Трамвай блъсна лек автомобил пред столичен мол
Катастрофата е станала на бул. "Ситняково", а майка и син са транспортирани в болница
Обратно в новинатаКоментари - Трамвай блъсна лек автомобил пред столичен мол | Днес.dir.bg
Коментари
Проблемът на шофьорите с този булевард е, че идвайки от към Ст.Гара по Димирът Николаев, ако не съобразят да се качат отгоре на кръстовището пред гара "Подуяне", а минат под моста, попадат на бул.Ситняково, където ляв завой има чак при кръстовището с бул.Гео Милев. А повечето от тях нямат нито навигатори, нито пространствено мислене да завият надясно, било по ул.Оборище, било след МОЛ-а, да обърнат и да се пресекат Ситняково напряко. Лошото е, че когато се подготвяше терена за МОЛ-а, трябваше да се направи кръстовище на няколко нива, за влизане и излизане от него, а не да се товари и без това крайно недостатъчната транспортна инфраструктура на района. Тогава можеше изобщо да няма пресичане на Ситняково пред "Сердика".
Евтино внушение, че вината е на трамвая, сиреч на Столична община! Гръмко заглавие "Трамвай блъсна автомобил ...", а вътре "вината е на автомобила, предприел неправилен обратен завой..."! За журналисти ли се имате!? Не, вие сте обикновени платени писачи!
Евала на ватмана.Наглоста и ганьовщината трябва да се наказват твърдо.
е за това никъде ама никъде няма позволен ляв завой през трамвайните линии, но щом е за мола - МОЖЕ!
Нещо трамваите напоследък взимат предимството си насила. Винаги са ни учили, че предимство се получава, а не се взима. Ватманите обаче мислят друго :)
От тарикатлък за малко да си замине глупака. Много малък и много прост е българският народ. Все едно го караш да ги тича тия 200-300 метра ,пък и даже 1 км да е, да направи обратен завой. Липсата на контрол, глобите и присъдите до това водят. Чакаме следващите пометени хора от разни състезатели.
бензин ще спестиш, ако покараш още половин км . и си направиш маневрата? Аман от селски тарикати.
Не селски а софииски тарикати !
то там трамв. трасе е обград. с почти напълно прозр. мреж. мет. ограда, но може би лекоавтомобилн. клонящ -> пенс. възраст водач се е заприказв. с майчето си и в неподход. момент е подкарал нерелсоползващото возило да пресече пътя на релсоползващото такова, ама добре че и двамата водачи са карали сравнително бавно и не имало ни мъгла, ни дъжд, умната, живи & здрави
Трамваи има във всеки Европейски град, напишете в Гугъл, отворете си Уикипедия и четете. Проблемът очевидно е в байганьовщината, а не в трамваите. Прости лещари...
"Трамвай блъсна"? Той трамвая излезе от релсите, блъсна един нагъл и некадърен шофьор с ДЖИП и пак си отиде на релсите. Мноооо тъпи журная!
Да се премахне трамвайния транспорт в Софето, вижте, че в другите градове такива работи не стават! :D
Драги мисирки, проверявайте си заглавията, защото много често внушавате грешни впечатления. Колко пъти пишете, че трамвай блъснал някого си, нима не знаете, че този релсов транспорт е с пълно предимство и няма как да спира внезапно, ако някой идиот реши да го изпревари или блокира на кръстовище... Представяте ли си какво би станало в препълнен трамвай, ако ватманът реши да спре внезапно: ще има нужда от доста линейки да поемат контузените вътре във вагоните. Всякакви опити на разни мушмороци да блъснат или препречат трамвая са обречени на тежък провал, но не им давайте шанс да си мислят, че могат...
Мисирка си ти. Както и тези, които са ти сложили "+". Сблъсъка си е сблъсък, удар, физична величина. И няма значение кой къде се движи, как се движи и с какво се движи. И ако двете тела не се движат едно срещу друго, винаги едното ще удари другото. Трамвай, кола, самолет - няма значение, както и това кой е с предимство.
Спрете да зазнимавате България със софийските си дивотии! Не се интересуваме от вас, както и вие от нас! Ай сиктир!
Ами, щом не се интересувате от нас, т. е. от това, което става в София, настоявайте София да се отдели от България и да е друга държава. Ще ви въведем визи (платени), мита... и - белким понамалеете тук, че сте ни налазили като скакалци (не скакауци).
