Търсят свидетели на катастрофата, при която загина 12-годишната Сияна
Моля всеки, който е бил очевидец да се свърже с органите на следствието, призовава бащата на детето Николай Попов
Обратно в новинатаКоментари - Търсят свидетели на катастрофата, при която загина 12-годишната Сияна | Днес.dir.bg
Коментари
И какво, ако няма свидетели, Сияна не е убита, а шофьорт не е виновен, това ли мъдрите!?
ако съм видял от години по-рано че българските шофьори са тъпанари и докато няма по-жестоки наказания, такива неща ще продължат да стават, това прави ри ме свидетел?
Трябва напълно нови хора да управляват държавата да има действащи закони които да държат хората в подчинение ,закони които да защитават хората само тогава държавата ще има напредък
В България няма закони следователно няма съществуваща държава да не говорим че хората отдавна нямат права това истинската картина
и пътя да е перфектен и знаци да има на всеки метър, карат ли бързо или пияни няма спасение.
Колата в която се е возила Саяна е ударена под ъгъл откъм шофьора?! Какви маневри са правили тира и лекия автомобил? Не се казва дали настилката е била мокра в момента на катастрофата.
Не са ли закъснели малко.Нещо не е ясно ли? Защо тираджията е в ареста.На всички специалисти по телевизиите се изказаха.
Това което трябва да направи опечаленото семейство е да съди общината за компенсация, независимо че няма да върне живота на детето. Това трябва да направят всички роднини имащи убити на пътя. Реалната картина в България е следната: Има само 3 пурволкласни ъпътя (Подбалканската), София-Благоевград и Пловдив - до границата на юг с Турция.) Има и една отсечка Добрич-Варна. Всичко друго е второкласен път. Може асфалтът и нов да е, но пътят е второкласен. Натискате се за Шенген и отворен пазар с Румъния и дори украйна, но този път по който е убито детето изгледах 2 филма по 4 и 5 минути през които минаха 8 тира в единия и 12 тира в другия. Път с две ленти, без банкет където и на сухо има проблем ра се разминат два тира с ремаркета. Трябва отсечката София-Плевен до Дунав и оттам до Букурещ) да е по 3 ленти 2 платна с банкети и отбивки, с място да почиват на тирове и душ да вземат както е на Запад, да има оборудвани бензиностанции с места за хранене и отдих и тогава може да говорим за първокласен път. При разширяване на бизнеса със север броя катастрофи и невинни убите ще расте. С кръпки и колчета не става. Тоест кой от управляващия елит се заема с проект за първокласен 6 лентов път София-Ботевград-Луковит-Плевевен-Дунав-(Букурещ)?
А виновниците няма ли да потърсят - банкянската крадлива мутра, крадливият шопар и техният кръжец от крадливи фирми?!