Коментари - Спортен журналист е бил пометен от пежото в подлеза на НДК | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ами то там има едни ограничения ама как пък кифла с малка кола ще вземе да ги спазва.

Направо нищо му няма! Радвам се за сина му, радвам се, че така леко се е разминал целия инцидент! Имате късмет и двамата! Пожелавам ви да се възстановите бързо!

Да палките свещи на този ден..!!

кюмурджи ефенди

Бях сигурен, че жена е предизвикала катастрофата вчера, като показаха снимката. В събота бях свидетел на друго безумно женско шофьорско действие. На вътрешната улица пред магазин, една дебела лелка даваше назад без да погледне огледалото и буквално се размина на сантиметри от едно момиченце, което летеше с крачен мотопед.

Де съй врял пред колата,тоя спортен журналист ?

Добре е проследил траекторията на колата , едно рязко отдръпване на сина и него и само уплаха , късно му е сработил инстнкта за самосъхранение.

Много са трудни завоите , както за мъже така и за жени / лелки /, когато шифьорските книжки се купуват , без да се кормува и учи правилникът.Не се спазва хоризонталната маркировка- всички взимат завоите в насрещната лента за движение.Покарайте малко по пътя София-Самоков- кошмар - от всеки завой в твоята лента влизат малоумници , жалкото че се осакатяват или избиват невинни водачи.

За всички, които не са минавали от там: изключително хлъзгава настилка, а може би най-важното, е че ограничението е 30!!!

по-скоро неравна а и в началото на тунела винаги е мокро от теч на тавана. Но това не значи че влиташ вътре с 80 и се правиш на Хамилтън

Завоят в тунела всъщност е остър, но широкият път подлъгва. Затова има ограничение 40 на входа на тунела поне от 20 години, ако не и откакто е построен. Няма никакво извинение шофьорката. Преди години имаше по-тежка катастрофа с жертви там, точно по същия начин. Затова после сложиха тия колчета

Това е ужасно кой им дава книжки на тея шофьорки и защо никой никога не ги наказва. Уважаемия журналист няма ли да си потърси правата поне на него може да обърнат внимание народа за нищо го нямат.

Ами затопли се и изпълзяха по улиците т.нар. летни шофьори - такива, които не са карали цяла зима, а сега сядат отново зад волана и докато си върнат позабравените умения и събудят спалите зимен сън инстинкти често стават причина за ПТП-та. Отделно, дето повечето от тях изобщо са с ограничени умения, но пък с огромно самочувствие, от типа на "Аз съм толкова хубава, значи съм и умна и можеща!". Не че и при мъжете го няма, ама там е малко по-рядко (средно в %). Вижте какво става и с мотоциклетистите - яхнаха моторите през март и веднага станаха няколко самоубийствени катастрофи.

Със сигурност асфалта е виновен.

Ограничението е 30 , а те влизат с 80 , настилката не е от най лошите , но малка чупка и излиташ , особено ако си жена .

Толкова ли е сложно в тунела да сложат камера за скорост на КАТ?! ТОЛКОВА ЛИ Е СЛОЖНО?!!! Стотици инциденти и то тежки през годините щяха да бъдат избегнати или ако не избегнати, то със сигурност с тежки наказания за уродите, защото ще има неопровержимо доказателство в съда за тяхната скорост!

КИФЛА ЗАД ВОЛАНА Е НЕЩО СТРАШНО - ОСОБЕННО КОГАТО КИФЛАТА Е НИСКООБРАЗОВАНА И НИСКОИНТЕЛИГЕНТНА, НО СЪС САМОЧУСТВИЕ - СТРАХОТНА КОМБИНАЦИЯ, ОПАСНА ЗА ОБАЧЕ ЗА ЖИВОТА НА ОКОЛНИТЕ.

Аз високо интелигентна кифла не съм срещал... както и дървено желязо не съм.

Тези колове, ако се наведеш да си вържеш връзката падат, а скороста там няма да я коментираме, защото няма камери.

те не разбират какво казваш, един те разбра и то погрешно

"...но се отървах със скъсана връзка на коляното, разкъсвания на ръката, счупен нос и охлузвания. Разминах се!" Това е средна телесна повреда.

Жена зад волана е като звезда в небето . Ти я виждаш , тя теб не .

Телефоните им пречат ,защото даже като шофират и си пишат у фейса.

Безумна организация на движението у разпределение на лентите - това е подлезът на НДК. Много хора се бъркат и пропускат отбивката, също така. А малко по-нагоре към петте кьошета е чудно че няма много жертви все още.

Дръннало е нещо от фейсбук и горката женица не се е удържала, а от там и колата. Уиндосчето им е слабо, макар и многозадачно на някои дами.

Спортен журналист, поместен от пежото разказва - "влезе като на метла и ме помете. И сина ми помете. После и пред спирката помете. Голямо помитане падна. Чудя се как не помете и други хора."

