Тръмп: Хеликоптерът "Блек хоук" при катастрофата във Вашингтон е летял твърде високо
Армията все още не е коментирала
Обратно в новинатаКоментари - Тръмп: Хеликоптерът "Блек хоук" при катастрофата във Вашингтон е летял твърде високо | Днес.dir.bg
Коментари
Как да не се знае бре. Казвал се е Джо Елис, трансджендът, обявиха го медиите в САЩ и последният му пос обвинява Тръмп за забраната на много половите и че ще отмъщава.
Чичо Дончо като Бат Бойко, и той разбира от всичко, но най-вече от курви като жена му.
Същата работа е била е предния ден, само че тогава самолетът реагира навреме, избягва сблъсъка и прекратява кацането, след което прави втори заход. В Кулата е трябвало да са двама, съгласуващи хеликоптерите със самолетите, пък бил само един - другият си бил тръгнал преждевременно. Пълният персонал на кулата трябва да е 30 човека, пък били общо 19. Екипажът на хеликоптера е от 4-ма, а при трима се води с намален състав. Летяли са с нощно виждане, което в зверилника около летището е повече объркващо, отколкото помагащо. Изобщо, десетилетия на либерални почитики накрая водят закономерно да такива неща.
В медиите се споменава, че освен транссексуалната кака или батко, пилота/пилотката е бил обучаващ се. Ако е така, възниква въпроса ЗАЩО ще си правят някакви обучения и/или тренировки на такова натоварено и опасно място?
Хеликоптера се е вдигнал от 60 метра максимално разрешена височина в този участък на 106 метра. Защо - не е ясно за момента, но според американските военни пилотите са били с очила за нощно виждане. Което силно е ограничавало зрителното им поле. Иначе са летели точно по маршрута си, и големият висящ въпрос е как и защо диспечера е насочил самолета над трасето на хеликоптера, без да уведоми никой от двата екипажа че ще има точка на пресичане(по оригиналния маршрут такава е нямало как да има). Почти през цялото критично време двата летателни апарата са били на 90 градуса един от друг, така че е било и трудно да се локализират визуално. Пилотите на самолета са били съсредоточени върху процедурата по кацане, едва ли помощник-пилота е зяпал през страничния прозорец. За тези от хеликоптера е било още по-трудно, с очила за нощно виждане да разберат за кой от ТРИТЕ самолета които са били пред тях по това време е трябвало да внимават без необходимите указания от диспечера.
Е ясна грешка на пилота на хеликоптера,волна или неволна. Но какво общо има това е че е трансджендър и е щял да се уволни. Ами какво по хубаво от това може да му се случи.Напуска армията, куп заплати, привилегии, никакъв проблем за работа след това и то в пъти по платена. Не е това причина да фрасне самолета
Този циркаджия на всяка мандга меродия, Има разследваци и след време ще излезе доклада заразследването, Този исказва различни мнения всеки ден. Вчера бяха имигрантите и джуджетата виновни,
Пилотът на хеликоптера е бил транссексуален. Няколко дни преди катастрофата той/тя написа в социалните мрежи, че ще бъде освободен от армията като част от политиката на Тръмп. Американските разузнавателни служби разглеждат версията за умишления таран на самолета от хеликоптер като акт на демонстративно самоубийство.
Информация (в американските медии), че пилотът на Бляк Хоука бил трансджендър (мъж към жена), който ден преди катастрофата, пускал зли коментари по повод Тръмп и новата му джендърска политика. Та да не излезе накрая, че хеликоптерът е взел на таран самолета…
само че преди този самолет хеликоптерът прелита покрай други четири - така че не ми се връзва да удари самолета с минимален брой пътници. освен ако военните не искат да прикрият гаф с дистанционно управлавян блек хоук
Вертолета е управляван от една транссексуална кака, която е била пред уволнение!!!
то височината е едно на ръка - имало ли е изобщо екипаж в хеликоптера е по-интересното? естествено, и там няма кой да зададе правилните въпроси защото всичките медии с допуск са под контрол
От ясно по-ясно е че е терористичен акт, и затова до последно ще ни разправят небивалици и ще крият истината. Няма как от вертолета да не са видели самолета защото от това което показват за траекторията на самолета и вертолета те са летели почти насрещно, а от видео кадрите се вижда че самолета е запалих предният фар който е много силен и няма как да не са го видели. На видео кадрите самолета преди сблъсъка свети почти толкова силно колкото при взрива и това е така заради предният фар на самолета. Сега ае чудят каква причина да си намерят за да скрият че е тероризъм. Шанса самолета и вертолета случайно да се окажат в една и съща тока по х и по у и по зет и по едно и също време, дори и при висока натовареност на трафика е практически 0. Да не говорим че вертолета за разлика от самолета може да спре или да направи друга маневра за да избегне сблъсъка. Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Не хапе, не боли, нищо не ви струва. А ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.
Такива инциденти се случват много рядко на 10-15 години по веднъж. По-принцип и двете машини трябва да направят рязка маневра на ляво или дясно, както е по тяхната система, не само единият. За мен летателни апарати да летят в насрещни курсове е порочна практика, водеща до грешки и инциденти.