Срутване на тунел на АМ ”Струма”, пострада работник

Работник е пострадал при срутване тази нощ в дясната тръба на пробивания край град Кочериново тунел от Лот 2 на автомагистрала "Струма".

Обратно в новината

Коментари - Срутване на тунел на АМ ”Струма”, пострада работник | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Работил съм на три смени.В 3,30 душата ти спи и правиш всичко механично без да оценяваш правилно риска.Така и се получило.Дано човекът оздравее.

е кожата човекът. На косъм. Но това е късмет, въпреки безхаберието на някои хора.

Копаенето на тунел е едно високорисково начинание. Винаги може да се случи беля, независимо от всичките мерки за сигурност. Ненавременната медицинска помощ е новината! За кой ли път!

А какво стана с новината "Проверка установи, че на магистрала Струма няма работници" (29.VIII.2014) ?

друг участък - лот.2/ Дупница - Благоевград/. Проверката беше на лот.4./ Сандански -Кулата/

Обслужването от консултантска фирма по безопасност и здраве беше променено мафиотски в началото на 2013г., като се остави на някой си, "наш човек"т.н. "холдинг", срещу огромни комисионни, без никакви данни за качествена услуга. Ето го резултатът.

И, да добавя, - Координаторът по безопасност и здраве, както и фирмата за надзор в строителството, трябва да получават възнаграждението си от фонд формиран от таксите за издаване - Разрешение за строеж, за да изпълняват качествено контролните си функции!!!

За сетен път повтарям, - координаторът по безопасност и здраве в строителството е задължително да е СТРОИТЕЛЕН ИНЖЕНЕР!!!А, не -ландшафтен архитект, юрист, икономист, инженер радиоелектроника, зъботехник и т.н. специалисти!!!!

Обясни го това на шефовете на проектантските фирми и на тези в общините.

И на тези които провеждат курсове за обучение, дори и на инженери които не са строители :)

Това е резултат от прословутата българска спестовност. Лошото е, че най-много се пести от мислене! Също така вероятно е спестено и от тахника по безопасност. А и от укрепващи материали и елементи може да е спестявано. А ит от други неща. За заплатите вече знаем че много пестеливо ги отпускат.

"При инцидент в химически завод в САЩ пострадаха 170 работници ... При инцидент в химически завод в САЩ 170 работници са пострадали ... САЩ е станала авария, при която са пострадали повече от 170 човека. Според.."

Как не ви е срам от всеки инцидент да се опитвате да оплюете българите, щото хамериканците са много готини при тях са пострадали 160 работници!

деер

Ами , кой да ни е виновен?То от тарикати няма спасение! В България тарикатлъците се увеличават пропорционално с годините в демокрация. А, може и да попитаме , колко данъци е внесъл Селим Х.! И защо иска за едни пръсти да го кара линейка? Ами ако е единствената?Като нямаме инстинктът за самосъхранение и да си оправим здравната реформа, защо ще консумираме и малкия ресурс на бързата помощ заради едни пръсти?

"Двама работници пострадаха при инцидент във френска ... Двама работници пострадаха при инцидент във френска АЕЦ ... е най-старата действаща атомна електроцентрала във Франция. Тя е "

От днес Air France стачкува за по-високи заплати....

Трагедия,този човек вече е инвалид. Не е въпроса в бързата помощ, въпроса е защо се е случило това. Отговор: евтино строитеслтво, ниски заплати, ниско квалифициран труд, липса на правилни мерки за безопастност, липса на обучение на персонала, липса на предпазни средства. Но най-вече пестене на пари от правилни методи на строителство с цел реализиране на по-висока печалба. Това за съжаление е България, няко строит отговорни съоръжения на цената на тоалетна, някои се правим на голям разбирач и бизнесмен за сметка на онези които му изкарват парите, принудени да оцеляват с някаква заплата подхвърлена им като дарение. Накратко - България 2014, мъка.

Нали са укрепвали бе мушморок ...... Явно не са оценили правилно риска, случват се такива работи. Тъпото в историята, е че не е получил помощ 3 часа, за това се нервирай !?

Ти с оценка на риска ли укрепваш тунело, щото май точно така се го и укрепили, глина да падне занчи нещо ама хич не било наред, така че не ме коментира ами вземи се уграмоти малко.

В Спешната помощ в Благоевград можеш да си умреш в спокойна обстановка. Никой няма да ти попречи.

Нали? Защото в София може да си умреш в нервна обстановка в стая с 20 души...

Фирма "Майор Песов и глутница" знаят как да те умъртвят "При съпротива"! После "България цела" им плаща "Тренировките" за БОП със телеЖките прЖолки? РБ-пенцйонерка

А я си представете как ще направим 15км. тунел ??? Никога няма да мина от там.

не ти и трябва. През дефилето ще стане много по приятно. Няма да има тирове-трафик, природа, кеф... спираш си по кръчметата (ако не фалират), няма да се нервиш на състезатели по магистралата и така...

Практиката обаче е, като се пусне новия път и се сваля от поддръжка стария. След 10 години по него няма да може да минеш и с конски впряг.

Примерно ако си заядливо старче от Каварна, ходило само до Балчик и с мечта да посети Добрич може и никога да не минеш по онзи път.

Бойко требе да ни управя още 30 год. ТудоркЪ

Май Евроалианц не спазват мерките за безопастност.

Ivan

Пак убийците от ГЕРБ!

ти си зомби ....

браво Стефанов. Сигурна бях, че ГЕРБ и по-специално Борисов плаща и на Международното положение, за да им е трудно на българите и да се въре на бял кон.

Нема нужда да плаща, той знае,че материалът е тъп.

Не знам какъв си педал - ляв или десен, но този тунел се строи в последната година и половина... Как се строи е работа на контролните органи. Друг е въпросът дали точно там трябва да има изобщо тунел. Може би щеше да е по евтино да се изкопае по открит способ...

Ами мечките,нали и те трябва да минават отнякъде.Затова ние ще минаваме под земята.Т.е. ще се изпишат/откраднат/ едни пари за да са добре мечките,както при тунела на гкпп Илинден.Venseremos!!!

ujabg

Тиква!