Серия от катастрофи затапиха АМ "Тракия" край Пловдив
Движението бе отклонено
Обратно в новинатаКоментари - Серия от катастрофи затапиха АМ "Тракия" край Пловдив | Днес.dir.bg
Коментари
Към нашите джигити се прибавят уморените гастарбайтери и става мазало. Кой измисли това 140 в тая обрулена държава, взимайте пример от скандинавците тогава ще намалеят загиналите!
Нищо ново под слънцето. Ден, през ден на "Тракия" стават мелета. Кога само с ранени, кога по-сериозно. Керванът си върви и всеки си казва на мен няма да ми се случи най-лошото. А се случва и то твърде често. Всичко е оставено на самотек, всеки да се оправя както може. А проблеми очевидно има и то не един. Вместо да се изследват задълбочено причините и да се вземат адекватни мерки, се стои и се чака. Какво? Да мине белият овен! Тая магистрала съвсем скоро ще стане по-опасна от "пътя-убиец" между Русе и Бяла. Да де, ама в единият случай става дума за магистрала, а в другият за обикновен път. Какво ще стане, ако се намали скоростта?! Защо във Великобритания може да е 70мили/113км/ч/, а в България не може?! Ами защото ако я намалим, ще остане някой друг жив човек в повече! Защо в Германия и Великобритания на никой и през ум не му минава да кара в аварийната лента?В България е масово! Кой да контролира и защо няма драконовски санкции за това?! Въпроси много, ама някой трябва да ги решава, а не да си чопли носът.
Как кой да контролира, бе бай Ставри ? Онези дето живеят с единствената цел в живота да вземат 20 заплати накуп, за какво им плащаме заплати ?
бай Ставри, у Холандия максималната скорост е 100 км/ч и лично съм виждал коли и камиони с българска регистрация чинно да си карат в ограничението. А в Германия и Англия никой не му минава през ума, щото не е като у нас дето аварийната е с по-добро покритие от изжулените две други ленти - и бай Ганьо като не иска да си троши окачването на спортното Ауди или CLS-ка си джитка там щото след това в сервиза се оказва, че кефа има цена и тя е 3 и повече цифрена. А бая ти Ганя може да киха по няколко хилядарки месечно за лизинг на каляската и да живее на 5 кутии "Арда-качак" и 2 ракии на месец, но няма да преживее да не може да си кара специално препрограмирана бегачка и 1 ден.
След толкова катастрофи на автомагистрала "Тракия", защо не направят още една, паралелна за да не се спира движението. Сега тя трудно се използва.
Преди ДВЕ седмици дадох предложение да се направи МОЛЕБЕН и да се заколи едно агне за КУРБАН ,а ако няма агне за се зареже .........ПОЗНАЙТЕ КОЙ,КОЙ !!!!!!!
Абе какво става по тая "Тракия", то не минава ден без няколко катастрофи, а през ден два - и загинали?
Втората лента на Тракия е на вълни не ами на хълмове.Ужасно! Тирове изпреварват в лява лента, един идиот с такси отдясно ни мина, добре че мъжа ми се сети какво ще прави идиота и намали да не се залепим в камиона пред нас.Друг пък си събираше частите по пътя та всички рязко намалиха.Едни мангали пък спряли в аварийната да ядат. Абе всеки си прави каквото иска и става все по зле.Полиция само на тунела да съберат някой лев..
Всеки божи ден на тази магистрала стават мазаляци. Това не е магистрала, това е някакво жалко подобие на път, на който е разрешено да се кара с 140 км/ч. Аз от там вече няма да минавам, подбалканския път, живописен, прохладен и къде, къде по-безопасен. Таман още една кола по-малко по тази проклета магистрала.
О, къде сте бе корумпирани КАТ-аджии ? Днес звъним на 112 да съобщим за бабаит на пътя, а вие къде сте ? Ааа, чакате си някоя 20-ачка от някой паркирал накриво и ако не си получите 20-ачката да стане на маймуна от разкарване до КАТ да си плати глобата. Абсурдистан - Булгаристан направихте от тази държава.
Чужденци? Какви чужденци? Аааа, за джагалите ли става дума ... мустакатите "германци" и техните забулени "жени" са примерни до Сърбия, защото ги глобяват яко, ама си знаят, че у нас е анархия и правят всякакви мизерии на пътя и около него.
А къде е бате Бойко и ирландската пастирка Плевньо ДА РЕЖАТ ЛЕНТИ и да поднасят венци на погребенията на загиналите в автокатастрофи на АМ Тракия.Предполагам помните какво напъване и рязане на ленти беше на всеки 15-20 км. готови от магистралата.Още тогава експерти предупреждаваха за некачествено строителство и не добро проектиране на магистралата но никой не им обърна внимание.На всяка цена и по възможно най-бързият начин трябваше да се усвоят едни пари а на безопасността - МАЙНАТА МУ.
134 km e от времето на селяндура Тошо и най много да е ремонтирана, но основата не е полагана сега.
Магистралата е цялата на вълни и като караш по новият участък след Оризово където ни скъсаха сметка за 600-700 милиона да платим е невъжможно да удържиш волана от неравностите и какво следва, следа лошото. Тиквата да отиде и да види за какво плаща, т.е харчи нашите пари.
Последното изречение от публикацията е странно.Нещо му липсва.
Сол, пипер, джоджен...?
Е като има само материални щети - защо великите катаджии се бавят по няколко часа да ги опишат и създават предпоставки с бездействието си и за човешки жертви ? Толкова ли е сложно да има на Пловдив по една патрулка в двете посоки и да реагират веднага, за да няма такива задръствания ? Ако недай си боже има и жертви - криминалните се бавят също по няколко часа, заради неадекватната организация, създадена от простите калинки по бюрата в МВР ! Всеки, който е викал полиция за материална щета знае за какво бавене става въпрос, защото за цяла София например има само една дежурна кола ... за да може шефовете да имат по три секретарки ! МРАК !
Ми те хората понеже са аборигени се изпотрепаха по тази магистрала. И най-интересното е, че там почти всеки ден загиват хора, ама буквално почти всеки дени и въпреки това никъде няма патрулиращи полицаи. Поне да седят там в колите нищо да не правят, пак малко от малко шофьорите се съобразяват. Аз постоянно пътувам, полицаи не съм виждал по магистралата, дори при този ОЧЕВИДЕН ПРОБЛЕМ. Питам се защо никой нищо не прави.
За съжаление полицаите (КАТ) не разбират по този начин работата си. Предпочитат да са се скрили и да "снимат нарушители". Всяка седмица има хвалби в различни медии, как скритите им камери са заснели стотици нарушители. А за превантивни мерки нещо не приказват. По традиция действат като репресивен орган, но и в това не са убедителни, когато се налага. А културата на шофиране от друга страна не е за коментиране.
За контрола по магистралата преди години отговаряше "Магистрална полиция", не КАТ! Май и сега е така! А те са... като държава в държавата, подчинени на Криминална София!
Госпожице Чалева бихте ли разяснили на читателите това изречение : "Преди седмица 59-годишна жена, след като микробус се блъснал в разделителната мантинела на магистрала "Тракия" в района на 131-ия километър." Нещо ми се губи смисъла ?