Коментари - Тежка катастрофа с двама загинали на АМ "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Докато има такива хора, с "мощни и модерни" коли развиващи високи скорости, които мислят като един познат "Ама то колата си върви и ме тегли и не се усеща", няма да се оправим! Да, обаче тези коли може да са мощни, но не е казано че трябва да се карат от "тарикати", защото на пътя всички сме равни!!! Не може аз да спазвам правилата за движение и да спазвам ограничението на скоростта, въпреки, че мога спокойно да карам и с по-висока скорост, а "другия" да се прави на интересен и да ме подминава със скоростта на светлината, само защото индивида е с "модерна и мощна" кола. Това уважаеми "колеги" се нарича КУЛТУРА на шофиране и след като има знак ограден с червен кръг с цифра в него, моля СПАЗВАЙТЕ ГО! Не може да си карам с 70-80 км в час и някой да ме задминава с 150 по Цариградско шосе.....абсурдистан

за турци дето бързат за Германия бе! Дума не е продумано от каква националност са!

А Босия гладува вече 21 дена по този повод. Но другарите, дето продават книжки по 2000 евро прибират парата а народа се трепе по недоправените магистрали.

Никой не е застрахован от нищо на пътя. Може да караш внимателно, да спазваш всички знаци, забрани и ограничения на скоростта и пак отнякъде да се яви някакъв малоумник и да те размаже. НО...едно нещо е абсолютно сигурно : ако не караш в аварийната лента, няма как да се размажеш в спрял тир или автомобил.

В Норвегия повечето пътища са маркирани със скорост 80 км., но има и отсечки при които е позволена по- висока скорост. Много млади шофьори не спазват тези ограничения. В Осло дори в тунелите карат като бесни, а мене най- много ме дразнят тези които не спазват дистанцията и се залепват за г.зът ти - а речеш да спреш аварийно- смятай че си подкосен изотзад. Наистина карането на превозно средство изисква разсъдък и култура.

сам го каза- ти си раздразнителен. Никой не те дразни, пич. Ти се само-раздразняваш. От лош живот, от неразбиране на културата на държава, в която не желаеш да се интегрираш. За теб, държавата в която живееш е "чужбина". От там идва всичко :)

Държавна заблуда и журналистическа пропаганда е че високата скорост e основна причина за птп-та на пътя. Как да се събират за бюджета пари от тези душички които карат с 70км/ч в лява лента...

Че сте лоши шофьори е вярно. Че масово сте откачили и нямате реална преценка, също е вярно. Че сте гъзолизци, страхливци и чуждопоклонници също е вярно. Че не цените живота - нито собствения си, нито на другите, също е вярно. Ама откога придобихте и Стокхолмски синдром. С всеки изминал ден ставате все по-зле и копаете все повече дъното. Вие сте хора без права и сте го приели, има си дума за това. Желаете да живеете в мизерия. Но аз не ви пожелавам утре вие да сте на мястото на загиналите, въпреки, че на вас не ви пука. Повръща ми се от овчите ви коментари. Като овци на заколение, така звучите.

Няма опасни пътища,има опасна скорост.

Абе пуснете някоя реклама по телевизора в полувремената на мачовете да им обясните на тия ганьовски кратуни що е то аварийна лента.Те си мислят че това е лента за тарикати които много бързат.

или си мислят, че там могат да спират да почиват или пикаят! тъпаци! за такива неща тябва да има специални отбивки, друг е въпроса, дали въобще ги има в чалгария! аварийната лента,е само за спиране на аварирали автомобили бе, ганьовци! !!

Така е, но ако не караш в аварийната лента и 300 автомобила и тира да са спрели там да пикаят - няма да ги удариш.

Относно аварийната лента - подобрена указваща сигнализация, за да не остава магарето зад волана с впечатление, че може да прави каквото си иска! Камери и присъствие на КАТ - целогодишно!!! Ограничение на скоростта на 120 км.

