Смяната на сезона свали цените на дизела
“Лукойл България“ свали от днес цената на дизеловото гориво по своите бензиностанции с пет стотинки, на 2,65 лева за литър средно за страната, съобщиха от пресцентъра на компанията. От там отрекоха и всички обвинения за монопол върху пазара на горива.
Обратно в новинатаКоментари - Смяната на сезона свали цените на дизела | Днес.dir.bg
Коментари
А, ако линчуват някой от по горните етажи на държавата не би трябвало самата държава да се меси , поне така може да се тълкува имайки предвид отношението и към реалността. Много малка част от администрацията в държавата работи съвестно или симулира това, за което народа им е гласувал доверие, а се заплаща от събраните данъци, т.е. от бюджета.
Г-н Костов защо продадохте комбинат " Нефтохим "и къде отидоха парите за тази сделка. При условие , че в тръбите ,резервуарите и складовете на к-с Полимери (по това време) имаще наличност за десетки милиони лева.Нима нямате доблест и сега излизате пред парламентта и говорите за " Бонусите ", а забравяте "ДесетТе процентТа" за ВАС и ващите министри.
5 СТОТИНКИ???...УРАААА-ОТИВАМ ДА НАПЪЛНЯ РЕЗЕРВОАРА!ОБИРДЖИИ!КЪДЕ Е ДЪРЖАВНИЯТ РЕГУЛАТОР- ПИЕ ГАЗ!
Цени над световните, качество под световните, покупателна способност на потребители - далеко под световните!!! Само тия три факта до тук показват, че Лукойл са мародери в България! И в Москва се жалват, че вече не сме обичали руснаците. Е как да ви обичаме, особено пък управниците ви и собствениците на ЛУкойл и Газпром! Ако искате да ви обичаме, моля наведете се.
Руските агенти, онзи с волската мутра от правец , малко ви отпускат примката - за да оживеете и да могат да ви стрижат в бъдеще.. Лятото , когато отново ще получите "информация" за повишението на цената :)) Няма сметка руската КГБ мафия да ви убива .. Нужни сте и живи- за да може да ви дере кожите и в бъдеще :)))))) Ако сега , волската мутра не ви стриже, кога друг път ?? Кога един червен феодал ще бъде достатъчно богат за да спре да ви изнудва ??/ Има ли такъв случай ??? С кого играе карти онзи мутант ?? :
7.Освен от окаяното финансово състояние западните компании бяха отблъснати и от остарялата технология и свръхнаситеността на регионалния пазар с горива. Румънските рафинерии, макар и в по-добро състояние, по това време също не привлякоха водещи световни инвеститори и някои от тях бяха закупени от по-малки европ. и руски компании Толкова за НХК и лошия Костов,дето "нали точно той продал на руснаците НХК и т.н..."
СИНДИКАТИИИИЙ,СИНДИКАТИ,КЪДЕ СТЕ.... МОЖЕ БИ НА ЛУНАТА
Това е налудничаво.Кога изхарчиха дизела с добавка и кога заредиха такъв без зимна добавка.
5.С огромни трудности правителството на Ив.Костов успя да стабилизира НХК-Бургас, но през 1999 г. състоянието й все още беше на ръба. НХК се нуждаеше от минимум 100 млн. долара свежи оборотни пари за възстановяване на нормалната му дейност и от над 300 млн. долара инвестиции. 6.Заради състоянието на НХК (до което го доведе правителството на честния премиер), а не заради користни комбинации на Костов, към приватизацията на Нефтохим практически нямаше интерес от световните корпорации. Впрочем купувачът Лукойл беше препоръчан от консултантите по приватизац. сделка Артур - Андерсен & Кредитандщалт. Шел за съжаление се отказа от Нефтохим и вместо в производство инвестира в бензиностанции и търговия с нефтопродукти.
3.Нефтохим приключва 1996 г. със загуба от 85 млн. (сегашни) лева и е единствената рафинерия в света, отчитаща загуби пета поредна година. От 1993 до 1996 г. предприятието е източвано не само на входа и на изхода, но съвсем официално и от държавата. През 1995 и 1996 г. например горивата са продавани на вътр. пазар по цени, определяни от правителството, които бяха с до 50 % по-ниски от разходите само на суровината за тяхното производство. За да не се помпала инфлацията!! 4.Никоя банка и никой доставчик в света (и най-вече руските доставчици) не желаеха да кредитират такова предприятие. В началото на 1997 г. Нефтохим на практика беше фалирал.
Това са глупости. Няма такъв дизел в Германия - "летен" или "зимен"л Ползват термина за да се оправдае Правец защо има паметник на Тошо Лигата на площада си.
това си е подигравка с народа 5 ст. слагали на литър да не замръзва . вие ташак си правите с нас.
1.Нефтохим беше оставен от честния Виденов със 173 млн. долара просрочени задължения към банки и доставчици и дълговете му нарастваха. 2.В края на 1996 г. (след като житото беше изнесено и страната остана без хляб) по нареждане на Виденовото правителство Нефтохим сключи сделка за тайна доставка на 300 хиляди тона пшеница от Югославия срещу дизелово гориво. Дизела-по занижени цени,зърното - 50 % по-скъпо от това на пазара. Сделката дори не беше осчетоводена, т. е. беше класическа криминална далавера. Чрез сложна схема с участието на Държ. резерв зърното беше окрадено, а Нефтохим загуби 67 млн. долара, които никога не бяха възстановени нито на държавата, нито на НХК.
Защо лъжете днес във Варна на гарата на шел заредих за 270лв. литара
Само да отбележа, че българския дизел прецаква турбо/комонрейл заради срено на 8-12 месеца, заради задължителен процент биодизел...
Интересно е как дизела е станал на 01.03. "летен" автоматично. Защото едва ли всички бензиностанции са изпразнили (продали) "зимния" си дизел, преди да свалят цените на получения нов "летен" дизел.... Ясно е, че нито летния дизел е нормален дизел, нито пък зимния дизел е нормален дизел. Просто ни мислят за идиоти...
Честит Ви нов сезон! Само не разбрах как се казва - полузима или полупролет ? ИДИОТИ!!!
На хороскопа ми днес пишеше че ще забогатея, пък то каква била работата. 5ст. не са малко я. Само не ми е ясно как до вчера дизела беше зимен, а от днес стана летен. Тия хептен ни вземат за балъци. 30 год. карам дизел и за пръв път чувам че имало разлика в цената. По-рано имаше разлика между купена и пооткрадната, ама сега ...
Админите на Дир-а са наистина тъпи копелета !!!! Какво лошо видяхте в коментара ми, че не го побликувате бе боклуци ?!?!