Три жени са ранени при сблъсък на магистрала "Хемус"
Катастрофата е станала при пътен възел "Неофит Рилски" край Девня
Обратно в новинатаКоментари - Три жени са ранени при сблъсък на магистрала "Хемус" | Днес.dir.bg
Коментари
Със сигурност шопа е летял с поне 160. Шопите по магистралите са най-хвъркати, особено когато са със служебни коли. Обаче селяните с микробуси или баничарки се включва в трафика с 50, все едно са сами на пътя. Повечето са от малки населени места и това са им навици да не бързат.
За последното денонощие седем убити на пътя и седем удавени в морето. Луда работа... Накъде отиваме?
Ей писна ми от поръчкови статии! Сякаш на държавата и пука за народа, че ми я тръбите тая война по пътищата!
При удара са пострадали три жени от лекия автомобил, които са транспортирани в болнично заведение. Все още няма информация за състоянието им. Отново ПТП на магистрала. И сега са обърнем внимание на методиката на МВР за отчитане на ТПТ-тата. 1. Това ПТП не е тежко, защото няма загинали. 2. 3 Жени са закарани в болницата с травми. Ако НЕ ДАЙ БОЖЕ на някоя се влоши състоянито и тя почине. То тя не се води жертва на ПТП и не участва като бройка в ЧЕРНАТА СТАТИСТИКА на убитите на пътя. Тя е починала в болницата от усложнения. Благодаря за вниманието. Мисля, че е редно да го знаете и когато видите някой от онези "експерти" по пътна безопасност като алексито или калинката крумова мощно да ги изритате с шут в задните части! Шут, мощен шут за тях и "методиката" им!
Освен това ПТП на магистрала, са станали сигурно 200 не на магистрала, та не мога да разбера накъде точно биеш. Жертвите по магистралите за миналата година са по-малко дори от жертвите по третокласни пътища, въпреки много по-големия пътникопоток. Иначе за алексито и калинката си прав :)
Тези кампании за контрол на скоростта нямат никакъв смисъл,докато катаджиите се крият до някой знак ограничаващ скоростта на 50 абсолютно безмислено ,защото от тази отбивка или крайпътно заведение излиза по една кола на 3-4 часа ще е така.Там най-много да се хване някой шофьор който се е отнесъл и от 90 км/ч не е намалил и взима яката глоба за превишена с 40 км/ч скорост,така наречените джигити,които знаят къде са постовете ги подминават с разрешената скорост и после ги вижте.Със съвременните технически средства може да се контролира и съответно да се засичат нарушителите в самото движение, но не им изнася на някой, защото ще засичат и "картаджиите" ,които в момента са недосегаеми.
Всъщност контролът на скоростта като такава не върши никаква работа. Показва го и статистиката на КАТ: за миналата година, жертвите в ПТП поради ПРЕВИШЕНА скорост се броят на пръсти. Жертвите в ПТП поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост са над 300. Проблемът на катаджиите е, че несъобразената скорост няма как да се санкционира превантивно, съответно няма как да има корупционен стимул и отговор.
има си хубави закони, има и съответната организация. Но, всичко това е съобразено с друго време и други хора. Сега виждаме, че този закон трябва не просто да се измисли добре, а трябва на всяко храстче да има камерка или там дето викаш техническо средство и на всеки 200м да има данъчно (за внасяне на глобите) и на всеки 300м затвор. Като 80% от населението не е съгласно със закона - и закона изобщо не се сменя, няма какво да се прави освен половината от несъгласните да се накарат да следят другата половина по някакъв начин.
Като се има предвид, че на входа на София, където магистралата има три активни ленти за движение, масово се кара в средна и лява лента, което е НАРУШЕНИЕ на закона, дай направо там да направим един затвор и направо да ги вкарваме тези 95% от минаващите, които реално са в НАРУШЕНИЕ, но са с претенции за никога ненарушавали закона.
Хубаво, че вертолета още не е паднал? Все пак е единствена бройка! Иначе по пътищата е пълно с немислещи надути идиоти и катаджии лежащи на сянка до някой знак 40 км. Бойко хубаво ги прати с лопатите да пълнят дупки , ама още един не съм видял да вдига лопатата! Пък задкормилните некадърници да внимават да трепят само себе си.
Определено този, който е застигнал буса, е карал с безумна скорост! Нали затуй са спирачките,......... но ако е нямал време за реакция заради високата скорост, със тях и без тях, все тая!
а 'тази'. 3-те жени пострадали в колата нали се сещаш къде са седяли поне 2 от тях. От друга страна микробуса ги е засякъл и следва водача му да бъде съден за опит за предумишлено убийство. Ако не бяха 3те патки а беше мотористка - щеше да е обичайната донорка, нали. Но и щеше да е мъртва. Но пак кретена с буса е виновен.
Скоростта не е била безумна, а реакцията. Когато наближавам пътен възел, минавам в лява лента, стига да е свободна, именно за да се избегне конфликт с включващите се. Интересно е как ще удариш някой отзад на трилентов път, от който едната лента по дефиниция е свободна (имам предвид аварийната). Дори под заплаха от хиляда лева е по-добре да минеш в аварийната лента, отколото да предизвикаш катастрофа.
Ако караш с 200, другия как да разбере в гръб, че не разбрах?
Продължавам да твърдя че коли каращи по бавно от трафика са много по- опасни от колкото каращите по- бързо, защото създават колони в които никой не спазва дистанция и започва мазалото отзад!!!
Затова има и забрана за колоездачи да карат по магистралата примерно, защото не могат да се движдат с някаква по-висока минимална скорост!