Глоби майна, само това оправя.Магарето като плати няколко пъти по стотина лева знаеш ли как бързо ще се научи.Аз така се научих благодарение на един повреден лагер на главината.Оказа се че имам право да карам в аварийната лента ама трябвало да включа аврайните светлини.Научих се.Правилник може да се учи и от скъпи снимки изпращани по пощата.

Той Крум неслучайно навремето е прибегнал до такива мерки. Населението на тая територия освен от тояга от друго не разбира.

Голф-аджията е показал висша класа тарикатлък. Естествения подбор му е показал останалото

Бай Иване, много си прав! Само че, аз не разбирам, как може да се кара в аварийната лента! Колко базумен и тъпо самоуверен трябва да е човек, за да кара там! Скоро пътувахме по магистрала Тракия, не видяхме нито един полицай от КАТ, не знам дали има и радари или камери...

Ако тука пишат "аварийна лента", значи пак не са си проверили информацията. Катастрофата става в най-дясната лента за движение. А тираджията и триъгълник не е сложил. Моли се да не ти се случва. Хората са си карали където трябва. на ТИР-овете не им е там мястото. Онзи ден един ТИР ми спока предното стъкло - изхвърча камък от гумата му, а не бях близко. ТИР-овете са опасни и не трябва да се движат, там където караме леките си коли и возим децата и семействата си. Всеки ден има катастрофи с тирове, дори къщите им пречат, самите тираджий спят и карат в аварийната, колко семейства загинаха така. И не мислете, че всички катастрофи стават достояние на медиите.

Прав си, тия камъни са страшно нещо.Смятай какво е като караш мотор и ти долети такова в каската.Като куршум е!Те за това трябва да имат специални калобрани на гумите, ама кой ти следи тука за такива подробности.Благодариш се само, че не ти е долетял някой скъсан регенерат да ти отнесе главата.

Не става дума за конкретният случай, а за идиотска практика, която се прилага масово!

Когато вчера коментирах катастрофата с турският микробус на "Тракия" и казах, че магистралата трябва да се прекръсти на "Магистралата на смъртта" бях заклеймен и обвинен, че нищо не ми е ясно. Може и да е така. Нямам особени претенции. Просто изказвам мнение. СПОРЕД МЕН НА АВТОМАГИСТРАЛА "ТРАКИЯ" ИМА ПРОБЛЕМИ И ТЕ ТРЯБВА ДА СЕ РЕШАВАТ! Не е само заспиването. Има и други. Като лоша дисциплина/масово каране в аварийната лента/, превишена скорост, проблеми с релефа на определени места. Не е моя работа да ги конкретизирам. Има специалисти в тази област, които да ги посочат и да кажат какво трябва да се направи. Иначе през ден ще събираме трупове.Въпрос на време е, ако не утре, то вдругиден пак да коментираме тежък случай. САМО ГЛУПАК СЕ СПЪВА ПОСТОЯННО В ЕДИН И СЪЩИ КАМЪК И ПИТА "ТОЙ ЗАЩО Е ТУКА?" Ето ви информация за размишление и коментар. Във Великобритания максималната разрешена скорост на магистрала е 70 мили/ 113 км/ч/. Защо е така? Техните магистрали по-калпави ли са от нашите, или обстановката по техните пътища е по-тежка от нашата? Защо? НИКОЙ ЛИ НЕ СЕ ДОСЕЩА, ЧЕ ТЕЗИ 20-30/км/ч/ ПО-НИСКА СКОРОСТ МОЖЕ ДА СА РЕШАВАЩИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕТО?Едно е да си ранен с шансове да ти се помогне, а друго е състояние при което и господ не може да ти помогне. Знам, че ще има "карачи", които ще рекат "Хайде сега, ще пълзим ли?" Няма да пълзим, но с 20-30 км/ч отгоре, ще спечеля 20- 30 минути, а с по-ниската скорост имам шансове при евентуална катастрофа. Имайте в предвид, че при високи скорости, нищо няма да ви помогне. Нито възглавници, нито завеси, нито колани. Те са предвидени за човешко каране!

