Ученическите и студентски карти за градския транспорт в София поскъпват
Това напомниха от Центъра за градска мобилност, като уточниха, че това важи за началото на следващата година
Обратно в новинатаКоментари - Ученическите и студентски карти за градския транспорт в София поскъпват | Днес.dir.bg
Коментари
Темно, брате, темно, ете, като в катраница, нито месечинка свети, ни ясна звездица! Та нема ли кой да палне плевнико на кмето да разпусне това пусто темнило проклето!
И с колко поскъпва? Каква ще е новата цена? Основната информация винаги липсва в статиите ви, драги журналя! Както винаги. Факти, факти се искат. Не кой какво бил казал. Това не ни интересува. Клюкарките пред блоковете са достатъчни за тази цел.
Да ги изберем, намалиха цените. сега, като взеха властта, вдигат цените. И ко праим ний? не гласуваме повече за тях.
Пак гласувайте за ПП ДП и Герб! Изберете си и кмет от изброените по-горе! Па може и да се оправире сами;)))
Предлагам наземният транспорт,, автобуси, тролейбуси и трамвай да се спрат тотално. Ползите са много, по чист въздух, бус лентите и трамвайните линии ще бъдат велоалеи, пешеходни зони. Шофьорите от градския няма да засичат,няма да им виждаме киселите физиономии, недоспалите и подпухнали очи. Няма да потеглят рязко и да спират рязко Всичко ще бъде цветя и рози. Ще остане само нощните линии. Шофьорите от градския транспорт ще си отидат по селата направо земен рай. На когото му харесва ОК а, другите да духат на Л. ПЕНЕВ супата. ПС.. иАз съм шофьор от градския
След изборите в София, ББ ще трябва да делка пицата с другите бандити от ПП и ДБ, че и с п-то Бонев. Трябва нещата да се актуализират, за да се пълни гардероба ритмично.
Годишната карта за градския транспорт в София поскъпва и затова от общината разширяват зоните където гражданите ще могат да се движат с вилосипеди и тротинетки когато ходят на работа както повечето граждани в скандинавските страни. Там и министър-председателите се придвижват с вилосипеди при отиване на работа. А как стои въпроса с пенсионерите и инвалидите и те ли ще получат увеличение на картите
Картата поскъпва, транспорта се амортизира, шоферите не поумняват. Мила родна картинка.
Благодарим на софийска община за допълнителните коли на пътя. Не разбират ли ,че като вдигат цента правят пътуването с кола по-изгодно? Аз имам точно този проблем - аз работя на няколко киломентра от работа и има директен автобус ,но ходя с автомобил ,защото газта на месец ми излиза по-евтина от картата. Отделно с кола ми отнема 10м ,а автобуса е на 40 мин и никога не спазва разписание (колкото и пъти да съм пътувал с него ,винаги го изпускам на спирката защото е дошъл 5-10 мин по-рано).
Само като написа газ и разбрах какъв мизерник си.
Не се карайте! Аз да ви кажа, че от германците по-големи мизерници няма - взема 5000Евро и отива с велосипед на работа...
Намалението на картите за градски транспорт беше дело на служебното правителство - една реална социална мярка за подпомагане на обикновените хора. Гласувайте пак за ПеПеДебилите и ГРОБ-арите - като ви е харно да ви прекарват с 200
Интересно какво увеличение подготвят за месечните карти...
Как в градове,като Букурещ годишната карта е по евтина от тук,билетчето за градския също,а тук постоянно ги вдигат и все им не стига?!?
Да е са ше набия 400 лв. за нещо, което след година я го има, я го няма. Или пък ще съм задължен да съм с намордник и надупчен за да го ползвам, ако преди това не съм заключен принудително вкъщи разбира се. Затова билетчета.
Всички "разбирачи" сте такива, зор ви е да извадите 400 лв накуп. Иначе сте първа писта по конспирациите и по оправданията.
За безплатното пътуване с укрински докуменити - промяна няма. Защо? Нека да плащат ПОНЕ КОЛКОТО ДЕЦАТА И СТУДЕНТИТЕ!
Защото така заповяда посолството. Проблем?
В Люксембург, където минималната заплата е нещо като 5000 евро на месец, имат БЕЗПЛАТЕН транспорта. Ама там не се краде и не са имали такива кметове като в София.
Като погледнеш данъците, разбираш, че безплатен обяд няма и всъщност си го плащат.
Че то тука РЕАЛНИТЕ данъци са едни от най-високите - държавата преразпределя над 44% от БВП, като се счита, че над 40% не е ОК за икономиката.
40% звучи лошо... докато не видиш другите колко преразпределят: https://www.imf.org/external/datamapper/exp@FPP/USA/FRA/JPN/GBR/SWE/ESP/ITA/ZAF/IND
Luxemburg - 42.3%. Интересното е, че със сходен процент преразпределение, там явно провеждат по-смислени политики....