Хайде , хайде най-много, че са софиянци обичат да приказват хората, дето живеят в София от 10 години примерно. Оня ден една пикла ми разправя, как идвали селяните в София и цапали и това я дразнело. А тя живее в София от 3 години. Три години и вече претенции към другите. Истинските софиянци, дето са си кореняци и проследяват рода си от поколения, те вече не живеят в София , някъде наоколо и пътуват до града, защото имат пари и имоти и могат да си позволят. В София живеят бедняците.
преди малко, една дрисла, на видима възраст 30-35, говорейки по телефона и държейки го с лявата ръка, зави надясно в еднопосочна за обратното движение улица. Мното добре видя знака, видя, че насреща идва автомобил и пак влезе в насрещното, като за да се размине с идващия се качи на тротоара и влезе в зелена площ. Та. Докато на който и да е шофьор може да му хрувне да прави такива простотии, коли блъснати от трамваи, паднали от мостове и надънили се в канавки ще са ежедневие. За съжаление и жертвите по пътя, включително от страна на хора, които спазват правилата. Единственото решение -тотален контрол и неизбежно понасяне на санкциите. Друг начин за справяне с този екзистенциален вече проблем няма.
Ей, не се научи на правила това българско население!!! Все той ще е тарикат, ще прецака системата, ще мине пръв, ще стигне пръв.....аман, ще се трепем до последно и това е.
Столичанин в повече. Няма как да е друго? Личи си,че в тяхното село трамвай няма. Това обяснява всичко!
Колата се опитала да направи обратен завой, е трамвай я блъснал. Че това новина ли е ??? (вече) Новина щеше да бъде, ако трамвая се беше опитал да направи обратен завой, и колата го блъснала.!
Трамвая винаги е с предимство просто гоуфа е минал пред него.
Шофьорът е 50-годишен, вероятно не-пиян и не-дрогиран. 98% от ПТП и жертви се причиняват от трезви недрогирани шофьори с непревишена скорост. От КАТ следят за превишена скорост, алкохол и дрога. Дори да са 100% успешни, това би довело до 2% намаление в броя ПТП и жертвите в тях.
нормални неща са това за многомилионен град като София, в който има поне 800 000 коли. Катастрофите са линейна функция на броя на колите. В Русе, Варна, Бургас шофьорите са същите, КАТ е същото, знаците са същите, курсовете за правоспособност са същите, но защо не чуваме толкова често за катастрофи - ми щото колите са малко. Не че катастрофите са станали повече. Чисто медийно вече са налични повече средства за отразяване на новините. Катастрофи в София винаги е имало и ще има колкото града става по голям толкова катастрофите ще са повече и няма сила, която да повлия дори малко на този процес каквото и да се прави и 10000 полицая да има пак ще се удрят. Просто трафикът е огромен, интензивен, само докато отивам на работа имаше 3 двойко катастрофирали коли на участък от около 10 километра. Нормални неща. Но разни хорица се упражняват върху тези факти с различна цел - комерсиална - Дунев, Диана Русинова, а с политическа цел - Демерджиев, Геориев и прочие. Докато не се децентрализира държавната администрация и не се изселят чиновниците от центъра на София, а в дългосрочен план от гр. София за да намалее интензитета на трафика няма да стане нищо съществено. Просто ще си окепазим булевардите поставяйки острови, пешеходни зони и не знам си какво, което ще намали допълнително пропускливостта на булевяардите и ще пречини още повече трафик и респективно катастрофи.
"При другите два инцидента шофьор на луксозен джип "Мерцедес" се удари челно в трамвай на столичния бул. "Черни връх" в района на голям търговски център в кв. "Хладилника"," Някъде в оня район яко се пласира от белото, не е истина колко дрогиран народ джитка по това трасе, пак че тоя е нацелил трамвай, ако беше ударил пешеходец нямаше да усети и щеше да продължи към НДК-то... София се превръща в потресаващо място
Да бе вярно,как ДИР като не им хареса нещо и трият.Само ги поправих,че колата е блъсната от трамвай,а не обратното.И понеже се случва за Нти път може да съм ги пообидил малко редакторите....
На трамвая светва светофар за напрад той тръгва. Имбицила завива волата на забранен ляв завой и трамвая го помита... И с какво е виновен ватмана ?