Защо ли макс . скорост по второстепенни пътища във Франция от днес са намалени с 10км/ч или вече са 80км/ч Да не би пътищата във Франция да са по-калпави от нашите ! Или французите карат по стари и по-калпави коли от нашите а ?!

Така е Илияне. Логично! Само че, в България много, много не се замислят за това! "Най-мразим да мислим"- рекъл шопът!

В Англия ограничението на магистралите е 70 мили - 113км/час. Мнооого рядко някой си позволява да кара с повече - камери не само за скорост, но и за средна такава, и честитката ти идва на адрес. Автопарка е в пъти по-нов от тоя в България, фаровете не са задължителни, въпреки че Англия е по на север. Рядко се случва да се нацели някой, каране в аварийната - никой даже не си го и помисля.

и тук в usa е толкова ограничението, фаровете не са задължителни, но повечето карат на фарове. Но полицията е безкомпромисна и много рядко можеш да видиш някой да пренебрегва правилата, масово шофьорите са толерантни а не нагли като тарикатите в бг чалгарника!!!

и тук в usa е толкова ограничението, фаровете не са задължителни, но повечето карат на фарове. Но полицията е безкомпромисна и много рядко можеш да видиш някой да пренебрегва правилата, масово шофьорите са толерантни а не нагли като тарикатите в бг чалгарника!!!

Са ви виновни, нито магистрали. ВИЕ НЕ МОЖЕ ДА ШОФИРАТЕ. БЪЛГАРИНА Е ЕДИН ТЪП САМОХВАЛКО. Сбъркани сте в главата. Там е проблема

Ти сигурно си гагаузин, помак или циганин. Вие сте перфектни шофьори. Особено, когато се движите по покрив. Хубаво си изби комплексите явно, че за нищо не ставаш и за нищо не те бива. Ама освен комплекси, човек трябва да има и акъл в тиквата и да може от време на време да мисли и да осъзнава какво му се случва. А то е, че магистралите ни са транспортни пътища за южните ни съседки и, че на никой не му пука за теб и за жалкия ти живот. Явно и на теб самия. Ще си умреш кисел бабит.

Заради такива като теб не вървят нещата

Заради такива като мен, все по-малко ще вървят нещата на мишкари като теб.

движението по тази магистрала трябва да се забрани. взела е много жертви. и ще продължава да взима!

Така ще бъде докато не задължат и на задната страна на ППС да има постоянно включени дневни светлини!!!! Вижда се ясно,че откакто караме с предни светлини доста ПТП намаляха! Не разбраха,че не високата скорост,интелекта, алкохола и купените свидетелства е проблема за ПТП а дневните светлини преди отпред а сега липсата им отзад!!!

Докато не задължат селяндури, като теб, да спазват закона и правилата!

Не виждам с какво се подобри откакто се кара с включени светлини.Просто манталитета на каране ни е под всякакви граници.

А тъпата гнусна тиква света оправя ! Пфу !

Когато 80 процентовците е трябвало да се образовате, тиквата е гасил пожари и не сте и чували за него! Сега, изведнъж, е много добро оправдание за всички от вас, нали? И той е прост, и вие сте прости! Ама друго си е да кажеш: Прост съм, щото тиквата е проста!

Кога е гасил пожари, че такова нещо не се е случвало. Хайде ти се образовай, че ми писна малоумници да ме поучават.

Тиквун да маха TIR от магистралите. Да се забрани движението по магистралите за TIR и тежкотоварни камиони. Всеки ден такива камиони отнемат човешки животи. Явно живота на нас българите не струва нищо пред алъш-вериша.

