Тежка катастрофа между лека кола, бус и тир уби двама души в Кресненското дефиле
Петима са ранени и откарани в болница, сред тях две деца
Обратно в новинатаКоментари - Тежка катастрофа между лека кола, бус и тир уби двама души в Кресненското дефиле | Днес.dir.bg
Коментари
Катастрофа уби = лоша катастрофа убиец. Т.е. лицата причинили катастрофата са невинни.
..така че нищо чудно тоя с колата да е от тая група олигофрени тръгнали да се учат да карат по проходите, но това е резултата от демокр.издаване на книжки като че ли по презумция всеки поискал трябва да стане шофьор, дано не започнат така демократично и дипломи за лекари да дават
Минахме оттам, чакахме два- три часа в задръстването. Ужасна гледка!!!!!!!! Нямам думи колко безобразно карат пишляците в това дефиле! Най-гадни са шофьорите на фирмени бусчета, баничарки и леки камиони. Ония дават газ като за последно, само и само да минат две коли напред! Е, явно шофьорът на буса е дал газ наистина за последно.... Обаче в случая ми е жал най-вече за тираджията и за семейството невинни жертви на едно малоумие!
Бетон меджу двете ленти и няма да има повече неправилно изпреварване.
Е Иване имаш право за бетона но помисли за количеството бетон. Имаше едно време страх и един пол.Пърлев цяла София трепереше от лишаване от книжка. Сега тези клещи ще пресичат през бетона.
Видях снимки, катастрофата наистина е брутална. Първо не пишеше, че има жертви и се изненадах, сега вече не съм изненадан.
оня поп, дето преди време ходеше с една икона там и ръсеше? Май му е минал срока на годност на ръсенето или изобщо не е хванало дикиш. Да вземе да мине пак мушмурока. Се подиграва с паметта на загиналите и вярата на заблудените.
Материала е лош това е.И по петима катаджии на завой да сложат все тая.Никаква шофьорска етика.Само фукни зад волана-Вижте ме кой съм аз и каква кола карам.Тъпаци абсолютни
Гадни,зелени педали...Стига жертвиииии...Хората също са важни
Гадове са тия, дето дават гласност на шепа малоумци да спират проекти от национално значение! Иначе малоумци има навсякъде по света.
вече 20 години тормозят псевдо зелените дефилето СПИРАТ строжа на пътя няма дначение дали е магистрала или скоростен - ВЪВ ВСИЧКИ ВЪРЖАВИ ИмА ТАКИВА ПЪТИЩА САМО ТУКА НЕ . ТАМ НЯМА ШИВОТНИ то където и да е пъътя все има някакви животни но човека в случая е по ВАЖЕН - ПО магистралата има изградено да минават мечки на място къдеуто изобщо няма мечета.
Малоумното ограничение е предпоставка за повече катастрофи. Вместо сума ти пари,изхарчени за знаци и маркировка трябваше да се почисти растителността покрай пътя, защото силно ограничават видимостта и подмяна на мрежите при свлачищата. Както преди 2-3 години сложиха електронно табло, кото показва колко са жертвите, вместо да запълнят дупките на моста 100 м. по-надолу.
Какво, да се изсекат растенията, защото не можеш да караш 10-ина км с 60 ли? И пак ще се намери някой умник с 15-годишен таралясник и 200кс, който ще реши, че има спортна кола, а не бракма на 700к км и ще направи катастрофата. Всичко е до манталитета на Ганьо.
Скапаните зелени терористи десетки години спират проектите за магистралата, и загиналите са вече стотици там! И сега отново Борислав Сандов екоминистър и Тома Белев зам. министър от същото котило пак спряха проекта за дефилето, за да искат тунели, които са с милиарди по-скъпи от стандартния проект, и на това има голяма вероятност да връщаме европейските пари за Струма, заради тези малоумници! Директно в затвора тези глупаци!!!
Ти па хахахаха зелените не дават втора кабинка на Банско да се направи а иначе секат гори да си поставят панелите за да са еко
колкот ид а лъжеш няма да промениш с нищо факта, че виновни за липста на магострала са партия ГБОР и Боко Тиквата. Има цели 3 варианта за магистрала, но малоумниците от ГРОБ нарпавиха 4ти - половин магистрала. В посока Гърция искат да остане сегашния път със скорост до 80км/ч. Това НЕ Е магистрала и няма как да бъде. Аре отивай да лижеш дебелия гъз на Бото Тиквата и не се обаждай повече, помияр. Заради такива като вас няма магистрала и умират хора, крадливи некадърници на които само знаят да се оправдавят с някой друг.
