратена сметка от стария оператор , да платя малко глоба за това , че прекратявам две годишния договор 6-7 месеца преди крайния срок.
И като си сменя оператора с друг, на какво различно ще попадна ? Да смените обезглавяване с обесване е смешно...
Нещо се разминава тази новина с онази какво щеше да се гласува. Да не стане като с натрупаните отпуски? В последният момент глсуваха, така, че най-проблемните места, т.е. държавните фирми не ги закачиха въобще, а увеличиха бюрокрацията за частните фирми, където е невъзможно да се задържи отпуска.
Пак изнудване от страна на операторите.И то законно.Аз искам да си сменя оператора, но не мога преди да ми изтече договора, да платя неустойки, а ако случайно пропусна 1 месечният срок преди изтичането му, ми го подновявят автоматично за нови две години. Ето това трябваше да забранят. Автоматичното подновяване без желанието на клиенат. Абе заробват ни ама не им пука на дупетатите
Изнудване няма. Прецакват ни "нормотворците" заедно с "радио"-комисията и нашата (на "мрънкачите") простотия. Какво пречи, след първите 12(24) месеца, договорът да стане безсрочен или автоматично продължаващ се, но... с възможност за прекратяване след едно-месечно(едно-седмично) писмено предизвестие? Питам аз и отговор не искам! Помислете! Емоцията не винаги е (и никога не е била) добър съветник!...
То така беше в началото. Тогава по принцип се сключваше безсрочен договор. После обаче единственият начин да има картел е като блокират абонатите си с правни трикове, а не с конкуренция, така сеявиха тези трикове и подли номерца.
до 2 години значи си остава сащото старо,какво са променили шантавите депутати?какво се фукат? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
ДА СЕ ЗАБРАНИ АВТОМАТИЧНОТО ПРЕПОДПИСВАНЕ НА ДОГОВОРИТЕ НА М ТЕЛ !!!
Не си прав! По-добре автоматично преподписване или безсрочен след първите 12 до 24 месеца, с едномесечно предизвестие за прекратяване. Щото ако си съгласен - продължаваш, ако не си, даже и след повече от Х месеца - чао Гергино, е, след едномесечно "изтърпяване"! Помисли малко! Щото не винаги емоцията е добър съветник...
с трите оператора и 3 часа договор е вреден за здравето,да се забранят за ползване на обществени места!