Абе, ти нормален ли си??? Къде по света магистралите са забранени за ТИР-ове? И какво са ви виновни Бойко и международното положение? Вината си е изцяло в задкормилните устройства. Това е истината.

Мога аз да отговоря директно в какво е виновен Борисов. ТОЙ Е ВИНОВЕН ЗА ТОВА, ЧЕ КАТО ПРЕМИЕР НЕ Е ПРЕДПРИЕЛ НЕОБХОДИМИТЕ ЗАКОНОДАТЕЛНИ ИНИЦИАТИВИ И КОНКРЕТНИ МЕРОПРИЯТИЯ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА ВЛАСТ ЗА СПИРАНЕ НА КАСАПНИЦАТА ПО БЪЛГАРСКИТЕ ПЪТИЩА! КАСАПНИЦАТА НЕ Е ОТ ВЧЕРА, ТЯ СЕ ВИХРИ ОТДАВНА, А РЕАКЦИЯТА НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ Е НУЛЕВА! КОЙ ТРЯБВА ДА НАПРАВИ НЕЩО? НАЛИ ПАРЛАМЕНТЪТ И ПРАВИТЕЛСТВОТО! НЕ БАБА МИ!

Понеже питаш, та да ти отговоря. Лично по предложение на въпросният експерт по всичко, максимално разрешената скорост на "магистрала" е увеличена на 140 км/ч. Което от повечето хора се възприема като 150+ км/ч. В съседна Сърбия, където състоянието на пътищата и трафикът са сходни с тези у нас, максимално разрешената скорост е 120 км/ч. Повод за размисъл? Може би..

Поне самохвалковците , които оправиха световния мир , да инвестират пари за постоянен видео контрол , за скорост и нарушения и без това на малките ни псевдо магистрали , а не да оправят оправените софииски булрварди , само само да се усвоят едни пари , така ще могат пак да си ги усвоят с поръчка за умни камери . пак си е далавера , но поне да има смисъл.

Глобата за каране в шофиране в аварийна лента е 1000лв. Стотина катаджии на ключови места за един месец сигурно ще изкарат целия бюджет на МВР от глоби. Отделно джобни (нежелателно, но много вероятно). И ще спасят живота на стотина авто-деб.ила (деби.ли, но все пак български граждани).

ТИР-а не е бил в аварийната лента, а в дясната лента за движение.

Ъхъ, а шофьорът му е бил извън него, или така поне пише в статията. Пак там пише, че фолксвагенът се е блъснал в ТИР в аварийната лента, което не значи непременно, че го е ударил отзад, т.е. че автомобилът се е движил в аварийната лента.

Тава не са магистрали, а пътища, който Бойко даде на турци, гърци и всякакви там да си превозват стоките с ТИР-ове, а ние караме между тях. Баламурниците, живи и мъртви ти благодарим, Боце за "магистралите". Пияни, заспали и всякакви тираджии, всеки ден отнемат живота на българи. А тоя днешния, като е спрял без да му пука в дясната лента за движение на "многолентовия" път за превози от Европа и обратно, защо поне един триъгълник не е сложил или да е предприел нещо. Не му пука, познайте защо. Превърнахме се в герой на онзи стар виц, дето европейци трепят аборигени, без да знаят, че това са хора.

Я ходи в Германия карай със 140 в аварийната и виж какво ще ти се случи. Ако разминеш затвора ще си голям късметлия, ама едва ли.

Ходя в Германия, ама там няма като нашите "магистрали". И стига с тая Германия тук е България. Станете малко българи и спрете да мислите като гастарбайтери. А ти ми покажи снимка на аварирал ТИР на аутобан в Германия.

А ти съгласен ли си да си плащаш за магистрали само за българси с леки коли? Кой ще ги плаща тези пътища, ако не минават камиони и чуждестранен трафик? По цял свят хората се чудят как да привлекат трафик, на теб ти пречи. Просто трябва: - хората да си оправят чиповете - да има контрол и глоби за джигитите Преди години ходих с кола до Загреб - 2 километра опашка на входа на града, но всички си чакат и никой не минава по аварийната лента, стои си празна. Един мина, но след малко с голям кеф видях как полицията го е спрала. Ей така се оправя чип - с висока вероятност да те санкционират.

