Трамвай и автобус се сблъскаха в София, има пострадали (снимки)

Ватманът на трамвая е направил погрешен ляв завой в тъй нареченото "споделено трасе" и се е ударил в автобуса

Обратно в новината

Коментари - Трамвай и автобус се сблъскаха в София, има пострадали (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

има една Лезбийка от Институт по Пътна Безопастност (смех и трагедия) нея питайте и всичките дебили дето им позволихме да се нароят май имаме поне 3-4 НПО та дето лапкат и се правят на загрижени

добре, ама ватман не може да си завива къде си иска, той кара по релсите. Или стрелката е била сбъркана и е отклонила където ватмана не е иска да кара или автобуса се е наврял. Трамвая няма как да засече някой или да прави неправилен завой

щото не мислиш, а се правиш на интересен. А стрелката кой я управлява?!

При Т-4 "Погрешен ляв завой", няма. Левия завой си е регламентиран точно за тази линия по този маршрут, при завиване от Стамболийски по Константин Величков. Погрешен завой щеше да е ако е завил надясно или да свие в някоя пряка по която няма релси.... Рейса що е минал на червено?

ПС там по маршрута си, или стрелката е задействана по грешка или е била неизправна и не е позволила на трамвая да продължи направо, както е трябвало, а го е бутнала да завие по грешка.

беше подобна катастрофа да се случи в това споделено трасе. Да, бързо се пътува в него, но автобусите се карат като луди понякога в него, изпреварват трамваи в насрещното, а ватманите дремят при преминаване през стрелки и свтофари редовно. Навремето съм бил в същата катастрофа между 2 трамвая 11 на Овча купел. Вместо да завие към Княжево, единият зави по грешка към центъра и се заби в насрещно разминаващия го на кръстовището. И тогава имаше пострадала жена. Тези инциденти не са единични в София и само показват нивото на подготовка на водачи и инфраструктура - и двете недобри.

Неприятна работа. Най-много стрелката да не се е преместила и ватмана да не е усетил това. И дано детенцето с коляното да се оправи.

-Прости шофьори на трамвай сър! - Същия е и простия шофьор на самолет, руски агент и нац предател нищоправец-резидент!

За пръв път чувам трамвай да завива.Може би е някав модерен с волан?

мноо си зле..

Етишопия

Всеки ден минавам от там и това е най голямата простотия на Фандъкова,стесниха платната и по средата на булеварда направиха спирки за трамвая, автобусите минават по трамвайните спирки отделно от две платна за колите ги стесниха на едно в посока Красна поляна,пълна идиотщина.Това се прави когато имаш достатъчно широк булевард а София не е предвидена за такъв тип инфраструктура..

Хич не е простотия - сега автобусите и трамваите минават в пъти по-бързо, освен това вече тарикатите не правят трета лента върху трамвайните релси.

за сметка на две платна за колите,не дай боже да спра авариино блокирам всички в едната посока

Че Фандъкова е виновна за тази простотия - Да, но и спаси София са за дървото, защото това е и тяхна идея. Ако искаха да е като в нормалните столици щяха да изместят трамвайните релси до тротоара, а не разни пенсионери да минават откъдето им е удобно. пс. в момента това е най-натовареното трасе в София през работно време.

да застанеш с кочината си пред трамвая на светофара и той да те чака 15 минути на всяко кръстовище?! Това е едно от хубавите неща, които не са по идея на Фандъкова. За съжаление са твърде малко тези хубави неща. А изпълнението вече е фандъково и е зле.

казвам че Константин Величков в тази зона не е толкова широк за такава инфраструктура в средата да са спрките на градския,а нещо от сорта на бул.България,бул Цар Борис..КАПИШ ?

Константин Величков няма локални платна, значи трасето непременно не бива да е обособено? Тъпотията с трасе по бордюрите на тротоара като в Обеля я няма никъде. Да трепериш завивайки от някоя пряка дали няма да те отнесе трамвай. Много си е добре споделеното трасе като идея, но изпълението е фандъково и долнокачествено.

От гербаджииския "ремонт и модернизация" на К. Величков да се мине от там си е приключение. А "гениалната" идея да вкарат автобусния транспорт в релсовия път..... Плюс "перфектната" маркировка и регулация.... Ето го резултата. А върха са спирките по островчетата. Особено като на тях НЯМА бутон за светофара. Добре, че поне сега системата не работи и сигнализацията е автоматична.

Има там едно правило, че трамвая винаги е с предимство... А какво точно е стнало не знам.

като ти завие изневиделица и те удари странично, ти виновен ли си? Иначе да , за предимството си прав.

че трамвая е виновен, журналя ?

Не четеш ли, трамвая изненадващо е завил, без мигач и без предупреждени и е тръгнал сигурно към тревните площи да си полегне, че се е уморил. :)))

бил засечен от друг участник в движението )

Отдавна съм забелязал,че шофьорите на автобуси в София правят маневри за престрояване без да им пука за останалите участници в движението сякаш като имат предимство могат да мачкат автомобилите на пътя.Поне 10 пъти само този месец автобус и товарни камиони са ме блокирали да не мога да направя десен завой,защото преминават направо от най-дясна лента която е само за надясно.Там има камери,но явно за тези идиоти правилата не важат.

Да бе! И при мен така, карам си в бус лентата и някъф автобус ме засича от нищото.