Коментари - Спряха две линии на нощния градски транспорт в София, другите две ще работят само в петък и събота | dnes.dir.bg
назад

Спряха две линии на нощния градски транспорт в София, другите две ще работят само в петък и събота

Предложението е на Ваня Григорова и Карлос Контрера. Борис Бонев се закани, че няма да се откажат да върнат този вид услуга в тъмните часове на денонощието

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Спряха две линии на нощния градски транспорт в София, другите две ще работят само в петък и събота | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нищо добро,само мизерии правят.Не вдички имат коли или пари за такси за да се прибират без нощен транспорт.Не можа да стане кметица,червената кук-...ца,но мизерии ще направи.

Налапхте го със все макарите на бакшишишишите, а?

Абсолщтно правилно. Никой не ползваше нощния градски освен неколцина пияници. А и това ли са най-големите проблеми на града ни?

Като не знаеш колко дущи се качват за кво се обаждаш ве, калъф... Да ва еба многознайковците, син да ти се роди, зет да ти доведе.

Има много лоши новини за българските лакоми мутрокапиталистически спекулантски гъзове. До средата на 2027г. всичко ще е приключило в БГ-кочината. Един вид предсрочно изпълнения на плана преди крайния срок на Програмата(Аджендата) 2030. Великото зануляване така да се каже. Иде не икономическа катастрофа, а направо икономическо цунами. Отивате директно в мръсния отходен канал, мръсни спекулантски гадове, при това ЗАВИНАГИ! Не може цял живот да лапкате и папкате на воля от дива спекула и само да пърдите. Иде края. Надухте такава жестока, зверска спекула с цените на храни и хранителни стоки, наеми, жилища, ток, горива и всичко останало, че всичко това ще гръмне със силата на атомна бомба. Идват безброй и безчет фалити не само в целия прогнил и почти фалирал Евросъюз, но и във вече почти умрялата БГ-кочина. Пазарът в България е направо умрял. Пазар на всичко за което се сети човек. С 5 милиона население от които над 2 милиона бедни пенсионери и поне 1 милион работещи бедни, това въобще не е никакъв пазар, а жив ТАШАК. Има и поне 18 милиарда лева бюджетен дефицит. Има и ново правителство съставено от 99% идиоти и некадърници, които не стават за нищо. На българските имигранти и гастарбайтери в чужбина като потенциални потребители и купувачи също не може да се разчита, тъй като и те вече гълтат и вода и въздух. А пък за ония олигофрени и кретени овътрени в кредити, заеми и ипотеки направо няма какво да ги коментираме… Само на спекуланти, печалбари, гешефтари, търгаши, тарикати, хитреци, мутрокапиталисти и депутати ще станете, боклуци такива! Иде време за сметката и за кръчмаря, щото никой и нищо не е вечно на този свят, включително спекулата, простотията, лошотията и най-вече лакомията!

Във всеки по-голям град на Европа (примерно, над 200 хиляди жители) има нощни автобуси. Дали всички те са били рентабилни от самото им начало? В България няма традиция за такава услуга. Затова досега броят на използващите я беше малък. Но след известно време хората биха свикнали да ги използват вместо таксита. Нужно е време. Достатъчно печели общината от зони и др. такси, за да може да поддържа 4 линии, извършващи по 5 курса. Едно хубаво нещо да се въведе и след малко да го провалим. Отчитайки и факта, че линия 4 минаваше до разклона за летището, но не стигаше до него, което би отнело около 10 минути в двете посоки, явно е корупционното въздействие на таксиметровото лоби.

Гоше ме решавай как е в Европа.... Ния сме в ЕС там е друго ;)

На летището след 23:30 ч кацат между 4 и 13 нощни полета с по над 150 пътника, от които дори само по 30 да се бяха возили с автобуса, биха вдигнали значително рентабилността. Защо не е било свързано летището с автобуса?

и дневен транспорт до Драгалевци и с кола е приключение, тука жалби за нощния градския транспорт. И обърнете внимание, че дори и по булевард България няма осветление в тъмната част на деня, за малките улички без коментар.

Абе пуснете денонощен транспорт до летището, както е във всички европейски страни и Русия. Стига сте хранили бакшишите!Аман от лобита!

как са гащичките?

Кой ще ни спаси от спаси софия и педалчето , което вее жълто оранжевия парцал на балкончето си ?

При липсата на шофьори за редовните линии, това е добро решение.

нощта е време за спане за регенерация на оръгънизъмъ и мозъка пиянки и наркомани ша одят пеша

На тази стара маса , във тази стара кръчма седяхме ние двама с тебе , чак до сутринта

Не мога да разбера как не ги е срам Терзиев и "Спаси София" да се хвалят с броя на подкрепящите недоносените им идеи.За глупостите които сътвоиха на Патриаха и Витошка - около 216.Сега - 400.В София към днешна дата живеят около два милиона.Просто да спрат с глупостите си.За една година вече трябваше да са понаучили нещо.

Кой не му харесва, на село, заедно с калинките от Герб.

Като няма автобуси, да карат тортинетки.

Каква случайност, онзи ден тъпите бакшиши протестираха, днес БКП пут*ата и тоя пишман войвода с испанското име решиха да им направят по 1 мазен кавал.

Вярвам, че противниците на нощния транспорт и особено на споменатите линии знаят от опит, че пътуват празни. Явно са се качвали всяка вечер в различни часове, затова знаят, че пасажери няма и няма и да има. Затова - защо да улесняват живота на хората, като могат да им го стъжнят. пък има и таксита, нали.

Официалните данни бяха, нещо от рода средно по 13 човека(продадени билети) на курс.

За Има автобуси електрифицирани и с размерите на маршрутни таксита. Може да се опита с по-малки автобуси съобразени с броя на пътниците.

Тоя Бонев да си пие шапчетата. Няма смисъл да се таралянкат празни автобуси. Като студентите ходят да се напиват петък и събота то тогава да го има. Иначе само се гори бензин и едни хора неспят по цяла нощ, а карат автобуси, за да удовлетворяват тъпите мечти на Бонев.

Някой прави свирка на таксиджиите май....