Коментари - Как училището пречи на децата ни | dnes.dir.bg
назад

Как училището пречи на децата ни

Кога българското образование ще заобича учениците? Кога то ще започне да ги уважава, да се съобразява с дарбите и потребностите им?

Обратно в новината

Коментари - Как училището пречи на децата ни | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какво излиза в България не е имало турско робство .Не е имало комунизъммм я да махнем предмета по история от училищата !!!!

zakoni-makoni.... uchitelskata profesia e nai-vajnata ot vsichki profesii i v sushtoto vreme nai-nisko platenata...dobria uchitel obuchava i vuzpitava dobri budeshti hora,no i toi e chovek i zatova raboti tochno tolkova kolkoto mu plashtat daje i poveche... napravete konkursi,izbiraite kadurni hora i im PLASHTAITE pone dvoino kolkoto na edin policai....togava ima nadejda neshto da se promeni....a tezi zakoni mojete da si izburshete .....znaete kakvo...

естествено, необходимо е родителя сам да се занимава с детето или да плаща на хора които наистина могат и искат да свърщат тази работа, факт.

идеята на образУвателната система е да залее детето, когато то е най-възприемчиво, с куп излишна информация, която ще убие способността му да мисли и анализира. Който родител е мързелив и глупав оставя клетото дете да затъпява, който е по-умен (като мен) му разрешава да пусне повечето предмети по допирателната :)

Хайде стига сте плюли по образованието. В училище се дават базови знания, които са нужни в живота и развиват някои умения и начин на мислене. Винаги в училище е имало деца, които се справят и такива, които от мързел или некадърност не успяват. Има базис, който трябва да е еднакъв за всички - това е набор от знания, формиращ общата култура. И не, не е толкова претрупан и неразбираем. Ако се положат усилия - нучава се. Който го мързи - търси кусури. И сегя какво, учителите да се правят на маймуни да привлекат вниманието на некадърните ли? Да се правят учебниците по-лесни за да се улесняват те? Ами това ще свали нивото и на умните деца. Винаги е имало по-малсо и повече знаещи. Това впоследствие им отрежда съответното място в живота.

Правилно! Обучението трябва да дава базови знания, които да са достатъчни за да може индивидът да надгражда. И трябва да научи ученика как сам да се усъвършенства, а не като нас да пише коментари към глупави статии :)

Докато учителската професия не стане предпочитана професия и няма реални конкурси за назначаване в училищата, дереджето ще е такова.

за съжаление констатациите в статията са верни както и голяма част от коментарите. къде е решението тогавя ? Такова няма и скоро няма да има. Видяхте къде ходят децата на власт имащите и приоближените до власта. Частни училища, Италиански лицей (явно тези деца са много надарени) за всички дръги държавата е предвидила да бъдат просто обслужващ персонал или бъдещи имигранти. Това е за съжаление

Големият, проблем на образованието е неговата без образност или безобразно. Безобразноста е политика за манипулация на тълпата. В този си вид няма нужда от училища.

в образователната система се крие в несъответствието между лавинонарастващите умения на децата да боравят със съвременната електроника и така да получават и "пресяват за усвояване" неимоверно голям обем от информация и сега съществуващите форми и методи на училищно обучение. С други думи и по-образно казано чрез електрониката и съвременните технологии децата крачат в съвремието, а училищната система със своята материална и кадрова обезпеченост все още е в края на миналото столетие. Как ще приковеш вниманието на едно дете към нещо чрез използването на черната дъска и тебишира, когато чрез съвременната електроника същото нещо може да го види в детайли в тримерни изображения?! Та с новите технологии дори "скучните" математически изрази могат да бъдат представени така, че не само да бъдат запаметени веднага, но и да дадат реална визуална представа за същността им чрез анимираната приложна математика?! А това е приложимо към всички изучавани предмети.

Тези умения най-често се свеждат до натискане на бутони на игри или чатене във Фейсбук. А действително умните деца винаги са се ориентирали и намирали своя път в живота!

Докато гледаме "запада" за пример нищо не може да се оправи!

Само с гледане не става.:)

Какво да коментирам - Мирела го е изложила точно и ясно. Просто и тази система трябва "да се обезпаразити", но е невъзможно паразитът да самоубие себе си - та той е който решава какво да се промрни...

Всичко в статията е вярно, но отразява малка част от проблема и фактите! Простата истина е че целта е такава - държавата да обучи, манипулира и осакати интелектуално 95% от подрастващите.... иначе ще спре да съществува след 15-20 години. Тъжно е, но е факт - държавата със зъби и нокти ще се бори за монопола във форматирането на мозъците на всички от най-ранна детска възраст ! Честит 15-ти септември...

Манипулацията е доказан пример при който само, единствено и винаги здравият разум може да надделее. Този механизъм позволява да има и умни хора, не благодарение, а въпреки псевдообразоватлната система. Това обаче е единственият аспект, който може само частично да оправдае девидент от опростачването на масите от най-ранна възраст. При положение, че сондирането, селектирането и консолидирането на информация се случва отворено в мрежа от участващите, не е възможно да не се стигне до най-адекватната на обстоятелствата, опция. Лесно е но образованието винаги е било инструмент за власт, в ръцете на някой режим.

Добра статия. За съжаление от МОН са запознати "частично" с проблемите на образованието и не предприемат мерки. Основна причина е заплащането на труда. То е за месец, а не в зависимост от качеството и/или обемът на извършваната дейност.

ами възстановете соцучилището, бе - тогава всички бяха грамотни. Защо го затриха- ами много ясно, щото беше добро и дори Тачър каза при посещение в Стара Загора, че Англия отдавна се бори за това - до завода да има училище за негови кадри. всичко затриха тъпанарите и нацията също отъпя - реформи на труп от убийците му, как ли пък не

Точно от соц-а е днешния псевдо-продукт образование. И аз учих до 10 клас по времето на соц-а и знам за какво говоря. Да, първия етап беше добре, защото под формата на страх нямаш друг избор на къде да вървиш. Но днешния етап е точно продукт на това уеднаквяване по времето на соц-а.

НА ВЛАСТИМАЩИТЕ НЕ ИМ ТРЯБВАТ ЗНАЕЩИ И МАЖЕЩИ МЛАДИ ХОРА - ЗАЩОТО МНОГО БЪРЗО ЩЕ ГИ ИЗМЕСТЯТ ОТ ТОПЛИТЕ КРЕСЛА. НА ВЛАСТИМАЩИТЕ ИМ ТРЯБВАТ - ЗОМБИРАНИ, НАРКОТИЗИРАНИ, НЕГРАМОТНИ И ЛУМПЕНИЗИРАНИ ИЗБИРАТЕЛИ КОИТО ЗА ДВЕ КЕБАПЧЕТА И БУТИЛКА БИРА ДА ГИ ИЗБИРАТ ОТНОВО!!!