Коли които са евро 5 и 6 ограничение 200км/ч, за останалите да им се забрани да излизат от селата

Само искам и шофьори евро 5 и 6 и спирачки евро 7 и 8

Шофирайте разумно !!! ЖИВОТА Е С ПРЕДИМСТВО!!!

Квото и да си говорим,българинът е прост човек и некадърен шофжьор. През 5 км тумбак или камера от която директно да идва честитка при каране в араийна лента или над 150 км/ч.

"Тарикатлъка" с аварийната лента продължава въпреки мижавите опити на КАТ да имитира дейност. Лошо става обаче когато се намеси физиката

Казва се Естествен подбор, той си знае, кога, на кого, защо и как...

На такива пътища скорост 140 км/ч не е нормална скорост.В САЩ на трилентов път в едната посока и аварийна лента позволената скорост е около 100км/ч-60 мили.КАТ вместо да се занимават само с регистриране на катастрофи нещо да направят по въпроса.Строг контрол по пътищата.Ограничение на движение на тирове.Няма невъзможни неща.

Стой си в САЩ и не давай акъл за Европа. В Германия ограничения има само на места но пък никой не е по-тарикат от останалите

германския манталитет обаче няма нищо общо с бай ганьовския! !!! бг цървулите се мислят за най-добрите и най-големите тарикати!

В Германия почти няма огрничения на скоростта по магистралите. Но разликата е, че в Германия има истински магистрали с повече от две ленти за движение и скоростна лента, а на места и повече. Като си помисли човек, че строителството им е започнало преди 80 години става ясно в какви перпективи мислят в Германия. А това за липсата на тарикатлък по пътища в Европа е въпрос на култура, манталитет и уважение към останалите шофьори, все непознати нравствени категории за местния рогач.

Основната разлика с Германия е в чипа/самосъзанието и контрола. Друга, не по-малко съществена разлика е в организацията на движението и сигнализацията - като се започне от обозначаване на ремонтни дейности, инциденти и прочие. Всякакви аналогии и сравнения са абсолютно нелепи.

Не виждам какво даваш САЩ за пример, след като там жертвите на 100 хил. са повече, отколкото в България.

Ганя няма да се отучи да кара в аварийната лента , когато и да пътувам по магистралата има нинджи които изпреварват от дясно , а това се случва често и на десен вираж , което си е 50/50 , много е опасно да закъсаш и да се молиш да оцелееш от тези идиоти . Затова предлагам за влизане или изпреварване през аварийната , глоба 4000-5000 минимум. И без книжка за 2-3г.

Жалко за загиналите! Обаче от статията не се разбира дали фолксвагена се е движил в аварийната лента и се е треснал в тира или се е движил в скоростните ленти и по някаква причина се е отклонил. Каквото и да си говорим масово хората не могат да карат бързо по магистралаъа, като особено опасни са трошките хванали лява лента със 100, или катили изнасящи се в лява лента с 90-100 без мигач и без да се съобразяват с другите участници в движението и разчитащи че задния ще ги пази. За мен не е нормално да карам 130-140в лява лента и да изпреварвам колите движещи се в дясната сякаш са спрели. това означава че те се движат с макс. 70-80. Същите тези карат с такава скорост по бул.Бълагрия или околовръстното в София. Каквото и да си говорим ганя все мисли че някой го пресира отзад, все гледа защо другоя бил по-бърз, или с по-скъпа кола. И все да пречи И не ми говорете за огрсничения и правила зщаото в Германия и в лява лента с 160 си по-скоро от бавните и въобще не те бавят а ти карат близко отзад ако се тътриш със 120 в левата лента. А пък в италия какво нерваци са нямате си идея. Обаче там не го удрят на чест, докато тука ганя го приема за обидно да направи път ня някой

За какво тътрене пишеш при 120 км/ч бе идиот???? ТИ НА УЧИЛИЩЕ ДАЛИ СИ ХОДИЛ???