В този ред на мисли трябва да се забрани изпреварването в лява лента с разлика в скоростите под 15 км/ч. Редовен номер е ТИР да изпреварва друг с разлика от 0.5 км/ч и скорост от 95 км/ч. Време за изпреварване: 30 секунди. Резултат: 30 автомобила чакат дебила да изпревари.
Правилно. Особено когато претоварените ТИР и други камиони започват да пълзят по някой баир и срез тях се образува голяма колона. Трябва или да има знак пропусни колоната или на има друг знак за минимална скорост. А тук явно е виновен буса. Когато излиза на главен път, особено магистрала трябва да се оглежда и съобразява с движението и да минава когато е възможно безпрепятствено, а не да се навира и да разчита на другите водачи.
предполагам, че дира имат специализран репортер - магистралчик. а ако случайно не се случи катастрофа някой ден, дали не може този същия дир магистралчик да разсипва масло, или некви пирони ? за да има какво да пише дира ! дира ! най българския официиоз! с най елитната тумба дебилни коментатори ! (с мен разбира се) имаше един филм - the night crawler, с подобно нещо се занимаваше един репортер там...
само за последното денонощие при катастрофи са загинали седем души, топим се благодарение на дебелите си глави.
Минах тази сутрин покрай катастрофата, буса беше ударен отзад вдясно, но беше само одраскан. Виж, вана, къде го е ударил отзад беше с потрошена предница и ще отиде за скраб... НО важното е, че се е разминало без жертви. КАРАЙТЕ РАЗУМНО, ХОРА !!!
Теоретично няма как при сблъсък между две мпс-та едното да е само одраскано, а другото да е за скрап. Освен ако одрасканото не е изработено от титаниева сплав, кевлар и т.н.
Теоретично има, зависи от здравината на частите, влезли в контакт. Ръбовете са доста по-здрави от правите елементи. Примерно ако се нахакаш централно в ръб, щетата ще е основно при теб.
Зависи и от годината на производство, старите ппс имат по здрави брони, по новите имат кнауч зони.
Задната кола е била в треактория да избегне засичащата я - това е един вариант. Задната се е нахакала като таран в предната - това е съвсем друго. Предния бус е бил фрашкан с тухли и строителни материали - става трето. Предния бус е бил с много лоши гуми - съответно си се е пързалял спокойно след удара, става четвърто. И така нататък разни възможности и вероятности.
Така се случва след като се правят простотии. Включва се бусът, тръгва да набира, но в един момент лентата за включване става аварийна лента. И бусът се хака в дясна лента с 60 км/ч, без да гледа идва ли някой. Щото глобата за каране в аварийната е 1000 лева.
С други думи, това е една добра илюстрация как буквалното спазване на закона може да ти причини куп неприятности.
Не мисля, че има полицай или съд, който ще те глоби, че си използвал още 100м от аварийната лента за да набереш достатъчно и не засечеш автомобилите в дясната лента на магистралата. Истина е обаче, че има абсурдни ситуации като кола излизаща директно в средна лента без да използва аварийната, кола спряла(хапваха си сандвичи) точно на края на ускорителната лента, сервизна кола караща по аварийната лента и засичаща ме докато излизам от бензиностанция в ускорителната... и още и още, като разбира се никой не е глобен. Дори и да има патрулка то тя идва при ПТП, та реално за каква глоба от 1000лв говорим. Да има статистика онлайн за глобите ще има да се смеем на МВР - я има 20 глобени я не.
Наскоро пътувах до Чирпан и въпросната случка, само в рамките на това пътуване, се случи поне два пъти. Има хора, които възприемат нещата буквално и без да мислят повече, възприемат чертата на аварийната лента като мантинела.
Иначе казано, въпросната "норма" е въведена без оценка на преките и косвени последствия, както и дали може да бъде спазвана безопасно. А е въведена заради разни нехранимайковци, които изпреварват през аварийна лента. Крайният ефект, обаче, е обратен, а въпросната катастрофа потвърждава тази теза.
ужас и мор! Нека направим огелдалата за обратно виждане задължителен моден аксесоар! Нека направим мигачите част от закона и от правилното поведение на пътя. Видно е, че сега тези 2 неща не се монтират серийно на нито едно ППС и малкото хора, които искат да погледнат назад трябва да се въртят като луди, а тези, които искат да сигнализират маневра трябва да си носят сигнално-тражателни флагчета и да научат съответния морско-сигнален код.
Хакайте минуси. Ако дясната лента е натоварена, единственият вариант да се включиш безопасно е да успееш да постигнеш скоростта на колоната. Което с мудна кола може да е невъзможно в законовите рамки, т.е. за дължината на лентата за включване, която после минава в аварийна. И ако спазваш буквално закона, трябва да засечеш движещите се в дясна лента. Ако не го спазваш буквално, продължаваш да ускоряваш в аварийната, за да се включиш безопасно.
Точно така-писна ми от малоумници-самоубийци,които се включват в магистралата от детелини,бензиностанции,джобове за спиране с 50-60 км/ч,та дори и по-бавно!А бе, аланкоолу,какво ти пречи да се ускориш до 90-100 км/ч и плавно да навлезеш в основната лента на магистралата?!
Това ми прилича да се дължи на неотстъпчивост,съчетана с лоши умения.Това съчетание е често при шофьорките.
В правилника за движение по пътищата няма термин "отстъпчивост". Има знаци. Като ти свърши лентата, спираш и изчакваш този, който е с предимство.
И става тапа, катастрофа и т.н. Преди да се дава шофьорска книжка, следва да се научат водачите да ускоряват и да се преустрояват от две в едно платно, като минимум.
И като си спрял как ще се включиш въобще? Или ще чакаш да стане два в полунощ, че да се включиш безопасно?