Коментари - Tpeтият лъч нa мeтpoтo мeждy "Xaджи Димитъp" и "Kpacнo ceлo" e гoтoв нa 91% | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Точно преди местните избори , да се режат лентички

Лошо Нинова, лошо! Толкоз лай, а кервана върви ли върви.

искаш преди избори всички инфраструктурни обекти да се замразяват, за да са доволни другарЕте.

Метро до перник, и тогава ще си говориме...

Единствената файда от третия лъч ще е, че още повече селяни от крайните квартали и гетата ще се изсипват да ни цапат с присъствието си хубавия ни център.

Добре, че днес е слънчево, утре, като завали ще е като Солунска.

Сега ще се види най добре каква огромна разлика има между боклучавите руски мотриси, произведени в град със звучното име мтиши и новите европейски. Да не стрелят горките ни мотриси по първа и втора линия, а руснак който прави кещо добре и то не е предназначено за пиене и за убиване, още не се е родил!

Что пил?

А протекъл ли е вече. Кога започвате ремонта

Ами то вече живота няма смисъл извън София … Новите лъчи на метрото привличат нови и нови тълпи "провинциалисти" и така ще се стигне, и то много скоро до момента, когато извън София ще живеят само маргинални групи хора ….

Третата линия е циганска, ще свързва мангалите от Овча купел и Горна Баня с мангалите от Хаджи Димитър и Левски. Пътуващите да зашиват джобовете си инда си носят противогази.

Това с жп спирката в Горна баня ми се струва леко измислено. Копаят на 300 метра от настоящата гара гледам. Та кога ще тръгне влака, кога ще спре от гарата до спирката? Навремето имаше такава приказка "ташаци другарю старшина".....

Аз няма да се возя поне първите два месеца, че както са го запраскали гербаджиите с качеството на строителството си я вземе да се срути тунела, я се наводни

Тази линия ще е най гнусната мангалска, циганьорите ще изпотрошат и станциите и влаковете и пътниците в тях.

Тиквата стига се е фукал с туй метро ами да вземе някоя от тунелопробивните машини и да я дотътри във Варна и да направи по един тунел за всяка посока през езерото не да ми строи втори мост. Дето ще е по скъп, вятър и лед. Таман да изтрие срама , дето обеща да превърне Варна в село.

Руските мотриси са много добри и здрави за времето си, ако си мислиш, че в нов йорк мотрисите са чисти не клатят, шумят и вибрират си в грешка. Просто си изходил коментар без смисъл.

Циганите на метрото не се качват защото няма как да го направят гратис. Явно обаче имаш някакви асоциации с местодомуването ти? Не бой се, няма да е като у вас.

Браво на Йорданка Фандъкова! Най-добрата кметица на София! Ще гласувам отново за нея наесен

За Графа Солунска общинарите да раздават плавници Тук с Метрополитена ще е по серьозно : без канута, салове, че и гондоли няма да мине Или плуваш или се давиш, да не забравят и спасителни жилетки за пътуващите Метрото е единствения незапушен отводнителен канал в София засега.

Проекта е на бай Тошо лапачката е на фандъка и Баци

На ГЕРБ-ерските помияри ли?

още няма релси но парите са усвоени на 100$,%

Бойко да раздаде на всички социалисти петолъчни звезди, които те са длъжни да носят, както евреите ги носеха по времето на Хитлер. И най важното: на тези петолъчки метрото да се забрани. След като го плюят и не го харесват, да си джиткат с колите и велосипедите из градо.

Бойко строи и джендъри громи(но винаги с техни пари).Комунистите разби , но Тодор Живков величи.Доган мразеше преди , а сега отчита се пред него с наведена глава.Държавата на руснаците предаде , но в замяна неин герб остана.

Още селяни ще акат в периферията на София, ще пълнят битовите отходни канали и училищата с фекална маса. Вместо да си обслужват фабриките по родните места. Които ги закриха и продадоха за скрап. Не са виновни хората, че идват в София. Столичани, които сме всякакви, от цяла България, сме виновни. Че не има осигурихме на хората работа в родното място. Всички софиянци имаме роднини на село. При социологическото проучване през 1900-та година в София има 20 000 души.