Вчера минах оттам за Петрич. Движехме се постоянно на 5-та с 65, на моменти с 50. Има само един дълъг прав участък, където е безопасно изпреварването. Ако не се лъжа, сегашните мунчовци са спряли проекта за магистралата и най-вероятно са прибрали парите за нея. Което не оправдава глупаците с изпреварването.
Нормално по Франция Германия и тн всичко е магистрала такивя междуселски пътченца са високо у Алпите и Тирол.Не е нормално в БГ да няма нито една магистрала и всички да се движат по двулентови пътчета през гори и планини това го има само в Африка и то в най неразвитите държави които са във войни през една година.
Колко е трудно да разбереш, че е забранено изпреварването??? Трябва да си мало.умен след всичките знаци и маркировка да тръгнеш да изпреварваш, защото 10 ина км не можеш да спазваш елементарни правила, за да си спасиш жалкия живот. Не колчета, ами мантинели, стени и кой знае какво още трябва да сложат, за да може приматите да разберат, че има правила. Жалко за невинните в случая.
От едната страна тир и кола, от другата се задава бус. Българопитека от колата не може да се влачи след тира и литва по завоите. Добре, че отсреща е било бус иначе жертвите щяха да са повече.
Укра е бил зад волана на ТИРА , като миналия път и е заспал на волана ! Не пускайте Укри с Тирове !
Да позная ли,че колата се е опитала да изпревари буса или тира, и после е станала верижна катастрофа
Трябваше да поставят колчета на този участък с краен срок 17 юни. Разбира се няма поставени никакви колчета. Кога нещо е казано, че ще се направи и е направено? Никога.
Пич, ако имаше колчета, няма да можеш да минеш покрай катастрофата, камо ли да обърнеш и да се върнеш по обходен път.И няма как да пристигнат и полиция, и линейка. Аман от умници. Направо пешеходна зона да стане!
Некви малоумници коментират тука, че липсата на магистрала е причина за катастрофите. Аз мислех, че проблема е в задкормилното устройство и простотоията на Ганьо. НА ТАКИВА КАТО ВАС ТРЯБВА ДА ЗАБРАНЯТ ДА СЕ РАЗМНОЖАВАТ !
Почти 2 часа кисна в дефилето. Тия олигофрени не се научиха, че в дефилете не се изпреварва. Колоната в двете посоки е километри.
Отпадна ли ограничението за 50 км/ч в дефилето? Ако не е ефективна да направят скоростта 70 км/ч за цялото лято и да спрат тези безсмислени пътни убийства в Кресненското дефиле. Защо спря изграждането на трасето през Пирин, готови са всички проекти даже трасето е трасирано всичко. Сандов - деления еколог министър ЗАЩО СПРЯ строителството на магистралата през Пирин планината?!
защо спря строителството на трасето през Пирин на АМ Струма?!
Не могат бе! Промяната просто не го могат това! Промяната са добри да ни обясняват, как работата не може да стане и как другите са крадци и мафиоти! И Христо Иванов даже намекна, че всеки си мисли, че животът започва от него!
Този път не е опасен ако шофьорите са дисциплинирани. Вярно е, че има много завои, но те са плавни, удобни и в никакъв случай не са трудни и подвеждащи. Проблемът е, че пътят позволява движение с по-висока скорост и някои водачи се изкушават да изпреварват дисциплинираните си колеги, каращи според ограниченията, а видимостта е ограничена от растителност и денивелация. Та затова са все челни ударите там и с много жертви.
Викате ЕКОЛОГИЯТА Е НОМЕР ЕДНО А? Магистрала на най... е така е за България човешкия живот е нула, важното е мечките и еко министъра да са щастливи!
Както по-долу писах-при мисъл и желание, могат да се съчетаят и магистралата и екологията.
КАТ ще заработи?!? Това е резултата от тяхното бездействие в България! Същите пилоти в Гръцко не си позволяват нарушения.
Проблемът е в това, задкормилното устройство да заработи!
Ще меще ше заработи.от самотека и анархията в момента, няма как да се случи. Ако на всяко нарушение има и реакното наказание, много бързо ще зарабити в правилната посока.