Понеже се намират КРЕТЕНИ, които се правят на открехнати, ето ви пример:::::::::::::: Кола, тежаща 1 тон, при 90 км/ч има енергия 312 кДж СЪЩАТА КОЛА, при 140 км/ч има енергия 756кДж!!! Ако това не ви говори нищо, няма какво да се коментира!!!! Само ще напиша, че втората е достатъчна да ИЗПАРИ ДВА ЛИТРА ВОДА, от лед до 100 градуса!!!

кво само философстваш бе, инвестирай малко позитивна енергия в безмисления си хейтърски живот

Самата Земя лети с безумна скорост из пространството. Ако се сблъска с нещо достатъчно тежко, ще се изпари цялата, но това не се случва. Проблемът не е в скоростта, а в способността тя да се съобразява със ситуацията.

Първо защо трябва да обиждаш? Второ магистралата е път в който колите се движат с висока скорост с цел максимално бързо предвижване. От тази гледна точка скорост от 120 км/ч е охлювска скорост за всеки съвременен автолобил дори от по-нисък клас! Не говоря за бракувани голф 2 на газ, или гнил опел, произвден 85. Разбираш ли? В нормалните държави хората ценят времето си и булвално шпорят жестоко по техните си магистрали. Вие тука ревете магистрала та магистрала, а не може да я ползвате по предназначение, карате по нея сякаш се движите по междуселски път и карате от страната на сянката.

"Магистралата е път, по който колите се движат с висока скорост.."Но тази скорост не е задължително еднаква за всички, както самите хора са различни.Едни имат по-бързи рефлекси, други по добра преценка за скорост и отстояния между движещи се обекти и т.н.По тази причина, не може да изискваш всички да карат с твоята скорорст, а притискането отзад, аз го възприемам като невъзможност да премеш, че хората са различни.И ако на магистралата има означена максимална, и понякога означена минимална скорост, всичко между тези две ограничения е нормално.А това, за което ти претендираш, е безотговорност към другите!

Прав си, Антоне, не е нормално! Това иде да покаже, че скорост от 140 км/ч е напълно неадекватна към нашата родна действителност и в името на сигурността и човешкия живот максимално разрешената скорост трябва да бъде върната на 120 км/ч. Два човешки живота да бъдат спасени по този начин, струвало си е. Да не говорим за по-малкото вредни емисии и положителното въздействие върху околната среда при по-ниската скорост. И не на последно място - по-ниската скорост, означава по-нисък разход на гориво => по-малко платени акцизи на скапаната държава. Намали скоростта, ПРЕЦАКАЙ ДЪРЖАВАТА!

Скот на 35г. се правил на велик шофьор пред уличница на 38...Боже слез и си прибери вересиите....

Газ на Фолксвагена в аварийната, газ,газ, газ, и се нахакал в тира. Баси кефа...,

Тотална човешка деградация.

Тия не разбраха, че аварийната не е за каране...

Най- вероятно карачът във фолксвагена е решил да изпреварва отдясно.

е бил червеногъз комундел като теб, прекалил с бояришника :)

Да не е бил колониално говедо с насинен гъз, прекалило с гел за пране?

прошляк, оти не ходиш в колхозия, туковиж напуснеш този свят по-бързо? :)

кво само философстваш бе, инвестирай малко позитивна енергия в безмисления си хейтърски живот

Селяндурите така и не разбраха, че в аварийната лента, нито се кара, нито се изпреварва. И постоянно дават фира. По същия начин червените бабички и старци не разбраха, че небиеа да мятат пачки през терасите. И постоянно дават фира. Матриял.