Всъщност ако на трамвая току-що му е светнало да минава, нямаше да се стигне до инцидент. В случая нашият герой е бил н-та кола, и е изскочил пред трамвая, които със скорост е навлизал при разрешаващ сигнал. Шофьорът е 50-годишен, вероятно не-пиян и не-дрогиран. 98% от ПТП и жертви се причиняват от трезви недрогирани шофьори с непревишена скорост. От КАТ следят за превишена скорост, алкохол и дрога. Дори да са 100% успешни, това би довело до 2% намаление в броя ПТП и жертвите в тях.
Заради тоя олифогрен (защото това е скопен умствено индивид) , който дори и не се оглежда на забранен завой за трамвай , Ситняково , бул Мадрид , Оборище бяха блокирани за два часа... Въпросния олигофрен съсипа деня и похачи времето на поне хиляда човека.....
Колата е тоталщета, НО следващата ГО на този водач ще е толкова, колкото и на някой който кара едно возило по 20+ години и няма нито едно нарушение. До кога колите ще са виновни?
Как така трамвай е блъснал кола ? Да не е излезнал от релсите и да е тръгнал по пътното платно ?
Селяните няма ли как да им се обясни,че трамваят е по здрав от жипове,бегачки и др тенекии?
На тази отсечка обратен завой се прави САМО 500 метра по-нататък, но в сутрешно задръстване предвижването до позволения участък може да отмене до 15 минути. Та така, за 15 минути спестено време шофьорът е рискувал десетки часве разправии и стотици левове глоба/щети. Добре, че няма пострадали хора!
Глупости на търкалета. Първо 15 мин може да отнеме описаното само ако има някакъв инцидент, второ според теб колко ще отнеме ако направи десен на Сердика, обърне там и после направи левия завой? Обратния и там не е особено разрешен, ама няма ТРАМВАЙ!
Ей как не обичам да ми разправят глупости за неща, които съм ги видял и преживял. Ти сигурно караш в средното или дясно платно, съвсем различно е в лявото. Даже вчера, в неделя по обед на въпросното кръстовище за обратен ЛЯВ завой се минаваше точно 15 минути от светофар до светофар, защото валеше и всичко живо беше хукнало "на мола".
По първоначална информация до сблъсъка се е стигнало след опит за обратен завой на забранено място от страна на шофьора на лекия автомобил.
На неможача с лекия автомобил да му вземат книжката за поне 5 години! И да си плати щетите по трамвая!
Добре че автомобила е прост Фолксваген, че ако беше някой "специален" Мерцедес сега ватмана имаше да пише обяснение как го е изпреварил, как го е засекъл, как го е ударил ...
Нулева толерантност към ватманите състезатели!
София с бързи темпове догонва индийските мегаполиси - там регулиране на движението няма, закон не се спазва, общува се чрез клаксона. Кога полицията ше свърши някаква работа и ще започне да глобява за паркиранеот върху инвалидни места, превишената скорост, отнемането на предимство на шешеходци при десен завой? За +50 км/ч в града, паркиране на място за инвалиди, отнемането на предимство на пешеходци при десен завой и въобще на пешеходна пътека, веднага да се отнема книжка за една година + глоба 6 МРЗ. След това да се устройва специален изпит - комисия катаджии - теория и кормуване в три поредни работни дни.
Абе не е точно така. Не се общува с клаксона, просто те си го натискат през цялото време - там никой няма да спре да те бие за това. Правила има и се спазват, честно казано там много рядко можеш да видиш издрана кола като тия в България. освен това за 2-та ми месеца в Мумбай и за многобройните пъти, в които съм ходил, не станах свидетел на нито една катастрофа, въпреки че колите не спират на пешеходците и наистина е някакъв ад в сравнение с България. Така че много ще се радвам, ако ще ги стигаме индийците. Но за съжаление сме доста далеч по отношение на толерантност и умения за шофиране!
брех тия лоши трамваи! движат се с 300км в час и правят резки маневри.
Shto narot si rasturia simeistvoto is tes MOLoveti. Az mi razkazaha 4i mayki sisasi zabraveli koli4kite sas bebitata vav MOLa..
Ганьо на кола - това е. Всеки ден загинали и катастрофи. Опростачени 2 поколения с песните на Слави и подобните, нулево възпитание вкъщи, никакви ценности и цели. Когато половин България работи само в София и 80% ходят на работа с кола, какво да се очаква?