Четири паркинга при метрото отпушват трафика

Четири паркинга с общо 2700 места, които са в периферията на града над новостроящите метростанции, ще бъдат пуснати заедно с новия лъч на метрото.

Обратно в новината

Коментари - Четири паркинга при метрото отпушват трафика | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Има къде-къде по-просто решение. Връщат се жителствата от преди 1989 година и всеки, навлек, който не е имал жителство тогава да си ходи на село. Така града ще се окаже празен на половина. Също така ще има работа за всички софиянци. Същата тази работа, която днес селяндурите я работят на половин цена.

За какво са ми паркинги в покрайнините на София и то - платени!!! Що за малоумие е е това! Кой идиот сравнява претъпкания център, лишен от паркинги, където колите са една върху друга с крайния квартал, където може да си намериш място за паркиране, почти винаги???

Долният и Пъклен план им е да направят тези паркинги в покрайнините за да си измият ръцете и да кажат, че има много голям брой паркоместа. След това ще направят абсолютно целия център платен.. /а все още има места, където не е/ и отново обикновения човек, който по неволя притежава апартамент в центъра без гараж ще яде дръвцето.... След като има закон новите сгради да са с необходимия брой паркоместа и гаражи.... сега трябва да има закон, който да направи безпроблемното и безплатно паркиране на живущите, поне за 1 кола на тези, които по неволя нямат гаражи... иначе ще има една вечна и порочна система на ограбване.... "понеже нямаш избор"... Аз лично съм съгласен да плащам, но да е съобразено с доходите, а не само да ми показват как било в чужбина... знам как е там!

Напълно прав е BRCK. Паркингът трябва да е целодневен. Човек отива на работа, оставя си колата, връща се от работа и бариерата на изхода се отваря с билета от метрото. Така е напр. във Франция. Иначе паркингите ще стоят празни, защото никой няма да иска да плаща всеки ден такса паркинг, макар и преференциална и пак ще се ползват коли вместо метрото, защото бензинът вероятно ще излиза по-евтино от таксата за паркиране при метрото. Тогава няма смисъл да се паркира при метрото.

Нашата демокрация е Американска (а не Френска) и може би няма да стане тая работа с билетчето. Важното е пари да се правят - хората кучета ги яли!

Така и би трябвало да бъде,но понеже са алчни,пак ще си спираме между блоковете в Обеля.

Някога ще асфалтирате ли бул. "Цар Борис "?

И да развалят хубавите павета? :D

И като почнат всички вкупом да излизат от паркинга и пак ще има задръствания! :D

Кметът припомни, че от май следващата година ще бъде пуснато в експлоатация трасето между станциите "Младост 1" и "Цариградско шосе", а през септември - вторият лъч на метрото...Но май и септември следващата година са още далече, пък Бойко го няма с ножиците - затова смятам, че това е предизборна дъндания.

Строят нов мол с паркинг за 3500 коли до IKEA, а всички паркинги за метрото взети заедно с капацитет от 2800 места?

тази защо не си я приберат в заведението срещу новата зала.

На всяка метроспирка трябва да има паркинг !!!

Браво на кметицата, посетила изградената станция под НДК. Ама пък ние балъците помним че тази станция си е изградена още на времето заедно със самото НДК. НИщо де и това ще влезе в свършеното от ГЕРБ

бе и аз това щях да кажа - много бързи тия герберасти, вече построили спирката под НДК, дето беше там още по татово време :-)

А кога ще светне на цялата сволоч разбирачи, че в центъра е необходим голям общински паркинг (място бол на бившата гара Сердика!). Стига апетити за МОЛове и комисиони!!!!