Терзиев: Заставам зад решението за новата организация на движението по бул. "Патриарх Евтимий"
Столичният кмет се срещна с ръководството на Камарата на строителите в България
Обратно в новинатаКоментари - Терзиев: Заставам зад решението за новата организация на движението по бул. "Патриарх Евтимий" | Днес.dir.bg
Коментари
Абе тъпир... Кой си ти, да заставаш зад каквото и да било, след като избирателите ти казват, че не ти щат простотията, дето направи? Ти някакъв местен феодал ли го играеш? Събирай си маркировката и марш в дупката, от която си изпълзял!!!
така се получава като си избрахте тоя шестак - мошеник. няма такова тъпо племе, дето няколко поколения поред да го тъпчат и пак да продължава да си ги иска!
Защо се заблудиха софиянци по този некадърник Знаем как е забогатял Да се маха ,докато не е направил още поразии на хубавата ни столица Да го махнем заедно
По повод новият булевард Филип Кутев, светофарната уредба при МБАЛ Вита за велосипедисти е объркана. При подаване на зелен сигнал за пресичане на булеварда от велосипедисти, светва зелено и за завиващи наляво от булеварда. Добре че поне за пешеходците свети червено. Може би идеята е да се намали броя на велосипедистите по улиците на София. Да не говорим че за пешеходци светва зелено когато си иска защото модерните бутони за пешеходци работят от време на време.
Чак сега видях и тази тема. Учудвам се, че Терзиев чак сега се включи - вярно, че бяха празници и какво ли още не, но си помислих, че може да се е покрил с надежда, че нещата ще отшумят, което няма как да се случи. Уважавам неговата позиция и най-вече това, че излезе да я защити, но въпреки всичко този ремонт го намирам за издънка. Надявам се да няма повторение на тази случка, да е за първи и последен път. Начинът, по който беше направен - малко тихомълком, били подписвали само за ремонт, а не за велоалеи и прочие, е по-големият проблем всъщност. Оценявам и извинението на Трайчо и се надявам това да не ви е стилът на работа. Доста години живях там и си спомням, че още преди 10-15 години много от комшиите се придвижваха с велосипеди. За себе си не съм и помисляла такъв авантюризъм, защото си е доста опасно. Отделно, в повечето стари кооперации няма асансьори и дори и когато съм била в топ кондиция, не си представям как ще нарамя бегача и ще се катеря 4-5-6 етажа пеша, както доста от познатите ми, които се налагаше да практикуват това, защото вече няколко пъти им крадат колела, оставени в мазето. В момента не мога да се сетя някоя комшийка/приятелка да се предвижва с колело, основно мъжете караха колела. За много хора чисто физически е непосилно - при това не е нужно да си дебел, стар, болен. Велосипедът не може да е универсално транспортно средство за софиянци. Отдалечените паркинги също са проблем. Пак дори да не си стар, болен, дебел, или просто скапан от работа, разстояние еквивалент на 2-3 спирки пеша е по силите на малцина. Освен това, ако си с покупки, малко дете плюс количка, трудноподвижен възрастен и прочие, дори и 1 пряка е доста дълго разстояние. От другата страна на НДК-то има паркинг, но дотам е доста далеч, особено в студ, жега, проливен дъжд и прочие, а чак на Спортната Палата - просто забравете! Там бих си паркирала единствено кола, която ползвам 2 пъти годишно, а не МПС за ежедневна употреба.
Да изметем тая паплач докато не е освинила цяла София. Този кмет и помощниците му, които създадоха хаоса по булевардите, ще бъдат съдени и изпратени в затвора.
Колкото повече се стесняват улиците и се увеличава трафика, толко по бавно се движи всеки автомобил и толкова повече гориво харчи. За да е чиста София трябва да спре презастрояването, столицата да расте на страни, да се вкарат велоалеите в парковете и на тротоарите, да се построят подземни паргинги, да се направят булевардите с по 3-4 ленти, а улиците еднопосочни да се кръстосват на 2-3 нива, да се направят повече подлези и надлези, да има повече кръгови кръстовища, да се премахнат голяма част от светофарите и пешеходните пътеки, градския транспорт да е изцяло на ток, а самолетите да не захождат над София пред да кацнат и след като излетят от летище София. Най-добре е градоустройството да се прави от архитекти и специалисти, а не от политици и недоклатени мамини синчета!
Кой беше тоя идиот който премахна софийското жителство.?! Напълни се със селяндури където мислят ,че е като - " у наше село" І И като доиде петък от всякаде чувам .. Я че си бегам на село. Па бегайте си и не ни рушете града. По мръсна и по-неугледна София не съм виждал от 50год.
По-смешен кмет и по-некадърни инициативи не сме имали до сега. Как ли ще го изтърпим 4 години?
В Румъния отдавна са пуснали малки електрически автобусчета. И тук трябва да се направи същото. Какви велосипеди, идиот?!
Бай Ганьо това няма да му го прости :) . Къде са тръгнали да го учат, как да се движи и паркира !!!!
И как точно едновременно затваряш улици за коли и закриваш Автобусни линий? Ние какво да летим ли? Пред 2 седмици закриха А384 която беше единствения транспорт на мен и колеги до работа. Причина "не била рентабилна". Сега всички ние сме с коли ,защото друг вариянт няма. Не е само при нас. Дриги също се оплакват ,че са закрити автобусни линий. Новия кмет явно си мисли ,че градския транспорт трябва да работи само на места в които автобусите са пълни като 280. Как да стимулираш някой да си остави колата , като закриваш градския ????
Какво му пука на Терзиев. Не живее там, возят го в кола с шофьор. Да му мислят идиотите, които го избраха!
"Ние искаме да превърнем София в град за пример, столица, която създава стандартите, прогресивните идеи, които другите градове да следват. И вашите идеи, вашето желание да правим неща заедно ни помагат”, казва Терзиев. Преди изборите нашите идеи бяха важни за Васил Терзиев.