Просто Ганьо си е Ганьо. Такива проходи и дефилета има и в Австрия и в Италия и ако прекосяваш Алпите във Франция също. Навсякъде се кара с ограничение 50, на места 70 всеки спазва дистанция и никой, ама никой не изпреварва, дори и моторите. Има правила и се спазват. Единственото което може да се направи е в най-натоварените часове да се спират камионите над 12т. Но и за това трябва да има условия и обособени места със зони за почивка и паркиране. Камери на всяка права отсечка и двойна не пресечена осева линия за цялото дефиле, а при наказание аз съм да се свалят рег.номерата на място, както е в Гърция, плюс солени глоби в хиляди и без книжка за поне 1,5 година
Не, магистралите няма да решат проблема на тъпаците с малки пишки! Само бобслейни 3-лентови писти и сигурно пак ще се наблъскат.
Абе, хора! Чета и не вярвам на очите си... за пореден път. Боко бил виновен, киро бил виновен, радев бил виновен, милиционерите били виновни. Има знаци през 200 метра, има хоризонтална маркировка - всичките ЗАБРАНЯВАТ ИЗПРЕВАРВАНЕТО. Въпреки това дебилите упорито нарушават всички забрани. После Путин или Сорос им били виновни. Ако си дебил и скочиш от 20-етаж, и се размажеш на кюфте, родата ти Нютон ли ще обвинява за конкретния физичен закон? Мислите ли с главите си?
Чудно е , че има хора с такива разсъждения ! Този път е опасен още от както е построен. Но нито ГРОБ, нито Тройната коалиция, нито Дедо Цар, никой нищо не направи, за да подобри трафика там - за 20км дефиле няма един участък преди и след него, където да се изпреварват бавно каращите коли. Първо има 5 км градско шофиране из самата Кресна, защото няма никакъв обходен маршрут. Второ - има 17 км дефиле, без никакви условия за изпреварване, Трето - има още 15 км, от дефилето до Благоевград, който НЯМА четирилентов участък за нормално изпреварване на бавнодвижещи се коли. При натоварен трафик и там НЕ може да се изпреварва. Четвърто - има още едно градско каране през Симитли, което допълнитено забавя целия трафик. Ако умните ни управници бяха направили : 1. Обход на Кресна 2. Разширили пътя от двулентов на четирилинтов в 3,5км участък от разклона за Крупник до Симитли, нямаше да се натрупва трафик в самото дефиле и бавните автомобили и ТИРове нямаша да са такова досадно и опасно препятствие. Така покрай Кресна щеше да има четирилентов 5 км обход и 3,5 км Симитли-Дефилето, всички щяха да изпреварват там, нямаше да се натрупва досада да бързат в 17 км участък на самото дефиле. Но, дори това ТВЪРДЕ ЕЛЕМЕНТАРНО нещо не е направено за толкова години и сега берем плодовете на бездействието на скъпите ни крадливи политици. Да не забравя - повтарям, но там дори не е направен истински обход с асфалтов път през селата !!! Безгрижието е тотално. При това безрасъдно управление, да се обвиняват еколозите, е чиста липса на нормален акъл.
в Кресненското дефиле лежат на съвестите на крадливите ни политици и най - вече на ГЕРБ!
Ттпако, ако не бяха герб нямаше и толкова построена част от струма да има. Сегашните тъпаци от пп на околната среда и водите спират строежа
1. Имаше ново ограничение, но не е спазено. 2. Въпросите към "зелените". Живота на един гущер е много по-важен от този на едно семейство. Зелена им работа. А що и ГЕРБ им се вързаха ... пак пари, бре.
Не, магистралите няма да решат проблема на тъпаците с малки пишки! Само бобслейни 3-лентови писти и сигурно пак ще се наблъскат.
Ами съдейки по снимките май Буса е изпреварвал тира и се е натресъл челно в леката кола. Ако това е така, за пореден път се доказва, че дори да си караш нормално винаго може да се намери някой да те убие или прати в болница. Поредната трагедия за която сме виновни всички ние, защото търпим КАТ в сегашния му вид вече 30 години.
Минавал съм много пъти по това дефиле. Вчера - също. Ако се кара нормално и не се правят рискови изпреварвания проблеми няма. Не мога да разбера, за къде се бърза, та тези 10 км. да са толкова решаващи?
