Спряха две линии на нощния градски транспорт в София, другите две ще работят само в петък и събота
Предложението е на Ваня Григорова и Карлос Контрера. Борис Бонев се закани, че няма да се откажат да върнат този вид услуга в тъмните часове на денонощието
Обратно в новинатаКоментари - Спряха две линии на нощния градски транспорт в София, другите две ще работят само в петък и събота | Днес.dir.bg
Коментари
Нищо добро,само мизерии правят.Не вдички имат коли или пари за такси за да се прибират без нощен транспорт.Не можа да стане кметица,червената кук-...ца,но мизерии ще направи.
Абсолщтно правилно. Никой не ползваше нощния градски освен неколцина пияници. А и това ли са най-големите проблеми на града ни?
Има много лоши новини за българските лакоми мутрокапиталистически спекулантски гъзове. До средата на 2027г. всичко ще е приключило в БГ-кочината. Един вид предсрочно изпълнения на плана преди крайния срок на Програмата(Аджендата) 2030. Великото зануляване така да се каже. Иде не икономическа катастрофа, а направо икономическо цунами. Отивате директно в мръсния отходен канал, мръсни спекулантски гадове, при това ЗАВИНАГИ! Не може цял живот да лапкате и папкате на воля от дива спекула и само да пърдите. Иде края. Надухте такава жестока, зверска спекула с цените на храни и хранителни стоки, наеми, жилища, ток, горива и всичко останало, че всичко това ще гръмне със силата на атомна бомба. Идват безброй и безчет фалити не само в целия прогнил и почти фалирал Евросъюз, но и във вече почти умрялата БГ-кочина. Пазарът в България е направо умрял. Пазар на всичко за което се сети човек. С 5 милиона население от които над 2 милиона бедни пенсионери и поне 1 милион работещи бедни, това въобще не е никакъв пазар, а жив ТАШАК. Има и поне 18 милиарда лева бюджетен дефицит. Има и ново правителство съставено от 99% идиоти и некадърници, които не стават за нищо. На българските имигранти и гастарбайтери в чужбина като потенциални потребители и купувачи също не може да се разчита, тъй като и те вече гълтат и вода и въздух. А пък за ония олигофрени и кретени овътрени в кредити, заеми и ипотеки направо няма какво да ги коментираме… Само на спекуланти, печалбари, гешефтари, търгаши, тарикати, хитреци, мутрокапиталисти и депутати ще станете, боклуци такива! Иде време за сметката и за кръчмаря, щото никой и нищо не е вечно на този свят, включително спекулата, простотията, лошотията и най-вече лакомията!
Във всеки по-голям град на Европа (примерно, над 200 хиляди жители) има нощни автобуси. Дали всички те са били рентабилни от самото им начало? В България няма традиция за такава услуга. Затова досега броят на използващите я беше малък. Но след известно време хората биха свикнали да ги използват вместо таксита. Нужно е време. Достатъчно печели общината от зони и др. такси, за да може да поддържа 4 линии, извършващи по 5 курса. Едно хубаво нещо да се въведе и след малко да го провалим. Отчитайки и факта, че линия 4 минаваше до разклона за летището, но не стигаше до него, което би отнело около 10 минути в двете посоки, явно е корупционното въздействие на таксиметровото лоби.
и дневен транспорт до Драгалевци и с кола е приключение, тука жалби за нощния градския транспорт. И обърнете внимание, че дори и по булевард България няма осветление в тъмната част на деня, за малките улички без коментар.
Абе пуснете денонощен транспорт до летището, както е във всички европейски страни и Русия. Стига сте хранили бакшишите!Аман от лобита!
Кой ще ни спаси от спаси софия и педалчето , което вее жълто оранжевия парцал на балкончето си ?
нощта е време за спане за регенерация на оръгънизъмъ и мозъка пиянки и наркомани ша одят пеша
На тази стара маса , във тази стара кръчма седяхме ние двама с тебе , чак до сутринта
Не мога да разбера как не ги е срам Терзиев и "Спаси София" да се хвалят с броя на подкрепящите недоносените им идеи.За глупостите които сътвоиха на Патриаха и Витошка - около 216.Сега - 400.В София към днешна дата живеят около два милиона.Просто да спрат с глупостите си.За една година вече трябваше да са понаучили нещо.
Каква случайност, онзи ден тъпите бакшиши протестираха, днес БКП пут*ата и тоя пишман войвода с испанското име решиха да им направят по 1 мазен кавал.
Вярвам, че противниците на нощния транспорт и особено на споменатите линии знаят от опит, че пътуват празни. Явно са се качвали всяка вечер в различни часове, затова знаят, че пасажери няма и няма и да има. Затова - защо да улесняват живота на хората, като могат да им го стъжнят. пък има и таксита, нали.
Тоя Бонев да си пие шапчетата. Няма смисъл да се таралянкат празни автобуси. Като студентите ходят да се напиват петък и събота то тогава да го има. Иначе само се гори бензин и едни хора неспят по цяла нощ, а карат автобуси, за да удовлетворяват тъпите мечти на Бонев.