баси и простаците, научете се да карате безопасно бе, нагли цървули!! затвор трябва да има за такива малоумници на пътя! държавата къде блее още? ?!!

Бастунботоксът газ газ газ у аварийната. Добре че е бил камионът да потвъди теорията на Дарвин за мамуните и шафцорите.

Добре казано...

Тиквата дето папка от нашите данъци какво чака и защо не взема мерки? могат да се направят доста неща за да се намалят жертвите на пътя (да се наслагат камери, които изчисляват както моментна така и средна скорост, да се изкара полиция, но не за рекет а за контрол, да се спират тировете всеки ден за няколко часа и т.н.)

... сега сади домати на острова, не го занимавайте!

да не ти е Паткин, та да разделя питата в рассия, ма!?

АБЕ, НАПРАВЕТЕ ЕДИН МОЛЕБЕН, ЗАКОЛЕТЕ ЕДНО АГНЕ за КУРБАН за ТАЗИ МАГИСТРАЛА НА СМЪРТТА !!!!!!АКО НЯМА АГНЕ ДА СЕ ТЕГЛИ НОЖА НА ЛЕНТОРЕЗА И ДА СЕ ПРИКЛЮЧИ ПРОБЛЕМА !!!!!!!

да те опандизят за подстрекателство, ма?!

СЕЩАШ се КЪДЕ ,НАЛИ ?????

да те опандизят за подстрекателство, ма?!

Хората са озверели - никой не го е грижа за другия, смята, че е сам на пътя, ако случайно има някой пред него му се залепва за задната броня и мига къси-дълги като обезумял. Докато всеки си мисли, че другият му е длъжен за нещо и докато не мислим като общество, така ще бъде. Още повече няма и контрол по пътищата - джигитите не са толкова много, ама като не се вземат мерки - под мерки имам предвид, сваляне на номерата на автомобила, отнемане на книжката и най-вече ПРИСЪДИ, не 3 год. условна за това че си прегазил дете, а затвор за 20. Да видим тогава дали няма да спазват законите...

и кво ще правиш като напълниш затворите - ще ги храниш, переш и обслужваш? това ли е варианта? 21 век е - накарай виновния да работи за да изкара пари на държавата - един вид модерно робство - затвор. Както беше преди години. Файда от затворника, че лежи в затвора - няма. Нито има изправителен ефект. Нито му се градят навици за работа и труд - точно обратното. Затова почти няма излязъл от затвора и започнал нормален живот

затвор+работа!

Магистрала Тракия е като арена за някакви гладиаторски битки. И защо ли я наричаме магистрала, като на 1/3 от нея има дупки, неравности и е по-скоро широк селски път.

Ами пътя Русе-Бяла?

Сякаш АМ Тракия е лобно поле...Странно би било ако няма инцидент с жертви.

8 години слушам за великата магистраЛА на Тиквун Паша. 8 години я строим, поправяме, ремонтираме ремонтите и така нататък. Ако драснем сметката, съм сигурен, че ни е излязла златна и пак е най-скапаната в Европа. Да бяхме поканили немци, да ни кажат една цена и да я правят. За 3 години щяха да я направят и на половин цена. Ама Тиквун нямаше да е милиардер сега.

Олекна ли ти? А проблемът е, че не се кара в аварийната лента

Решението на проблема, за който говориш е отговорност на изпълнителната власт. Нерешаването му също. За съжаление, ние не знаем да търсим отговорност.

Всички коментиращи тук,са изрядни и примерни шофьори и на тях не може да им се случи ПТП!Браво,гордея се с вас!

Случва се. Ама ако не правиш РАЗЛИКА между ПТП със счупени фарове (например) и ПТП със счупени глави - значи си Мара.

Всеки ден има по няколко тежки катастрофи на тази "магистрала". Не е ли време да пуснат 30-40 тумбака да висят и да спират джигитите? 50 000 полиция хрантутим, а сме най-голямата анархия в Европа.