Досега Бойко щеше да е завършил дефилето и да е свързал цялата магистрала Струма.
Там е най опасната част от пътя. Даже може би е най опасния път в България. Там никога не изпреварвам, колкото и бавно да се движа. Винаги има някой маняк, който да изпреварва там. Луди хора.
Този път не е опасен ако шофьорите са дисциплинирани. Вярно е, че има много завои, но те са плавни, удобни и в никакъв случай не са трудни и подвеждащи. Проблемът е, че пътят позволява движение с по-висока скорост и някои водачи се изкушават да изпреварват дисциплинираните си колеги, каращи според ограниченията, а видимостта е ограничена от растителност и денивелация. Та затова са все челни ударите там и с много жертви.
Миналото лято Ушатии Радем чрез Комитова спря всички строежи в държавата- Комитова цяло лято една лопата асфалт на сложи Това лято Кире Лъжата същата работа - една лопата асфалт не сложи Явно ако се върне ББ има шанс нещо да се направи с Радев Ушатии и с Кире Лъжата път няма да видим
Има ли още някой против магистрала през дефилето? Сандов защо спря проекта, няма отговор. И тая магистрала е строят вече 22г, а трябваше да е готова до Олимпийските игри в Атина. Къде са парите, никой не дава обяснения. Да се вземат в ръце да довършат това 30км трасе и този ,Ад' да приключи веднъж завинаги. Майната и на екологията, щом става въпрос за човешки животи.
Бог да прости загиналите, но тази катастрофа е показателна какво индивиди се "грижат" за пътната безопасност в страната - не може на международен път да ограничаваш скоростта в цялото дефиле на 50 км/ч под предтекст уж да намалиш катастрофите. И да кажем някой ще реши да спазва ограничението, като се събере опашка от нервни шофьори се почват такива рискови изпреварвания. ОК, опасен е участъка, но чак толкова да се намалява скоростта не е нормално... За хората, които ще се изкажат, че българите не спазваме ограниченията ще кажа, че трябва да ги има, но премерени и разумни, а не хранилки. За последния месец имам над 2000 км в Румъния и Гърция и такова чудо като в България няма - на всяка отбивка знак и след него катаджия в храстите... хората там си карат спокойно доста често, ако пътя позволява, над разрешената скорост (в това число и полицията, без никой от останалите да се впечатлява), няма влачещи се, катаджии и напрежение като при нас..
Натоварени пътища има навсякъде по света. "Изнервени" и други подобни обаче има само в някои страни.
Ами шофьорите да не изнервят. Аз лично бих поставил легнали полицаи, бетонни джърсита, камери на всеки 100 м и яки глоби, докато бай ганьо не се научи да шофира по плавилата. Кресненското дефиле и Русе-Бяла!
Да, явно не сте шофьор или поне не карате активно. За това дадох примери с други страни, но няма смисъл, тук правилата се определят, основно да се постигнат 2 цели - да бъдат такива, че шофьорите да не могат да ги изпълняват, респективно да се глобяваме и другата е ако може наши хора да захлебят по някакъв начин. За справка - правило ли ви е впечатление, че тук е пълно с пътни знаци, доста често повтарящи се и или напълно излишни, които освен всичко си противоречат и объркват шофьорите? Е проверете колко и какви фирми поставят знаци, маркировка и мантинели и ще ви стане ясно...
И защо да не може? Щото бай Ганьо е извън земен. Я иди пробвай да изпреварваш на забранено място в западна Европа. А глобите за превишена скорост в Гърция знаеш ли какви са?
Няма място за сравнение на Българските с Румънските и Гръцките пътища. А да караш с повече от позволеното точно в Румъния и Гърция си е неоправдан и скъпоструващ риск. Колкото до бай-Ганьо, той все бърза за някъде, защото не си прави сметката. Скороста там 50км е супер, все пак е опасен участък. И катаджиите вече не е нужно да се крият - слагат камерата на 500м от патрулката и докато ги видиш вече са те фотографирали.
Господине, когато има знак и непрекъсната линия, Вашите теории си ги запазете за себе си. Има ЗДП и Правилник. Законодателят и КАТ са го измислили вместо Вас, а Вие въртете геврека без много да философствате и гледайте знаците. Бавно било, изнервящо било....смешни доводи на дървен философ....Поне запазете мълчание пред паметта на жертвите, които са били на Вашия акъл...
