Спряха трамваи по 3 линии заради починал ватман
Трамвите по линии 3,4 и 18 не се движат в района на обръщалото в кв. "Орландовци" в София. Причината е починал ватман.
Обратно в новинатаКоментари - Спряха трамваи по 3 линии заради починал ватман | Днес.dir.bg
Коментари
това му беше последния достоен полет на човечеца ............дано горе подкара травая на радоста защото долу само мъка , мизерия и намръщени софиянци .......... вечна му памет и колегите да го споменават с добро
Вие що за хора сте, половината написали болни и откачени коментари! Човека е починал по някаква причина, може би инфаркт, инсулт или нещо такова. Може да се случи НА ВСЕКИ, във ВСЯКА ДЪРЖАВА по Земята (човек може да почине от инфаркт и в САЩ, и в Северна Корея, и в Русия, и в ЕС, и на остров Томбукту, какво общо имат "капитализма", "социализма", Бойко и други подобни глупости?). И НИКАКВИ предварителни предпазни средства не могат да гарантират предотвратяване на подобна трагедия. А вие не се спряхте да философствате, да го обръщате на политика и да мрънкате! Какво искате? Трагедията се е случила, след това са реагирали адекватно и нормално, като са спрели 3 трамвайни линии временно. Аман от мрънкалници! Да, в България има много проблеми за решаване, но май най-големия проблем от всички е безкрайното отвратително депресивно мрънкане за всичко!
ама тук някои препоръчват да ходя да лъскам бастуни у щатите - няма-а - и аз като сина на корнела ще стана банкер там.
г-н Деспотов къде е Ви е контрола на движението по ТМ линия 18. Човешкият живот на ватмана можеше да бъде спасен навреме......
Обособяване на отделни трасета за трамваите с мрежи, огради и каквото решите за да се увеличи скоростта на движение! При средна скорост на движение от 10 - 15 км/ч, на трамваите не е атрактивен. Задръстванията са главно по булевардите Дондуков, Стамболийски, К. Величков, М Луиза, Мадрид, Овча купел! Може би сума от 1 до 2 милиона е достатъчна за поставяне на предпазни съоръжения от двете страни. Булевардите да не се използват за паркиране на платено/безплатно паркиране. Да започне изграждане на концесия паркинги на етажи, както ги има по света срещу заплащане.
Днес към 15 ч. се качих на трамвай 18 за 2 спирки. Трамваят закъсня с 6-7 мин в сравнение с часа, обявен на таблото на спирката. Хората вътре си говореха, че ватманът не можел да кара, не знаел какво прави, трамваят закъсал пред Съдебната палата и т.н. Може би това няма нищо общо с починалия, но сега си мисля за това какви мърморковци сме. Ами ако е бил същият човек и не му е било добре, а е трябвало да издържи до края на смяната? Бог да го прости човека.
Това е то капитализма. Бачкаш не до пенсия, а докато пукнеш. А и да се пенсионираш я поживееш още 3-4 годинки я не.
До 60 години издържахме някакси и после пенсия и по някоя година отгоре според това къде си се трепал и какви вредности си натрупал.Сега ни вземат и тези последни години и за това все по-масово мрем на ра ботните си места.
Започнахме да УМИРАМЕ на работното си място,няма пенсия-Бойко радостен,ще вкарва работна ръка от вън.БУЛГАРИСТАН.
Не са единствените. Сутринта около 08:00ч. да бяхте видели около Съдебната палата как се бяха подредели трамваите, чак до Руски паметник. Трагедия Данче!, това не е като онова. Боко да те прати пак, но на специализация по ловене на снежинки.
Това не е държава! В Русия ватманите не умират, а почиват на море и техния бай Тошо си е жив и ги оправя непрекъснато! Щастливи са руските атмано, дак боже и ние да сме като тях.
Геноцида продължава ! Но наложен от родните политици , по безмилостни и от турците едно време ! Този нещастен човечец не е имал избор , за да изкарва прехраната си на предела на силите си ! Явно е бил около 60-те . На тази възраст повечето българи са ходещи трупове от добър живот !
дано да е евгени минчев..
Хората започнаха да умират като мухи по работните си места, докато властта ни краде безочливо - справка ЧЕЗ и какво ли не още назад!
Защо, нали се правят всяка година задължителни прегледи от фирмата.
Прегледите в градският транспорт в цяла България се прави по следният начин: Транспортната фирма сключва договор с някоя поликлиника срещу завишена сума пари, за да може същата клиника да даде едни около 30% комисионни на управителя на транспортната фирма. Медицинският състав не е заинтересован, дори изнервен и ядосан от това, че много хора ще се трупат пред кабинетите им дни наред. Такива прегледи минават почти фиктивно, ей така като на шега, като през мъгла.
човек да си плаща осигуровките? Гинем като кучета на трудовия си пост...