Не, ама може да ги завършват, а не като у Варна, режат преди изборите и след седмица почва ремонта...

Тъпчо, години в Овча Купел чакаме нормален транспорт!

Защо ми се струва, че има (вече съвсем безсрочно) закъснение на закъснението на изпълнението на тази линия? Напълно обичайно за фирма Трейс. По мой спомен вече трябваше да е готова цялата, сега била на четири етапа. Вероятно ще направят всичко възможно да пуснат за изборите първия от тези четири етапа. Вторият, ако стане до следващата Нова година, ще трябва да си хвърляме шапките от радост. За третия и четвъртия дори не обещават срокове, на което винаги са били безкрайно щедри. Това дали не означава, че има шанс Хаджи Димитър да си остане разкопан, докато Природата сама не затрупа всички тези грозни изкопи, които забравих кога бяха започнати? Слава на ГЕРБ, слава на Тиквата, слава на СИК!

Да отидат и видят батака на Красно село и тогава да чуруликат!

И какво направи бай ти Тошо и соц правителствата след него по тоя проект бе червенотиквениче?

Метро станцията и гарата ще са на едно място за да има директна връзка между тях. Логично е да предположим, че старата гара няма да се ползва. Разстоянието ми се вижда повече 300м. и съответно едни печелят, други губят от промяната.

По-точно,на 91,37 %

Викаш друго си е като в Ню Йорк където 4 спирки от метрото под 2-ро авеню ги строиха от 1975 до 2018. .

В Мадрид за 4 години изградиха два лъча с по 18 спирки , но ние сме супер

Абе има некакво объркване. Днес вождът на племето гербери оглеждаше мостове и виадукти, които между фругото и те бяха готови на 90%.

Благодарим, Спасибо на БСП и Румен Радев за това метро!

Точно Ню Йорк ли намери да дадеш за пример на забавено строителство? Където летище "Кенеди" беше построено за две години!Сгради от по 100 етажа се строят за 6 месеца...!

Специално за подготвилия статията....жп спирката на Горна Баня е готова от почти 2 години, сверявайте си часовника преди Ваши публикации на статиите.....

боклукчив трол

Беше заложено , първия етап да завърши малко преди местните избори.Добре , че Златев и Доган се разбраха бързо , а не като при Хемус.

абе метро с тия пари да бяха купили още една ефка

Селянката продължава да прави тесни станцийки, които за нула време се пълнят с чакащи хора. И това влаковете да се движат в общ тунел е разбираемо за икономии на средства, но крие рискове под земята. Май и метрото ще е афиф работа като магистралите.

Странно, не забелязах по Второ авеню такива разкопки като нашите, когато бях там в споменатия от теб период. С метрото можех да от отида от всяка до всяка точка в града, както и правят повечето хора там. И метрото вече беше на над 10о години. Е, там наистина има голяма корупция. Преди време беше направено шокиращото разкритие, че мафията в Ню Йорк прибира 1 (един) процент то всяка строителна поръчка в града. Ние сме далеч по-добре, както всички знаем. Няма нужда ди ви просветлявам. И преди повече от 100 години са построили метро до всички квартали на града.

Ми точноста 91,% о1о - та ми прилича на среден пръст но е точно!!!

А изглежда по зле от немска спирка на 80 години.А за вагоните втора ръка от Русия , нямам думи

Метрото в Ню Йорк под 2-авеню от бул.Хюстън, та чак до 95-та източна е една от най-старите линии в града-някъде от 1920 година...! Какви 4 спирки, какви 5 лева...? Нещо друго си чул ама не си го разбрал!

Като видях снимката си помислих, че статията е за "Чернобил".

А защо само този лъч има обезопасяващи врати по пероните? Намеква се, че само по него клиентите на Метрополитен са психически нестабилни и склонни към самоубийство ли? Или че по другите два лъча клиентите на Метрополитена не заслужават да имат допълнителни мерки за безопасност?

кога ще го ремонтират?

Разораха София...