Обходен маршрут НЯМА. Минаването през друг републикански път НЕ Е обходен маршрут. Обходен щеше да бъде ако имаше асфалтиран път през селата Влахи - Стара Кресна - Брежани - Симитли. При сегашното ( а очевидно и при бъдещото ) състояние на пътната мрежа в Кресненското дефиле ОБХОД НЯМА ДА ИМА ! ! ! Както знаем, в България асфалтът е висш лукс, за който се чака цял живот и може никога да не се дочака.
Вярно е че водачите бързат , но вярно е и другото че кабинета на просто Киро и еко милионерите Сандов и Белев спряха строежа на всички пътища и не дай Боже още колко хора да загинат , за да се разбере че има нужфа от магистрали!
Няма пари, бе, ГЕРБ изпапка парите колкото за магистрали по цялото земно кълбо. Със здраве да си ги носят....
Стига дрънка глупости .............. строежите вървяха с пълна сила по времето на ГЕРБ, друго е, че вероятно част от парите са стигнали до частни джобове, но при кое правителство в тая държава това няма да се случи? .................... Досега такова не е имало, включително последното ...............
Малка корекция - бандитите от ГРОБ загробиха плана за магистрала и го замениха с полумагистрала в едната посока и стар път в другата. Ако някой за нещо е виновен, това са ББ с прякор Тиквата, крадливата му партия ГРОБ, както и предните крадци от Тройната коалиция със суека Станишев, които той уж щеше да съди. Еколозите от самото начало и винаги са били ЗА МАГИСТРАЛА !!! Цяла целеничка. Просто искат да мине извън дефилето. Но горепосочените ппименно кретени държат да няма магистрала и си държат на трафик пред дефилето. Последният саботьор беше Караджов от Има Такива Недоразвити.
"Еколозите от самото начало и винаги са били ЗА МАГИСТРАЛА !!! Цяла целеничка. Просто искат да мине извън дефилето" И къде да мине? През Македония ли????? Еколозите не са казали нищо по въпроса къде да мине магистралата ............. но спряха строежа -факт!!!!!
Майсторе , еколозите предложиха алтернативен проект още преди 20 години !!! Къде си спал ти през тия години си е твой проблем. Само ти казвам, че проекта на ГРОБ за половината участък извън дефилето в посока София е по проекта на еколозите . С тази разлика, че ГРОБ предлагат ПОЛОВИН магистрала, като искат другата половина дае сегашния път, т.е. ДА НЕ Е магистрален. А еколозите искат ЦЯЛА извън дефилето. Това и най-големия тъпак би го разбрал, ако ме разбираш какво ти казвам.
Пак ли Укри са Катастрофирали с Тир? Казах ви не пускайте Укри да шофират в България !
Кресненското дефиле трябва да му сложат едни мантинели в средата и тия 16км да се минават БЕЗ изпреварвания.. като кара някой бавно - ще караш зад него - По-добре 16км да ги минеш с 30, отколкото да чакаш после 4-5 часа да разчистват трупове - както се случва често
И ако някой автомобил закъса или стане свлачище/срутище? Какво правим тогава, а? Умник!
Всички войни да спрат..., тези по българските пътища- никога! Не се научиха, че най- доброто шофиране е сигурното, че бързай- бавно не е лапсус, а живот!
Чегъртаха, Чегъртаха и от година и половина строителството спря. Ин хаус процедурите били корупция но Кики продължава с тях за милиарди. За година и половина много км. щяха да се направят на АМ Струма
Харвардски Мерки: Ограничаваме движението по слоличните булеварди с триноги зад всеки храст с цел да намалим жертвите от пияни цигати без книжки каращи по селата!!!!
На Кирчо промяната еко министъра милее за мечките и костенурките! Какво е за Кирчо промяната 2-3 човешки живота
Вчера минах от там. Шибaнoто ограничение е проблемът. Всички карат със 70 при ограничение 40. А може и повече. И като се намери един да спазва, глей к'во става!
"Шибаното ограничение" не е сложено случайно, какво ако закъснееш с 10 - 20 -30 минути.... онзи ден минах от там, да колони са, но се движат, по-добре 30 мин по бавно, отколкото или сакат, или в затвора или в гробищата. Докато мисленето ви егоистично винаги ще има катастрофи и жертви...