Не се занимавайте с дребнотемия, важното е стабилност да има...

Скрити камери и жестоки глоби които карат в аварийна лента,а тумбаците да не седят на сянката където има ограничение 60км.Където загиват хора,там да е контрола.Или пък искат да ни унищожът по този начин с бездействието на институцийте,а много маймуни които отговарят за пътищата.

Полицайчетата най-много карат в аварийната лента в нарушение на ЗДвП. Чакай от тях да бранят закона...

Липса на сиво вещество. Един малоумник по малко. Жалко че край такива малоумници загиват и невинни.

Поне 15% от карачите са за отнемане на свидетелствата за правоуправление. Има по пътищата една тумба от 2000- 3000 кретена, които не трябва да бъдат допускани на пътя и които правят мизериите, а останалите понякога им подражават.

Минах от там два часа преди катастрофата. Трябва да си кажем истината право в очите. Ние магистрала нямаме. В този участък максимално разрешената скорост трябва да е осемдесет, а не сто и четирсет. Пътят няма толкова дупки колкото е крив и хлътнал. Колата танцува като полудяла. Никой обаче не се съобразява с това. Карам със сто и трийсет, и не мога да изпреваря ТИР-а пред мен. За колите да не говорим. Трийсет годишни таралясници летят като обезумяли. На връщане минах по стария път. Пътувах пет пъти по-комфортно. Може тук там по пътя да има по някоя дупка, но като цяло е по-добър от магистралата. Няма ги тези хлътвания които те подхвърлят некотролируемо по магистралата.

По кой стар път си минал. Уточни! Пътя за Хасково ли?

Вземи си провери амортисьорите, ако някой е изпуснал, ефектът е подобен.

Карам две годишен Сеат Леон. Колата е на осемнайсет хиляди километра. Модела има малко по-твърдо / по - спортно / окачване. За сметка на лека загуба на комфорт колата е чувствително по-стабилна. Особено в завой. Но амортисьори не съм проверявал. Може да си прав, и причината да е в тях, а не в пътя който прилича по-скоро на изпитателно трасе на автомобилен производител отколкото на магистрала. И да отговоря и на Ваня. Да. Става дума за стария път Пловдив - Свиленград в участъка до Хасково.

Не смятам, че е редно да се пускат снимки на пострадалите хора... Това просто е грозно и неуважително към хората.

Снимките обикновено са примерни и не се отнасят към конкретния случай!

Свалиха я. Имаше снимка точно от този инцидент, на шокирани оцелели, при това в близък план.

chavdarlk

Снимката беше от друг инцидент, от кръстовище.

Шилo

Така ще е, като имаме 140 км/ч позволена скорост на тази крива магистрала, а всички карат с 20-30 км/1 над позволеното...

Не скороста е виновна, това много ми прилича на следната ситуация. ТИР се движи с 90км. Сатига го кола 100-120км/ч и започва да го изпреварва, в същото време пристига из одзад джигит на старо ауди със скорост над 180км/ч, малко разсейване, невижда изпреварващата кола, не успява да намали и я блъска отзад, тя на свой ред се удря в ТИРа. Подобни ситуации всеки е попадал, и щом е жив все още значи е имал късмет.

Мислят си че лявата лента е тяхна! Кухоглавци!

На крив шофьор,магистралата му пречи!

Напълно съгласен. По българските магистрали да се кара с повече от 110-120 км е опасно. Просто качеството на пътната настилка не го позволява, чисто технически. Отделно, състоянието на голяма част от автопарка в България също не го позволява. Стари автомобили, износени гуми.. Масово се кара през лятото със зимни гуми, за да се спестят едни 300 лева.. Разбира се, ежедневно се намират водачи, които се опитват да се поставят над законите на физиката и за които аварийната лента е лента за изпреварване отдясно.. В резултат, четем такива новини.