Е това е дежурното помитащо пежо на ЕнДеКа... Кое не разбра?

В София пътните знаци се поставят както преди 50 - 100 години назад. Никой ли общинар не забелязва това? А поради това и българските шофьори не ги спазват. А струпаните бордюри на изхода от този тунел са върха на културата на пътното движение!

Ееее, кой им ги давал? Амчи тез, които са инструктори. Амчи тези, дет назначават и плащат на инструктурте...

На това място много хора загинаха през годините, включително мой близки. Слава Богу Георги е имал късмет. Все пак колчетата са забавили хода на авотмобила. Завоя е много опасен и проблемът е конструктивен. Спускане в тунел с завой с ниско сцепление, защото обикновено е мокра настилката. И точно там е спирката.

Елементарно е : Преди тунела най - много с 60 км , отнемаш от газта и преминаваш почти целия тунел с 40-50 .

Хахах, то беше ясно, че е кифлоч...

Пак проблемът е времето, сушата и кишата... и международното положение. А не задкормилното устройство. Дали ако шифьор(ката) беше понамалила, например на 50 (да не е 30), щеше да стане катастрофа? И сега въпросът е Ушев къде е? Или е зает с "и к`во шъ пра`им с`a?"

Ограничението го поставиха 2000 или 2001, след една жестока катастрофа на въпросната спирка. Тогава имаше 8 или 9 пострадали. Не че и преди това нямаше ограничение, но специално поставиха мигащ знак по средата на влизане в тунела. Но...кво от това, в БГ пътните табели са просто някакви неща, с написани цифрички за другите, само не и за мен...

В този тунел се минава безгрижно и с 80. За да излети значи или гумите са и били набор на пежото или е карала с доста повече.

Абсолютно всичко, което би довело до някакво подобрение в живота на хората в България е невероятно сложно и трудно да се направи. За разлика от идиотщините, които правят живота по-сложен и опасен. Какво пречи да стеснят пътят там, една полегата гърбица на входа на тунела примерно, като минеш с 60, да те изстреля на тампони, а с 40 да минеш идеално, така че, просто да не можеш да летиш вътре като самолет? Камерата наблюдава, но това действа в реално време.

Не овладяла колата жената - полетяла Не първата, няма да е и последната ТВА Е!

Какво означава "пометен"? Може ли без каруцарски език в медиите, кифло-журналист Лилия?

Ей, винаги, когато се налага да чакам тролея на спирката в подлеза на НДК изпитвам ужас. Не се знае кой кога ще те премаже или отнесе там. Карат като обезумели всеки ден.

Жена зад волана - звезда в небето. Тя не вижда никой, а нея я виждат всички.

Подобно нещо може само да го направи некадърен водач, които не спазва правилника и кара с превишена скорост, пиян, дрогиран или е терорист. Дали волно или неволно такива се превръщат в пътни терористи и трябва да им се търси съдебна отговорност. Властите сигурно чакат да прегазят някой министър или депутат за да им търсят съдебна отговорност.

Писала е може би sms на телефона....

Всеки които кара курсове за шофьор трябва да бъде задължен по 100 пъти да напише забранените неща които не трябва да прави докато управлява МПС. Когато наруши веднъж една от тези забрани, 100 дни да бъде затворник. Защото жените за да не губят време докато шофират се решат, червят, гримират, по телефон говорят. Някой мъже се мислят за велики и след като са консумирали алкохол се качват да шофират и не спазват пътните знаци и също разговарят по телефона в движение.

Тази ненормалница или си е купила квнижка или просто е идиотка! Не знае ли или не може да прецени с каква скорост се влиза в завой съобразно пътната настилка?Дано шофьорката завинаги да остане физически неспособна да управлява превозно средство за да не убие слудващия път невинен човек. И дано пострадалият журналист се оправи на 100%.

възмутените Освен че има много водачи които не спазват пътните знаци и са опасни за движението; има много неправилно поставени пътни знаци. От съвета дори поставят за пешеходците други капани: на ул. Граф Игнатиев по време на ремонта сложиха остри бордюри като перка на акула, за да бъдат ограничител от трамвайната линия. По добре да слагат желязна ограда или колчета със синджири, защото зимата като се подхлъзне някой и падне върху тях ще стане нещастен случаи. Сигурно от съвета точно това чакат да стане.

При ограничение 40км/ч,идиотите карат с 60км/ч,че и повече.Кога наѝ-после ще се сложат камери?

от съвета... :)))))))) Стииига бе!!!

Прокурорският син Бисер Андреев, който уби на място двама души в катастрофа на столичния булевард „България” преди 9 години получи условна "присъда"- така че справедливост за жената

не бе от страната на съветите- сесе сере

С 80 в този завой директно се лепиш на стената отсреща.