Коментари - Спряха пунктовете за технически прегледи, които не са свързани с ДАИ. Какво променя това? | dnes.dir.bg
назад

Спряха пунктовете за технически прегледи, които не са свързани с ДАИ. Какво променя това?

Собствениците на по-стари автомобили са притеснени, че не могат да покрият нормите за CO2

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Спряха пунктовете за технически прегледи, които не са свързани с ДАИ. Какво променя това? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

От една страна ще се подобри екологията, от друга страна ще се вдигне нивото на автомобилния парк в България, което е доста занемарено... Хората не карат трошки, защото искат, а защото нямат пари.. Нагъл гъз !

Метанолът е ново автомобилно гориво с отлични характеристики. Основните му предимства са високото октаново число и липсата на замърсяване.

От тук нататък ще има и за "дай", хахаха

да ама не

Като гледам масово какви стари камиони, бусове и баничарки бълват такъв черен дим, след който ако застанеш, сигурно ще станеш коминочистач. Само че за тях няма да има проблеми, защото "ще убием бизнеса" или фирмичката е на наше момче/момиче. А за обикновения човечец - "Да го духат бедните"!

всичките промени и неумности не са с цел "екология", ами за оскубване на едни пари... иначе как де що има камион минава на преглед по документи?Както и повечето бус-ове?

Да го духа ДАЙ Первое широко распространенное метано-ловое топливо — это бензин М85 — (смесь 85% метанола и 15% бензина) Чш водата е за миенье метанола не е за пиенье https://azlk-team.ru/articles/stati_s_clubazlknet/metanol_vs_benzin/

Това е чудесна новина. Крайно време беше да се спрат измамите с тия технически прегледи. Не може 30г. автобуси/камиони без да им е правен ремонт или да им е сменяно нещо последните 10-15г. да минават без забележки година след година! А после четем тоя се ,,възпламенил'', оня се преобърнал и викаме кой го допуска това? Ами сега вече ще намалят тези случаи но ето пак, отдолу масово недоволни. Значи ако държавата нехае - защо нехае, като вземе мерки - защо се бърка държавата....ей има една приказка за народа и държавата нали се сетиххте

Ама нанай като глеам Эвроатлантиците на Урсула най цвилат Аэ эбете си макята докато ония отгоре минават между капките управия нема

По старите коли имат по големи норми за отработили газове. Просто трябва да им работят ламбда сондите, катализаторите и ЕГР клапаните. А тия с карбураторите да са им продухани жигльорите. Ама кой днес ползва кола с карбуратор.

Знаи от СО 2 се преобръщат, а? Наистина си супер, ама тъп.

А ти като си си купил дизел за в града кой ти е виновен като ти се задръсти филтъра за микрочастици? И после вместо да го смениш ходиш да ти го махнат, понеже е по-евтино а ти си скъсаняк. ДАИ ли ти е виновно, че след това колата ти вече не покрива нормите???

Каква екология ще подобряват?!? Кола с газова уредба е МНОГО по-екологична от кола без такава. Обаче на прегледите това не се отчита - искат да превключиш на бензин и тогава мерят вредните газове.

Така е, но в случая правителството се занимава с нищоправене. Сякаш това е най-важното за страната и хората?!? Няма къщи за с. Воден, а за укро-туристите има 5-звездни хотели и по 1500 лв месечно от нашия продънен джоб. Няма нищо за пенсионерите, за децата, за болните... Докога?

В тъпата им наредба е записано, че измерването на СО на бензинови автомобили се прави при работа на бензин. Ако не ти обърнат внимание, остави колата на газ!

Като си упраат бедната горивна смес да нема азотни окиси Тогава изпадналия германец Бош може да раздава акъл с CAN protocol да не светкат ламбите по таблото на Ганьо

Пак някой кометентен май се е изказал неподготвен. В наредбата има методика за измерване на СО, а не на СО2! Явно този г-н Дунев не разбира разликата или пък някой чул-недочул преписал от другарчето.

Точно пък нямат пари...! Потреблението на всичко се вдига. Имотите в София се разпродават, въпреки бруталните цени, пазаруват като обезумели всякакви стоки за бита, обзавеждане, техника, заведениоята за пълни, всяка седмица пътуват до Гърция и обратно. Това с нямането на пари е глупост! Хората, които едва свързват 2та края въобще не са големият процент от настоящите собственици на автомобили.

Рано или късно еко-тероризмът ще засегне всеки един от нас. Накрая ще има и данък дишам и данък пърдя! Само Революция може да даде нов рестарт, но отчитайки, че превърнаха Света в курник за отглеждане на бройлери, без собствена воля, шансовете са минимални. Жалко, наистина!

И за руските фашисти няма селска подлого а вас......знаете си какво ви чака

Барутниците дето пушат като комини да ги махат от пътя.

Не само на старите, но и навите кочини с ейро 5 и 6. Карат масово с махнати катализатори, филтри и тн. Дойде време да смагат комините

Обяснението е че се измерва еко нормите на двигателя а не на какво гориво работи.

Ти може да имаш пари, но за сметка на това акъл нямаш. Прост богат пак си си прост.

Последните години минавах на преглед в пункт, свързан според сегашните изисквания. Заради това висях по половин час в колата в халето, понеже прегледът се следи онлайн. А колата ми се преглежда за 3 минути, защото е нова и е в перфектно състояние. А по улиците е пълно с изгнили, пушещи и смърдящи коли с неизправни светлини, за спирачките им мога само да предполагам.....

току що с митсубиши спейс стар 2022 година 1.3 бензин неможах да мина защото неотговаря на изисквания за емисий.Колата е купена нова от мен без ниакакви манипулаций.Според хората на ГТП пункта от некачествено гориво пак неможе да се достигнат необходимите нива на емисй

Догодина по това време ако видиш такова нещо, пиши номера - дай го на телевизията да ходят и да разследват. Никой няма да ти откаже материал за корупция :)

лобират за закупуването на електро мобили! Кой проверява горивата, кой проверява маслата и кой най-накрая ще оправи тия пътища !!! При тези скапани пътища всичко се разваля ускорено!! Ни есме спонсори на Украйно де факто на САЩ!!

Връщай я. Тя е в гаранция